Rok výroby:1997Typ motoru:1596ccmStav km při koupi:190 000 kmStav km nyní:195 000 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:ojetýJak dlouho auto používáte?10 měsícůPalivo:BenzínPrůměrná spotřeba:7.3 l/100 kmVloženo:29. 1. 2014
velká náchylnost ke korozi v našich podmínkách slabá dynamika ve vyšších otáčkách špatná kvalita motoru 1.616V 74KW vysoká spotřeba oleje slabá spolehlivost tohoto motoru
Závady a opravy na autě
furt nějaký problémy!
prasklý těsnění pod hlavou válců přetrženej klínovej řemen odešla spojka-výměna lamely,ložiska,a spojkovejch válců čepy a silentbloky na přední nápravě uhnilej zadní díl vejfuku rozvodovej řemen skoro před krachem přední tlumiče K.O zrezlý lanka od ruční brzdy popraskaný brzdový hadice zvlněný brzdový kotouče vadnej startér tek olej z převodovky, i přes opravu žere motor furt dost oleje svíčky,zapalovací kabely upadaný manžety na přední poloose,pokud je motor dost zahřátej,vydávaj hroznej zvuk začal zlobit termostat ukazatel paliva ukazuje špatně
Hodnocení a zkušenosti s autem
Tohle auto už je mým 6.autem a mužu popravdě říct,že horší krám sem nikdy neměl.Moje předchozí Ačková Vectra 1.8 rok 1992 sice hnila před očima ale byla absolutně spolehlivá.Myslel sem si že tahle Béčková kterou mám ted bude něco podobnýho,ale zle sem se zmejlil!! Fakt,že jo!!Už tejden po koupi týhle Vectry mi odešlo těsnění pod hlavou,olej se mi dostával i do spalovacího prostoru.Pár dnů na to se mi roztrh klínovej řemen na alternátoru,naštěstí mi to kamarád levně spravil a pak to bylo v pohodě.Ale začali se kazit další věci!!Odešla mi uplně spojka,byla zralá na G.O.Lamela,ložisko,oba válce.Hrozně těžko mužu říct,že se na ní mužu spolehnout.Ted po zimě mě čekaj taky čepy řízení,a především silentbloky na přední nápravě,která vykazuje již delší dobu značný vůle.Díky špatnejm silentbloků má zejména na nerovnejch silnicích špatnou stabilitu.Auto má velký tendenci plavat.Koroze je vůbec největší bolestí Oplů-shnilý podběhy a lemy zadních blatníků,taky rohy dvěří sou náchylný na korozi.A taky mě znepokojuje vysoká spotřeba oleje,ačkoliv mi už ted nikde neteče.Žere mi cca 0.8litru oleje na 1000km,takže je nutný často olej dolejvat.Příznivá je však spotřeba paliva.V létě jezdím v průměru kolem 6.7litru a ted v zimě kolem 7.3litru,což je v pohodě.Jinak po stránce spolehlivosti a dynamiky je to bída.Motor sice odspoda z nízkejch otáček nejde zle,ale než se zahřeje a když se vytáčí nad 3000 otáček tak je línej jak svině.Do B Vectry bych šel klidně znova,ale rozhodně ne do 1.6 16v 74kw a taky do 2.0dti která má stejnej výkon jako tahle 1.6 co mám.Hlavně sou tyhle motory neskutečný žrouti oleje! Nne 74kw
.....až to auto totálně odlítám tak ti dám vědět, nebo mi dáš kontakt na nějakého podobně talentovaného kupce, protože fakt ideální oddíl pro bazarníky
Vectra B je podařenější jak celý podělaný VW nebo Mercedes. Stačí za 1000Kč českých zakoupit ODREZOVAČ Německé výroby.Je toho asi 1.litr.Nastříkat,natřít a nechat sušit v garáži asi týden.Je po korozi.Definitivně.Ty lemy hnijou ale takhle ošetřeny přestanou pak klasika základovka - pnič ne tmel- a přelalovat.Hotovo.Motor olej nebere.Po ujetí 135000 km nebere.Každých 15000 měním olej ,filtr,svíčky. Jezdím na letních gumách dle předpisů do 90km/h nebo 130 ,město spotřeba je kolem 7 litrů.Na dálnici ROLETOVANÉ do Práglu jedu za 5,8l/100 v zimě je spotřeba asi o 1.L vyšší.Topí,větrá,hraje,akceleruje,drží v zatáčkách ...prostě dobré a kvalitní auto.Mám taky Vectru C a le to je něco jiného dost žere.Rozdíl skoro žádný.
10.04.2015 | 13:09:07 | Adam
| 90.178.249.*Reagovat
VEBE
Víš ono se nevyplácí kupovat vůz za co nejnižší cenu(možná tě někdo i podvedl), ale vůz za rozumný peníze, aby tomu odpovídal stav a pokud tomu nerozumíš...soudím.... že vůbec, tak někoho oslovím než udělat zoufalej obchod...no tomu co se to povedlo střelit, tak se asi pěkně směje..tak pro příště se snad poučíš, ale hlavně nedávej vinu autu
30.05.2014 | 21:07:16 | Jiří L
| 88.83.174.*Reagovat
RE: VEBE
To je úplně jasný
18.11.2014 | 17:28:11 | jiří
| 88.83.174.*Reagovat
RE: VEBE, jiří, Jiří L a další z IP 88.83.174.*
Do pytle, zase jeden puberťák, co si povídá sám se sebou. Běž si přerovnat angličáky a nezasírej recenze.
Autor píše "s tímto motorem nebrat", ale přitom jediná "závada motoru" je těsnění pod hlavou. Nebo snad čepy, brzdový hadice, tlumič vejfuku, lanka, silentbloky nápravy, atd jsou problémem motoru? jediným problémem tohohle auta je naivní nový majitel, který si neumí v bazaru ani vybrat slušný auto.
Achjo další názorná ukázka naivního kupce který čeká od starého vraku zázraky.....
Evidentně tohle auto nemělo zrovna starostlivého majitele a navíc málokdo takto staré auto běžně ještě udržuje to většinou jezdí dokud se nerozpadne.Navíc polovinu z těch tvých závad lze poznat i po krátké jízdě a divit se závadám typu rezavého výfuku,lanek,a špatných hadic se v tomto případě tak starého auta může jen nezkušený kupec nebo blbec:) a to především proto že u takových aut záleží zejména na přístupu majitele.
Dávám ti za pravdu, mám VEBE 1.8 16V už 7 let a normální dobrý auto jako většina ostatních. Psát recenzi a mít s ní najeto 5000km, tak je pán opradu borec co kupuje VRAKY!! Tolik závad jsem neměl za 95tis co jsme s ní najeli my!! a nikde nás nenechala
30.05.2014 | 20:57:29 | Jiří L
| 88.83.174.*Reagovat
RE: Vectra B
Tak1.8 85kw je ve Vectře pohodovej motor.Já jsem měl sám Vectru b 1.8 rok 1996 a nemoh jsem jí vůbec nic vyčíst.Za 2roky a najetejch 18000km jsem měnil pření tlumiče,brzdový kotouče,rozvody,svíčky,olej a palivovej filtr.Jinak po stránce spolehlivosti super.Spotřeba do 7.5litru.
16.06.2014 | 23:06:42 | David
| 88.100.57.*Reagovat
Tyhle věci jsou klasika nic není na věky!...spojka podle mého byla poznat,že je před krachem a min.další polovina uvedených závad,už při koupi...recenze a zkušenosti s tímto motorem a jeho olejových choutkách jsou věhlasné...stačilo trochu zapátrat,poptat se atd.
Tento výčet závad je úsměvný:
přetrženej klínovej řemen odešla spojka-výměna lamely,ložiska,a spojkovejch válců čepy a silentbloky na přední nápravě uhnilej zadní díl vejfuku rozvodovej řemen skoro před krachem přední tlumiče K.O zrezlý lanka od ruční brzdy popraskaný brzdový hadice zvlněný brzdový kotouče vadnej startér tek olej z převodovky, i přes opravu žere motor furt dost oleje svíčky,zapalovací kabely
Holt je to staré auto a údržbu předchozí majitel evidentně zanedbaval a za to nemůže značka ale uživatel!
zaujimalo by ma kolko stalo to auto:) ja mam s autom najazdene tiez len okolo 5tis km ale vpodstate len po meste startujem tak 10 krat za den vacsinou na studenom motore jazdim a okrem toho ze kazdych 1000km liter oleja tak bez problemov menil som 2 ziarovky rozvody komplet a klin remen a napinaciu kladku a este zadnu cast vyfuku coz beriem ako spotrebny material a auto ma najazdene 317tis km
Komentáře uživatelů k recenzi Opel Vectra
.....až to auto totálně odlítám tak ti dám vědět, nebo mi dáš kontakt na nějakého podobně talentovaného kupce, protože fakt ideální oddíl pro bazarníky
18.11.2014 | 17:40:42 | Vebe | 88.83.174.* Reagovat
RE:
Vectra B je podařenější jak celý podělaný VW nebo Mercedes. Stačí za 1000Kč českých zakoupit ODREZOVAČ Německé výroby.Je toho asi 1.litr.Nastříkat,natřít a nechat sušit v garáži asi týden.Je po korozi.Definitivně.Ty lemy hnijou ale takhle ošetřeny přestanou pak klasika základovka - pnič ne tmel- a přelalovat.Hotovo.Motor olej nebere.Po ujetí 135000 km nebere.Každých 15000 měním olej ,filtr,svíčky. Jezdím na letních gumách dle předpisů do 90km/h nebo 130 ,město spotřeba je kolem 7 litrů.Na dálnici ROLETOVANÉ do Práglu jedu za 5,8l/100 v zimě je spotřeba asi o 1.L vyšší.Topí,větrá,hraje,akceleruje,drží v zatáčkách ...prostě dobré a kvalitní auto.Mám taky Vectru C a le to je něco jiného dost žere.Rozdíl skoro žádný.
10.04.2015 | 13:09:07 | Adam | 90.178.249.* Reagovat
VEBE
Víš ono se nevyplácí kupovat vůz za co nejnižší cenu(možná tě někdo i podvedl), ale vůz za rozumný peníze, aby tomu odpovídal stav a pokud tomu nerozumíš...soudím.... že vůbec, tak někoho oslovím než udělat zoufalej obchod...no tomu co se to povedlo střelit, tak se asi pěkně směje..tak pro příště se snad poučíš, ale hlavně nedávej vinu autu
30.05.2014 | 21:07:16 | Jiří L | 88.83.174.* Reagovat
RE: VEBE
To je úplně jasný
18.11.2014 | 17:28:11 | jiří | 88.83.174.* Reagovat
RE: VEBE, jiří, Jiří L a další z IP 88.83.174.*
Do pytle, zase jeden puberťák, co si povídá sám se sebou. Běž si přerovnat angličáky a nezasírej recenze.
19.11.2014 | 07:26:50 | Kolemjdoucí. | 188.175.53.* Reagovat
Autor píše "s tímto motorem nebrat", ale přitom jediná "závada motoru" je těsnění pod hlavou. Nebo snad čepy, brzdový hadice, tlumič vejfuku, lanka, silentbloky nápravy, atd jsou problémem motoru? jediným problémem tohohle auta je naivní nový majitel, který si neumí v bazaru ani vybrat slušný auto.
30.05.2014 | 21:03:33 | | 89.102.162.* Reagovat
Achjo další názorná ukázka naivního kupce který čeká od starého vraku zázraky.....
Evidentně tohle auto nemělo zrovna starostlivého majitele a navíc málokdo takto staré auto běžně ještě udržuje to většinou jezdí dokud se nerozpadne.Navíc polovinu z těch tvých závad lze poznat i po krátké jízdě a divit se závadám typu rezavého výfuku,lanek,a špatných hadic se v tomto případě tak starého auta může jen nezkušený kupec nebo blbec:) a to především proto že u takových aut záleží zejména na přístupu majitele.
30.01.2014 | 19:18:04 | | 94.112.170.* Reagovat
RE:
Dávám ti za pravdu, mám VEBE 1.8 16V už 7 let a normální dobrý auto jako většina ostatních. Psát recenzi a mít s ní najeto 5000km, tak je pán opradu borec co kupuje VRAKY!! Tolik závad jsem neměl za 95tis co jsme s ní najeli my!! a nikde nás nenechala
30.05.2014 | 20:57:29 | Jiří L | 88.83.174.* Reagovat
RE: Vectra B
Tak1.8 85kw je ve Vectře pohodovej motor.Já jsem měl sám Vectru b 1.8 rok 1996 a nemoh jsem jí vůbec nic vyčíst.Za 2roky a najetejch 18000km jsem měnil pření tlumiče,brzdový kotouče,rozvody,svíčky,olej a palivovej filtr.Jinak po stránce spolehlivosti super.Spotřeba do 7.5litru.
16.06.2014 | 23:06:42 | David | 88.100.57.* Reagovat
Tyhle věci jsou klasika nic není na věky!...spojka podle mého byla poznat,že je před krachem a min.další polovina uvedených závad,už při koupi...recenze a zkušenosti s tímto motorem a jeho olejových choutkách jsou věhlasné...stačilo trochu zapátrat,poptat se atd.
Tento výčet závad je úsměvný:
přetrženej klínovej řemen
odešla spojka-výměna lamely,ložiska,a spojkovejch válců
čepy a silentbloky na přední nápravě
uhnilej zadní díl vejfuku
rozvodovej řemen skoro před krachem
přední tlumiče K.O
zrezlý lanka od ruční brzdy
popraskaný brzdový hadice
zvlněný brzdový kotouče
vadnej startér
tek olej z převodovky, i přes opravu žere motor furt dost oleje
svíčky,zapalovací kabely
Holt je to staré auto a údržbu předchozí majitel evidentně zanedbaval a za to nemůže značka ale uživatel!
29.01.2014 | 17:52:50 | stafík | 85.135.92.* Reagovat
RE: :D
zaujimalo by ma kolko stalo to auto:) ja mam s autom najazdene tiez len okolo 5tis km ale vpodstate len po meste startujem tak 10 krat za den vacsinou na studenom motore jazdim a okrem toho ze kazdych 1000km liter oleja tak bez problemov menil som 2 ziarovky rozvody komplet a klin remen a napinaciu kladku a este zadnu cast vyfuku coz beriem ako spotrebny material a auto ma najazdene 317tis km
27.11.2014 | 04:06:55 | xxxv | 178.41.5.* Reagovat