Rok výroby:2001Typ motoru:2.2 DTiStav km při koupi:192 000 kmStav km nyní:208 000 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:ojetýJak dlouho auto používáte?6 měsícůPrůměrná spotřeba:6,5 l/100 kmVloženo:4. 6. 2007
Zatial sa vyskytol iba problém s voľnobehom pri studenom motore po napichnutí na diagnostiku sa zistilo ze je to vadny snímač otáčok motora.Zatial som to nedal opraviť ale oprava by mala stať zhruba 4 000 sk.
Ako prevenciu som dal vyčitit sanie od usadenín cena 3000 sk. V interieri mi nesvietia niektore žirovky a takisto nesvieti osvetlenie otačkomera no to považujem iba za kozmeticke vady.
Dalšou zavadou bol dieravy vyfuk ale o tom som vedel už ked som auto kupoval zavarenie vyfuku ma vyslo na tri stovky.
Hodnocení a zkušenosti s autem
Z auta som tak trochu v rozpakoch mal som škodovky a daewoo nubira s ktorym som bol spokojny a prešiel som snim polovicu europy no vadila mi na nom spotreba preto som sa rozhodol pre kupu naftoveho auta kedže nubira je v podstate opel rozhodol som sa pre tuto značku.
No neviem či mam taku ťažku nohu na plyne alebo je to velkym objemom motora ale vobec nedosahujem spotrebu s akou sa mi chvalia kamarati ktory maju naftove auta. Moja spotreba mimo mesta je zhruba 5.8 l kombinovane 6,5 l a mesto 7.2 l. Neviem či som priliš naročny ale čakal som lepšie hodnoty.
Ono autu sa toho neda vela vytknuť je celkom pohodlne a ma dobru vybavu kožene vyhrievane sedačky , autradio s cd meničom tempomat PC digitalnu klimu atd. Dalšou vecou na ktoru si v nom nemožem zviknuť su xenonove svtla pred tymto autom som nikdy nemal možnosť riadit auto so xenonmy zda sa mi však že svietia priliš slabo.Možno je to iba nezvyk.
Auto bolo dovezene z nemecka a predchadzajuci majitel dodržiaval poctivo všetky servisne prehliadky takže mam vymenene všetky tlmiče a aj brzdy su komplet vymenene. Auto ma obute kolesa 205/55 R16 čo je celkom dobra volba aj pri rychlejšej jazde auto dobre sedi.
Plný súhlas s tým, čo napísal Nprim. K spotrebe : Sprav si výlet mimo mesto, povypínaj všetko čo zvyšuje spotrebu ( rádio, klímu, svetlá ), jazdi ustálenou rýchlosťou, kochaj sa okolitou prírodou pri sedemdesiatke, nepredbiehaj, nepodraďuj, pri tankovaní si na kalkulačke ( nie údaj z pal. počítača ) vyrátaj spotrebu a potom všade rozprávaj, že ti to žerie 3.5 litra. Xenóny : Výbojky majú svoju životnosť. Ak predošlý majiteľ najazdil bezmála 200.000 km, tak to zabralo určite pár hodín a to sa na svietivosti muselo prejaviť, takže je logické že z pôvodnej hodnoty 4 až 5000 K ostala možno polovica. Skús pouvažovať nad výmenou výbojok, avšak treba si rozmyslieť, či to za tie peniaze má pre teba význam.
Taky bych řekl, že na 2.2 DTi máš velice slušnou spotřebu a za to navíc poměrně velkou sílu motoru. Máš navíc kliku, že Ti motor relativně dobře slouží, protože nafta od Opela dobrou pověst nemá. Sám jsem raději zvolil benzín a o motor se krom výměny oleje prakticky nestarám. Snímač otáček čas od času odejde na kterýmkoliv autě, to je celkem prkotina. Takže rozpaky stranou, spotřeba je v normě a spíše na tu lepší stranu.
Musím z povděkem kvitovat tvou upřímnost a zároveň tě ujistit o celkem normálnosti toho co pozoruješ. Hlavně ber s velkou rezervou ty vyprávěčky o tom jak jezdí všichni s TDi 150km/h s průměrem 4,5. Koncerny mají sice opravdu menší spotřebu, ale o to víc se čeští spotřeboví úchylové předhánějí nafukování této skutečnosti. Že jezdíš s 1,5 tunovým autem průměr za 6,5 je naprosto OK a v normálu. Další věc, Xenony, z toho se každý opět posadí na prdel, protože to je přece luxus, ale kdo si koupil kdy auto a najetýma x km, tzn. s už trochu vysvíceným xenonama, hned večer jak jede domu z hospody zjistí že to svítí velký kulový, možná nový ale na ojetině žádný zázrak, holt to má nějakou trvanlivost. Každopádně díky za upřímnost, že si nezačal jak většina tady, mám xenony je to super všichni mi uhýbají na dálnici při 180ti a ještě mi to při tom žere 5 litrů. HOWG
Komentáře uživatelů k recenzi Opel Vectra
Plný súhlas s tým, čo napísal Nprim. K spotrebe : Sprav si výlet mimo mesto, povypínaj všetko čo zvyšuje spotrebu ( rádio, klímu, svetlá ), jazdi ustálenou rýchlosťou, kochaj sa okolitou prírodou pri sedemdesiatke, nepredbiehaj, nepodraďuj, pri tankovaní si na kalkulačke ( nie údaj z pal. počítača ) vyrátaj spotrebu a potom všade rozprávaj, že ti to žerie 3.5 litra.
Xenóny : Výbojky majú svoju životnosť. Ak predošlý majiteľ najazdil bezmála 200.000 km, tak to zabralo určite pár hodín a to sa na svietivosti muselo prejaviť, takže je logické že z pôvodnej hodnoty 4 až 5000 K ostala možno polovica. Skús pouvažovať nad výmenou výbojok, avšak treba si rozmyslieť, či to za tie peniaze má pre teba význam.
05.06.2007 | 14:22:36 | Petrík Reagovat
Spotřeba
Taky bych řekl, že na 2.2 DTi máš velice slušnou spotřebu a za to navíc poměrně velkou sílu motoru. Máš navíc kliku, že Ti motor relativně dobře slouží, protože nafta od Opela dobrou pověst nemá. Sám jsem raději zvolil benzín a o motor se krom výměny oleje prakticky nestarám. Snímač otáček čas od času odejde na kterýmkoliv autě, to je celkem prkotina. Takže rozpaky stranou, spotřeba je v normě a spíše na tu lepší stranu.
05.06.2007 | 09:07:43 | David V Reagovat
Upřímnost
Musím z povděkem kvitovat tvou upřímnost a zároveň tě ujistit o celkem normálnosti toho co pozoruješ. Hlavně ber s velkou rezervou ty vyprávěčky o tom jak jezdí všichni s TDi 150km/h s průměrem 4,5. Koncerny mají sice opravdu menší spotřebu, ale o to víc se čeští spotřeboví úchylové předhánějí nafukování této skutečnosti. Že jezdíš s 1,5 tunovým autem průměr za 6,5 je naprosto OK a v normálu. Další věc, Xenony, z toho se každý opět posadí na prdel, protože to je přece luxus, ale kdo si koupil kdy auto a najetýma x km, tzn. s už trochu vysvíceným xenonama, hned večer jak jede domu z hospody zjistí že to svítí velký kulový, možná nový ale na ojetině žádný zázrak, holt to má nějakou trvanlivost. Každopádně díky za upřímnost, že si nezačal jak většina tady, mám xenony je to super všichni mi uhýbají na dálnici při 180ti a ještě mi to při tom žere 5 litrů. HOWG
04.06.2007 | 19:15:43 | Nprim Reagovat