Rok výroby:2002Typ motoru:Diesel DTi 2.0Stav km při koupi:97 300 kmStav km nyní:105 700 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:ojetýPalivo:DieselPrůměrná spotřeba:6 l/100 kmVloženo:30. 9. 2005
Naprosto bezproblémové, spolehlivé auto, bez jediné závady. Možná jsem měl také štěstí na dobrý kus :)))
Hodnocení a zkušenosti s autem
Auto je malinko hlučnější, jak už to u dieselů bývá. Na druhou stranu nabízí pohodlné svezení. Auto s obsahem 2.0 má parádní "odšťuch" - česky zrychlení, což ocení hlavně řidiči, kteří rádi předjíždějí. Auto se vyznačuje poměrně velkou stabilitou v zatáčkách, drží na silnici jako přibité.
Sílu motoru DTi 2.0 oceníte také při jízdě do kopců a v horách, motor má neuvěřitelný záběr. Maximální spokojenost.
Doporučuju každému, kdo má rád svižnější jízdu, comfort a pohodlí ...
Zdrawím kámarád má vectru 1.8 16v jela dobře do té doby než před 14 dny podtlak v motoru padaly otáčky vyměnila se hadička 30 min ot jelo w pohodě a pk samé problémy :(( jinak velmi spolehlivé auto
S tím odšťuchem bych byl o něco zdrženlivější, spíš bych dal za pravdu jinému recenzentovi, co píše, že to není žádný sporťák (http://www.autorecenze.cz/auto-recenze-opel-vectra-combi-dti-774.htm). Mluví sice o kombikovi, ale zas tak velký rozdíl to nebude - mimochodem s karavanem jsem taky jezdil (ale s motorem 2.0 DTL/66kW). Mám nyní stejný vůz jsem s ním spokojen, neboť opravdu nepotřebuju být závodníkem. A závady ? cca po 110.000 jsem měnil ložisko na zadním kole, padání nafty se vyřešilo přetěsněním palivové soustavy (nenechte si zbytečně hned měnit čerpadlo)
Komentáře uživatelů k recenzi Opel Vectra
Opel Vectra
Zdrawím kámarád má vectru 1.8 16v jela dobře do té doby než před 14 dny podtlak v motoru padaly otáčky vyměnila se hadička 30 min ot jelo w pohodě a pk samé problémy :(( jinak velmi spolehlivé auto
14.07.2008 | 23:32:18 | KennyStan Reagovat
odšťuch?
S tím odšťuchem bych byl o něco zdrženlivější, spíš bych dal za pravdu jinému recenzentovi, co píše, že to není žádný sporťák (http://www.autorecenze.cz/auto-recenze-opel-vectra-combi-dti-774.htm). Mluví sice o kombikovi, ale zas tak velký rozdíl to nebude - mimochodem s karavanem jsem taky jezdil (ale s motorem 2.0 DTL/66kW). Mám nyní stejný vůz jsem s ním spokojen, neboť opravdu nepotřebuju být závodníkem. A závady ? cca po 110.000 jsem měnil ložisko na zadním kole, padání nafty se vyřešilo přetěsněním palivové soustavy (nenechte si zbytečně hned měnit čerpadlo)
08.03.2007 | 12:49:10 | Atlet Reagovat