Rok výroby:1989Typ motoru:2.0iStav km při koupi:96 000 kmStav km nyní:235 000 kmZpůsob řazení:automatStatus vozu při koupi:ojetýJak dlouho auto používáte?6 měsícůPrůměrná spotřeba:8,4 l/100 kmVloženo:11. 8. 2009
Klasický neduh všech starých Omeg je koroze. Lemy zadních blatníků a zadní dveře jsou nejhorší.
Vytahané lanovody u ruční brzdy.
Střešní okno se nedá zasunout do střechy.
Minulý týden vyměněna vodní pumpa a radiátor topení. Zároveň oprava motoru, který jel jen na 3 válce (kuna překousala kabel).
Po návratu ze servisu nesvítí podsvícení palubního PC.
Nefunkční podsvícení (kromě hlavní části pod kapličkou nesvítí prakticky nic). Naštěstí je většina částí modulových a dají se snadno vytáhnout a nové nejsou moc drahé, takže brzká výměna.
Hodnocení a zkušenosti s autem
Auto jsem zdědil při 230tis km. Táta ho koupil v Německu, když tam jel pro Vectru (a vrátil se s Omegou). Kromě místa řidiče nebylo auto nijak používané, takže interiér velmi zachovalý. Bohužel od našich, oba kuřáci, je postižen jejich zlozvykem.
Interiér, ač docela spartánský, je přehledný a pohledný. Sedačky, vzhledem k datu výroby, už hraničí s křesly a pokud si správně nastavíte bederní opěrky, tak ani po dvou třech hodinách jízdy vás záda nebolí a i vzadu je dost místa - zkrátka pohodlí.
Omega je klasickou koncepcí motor vpředu - pohon vzadu a ani v zimě mě nikdy nenechala na holičkách a dostala se všude, kam jsem potřeboval, i když jsem byl na silnici dříve než silničáři (v tu chvíli to chce ovšem VELMI opatrnou práci s plynem kvůli k absenci jakékoli stabilizační elektroniky). Vzhledem k tomu, že jezdila většinou po okreskách, tak měla spotřebu kolem 9,5. Už jsem ovšem párkrát jel po dálnici do Prahy nebo na Kladno a spotřeba klesla na 8,4 a má potenciál jít ještě níž.
Pokud chcete pohodlné auto za levné peníze, které vaší peněženku nestrhne a nevadí vám nějaký ten pátek od roku výroby, tak při zachovalém kusu berte.
Mám Omegu 2.0 gl s 85kw a naprostá spokoejnost, na svuj věk slouží furt poctivě a ještě dost vydrží, hlavně motoricky. má najeto 380 000 a motor totálně v cajku. Sice to je líný, koroduje to, ale spolehlivý a odolný po motorický stránce.
Taky jsem měl Ačkový 2litra rok 1991 dovezenýho ze Švýcarska a samá spokojenost až na rozsáhlejší korozi kastle, která je ovšem u Oplů klasikou.Vždycky jsem se s omegou dostal kam jsem potřeboval a za mínus zadní náhon rozhodně nepovažuju,je to bezvadná věc a i pružnost motoru mě celkem dost překvapila, auto je na svou velikost dost živý a motor je vubec ten nejlepší článek celýho auta:D Tahle bejvalá Omega jezdí do ted a má najeto už kolem 405 000 km.Stejská se mi,ale vzpomínat v dobrým na ní budu pořád.
Komentáře uživatelů k recenzi Opel Omega
Držák
Mám Omegu 2.0 gl s 85kw a naprostá spokoejnost, na svuj věk slouží furt poctivě a ještě dost vydrží, hlavně motoricky. má najeto 380 000 a motor totálně v cajku. Sice to je líný, koroduje to, ale spolehlivý a odolný po motorický stránce.
21.02.2011 | 21:34:54 | Milan Reagovat
RE: Držák
Taky jsem měl Ačkový 2litra rok 1991 dovezenýho ze Švýcarska a samá spokojenost až na rozsáhlejší korozi kastle, která je ovšem u Oplů klasikou.Vždycky jsem se s omegou dostal kam jsem potřeboval a za mínus zadní náhon rozhodně nepovažuju,je to bezvadná věc a i pružnost motoru mě celkem dost překvapila, auto je na svou velikost dost živý a motor je vubec ten nejlepší článek celýho auta:D Tahle bejvalá Omega jezdí do ted a má najeto už kolem 405 000 km.Stejská se mi,ale vzpomínat v dobrým na ní budu pořád.
At žijou Omegy A.
02.09.2012 | 12:53:10 | Ondřej | 88.100.57.* Reagovat