Rok výroby:1996Typ motoru:1.7 td isuzuStav km při koupi:147 000 kmStav km nyní:148 000 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:ojetýJak dlouho auto používáte?1 měsícPrůměrná spotřeba:5.5 l/100 kmVloženo:15. 9. 2006
Ano, mělo a stále má, postupem času musím odstranit .
Hodnocení a zkušenosti s autem
Vozidlo bylo zakoupeno na inzerát, vlastním Omegu caravan 2.0 a potřeboval jsem druhé pro pojezdy v Praze a do práce. Zamlouvala motorizace, 1.7td intercooler isuzu, na tyto motory jsem nenašel žádnou negativní recenci nebo reakci (internet, servisy, časopisy atd.)
Bohužel během převzetí vozidla jsem nevěnoval dostatečnou pozornost řádnému zkontrolování. Po dvou dnech jsem přišel na hodně závad (nesvítící zadní brzdová světla, zcela rozpadle osvětlení spz, nefunkční ruční brzda, kovový klepot zespoda-projevil se až v praze, zcela zanesenen vzduchový filtr, olej černá břečka bez viskozity, nefunkční spínače v interieru - jeden stojí 500,- , vybitá baterie atd.) . Jsou to ale drobnosti, opravím a jezdím. Nemohu chtít moc po autě starém 10 let..
Motor: Výborný, skvěle táhne, ale až od 2000ot/min ! dovedete si představit křižovatky v Praze ... propad plynového pedálu zpočátku o cca 5-6cm (kontrola lanka u pedálu,nechápu, proč je to tak vymyšleno na dvě pružinky, kdy se 6cm nic neděje , až pak zabere ploška za lanko)
Podvozek: skvělý, dobře sedí, dobré řízení
Komfort jízdy: Na vozidle mám 205ky nízkoprofil, kvalita jízdy děsivá, není na pražské silnice, budu měnit na klasiku 195 .
Karoserie: Fantastická, nadčasový design, tmavě šedá metalíza je krásná, vzadu mám navíc decentní křídlo. Nikde nejsou sebemenší známky koroze.
Spotřeba: Jezdím po praze za 5.4l . Dálku jsem ještě nezkoušel, ale bude odpovídat cca 5l .
Závěr: Vozidlo vlastním příliš krátce, prosím případné kolegy, kteří mají tu samou motorizaci, aby mi napsali zde komentáře s jejich názory, děkuji všem.
Pořád mi leží v hlavě, že jsem mohl mít omegu MV6 v třílitru (mám možnost velmi levné dodělávky plynu) v plné náloži nebo 2.5td ze stejného i mladšího roku a ještě by mi hodně tisíc zbylo ... musím naplno využít potenciál Vectry, abych podobné myšlenky zahnal.
velmi dobře si rozmyslete koupi tohoto vozu, vyžadujte co možná nejvíce informací při koupi, doložení servisů atd. Já jsem na toto nereflektoval a dnes jsem v opravách již za cca 50tis......vozidlo už ani nemohu prodat, protože ztráta by byla obrovská....nechápu člověka přede mnou, jak v takovém vraku mohl jezdit, vozit děti atd....naprostá a fatální chyba, za sumu vynaloženou do tohoto vozu jsem mohl mít omegu C 3.2V6 ve full výbavě... jediný klad vozu je vynikající spotřeba, výborný motor, dobrá ovladatelnost. Jen pro příklad uvedu poslední opravy: - výměna rozvodů (pro klid duše), výměna zadních kotoučů (s bubny pro ruční brzdu)+nové lanovody k RB, výměna obou předních pružin tlumičů (jedna se zlomila), nový intercooler (starý z cizího auta, navíc s dírou, auto prostě nejelo - je tam nový správný a změna je nepopsatelná), montáž airbagů a pyropatron(původně nebyly po nehodě), výměna ovládání zrcátek, výměna L páčky pod volatem stále je: - popraskaná konstrukce sedadla řidiče, teče řízení a různé drobnosti
Bezproblémový? Německý 1,8 16V (najeto bez problémů 143tkm) dále 2,0 16V ( kamarád najeto 260tkm bez problémů), 2,2 16V. Celkem 2,2 DTI. Velmi špatný (většinou) 1,6 16V X16XEL- žral olej. Takže asi tak. Jinak třeba ty 1,8 a 2,0, 2,2 jsou bezproblémové motory v 95% případech.
Komentáře uživatelů k recenzi Opel Vectra
ISUZU 1.7 TD
mám asi nejakej spatnej kousek .. nemuzu sehnat motor
14.03.2009 | 15:25:03 | VRANIS Reagovat
běs
velmi dobře si rozmyslete koupi tohoto vozu, vyžadujte co možná nejvíce informací při koupi, doložení servisů atd. Já jsem na toto nereflektoval a dnes jsem v opravách již za cca 50tis......vozidlo už ani nemohu prodat, protože ztráta by byla obrovská....nechápu člověka přede mnou, jak v takovém vraku mohl jezdit, vozit děti atd....naprostá a fatální chyba, za sumu vynaloženou do tohoto vozu jsem mohl mít omegu C 3.2V6 ve full výbavě...
jediný klad vozu je vynikající spotřeba, výborný motor, dobrá ovladatelnost.
Jen pro příklad uvedu poslední opravy:
- výměna rozvodů (pro klid duše), výměna zadních kotoučů (s bubny pro ruční brzdu)+nové lanovody k RB, výměna obou předních pružin tlumičů (jedna se zlomila), nový intercooler (starý z cizího auta, navíc s dírou, auto prostě nejelo - je tam nový správný a změna je nepopsatelná), montáž airbagů a pyropatron(původně nebyly po nehodě), výměna ovládání zrcátek, výměna L páčky pod volatem
stále je: - popraskaná konstrukce sedadla řidiče, teče řízení a různé drobnosti
06.02.2007 | 05:25:58 | Corlis Reagovat
Bezproblémový? Německý 1,8 16V (najeto bez problémů 143tkm) dále 2,0 16V ( kamarád najeto 260tkm bez problémů), 2,2 16V. Celkem 2,2 DTI.
Velmi špatný (většinou) 1,6 16V X16XEL- žral olej.
Takže asi tak.
Jinak třeba ty 1,8 a 2,0, 2,2 jsou bezproblémové motory v 95% případech.
16.09.2006 | 21:08:53 | RRAAFF Reagovat
No prosím, aký motor je v nemeckej Vectre bezproblémový? Áno, ako ináč japonský Isuzu.
16.09.2006 | 17:07:52 | Reagovat