Rok výroby:2002Typ motoru:2.2DtiStav km při koupi:270 000 kmStav km nyní:290 000 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:ojetýJak dlouho auto používáte?2 rokyPalivo:DieselPrůměrná spotřeba:7,2 l/100 kmVloženo:29. 5. 2018
Prostornost Klimatizace Pohodlí Jízdní vlastnosti Atraktivní vzhled Pohon zadních kol Celkem slušná spotřeba na tak velké auto
Slabé stránky
Slabý motor Turbo téměř bez zátahu Věčná poruchovost Chrastění čudlíků zámku dveří Rychle a opravdu hodně rezne Kolísání otáček Cukání při klidné městské jízdě Shánění drobných dílů Ceny dílů Neschopnost originál rádia přehrát MP3
Závady a opravy na autě
Po roce každodenního ježdění odešla spínací skříňka, nešlo otočit klíčem a samozřejmě se zamkl volant, takže odtah domů abych s tím něco provedl. Po koupi nové spínací skříňky se vysypala, ještě než jsme ji namontovali a až další vydržela. Ve 270.000km měněno palivové čerpadlo a ve 280.000km palivový a vzduchový filtr. Auto neustále cuká při lehkém škádlení plynu po městech a při startu kolísají otáčky (jako asi u každé omegy s tímto motorem). Mimochodem jezdím na kvalitní naftu včetně aditiv. Při 282.000km odešla baterie, pořídil jsem tedy novou a už nešlo odblokovat rádio tudíž kupováno ještě rádio. Při 285.000km se vysypal zámek kaslíku ve kterém jsem měl papíry od vozu, takže jsem ho musel vytrhnout- důsledkem toho je, že světlo z kaslíku neuvěřitelně oslňuje a dodnes nevím jak to opravit. Ve 288.000km žhavící svíčky, čepy řízení, geometrie, uložení předních tlumičů, zahnána koroze pp dvěří a zadních blatníků a nové čelní sklo které samovolně přes noc prasklo. Ve 290.000 už omega přes zažloutlá světla téměř nesvítila takže byla koupena nová světla.
Hodnocení a zkušenosti s autem
Popravdě zkušenosti z ní jsou takové že je to opravdu pohodlné auto s obrovským kufrem a po sklopení sedaček vznikne lůžko ke spánku dvou 190cm vysokých osob, má dokonalou klimatizaci na které si přesně nastavíte teplotu a žádná nemoc vás díky tomu neohrožuje. Ale tolik problémů jsem s autem nezažil. Sám se už bojím s ní jet dál od domu, aby mě někde znovu nenechala. Auto jsem koupil od mého skvělého kamaráda a bylo v opravdu slušném stavu, bez koroze, kvalitně servisováno. Ale po těch 250.000km už to auto ukazuje, že je v důchodu a že je na čase buďto hodně zainvestovat a mít pevné nervy a nebo to vzdát a poslat ho kamkoli jinam do světa, kde ty nervy mají. Po 13-ti letech bylo prodáno z německa do čech, kde putovalo po přátelích, takže víme co se s autem dělo. Po 16-ti letech začala koroze nejel podvozku ale i v podlaku karoserie. Tohle auto může ocenit nějaký šikovný člověk, který má chuť se o auto starat a co má velkou rodinu nebo neustále vozí nějaké veliké nákupy, ale pro obyčejné lidi co s tím chtějí jezdit do práce a z práce nebo dokonce na výlety někam dál bych řekl, že tohle auto opravdu není. Auto jsem sice pořizoval za krásných 35.000kč ale díly na to auto nejsou zrovna nic levného ani průměrného. Odvážím se říci, že auto se všemi opravami mě vyšlo na necelých 60.000kč. Připadám si jako bych vlastnil Alfu Romeo.. Je tu spousty maličkostí které opravdu rozčílí, ale pokud se autu dá dost péče tak se z něj stane skvělý společník.. Takže můj závěr na Omegu je takový, že ji miluji a zároveň šíleně nenávidím.
Asi karma!mel jsem stejnou stribrnou kombi 2.2dti take stejna kola 17 Ronal,koupena sestileta voñafka za 165, opravy za 70 (zatrzena zhavka v hlave,2x gumicky u vstriku,klimakompresor,loziska kol,turbo,tesneni hlavy)po dvou letech trapeni a najeti 20.000 prodana kamosovi za 65 na tahani karavanu (on musel koupit nove svetlomety a tazne zarizeni..celou dobu jsem radsi vic jezdil 16 let starym shnilym Toledem 1.9TD na tachu 370.000 km bez jedine poruchy a investice. Naftovy Opel nikdy vic!!!!!!!!!!!!!
Mam uz druhou, v souctu jsem s nimi jezdil 16 let, dohromady cca 180 000 na prvni a ted mam cca 80 000 najeto na druhe. Prvni kupovana po 4 letech s najezdem 110, druha po 15 letech se 130. Tezke auto, na nassich silnicich odchazi spotrebak na podvozku ale to naprosto v poradku. Motorove zadny problem, celkem 3x hnaci kolo remenice, oprava cca 5000,- obcas nejaka blbost. Pokud jsem nevyjel naftu, prakticky mne to nenechalo nikdy nikde stat. Na 290 000 odeslo (prvni!) vstrikovaci cerpadlo, nechal jsem ji na opravy a pritahl z Rajchu dvojku. Super auto, da se v nem bydlet.
Komentáře uživatelů k recenzi Opel Omega
Má zkušenost
Asi karma!mel jsem stejnou stribrnou kombi 2.2dti take stejna kola 17 Ronal,koupena sestileta voñafka za 165, opravy za 70 (zatrzena zhavka v hlave,2x gumicky u vstriku,klimakompresor,loziska kol,turbo,tesneni hlavy)po dvou letech trapeni a najeti 20.000 prodana kamosovi za 65 na tahani karavanu (on musel koupit nove svetlomety a tazne zarizeni..celou dobu jsem radsi vic jezdil 16 let starym shnilym Toledem 1.9TD na tachu 370.000 km bez jedine poruchy a investice. Naftovy Opel nikdy vic!!!!!!!!!!!!!
01.07.2018 | 03:15:11 | KAMIL | 37.188.239.* Reagovat
RE: Má zkušenost
Mam uz druhou, v souctu jsem s nimi jezdil 16 let, dohromady cca 180 000 na prvni a ted mam cca 80 000 najeto na druhe. Prvni kupovana po 4 letech s najezdem 110, druha po 15 letech se 130. Tezke auto, na nassich silnicich odchazi spotrebak na podvozku ale to naprosto v poradku. Motorove zadny problem, celkem 3x hnaci kolo remenice, oprava cca 5000,- obcas nejaka blbost. Pokud jsem nevyjel naftu, prakticky mne to nenechalo nikdy nikde stat. Na 290 000 odeslo (prvni!) vstrikovaci cerpadlo, nechal jsem ji na opravy a pritahl z Rajchu dvojku. Super auto, da se v nem bydlet.
09.09.2022 | 15:45:30 | X3 | 147.228.142.* Reagovat