Rok výroby:1991Typ motoru:3.0Stav km při koupi:280 000 kmStav km nyní:305 000 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:ojetýJak dlouho auto používáte?3 rokyPrůměrná spotřeba:15 l/100 kmVloženo:25. 1. 2009
brzy po koupi generálka motoru zteřelé praskající hadice vody špatná funkce topení pokročilá koroze
Hodnocení a zkušenosti s autem
Po špatných zkušenostech s béčkovou omegou 2,5i/LPG jsem šel opět do klasického áčkového karavanu v nejvýkonější motorizaci C30SEJ 147kW tzv. dularamu s nasávaným plynem. Auto jsem koupil levně v hodně zanedbaném stavu, což vyvolalo i nutnost částečné generálky motoru, ale po vychytání much po předchozím majiteli jsem opravdu spokojen. Jezdit s něčím takovým je opravdu radost. Auto má jiný podvozek i řízení než ostatní omegy, takže jízda je příjemná i při velmi vysokých rychlostech, Daní za to je menší rejd, slabší posilovač řízení a nižší světlá výška. Má to diferenciál se zvýšenou svorností-takže zábava i na sněhu. Není to sice žádná závodnička, ale do kopců to zrychluje úžasně a s velmi příjemným zvukem, maximálku (dle TP 240) jsem nezkoušel. Spotřeba je adekvátní výkonům a stylu jízdy, dá se jezdit jak za 12 tak klidně za 20, ale LPG to ekonomicky sráží na přijatelné náklady. Bohužel koroze už je značná, takže příští STK bude konečná. Rád bych ale v budoucnu sehnal stejný vůz v lepším stavu. Co se týče spolehlivosti, teď už jezdí tak, jak áčkové omegy dle mého názoru mají (benzín a za rok vyměnit olej). Shnilé výfuky či brzdové destičky a nějaký ten čep přední nápravy nepočítám. Škoda, že už se taková auta nedělají.
Komentáře uživatelů k recenzi Opel Omega
dokorodovala
bohuzel, ale nic neni ztraceno, jeste mam 2 dalsi omegy:-)
25.08.2009 | 17:15:37 | vrgada Reagovat