Rok výroby:1998Typ motoru:2497Stav km při koupi:225 000 kmStav km nyní:242 000 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:ojetýJak dlouho auto používáte?10 měsícůPalivo:DieselPrůměrná spotřeba:8 l/100 kmVloženo:13. 10. 2013
u motorizace 2.5td značná nespolehlivost koroze na danou třídu slabá spolehlivost
Závady a opravy na autě
Tohle auto je porucha sama sebou!! Prasklá hlava válců- oprava 9000kč vadná spojka,nešla řadit 4 a 5 špatný synchrony v převdovce vymlácený zadní tlumiče špatná geometrie přední nápravy těsnění pod hlavou,prosakoval a později i tek olej cca po najetých 7000km odešel diferenciál odešlo taky abs prodřená vačka žhavící svíčky před zimou totálně odešly zadní díl vejfuku poslední dobou dost často zlobí starter,musim startovat výhradně přes kvalt,na neutrál prakticky vůbec nenastartuju V zimním období, když byl starter ještě v pořádku,byly značný problémy se startováním,jakmile teplota klesla pod nulu,měl sem mimořádnou potíž nastartovat.Povedlo se mi to vždycky tak minimáně napotřetí, napočtvrtý.
problémů je s tím autem opravdu dost a značně mi s ním dochází trpělivost!!
Hodnocení a zkušenosti s autem
Nečekal jsem od tohoto auta nějaký obrovský zázraky,ale musím upřímně říct, že mě zklamalo a chystám se ho co nejdřív prodat.Ona samotná Omega B je celkem dobrý auto,ale chce to spíš benzinovej motor 2.5V6 či 3.0MV6.Tahle motorizace kterou vlastním já je z mýho pohledu velmi nepovedená.Vůz je do cca 2500 otáček jak lenochod a na sinici rozhodně nepatří k rychlejm autům.Pokud chce člověk opravdu dobrý svezení,musí točit motor nad 2500 otáček,jinak doslova v autě zhebne.Taky koroze je slabinou mýho vozu,lemy a prahy jsou na tom dost špatně.A co se týká čistě spoehlivosti tak to žádná hvězda není už vůbec.Od tý doby co jí mám, tak porucha střídá poruchu!!Cca před půl rokem mi praskla hlava válců, a oprava vyšla jak už sem psal na 9000Kč.Taky porucha diferenciáu mi nadělala spoustu nepříjemností,startování v zimě taky slabinou,ale to bude obecně slabina všech starších dieselů.Na závěr bych řek hlavně jedno:Už nikdy naftovou Omegu,pochybuju o tom, že kdo naftovou Omegu má, že je s ní maximálně spokojenej.Omegu jedině v benzinu.
Tak tu pročítám komentáře a rozhodl jsem se přidat zkušenost.Pár Omeg jsem měl,vždy v kombi a s tažným.Blbuvzdorný dvoulitr 8ventil na Lpg,16ventil 2.0 a dvě 2.5Tds.Jak tu pár chytráků na všech fórech chrlí otřepané fráze o praskání hlav a nebo špatným těsněním pod hlavou,se musim vcelku zasmát.Mám nájezd kolem315000km a lítám denně,ročně nájezd kolem 40tisíc a ani s jedním tds jsem nikdy neměl problém.Jen mu za studena nenakládám plnej knedlík a po ostřejší jízdě motor nechávám chvíli běžet.A můj názor je opačný-tvrdím,že s motory Peugeot/Citroen 1.9Td nebo zcela revoluční 2.0Hdi je i motor od BMW Tds to nejlepší co bylo vyrobeno.Řešil jsem pár věcí-vrch vstřikovacího čerpadla,spodní silentbloky uchycení motoru a pár spotřebních věcí...ale mám rád pohodlí a svižnou jízdu.Jako letět do krpálu po dálnici 190km a motor je na 4200 otáčkách a chce pořád zrychlovat,sametový chod a pohodlí o kterém si můžou majitelé koncernu i její druhé ligy nechat jen zdát.Problém není auto,ale hlavně člověk.Jako nových se tu moc Omeg neprodalo.Jsou z dovozu.A u nás si to koupí Franta,co měl před Omou dělnickou Feldu.Auto dokurví za dva roky a prodá ho jako super vozidlo Pepovi.Ten zas dál.Zjišťují,že jako nová stála Omega kolem milionu korun a nestačí jim k opravám jen kombinačky a kus drátu jak u feldy.A pak u píva řvou jaký ty Omegy,Scorpia,Xm a Xantie jsou sráče.A koupí si ochcávku,jako woe vona fakt jede a v kopcích jí i přibejvá ropa,KRÁVO!!!A já radši přemýšlím,že chci Omegu šestiválec a pohodlí nahradit radši další Omegou nebo Xantií.Asi tak nějak.Né skákat jak koza v autě,co spadá jen do podtřídy koncernu VW.A teď do mě,Pepíci i Fandíci.
Když kupujete sračky před rozpadnutím tak co se divíte ? Já mám opel omega 2,5 TD a jezdí to krásně a poruchy ? Kromě základní údržby bylo potřeba vyměnit jen těsnění na víku ) Opel omega nejfajnovější auto vůbec )
Zdravim,souhlasim s vaším tvrzením absolutní nespolehlivost.Měl jsem 2 Opely - Vectru 1.8 16V (1996) a Omegu 2.2 DTI (2001) s oběma problémy (i když s Vectrou o něco míň,ale o spolehlivosti se mluvit nedalo) zato Omega z tý sem byl na mrtvici,už sem si skoro dával pistoli k hlavě.Strašný auta,nedávno sem jel za Corsou a na zadním skle měla nálepku OPEL NEJKVALITNĚJŠÍ NĚMECKÁ ZNAČKA,to sem myslel,že se p....u smíchy.Opel už v životě nééééé.
Tak rozhodně si myslím že Vectra 1.816V je dobrá,přítel mý sestry jí cca před 4lety měl a celkem si ji chválil,měl rok 1998 85kw,spotřeba do 7.5litru,na dálku se dostal na nějakejch 5.5litru.Jinak omega dti teda hlavně 2.0dti je KATASTROFA. Je to nesmírně pomalý a hlavně nesmírně poruchový.
jj taky sem měl Omegu 2.5td kombi rok 1997 a fakt to nebyl zádnej zázrak.Byl to dovoz z Německa V ROCE 2009 po 1.majiteli měla najeto originálních 198000 při koupi.Já sem s ní najel během 3let cca 50 000 a spolehnout sem se na 100%nemoh, a to po pravdě!Odešlo mi na ní cca po 2letech co sem ji měl naftový čerpadlo.Nový stálo cca 5000Kč,ale to nebylo to jediný co bylo špatný.Dál sem měnil těsnění pod hlavou,spojkovej válec,zadní tlumiče,komplet vejfuk,stabilizační táhla,čepy,přední i zadní kotouče a kromě toho všeho mě trápila dost koroze.U prahů a okolo lemů hnila.oni B Omegy jsou sami sebou slušný auta,ale musí se k nim člověk chovat slušně a starat se o ně pravidelně jinak pak dělaj člověku peklo,pokud jim nedá co je potřeba a chová se k nim jak pes!TO A Omega podle mýho názoru byla kvlaitnější,hezčí(což je otázka vkusu)a především spolhivější.moje Omega A 2.08v kombi byl rok 1992 a na tu sem se moh spolehnout na 100%.I rozvodovej řemen se měnil do přetržení,motor se potkat nemoh.u Omegy 2.5td s bmw motorem nelze čekat po nedulsednejch majitelích žádný zázraky.Ba naopak je to pak auto k ničemu.
Jo to už je celkem dávno, co jsme v rodině měli omegu 2.5td kombi rok 1996.Taky mužu upřímně říct,že spolehlivostí nenadchla.Je pravda,že měla najeto zhruba 310 000km a měla na ty problémy tak trochu nárok.Jinak spotřeba byla v pohodě, v průměru jezdila za 7.5litru nafty.Koroze to už je u Oplů taková klasika a technicky na tom taky nebyla zdaleka super.Šlo teda převážně o spotřební materiál.Jako sou čepy,tlumiče,vejfuk, kotouče,destičky,olej,filtry,žhavící svíčky atd....ale jedno řeknu upně na rovinu.Pokud bych toužil mít Omegu B tak jedině benzín,nejlíp V6,protože tyto agregáty jsou mnohem spolehlivější jak ty naftový,hlavně 2.5td od BMW!!
Tento motor byl použit z BMW 2,5tds tyto motory jsou vyhlašené na problémy s hlavou, zvláště když tomu motoru někdo nevyhoví a rychle ho zahřeje a nedochlazuje po svižné jízdě.,Spojka, tlumiče atd jsou spotřební material, zvláště při takovém nájezdu km (odhadoval bych že bude mít najeto podstatně víc km) a rez je na tomto oplu uplně normální záležitost. Takže si myslím, že jste nemohl očekávat lepší výsledek v náročnosti na peněženku.
samé keci ..jenom kritizujete nic víc ..žádná chvála kupte si koloběžku ..na co jste si kupovali opla ..kupte si osla 1.1obsah ..němčouři věděj co maj stavět ..už za války uměli vše a kvalitně postavit stroje ..vše maj hezké a kvalitní ahoj zbojníci špatných slov
Komentáře uživatelů k recenzi Opel Omega
Opel Omega je super auto!
Tak tu pročítám komentáře a rozhodl jsem se přidat zkušenost.Pár Omeg jsem měl,vždy v kombi a s tažným.Blbuvzdorný dvoulitr 8ventil na Lpg,16ventil 2.0 a dvě 2.5Tds.Jak tu pár chytráků na všech fórech chrlí otřepané fráze o praskání hlav a nebo špatným těsněním pod hlavou,se musim vcelku zasmát.Mám nájezd kolem315000km a lítám denně,ročně nájezd kolem 40tisíc a ani s jedním tds jsem nikdy neměl problém.Jen mu za studena nenakládám plnej knedlík a po ostřejší jízdě motor nechávám chvíli běžet.A můj názor je opačný-tvrdím,že s motory Peugeot/Citroen 1.9Td nebo zcela revoluční 2.0Hdi je i motor od BMW Tds to nejlepší co bylo vyrobeno.Řešil jsem pár věcí-vrch vstřikovacího čerpadla,spodní silentbloky uchycení motoru a pár spotřebních věcí...ale mám rád pohodlí a svižnou jízdu.Jako letět do krpálu po dálnici 190km a motor je na 4200 otáčkách a chce pořád zrychlovat,sametový chod a pohodlí o kterém si můžou majitelé koncernu i její druhé ligy nechat jen zdát.Problém není auto,ale hlavně člověk.Jako nových se tu moc Omeg neprodalo.Jsou z dovozu.A u nás si to koupí Franta,co měl před Omou dělnickou Feldu.Auto dokurví za dva roky a prodá ho jako super vozidlo Pepovi.Ten zas dál.Zjišťují,že jako nová stála Omega kolem milionu korun a nestačí jim k opravám jen kombinačky a kus drátu jak u feldy.A pak u píva řvou jaký ty Omegy,Scorpia,Xm a Xantie jsou sráče.A koupí si ochcávku,jako woe vona fakt jede a v kopcích jí i přibejvá ropa,KRÁVO!!!A já radši přemýšlím,že chci Omegu šestiválec a pohodlí nahradit radši další Omegou nebo Xantií.Asi tak nějak.Né skákat jak koza v autě,co spadá jen do podtřídy koncernu VW.A teď do mě,Pepíci i Fandíci.
25.02.2018 | 08:35:12 | Lawless | 37.188.194.* Reagovat
Když kupujete sračky před rozpadnutím tak co se divíte ?
Já mám opel omega 2,5 TD a jezdí to krásně a poruchy ?
Kromě základní údržby bylo potřeba vyměnit jen těsnění na víku )
Opel omega nejfajnovější auto vůbec )
04.08.2016 | 14:27:01 | OMEGA JEDE !! | 109.164.75.* Reagovat
Opel už nikdy !!
Zdravim,souhlasim s vaším tvrzením absolutní nespolehlivost.Měl jsem 2 Opely - Vectru 1.8 16V (1996) a Omegu 2.2 DTI (2001) s oběma problémy (i když s Vectrou o něco míň,ale o spolehlivosti se mluvit nedalo) zato Omega z tý sem byl na mrtvici,už sem si skoro dával pistoli k hlavě.Strašný auta,nedávno sem jel za Corsou a na zadním skle měla nálepku OPEL NEJKVALITNĚJŠÍ NĚMECKÁ ZNAČKA,to sem myslel,že se p....u smíchy.Opel už v životě nééééé.
26.02.2014 | 22:12:19 | Jarda | 88.101.67.* Reagovat
RE: Opel už nikdy !!
Tak rozhodně si myslím že Vectra 1.816V je dobrá,přítel mý sestry jí cca před 4lety měl a celkem si ji chválil,měl rok 1998 85kw,spotřeba do 7.5litru,na dálku se dostal na nějakejch 5.5litru.Jinak omega dti teda hlavně 2.0dti je KATASTROFA.
Je to nesmírně pomalý a hlavně nesmírně poruchový.
16.09.2015 | 20:58:04 | Ondra | 88.100.57.* Reagovat
RE: Opel už nikdy !!
Proč se jednou podepisuješ Ondra a podruhý Petr?
16.09.2015 | 21:03:31 | Jirka | 82.202.120.* Reagovat
jj taky sem měl Omegu 2.5td kombi rok 1997 a fakt to nebyl zádnej zázrak.Byl to dovoz z Německa V ROCE 2009 po 1.majiteli měla najeto originálních 198000 při koupi.Já sem s ní najel během 3let cca 50 000 a spolehnout sem se na 100%nemoh, a to po pravdě!Odešlo mi na ní cca po 2letech co sem ji měl naftový čerpadlo.Nový stálo cca 5000Kč,ale to nebylo to jediný co bylo špatný.Dál sem měnil těsnění pod hlavou,spojkovej válec,zadní tlumiče,komplet vejfuk,stabilizační táhla,čepy,přední i zadní kotouče a kromě toho všeho mě trápila dost koroze.U prahů a okolo lemů hnila.oni B Omegy jsou sami sebou slušný auta,ale musí se k nim člověk chovat slušně a starat se o ně pravidelně jinak pak dělaj člověku peklo,pokud jim nedá co je potřeba a chová se k nim jak pes!TO A Omega podle mýho názoru byla kvlaitnější,hezčí(což je otázka vkusu)a především spolhivější.moje Omega A 2.08v kombi byl rok 1992 a na tu sem se moh spolehnout na 100%.I rozvodovej řemen se měnil do přetržení,motor se potkat nemoh.u Omegy 2.5td s bmw motorem nelze čekat po nedulsednejch majitelích žádný zázraky.Ba naopak je to pak auto k ničemu.
18.10.2013 | 16:41:39 | Ondra | 88.100.57.* Reagovat
Omega v naftě
Jo to už je celkem dávno, co jsme v rodině měli omegu 2.5td kombi rok 1996.Taky mužu upřímně říct,že spolehlivostí nenadchla.Je pravda,že měla najeto zhruba 310 000km a měla na ty problémy tak trochu nárok.Jinak spotřeba byla v pohodě, v průměru jezdila za 7.5litru nafty.Koroze to už je u Oplů taková klasika a technicky na tom taky nebyla zdaleka super.Šlo teda převážně o spotřební materiál.Jako sou čepy,tlumiče,vejfuk,
kotouče,destičky,olej,filtry,žhavící svíčky atd....ale jedno řeknu upně na rovinu.Pokud bych toužil mít Omegu B tak jedině benzín,nejlíp V6,protože tyto agregáty jsou mnohem spolehlivější jak ty naftový,hlavně 2.5td od BMW!!
14.10.2013 | 17:45:37 | Ruda | 88.100.57.* Reagovat
Omega
Tento motor byl použit z BMW 2,5tds tyto motory jsou vyhlašené na problémy s hlavou, zvláště když tomu motoru někdo nevyhoví a rychle ho zahřeje a nedochlazuje po svižné jízdě.,Spojka, tlumiče atd jsou spotřební material, zvláště při takovém nájezdu km (odhadoval bych že bude mít najeto podstatně víc km) a rez je na tomto oplu uplně normální záležitost. Takže si myslím, že jste nemohl očekávat lepší výsledek v náročnosti na peněženku.
14.10.2013 | 12:20:30 | Bebe | 178.255.168.* Reagovat
RE: Omega
samé keci ..jenom kritizujete nic víc ..žádná chvála kupte si koloběžku ..na co jste si kupovali opla ..kupte si osla 1.1obsah ..němčouři věděj co maj stavět ..už za války uměli vše a kvalitně postavit stroje ..vše maj hezké a kvalitní ahoj zbojníci špatných slov
23.10.2014 | 22:33:43 | SLANINA | 89.103.210.* Reagovat