1)Vyvaření zadních lemů blatníků a prahů (staré Oply rezaví) 2) Výměna vodního čerpadla a hadice k topení 3) Výměna výfuku 4) Výměna prasklého litinového paroží - vrakoviště 5) Výměna termostatu 6) Brzdové destičky, klínové řemeny, svíčky, autobaterie 7) Výměna předních tlumičů 8) Oprava elektrického stahování oken (výměna vodičů a jednoho mechanismu - vrakoviště) 9) Nefunkční tempomat, stále neopraveno) 10) Výměna motorku stěrače - vrakoviště 11) Výměna zkrutné tyče stabilizátoru a pryžového uložení 12) Výměna gumového silentbloku motoru 13) Zanesená vložka topení, neřešeno - snížený výkon topení (kompenzováno vyhřívanými sedačkami) 14) 2 krát výměna předního skla (kamínek + vandalismus) 15) Oprava páčeného zámku 16) Plechařina, kapota, přední blatník světlomet, řešeno přes vrakoviště (vlastní blbost) 17) Výměna rozbité zadní svítilny (někdo neumí parkovat)
Nikdy mě auto nenechalo ve štychu s výjimkou, že jsem dvakrát nedojel kvůli tomu, že mi došel benzín a i to přežilo bez újmy.
Hodnocení a zkušenosti s autem
Perfektní pohodlné auto se starým jednoduchým benzinovým motorem 2.4i s maximálním momentem při 2400ot/min s maximálkou i ve stáří 15 let na 200 km/hod (zrychlení neměřeno, ale podle dokumentace má být na 100km/hod za 10,8s). Dobré jízdní vlastnosti a příjemný pocit z jízdy i při vysokých rychlostech.
Levné, spousta náhradních dílů na vrakovištích i z druhovýroby.
Nevýhody jsou jasné: koroze, větší spotřeba oleje (i nové má v originální dokumentaci povoleno 1,5l oleje/1000km!!!), drobné a relativně časté drobné poruchy. Je zapotřebí jezdit opatrně na kluzkém povrchu (klasická koncepce s náhonem zadních kol).
Já jsem se pokoušel toto auto sehnat ve verzi od lotusu , s motorem 3,6 380 PS, ale odradila mě šílená cena těchto vozů i při tom stáří..V Německu jsem sehnal nejlevnější kus za 12 tisíc eur...
Nabral jsem vadny benzin u renomovane benzinky :-( a nikdo nebyl schopen najit zavadu, tak jsem mezitim koupil novejsi Omegu. Nicmene auto se nakonec podarilo spravit (vymenit benzin, svicky a palivovy filtr) a auto nadale jezdi u noveho majitele a predpokladam, ze jeste nejaky rok bude dobre slouzit. Pred prodejem prodelalo jeste opravu vlozky topeni a cepu na predni naprave.
Komentáře uživatelů k recenzi Opel Omega
Jenom 4válce
Škoda že u 2.4 nedělaly 6váce jak u 2.6
08.03.2010 | 19:49:11 | Reagovat
auto porad jeste jezdi
24.05.2008 | 07:13:23 | Reagovat
Lacina-Lotus omega
Lacina:12 tisíc euro za tento skvost je super cena(300 tis.), měls to vzít, jestli to teda byla v aspon celkem slušném stavu.Lacina
20.05.2008 | 19:36:52 | LACINA Reagovat
Lotus
Já jsem se pokoušel toto auto sehnat ve verzi od lotusu , s motorem 3,6 380 PS, ale odradila mě šílená cena těchto vozů i při tom stáří..V Německu jsem sehnal nejlevnější kus za 12 tisíc eur...
20.05.2008 | 18:16:25 | Mrňous Reagovat
prodano
Nabral jsem vadny benzin u renomovane benzinky :-( a nikdo nebyl schopen najit zavadu, tak jsem mezitim koupil novejsi Omegu. Nicmene auto se nakonec podarilo spravit (vymenit benzin, svicky a palivovy filtr) a auto nadale jezdi u noveho majitele a predpokladam, ze jeste nejaky rok bude dobre slouzit. Pred prodejem prodelalo jeste opravu vlozky topeni a cepu na predni naprave.
03.10.2005 | 16:53:56 | Reagovat