Vzhledem k tomu, že toto vozidlo vlastním teprve dva týdny mohu jen napsat závady, které by se měli odstranit.
Při prudším brzdění ve vyšší rychlosti se mírně roztřepe volant.
Špatně ukazuje teploměr. I při zahřátém motoru je rafika stále v modrém poli.
Nejvážnější závada je u karoserie. Silná koroze u lemů zadních blatníků a zhnilá spodní strana prahů. ...chudák karosář, asi si vydělá hromadu peněz...
Hodnocení a zkušenosti s autem
Perfektní jízdní vlastnosti na auto, které má najeto přes 200 000 km. V -12 C jsem v pohodě nastartoval a to je u dieselu důležité.
Při studeném motoru na volnoběh drnčí plasty v interiéru.
K tomu teplomeru. Ja mam tiez kadeta 1,7d a tiez mam kontrolku v modrom. Ale kamarat mi vravel, ze proste kadety maju "studene motory". Napriek tomu behom par minut kury ze aj zigulak by sa hanbil. No a nastartoval som ho aj pri minus 20 stupnov. Samozrejme ze baterku som na noc schoval do tepla.
Ještě bych k tomu dodal. Nízkotuhnoucí kapaliny (fridex) obsahují změkčovadla, tudíž již není potřeba destilka, ale stačí voda obyč. Pokud tam ale lijete jenou tu vodu (obyč.), nechci vidět ten kotelní kámen všude včetně termostatu...
Spíš než závadu na teploměru bych to viděl na termostat. Buď nedovírá, nebo tam vůbec není (třeba se sekl a někdo ho vyndal). Motor se trochu víc pak opotřebovává, maličko víc to žere, ale jezdit se s tím chvilku ještě dá...
Já mám úplně stejný problém s teplotou. I když je Kadet zahřátý pořád je v modrém. I po 100 a více km. Nevíte někdo čím to je a zda mu to nevadí? Už jsem tak ujela asi 60000km. Taky mám 1,7D. Ivonacz@centrum.cz
Komentáře uživatelů k recenzi Opel Kadett
K tomu teplomeru. Ja mam tiez kadeta 1,7d a tiez mam kontrolku v modrom. Ale kamarat mi vravel, ze proste kadety maju "studene motory". Napriek tomu behom par minut kury ze aj zigulak by sa hanbil. No a nastartoval som ho aj pri minus 20 stupnov. Samozrejme ze baterku som na noc schoval do tepla.
31.08.2008 | 10:27:23 | mltrucker Reagovat
Ještě bych k tomu dodal. Nízkotuhnoucí kapaliny (fridex) obsahují změkčovadla, tudíž již není potřeba destilka, ale stačí voda obyč. Pokud tam ale lijete jenou tu vodu (obyč.), nechci vidět ten kotelní kámen všude včetně termostatu...
18.05.2007 | 09:34:33 | JaJa Reagovat
teplomer
Spíš než závadu na teploměru bych to viděl na termostat. Buď nedovírá, nebo tam vůbec není (třeba se sekl a někdo ho vyndal). Motor se trochu víc pak opotřebovává, maličko víc to žere, ale jezdit se s tím chvilku ještě dá...
18.05.2007 | 09:29:07 | JaJa Reagovat
Já mám úplně stejný problém s teplotou. I když je Kadet zahřátý pořád je v modrém. I po 100 a více km. Nevíte někdo čím to je a zda mu to nevadí? Už jsem tak ujela asi 60000km. Taky mám 1,7D. Ivonacz@centrum.cz
25.02.2005 | 10:41:57 | Ivona Reagovat