Rok výroby:1991Typ motoru:1.6 benzinStav km při koupi:65 000 kmStav km nyní:100 000 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:ojetýJak dlouho auto používáte?4 rokyPalivo:BenzínPrůměrná spotřeba:8 l/100 kmVloženo:8. 6. 2009
Praskla brzdová trubička. Teklo prasatko na pravém zadním kole. Blokace pravého zadního kola. Zablokované brzdy. Utržené levé uchycení předního kola. Uhnily uchycení pravého kola -> vypadla poloosa. Upadlý výfuk. Přetržené lanko spojky.
Hodnocení a zkušenosti s autem
I když měl kadett dost závad, tak ho považuji za solidní a spolehlivý vůz, najezdil jsem s nim skoro 40 000km většinou Most -> Praha a na této trase mě nikdy nepotkala žádná závada. Když se objevila závada, která znemožnila jízdu, tak se dala vždy levně opravit, většinou rovnou na místě. Většinou se jednalo o přetrhaná lanka, která byla unavena stářím. Auto jsem koupil za 20 000 asi 4 roky zpátky a nejdražší oprava byla navaření levého uchycení předního kola, které se mi podařilo utrhnout při roztahování jiného auta (4000). Zablokované brzdy se podařilo opravit opravou brzdového válce, kterou mi udělali v autodílně skoro na počkání a za levno. Auto jezdí moc pěkně, ale z důvodu minimální údržby z mé strany (nikdy jsem neměnil olej, rozvoďák, prostě nic, akorát tankuju), tak už vyrosla spotřeba z 8l na 9 a 10 při plně naloženém autě. Hlavní výhodu u tohoto auta vidím měkkost pedálu, hlavně spojky. Není potřeba vyvíjet žádný velký tlak na sešlápnutí a při uvolňování máte plnou kontrolu (péro vás nekopne).
Jediný nedostatek je, že tenhle oplík dost hnije a všude, takže už mu moc nedávám. Svoje pusobení u mě ukončil symbolicky, když se jeho 5 místnej tachometr přehoupnul na 00 000. Projevila se koroze v podlaze spolujezdce a hnulo se pravé rameno a vypadla poloosa. Ale ke cti kadetta je potřeba říct, že se dala jednoduše nasadit (kladivem :-) ) a dokázal se odvézt domu (100 km) po vlastní ose. Teď půjde do servisu, kde se nejspíš ještě opraví podlaha, udělá technická a kadettek poslouží mladšímu bráchovi na zaškolení.
Do dalšího oplíka jsem chtěl určitě jít (vectra 1.8 16V), ale nakonec jsem se rozhodl pro renaulta megana, který měl méně najeto a byl mladší. Takže doufám, že mi bude sloužit stejně jako oplik.
Naprostej souhlas, dokonce nejde jen o závady, ale celá recenze vylučuje, aby mělo při koupi tak málo. 1. auto za 20 000,- by muselo bejt sakra hodně bouraný, aby stálo tak málo při ujetých 65 000km 2. samozřejmě ty závady sami ukazují na hodně ojeté auto a troufnul bych si i možná říct, že hodně přes 300 000,-, ale Opla jsem nikdy nevlastnil, tak nevím jakou maj životnost.
No nevím "poslouží mladšímu bráchovi na zaškolení"..... není to přeci jen už životu nebezpečný auto? Přeci se už na takhle staré vozidlo nedá spolehnout a náhodou se pos.... něco kolem řízení v 90 km/h a sbohem... Sám píšeš o problémech s uchycením kol apod... No já bych ještě promyslel jestli není lepší dát to auto rovnou sešrotovat.
Komentáře uživatelů k recenzi Opel Kadett
To visna
Naprostej souhlas, dokonce nejde jen o závady, ale celá recenze vylučuje, aby mělo při koupi tak málo.
1. auto za 20 000,- by muselo bejt sakra hodně bouraný, aby stálo tak málo při ujetých 65 000km
2. samozřejmě ty závady sami ukazují na hodně ojeté auto a troufnul bych si i možná říct, že hodně přes 300 000,-, ale Opla jsem nikdy nevlastnil, tak nevím jakou maj životnost.
11.06.2009 | 15:43:42 | Osi Reagovat
km
vzhladom na popisovane zavady by som povedal tie km skor inak : pri koupi : 265 000 , a nyni :300 000
11.06.2009 | 11:41:49 | visna Reagovat
nikdy jsi neměnil olej? to je teda síla...
11.06.2009 | 10:34:03 | Reagovat
Co bezpečnost
No nevím "poslouží mladšímu bráchovi na zaškolení"..... není to přeci jen už životu nebezpečný auto? Přeci se už na takhle staré vozidlo nedá spolehnout a náhodou se pos.... něco kolem řízení v 90 km/h a sbohem... Sám píšeš o problémech s uchycením kol apod... No já bych ještě promyslel jestli není lepší dát to auto rovnou sešrotovat.
11.06.2009 | 08:21:55 | Osi Reagovat