Rok výroby:1992Typ motoru:2600Stav km při koupi:195 000 kmStav km nyní:205 000 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:ojetýJak dlouho auto používáte?2 rokyPrůměrná spotřeba:12 l/100 kmVloženo:29. 5. 2011
Ano, přiměřeně věku. Vodní pumpa,víčko a palec rozdělovače, prasklá pružina předního tlumiče, viscospojka ventilátoru, lambda sonda
Hodnocení a zkušenosti s autem
Je to pěkné a zachovalé auto, koupené velmi levně, pokud se neuvažuje přepis s ekopokutou. Bylo koupené do rodinné flotily místo třílitra, který se rozpadl díky korozi. Poháněné je řadovým šestiválcem C26NEs dvanáctiventilovým rozvodem CIH s rozvody poháněnými masivním zdvojeným řetězem,což je nesmrtelné řešení motoru. Výkon 110kW není nikterak impozantní, ale je dostatečný na rozpohybování auta na 240km/hod tachometrových (zkoušeno na německé dálnici). Je v něm nainstalovaný ten nejobyčejnější neřízený nasávaný plyn (50l toroid), který samozřejmě při prvním zpětném zášlehu roztrhal plastový kousek sání, takže bylo nahrazeno kouskem odpadního novoduru. Je zřejmé, že zvolené řešení LPG je vzhledem k enormnímu objemu sání dualramu naprosto nevhodné, ale sekvence je u tohoto auta ekonomický nesmysl a při troše opatrnosti se s tím jezdit dá. Sání je povolené ze silentbloků a jsou povolené sponky, takže se to při výbuch plynu rozloží jako lego a neroztrhá se to. No a je zapotřebí tomu samozřejmě uzpůsobit styl jízdy (plynule měnit poohu plynového pedálu). Po výměně váhy vzduchu ze sklepních zásob náhradních dílů se i umravnila spotřeba, takže není problém jet do Chorvatska s průměrnou spotřebou 11,7l LPG i se čtyřmi koly na střeše a nebo brblat na volnoběh za 6-7 litru plynu. Ale většinou jezdívám nikoliv na spotřebu, takže hdonoty bývají o dost větší. Potrápil mne akorát rozpadlý palec rozdělovače, kdy jsem na to nemohl přijít a vypadalo to, že auto dojezdilo. Jinak to hodnotím jako velmi pěkné a spolehlivé auto. Je to starý Opel, takže to má samozřejmě už chycené prahy pod plastovými kryty a začínají i rožky lemů, ale myslím, že to ještě 3-4 roky vydrží v přijatelníém stavu. Zatím naprostá spokojenost.
k mori taky trefi, ale koroze karoserie pokrocila, takze je otazka, zda se to bude jeste zachranovat pred dalsi STK, nebo dokoroduje do automobiloveho nebe. Poruchy: vymena spojka, palivove vedeni, nejaky ten cep, jednou za rok ci dva triskne plyn pri neopatrnem nastartovani studeneho motoru primo do LPG modu, jinak slouzi a slouzi...
Komentáře uživatelů k recenzi Opel Omega
stale hrka kazdy do prace a zpet
k mori taky trefi, ale koroze karoserie pokrocila, takze je otazka, zda se to bude jeste zachranovat pred dalsi STK, nebo dokoroduje do automobiloveho nebe. Poruchy: vymena spojka, palivove vedeni, nejaky ten cep, jednou za rok ci dva triskne plyn pri neopatrnem nastartovani studeneho motoru primo do LPG modu, jinak slouzi a slouzi...
05.03.2015 | 12:43:50 | vrgada | 94.112.108.* Reagovat
CIH rozvod
http://www.youtube.com/watch?v=M6wGvEl6TAI&NR=1
06.06.2011 | 11:22:15 | Reagovat