Rok výroby:2002Typ motoru:1000Stav km při koupi:0 kmStav km nyní:84 000 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:novýJak dlouho auto používáte?5 letPrůměrná spotřeba:6 l/100 kmVloženo:4. 1. 2008
Opel Agila vlastnime od novembra 2002, zakupene bolo ako nove, doteraz sme na nom najazdili vyse 80000km. S Agilou sme doteraz nemali ziadny zavazny problem, nechala nas na ceste len jeden krat a to ked nam prasklo cidlo tlaku oleja a olej zacal striekat do okolia motoroveho priestoru. Inak sa na Agile menia len spotrebne veci ako olej, filtre a to vsetko doma a nie v autorizovanom servise ten mi pride ako neprimerane drahy ( po dvoch servisnych prehliadkach to nechavame radsej na garazovych autoopravarov).
Agilu povazujeme za maly priestorovy zazrak, dokazeme na nej previest veci, ktore nedokazeme napratat do nasej Hondy Jazz ani Suzuki Ignis. Velmi dovtipne je vyriesene sklapanie sedadiel, kde sa pri sklapani operadla zasuva aj sedak viac k podlahe a vysledna plocha ktora vznikne je uplne rovna bez akychkolvek vystupkov. Pohodlie pre cestujucich je tak akurat na kratsie cesty, v tejto kategorii samozrejme nemozte ocakavat ziadne komfortne cestovanie, sedaky vpredu aj vzadu su pomerne kratke, pocit pohodlia celkovo stupnuje velmi vzdusna kabina, kde vam nezavadzaju lakte spolucestujucich.
Nad hlavou je vsade miesta dost staci sa pozriet na celkovy profil karoserie ten hovori za vsetko. Na palubnej doske vidno ze je vyvojovo starsieho data a mnohi ludia mi po zasadnuti za volant povedali, ze to vypada skor ako auto na hranie a nie na jazdenie. V aute vsak nic nevrzga, obsluha je velmi jednoducha az na absentujuci posilovac riadenia, riadenie pri stati na mieste ide naozaj tazko a zeny by mali asi trochu problem. V nasej vybave Prima sa pri kupe nenachadzalo absolutne nic, auto ma len airbag vodica v danej vybave nebolo ani len plato v kufri. Jazdne vlastnosti su nezaludne, Agila da dopredu vediet kedy ma dost. Na dialnici pri bocnom vetre podskakujete sem a tam, osobne neodporucam rychlosti nad 120km/hod ono to moc nad ani nejde.
Prispievaju k tomu aj seriove velmi uzucke pneumatiky 155 R14. 5 stupen prevodovky je sprevodovany zrejme dost nakratko da sa na nom ist od 50km/hod az po deklarovanych 140km/hod to je vsak uz naozaj nad hranicou tohto auta. Ja osobne som pozitivne prekvapeny z pruznosti tak maleho motora, nevyzaduje si az tak caste radenie rychlosti ako by neznali clovek predpokladal. Prevodovka je velmi presna a bezproblemova, paka je vsak velmi dlha a viacerym ludom by asi nevyhovovala. Negativnejsia je hlucnost motora, trojvalec huci az az, HTP vo Fabii je ovela tichsi, tento trojvalec od Opla nema ani vyvazovaci hriadel . Svoj podiel ma na tom zrejme aj chatrna zvukova izolacia od motoroveho priestoru, resp. ziadna tam skoro nie je.
Corsa s tym istym motorom je ovela tichsia. Priemerna spotreba je dlhodobo 6 litrov. Toto auto by som odporucal skor starsim ludom bez velkych narokov, ktori s nim nikdy nepojdu na dialnicu ale len po okresnych cestach. Celkovo je spokojnost velmi dobra, je to prve auto v rodine ktore mame viac ako 5 rokov a nemienime ho ani predavat.
MIly recenzenti, pod nazvem typ motoru si predstavuji vidlicovy, radovy, boxer nebo Wankel a ne zdvihovy objem.... V tabulce zakladni technicke udaje o aute v podstate ty zakladni udaje chybi, co kazdeho zajimaji...
Komentáře uživatelů k recenzi Opel Agila
typ motoru????
MIly recenzenti, pod nazvem typ motoru si predstavuji vidlicovy, radovy, boxer nebo Wankel a ne zdvihovy objem....
V tabulce zakladni technicke udaje o aute v podstate ty zakladni udaje chybi, co kazdeho zajimaji...
05.01.2008 | 12:09:24 | smith Reagovat