Běžné závady po zkušenostech na několika vozech tohoto typu:
1) Koroze zadních lemů,zadní části prahů a uchycení přední nápravy.
2) U verze 1,6i závady na elektronice rozdělovače (vyrobeno v Malaisii). Pokud se závada vyskytne NEKUPOVAT z vrakoviště!! Nová stojí ve druhovýrobě cca.1500,- (výroba Italie) a už vydrží. U ostatních verzí motorů tento problém není.
3) Občas vadná lambdasonda
Hodnocení a zkušenosti s autem
Dle mého názoru v této cenové kategorii výborná volba. Ideální je volit mezi kultivovaným motorem 1,6i (55kw) a 1,8i (66kw). Oba tyto motory jsou slušně pružné a mají velice rozumnou spotřebu (s motorem 1,6i se dá město jezdit za 6-6,5Ltr/100km a na dálku se dá po dálnici jet pod 5Ltr/100km). Motor 1,4i (44kw)se hodí max. tak do 3dv verze a ani tam svým výkonem nijak zvlášť neoslní. Navíc se pro tuto pohonnou jednotku často používala pouze 4stupňová převodovka (ve vyjímečných případech se montovala i do vozu s motorem 1,6i). Pro sportovněji založené řidče je tu pak samozřejmě model 2,0GSi (85kw), kde je však už nutno počítat s vyšší spotřebou.
Jinak je to robustně provedené, tiché a pohodlné auto, s výbornou ovladatelností a velice slušnými jízdními vlastnostmi. To vše doplňuje pěkný zavazadlový prostor (obzvl. u kufrového modelu). Při koupi vozu je vždy dobré zaměřit se na stav koroze, zejména pak zmíněného uchycení přední nápravy. Také je vhodné se u motoru 1,4i (případně 1,6i) informovat u prodávajícího, kolika stupňová převodovka je ve voze osazena. V případě 4 stupňové převodovky a při častějších jízdách mimo město pátý stupeň opravdu chybí. Navíc se tím zvyšuje i spotřeba vozidla.
Všetko čo tu odznelo môžem iba potvrdiť. Motor 1,6/55kw je naozaj veľmi pružný, tichý a hlavne so slušnou spotrebou. Po vymontovaní katalyzátora a namontovaní športového výfuku určite neostanete na 55kw. A to pri rovnakej, ba dovolím si tvrdiť aj lepšej spotrebe. S autom je potom radosť jazdiť. Jediný nedostatok auta je oxidácia v rozdeľovači, ktorý stále neviem vyriešiť. Ale pri iných rovnakých modeloch s rovnakým motorom som sa s tým nestretol. Jedného času Opel s modelom Kadett vyhralo cenu Auto roka. Ja by som hodnotil rovnako
Chtel bych se zeptat zda se kadett combi 1.3 benzin delal i s 5ti stupnovou prevodovkou a nebo pouze se 4stupnovou a zda mate nekdo zkusenost s touto verzi. dekuji
Komentáře uživatelů k recenzi Opel Kadett
Opel Kadett 1,6i
Všetko čo tu odznelo môžem iba potvrdiť. Motor 1,6/55kw je naozaj veľmi pružný, tichý a hlavne so slušnou spotrebou. Po vymontovaní katalyzátora a namontovaní športového výfuku určite neostanete na 55kw. A to pri rovnakej, ba dovolím si tvrdiť aj lepšej spotrebe. S autom je potom radosť jazdiť. Jediný nedostatok auta je oxidácia v rozdeľovači, ktorý stále neviem vyriešiť. Ale pri iných rovnakých modeloch s rovnakým motorom som sa s tým nestretol. Jedného času Opel s modelom Kadett vyhralo cenu Auto roka. Ja by som hodnotil rovnako
02.03.2009 | 10:28:22 | Patrik Reagovat
Chtel bych se zeptat zda se kadett combi 1.3 benzin delal i s 5ti stupnovou prevodovkou a nebo pouze se 4stupnovou a zda mate nekdo zkusenost s touto verzi. dekuji
19.01.2005 | 21:15:16 | Reagovat