Rok výroby:1996Typ motoru:1686 / X17DTStav km při koupi:91 000 kmStav km nyní:195 000 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:ojetýJak dlouho auto používáte?4 rokyPrůměrná spotřeba:5,5 l/100 kmVloženo:8. 8. 2007
Toto auto potkávají poruchy zcela ojediněle, spíše se jedná o poruchy, které se vlivem stáří vozu a najetých kilometrů dají očekávat:
výměna vodní pumpy při 95000km
pravý horní selemblok motoru při 102000km
všechny kladky a řemen rozvodů při 105000km
přetěsnění a seřízení převodovky při 120000km
oprava startéru při 140000km
nové tlumiče při 170000km
výměna paken a lanovodů zadní brzdy při 180000km
výměna tyček řízení a 6ti selembloků na zadní nápravě při 190000km
Hodnocení a zkušenosti s autem
S tímto autem jsem nadmíru spokojený. Líbí se mi jeho design, velikost vnitřního prostoru a hlavně spotřeba nafty. Auto má výborné brzdy (všechny kotoučové), pohodlně tvarované sedačky a hlavně měkkou palubní desku, která jak je v jiných vozech běžné nedrnčí!
Tento druh motorizace není určen pro závodníka. Malý výkon vozu, který se probouzí okolo 2200ot/min je ale vykompenzován velkou spolehlivostí motoru ISUZU. Spotřebu má při rozumné jízdě (na ekonomii) 5,5l/100km. Ale pozor při dosažení rychlosti 120km/hod a dále. To už jsem v plně naloženém voze v rychlosti 150km/hod a více viděl palivovou ručičku pomalu klesat k nule :)) Také je tato motorizace náchylná na okolní teplotu vzduchu- přehřívá se.
V teplých (nad 28°C) dnech a při vytáčeném motoru rychle stoupá teplota vody. Zřejmě se jedná o konstrukční vadu, protože se tak chovají i vozy ostatních majitelů sedmnáctek.
mám vectru A, najzdil som na nej cez 300 000 km. Bez akej koľvek závady, štartuje aj pri -32, na rozvodoch sú ešte pôvodné japonské kladky, mením len remen a pumpu, v motory je všetko pôvodné bez akej koľvek generály, menil som len tesnenie pod hlavou a zabrusoval ventili. Motor už dymí, cez emisnú neprejde ale ťahá stále dobre, (maximálka 190km/h cca pred 3 rokmi teraz sa už bojím kôli horším nápravám, ktoré sú podotýkam tiež pôvodné), motor od výmeni po výmenu nespapá kvapku oleja, olej ale mením po každých 10000km, čo niekedy spravím aj za mesiac. Auto mám 20 rokov, takmer 500 000km a bez akejkoľvek závady, v živote ma auto nikde nenechalo takže na japonsky motor isuzu nedám dopustiť, preto som názoru že kto vie ako zaobchádzať s dízlovým motorom tak tolko mu vydrží.
05.11.2013 | 12:38:41 | rado
| 193.87.99.*Reagovat
Nespokojenost
dokud to jede spokojenost ale jak se začne srát motor honem pryč nikdo to nechce zpravovat !!! jako by se bály isuzu 1.7td
Milý Milane Zemane. Ony "selembloky" - a jak ty znalecky opravuješ na "sylembloky" - jsou ve skutečnosti "silentbloky"...víííš? Tak si nehraj na chytráka ;-)
Auto Mám A nemam Proti Nemu Žadné vyhrády.. Jen proti Tomu co Psal ze vymenoval Selembloky.. Když to jsou Sylembloky.. Pak by mě Zajimalo Jak se seřizuje Převodovka =D.. A myslím Že.. A Zadní brzdy Nejsou Na lanka Pouze Ručbí Brzdy.. A paky taky nevím Jake tam máš =D... Tyček Řizeníí ??.. to jsou jake tyčky?? =D.. A když už Jsi měnil Vše u rozvodu Tak stači napsat Vyměna Rozvodů =D:. A kladky Tam jsou Možná Tak Dvě =D=D
Zdarec..... Vectru 1.7 td mám cca 2. měsíce. po 40km novej starter, olej, filtry, přední kotouče+desky, zadní kotouče+desky+pakny na ručku, za plecháče orig. alu opel 15" koupil jsem jí za 18000Kč a něco do toho nacpal a ještě nacpu každopádně apsolutní spokojenost motor slušnej starty krásný a spotřeba o ty ani nemluvim navic ani stopa po rzi a interier taky moc pěknej nepoškozenej a čistej akorát všem kdo má v autě tento motor s mezichladičem doporučuju kontrolu těsnosti...
Proti gustu žádný....ale OPEL?Chlapi auta vypadají a jezdí jinak!Před lety jsem měl "Kaďoura"2,0 GSi-noční můra-odtud pramení můj názor na ten hnůj!!!Promiňte,ale je to můj názor...
pre anonyma-bratu,sam som si menil mimo ine aj tesnenie pod hlavou,pod vahadlom je hydroštel,t.j.válček ukončený zakulatenim,s ktorého vychádza asi 3 mm piestik,ktorý sa tlakom oleja vysúva a vymedzuje vôlu ventilov.Na tom zakulatení je nasadené vahadlo,nieje ta iná možnosť nastavenia.Na jednom piestiku ten valček mi chýbal,jednoducho ho vyfuklo a spadol dakde do olej.vany(je to vraj bežne,neskôr som to konzultoval s technikom s oplu),tak s vrakače som to vybral s 1,6 tky ičkovej v benzinu,to pasovalo,ja ho mal prekuchaný na rozdiel od teba celý,trohu si to prever svoje znalosti,,maš riadne nedostatky v poznani tohto vozidla.A od oleja si asi ruky ešte nikdy nemal,usudzujem.Na to,že to ma hydroštely som nemusel chodiť na pivo s dajakymi mudrcami a rozoberať tam auta,,stačilo mi rozobrať ručne motor.Konzultuj si to napr.na Opel clubu,ale radšej to tam nepiš,len nenapadne si to zisti,lebo ja som asi ešte mierny...inač to bol Kadett 1,6 D,rok.88
Motor původem od Isuzu není tak hrozný, zato Opelova vlastní předkomůrková varianta je skutečně špatná. Nejen že hlučí, ale objevuje se u ní praskání hlav a při vysokých otáčkách se může protočit řemenice vačkové hřídele. Výsledkem jsou zpřerážená vahadla. Z vlastní zkušenosti píšu, že jsem na motor nemusel vůbec šahat. Dokonce i žhavící svíčky a vstřiky jsou původní a auto nemá sebemenčí problém ani v mrazech při -25°C nastartovat. Auto parkuje venku- není to žádný show car!!!
Já měl Astru 1.7d caravan rok 1992 a Opel Astru 1.7tds s motorem Isuzu taky kombika ROK 1996 a ten se nedal s tou 1.7d Astrou vubec srovnat.To řikám naprosto upřímě.Ta 1.7d mi v -10 prakticky nenastartovala, 1.7tds uplně v pohodě, i v -18 stupních.Prostě Isuzu bylo v cajku, 1.7d a 1.7td s opel motorama nebyli uplně nejhorší, ale rozhodně nedosahovaly kvalit jak ten motor ISUZU.Je to tak prostě.
ja mal kadeta 1,6 D a chorobou tychto motorov boli vačky a vahadla,prakticky trebalo vymeniť vačku s vahadlami a hydroštely.Komplet sada okolo 10 tis.sk,tak som to na jar predal.Pri -8 už neštartovalo,pritom tlaky boli OK,proste na vačke už boli vydreté drážky od vahadel asi 1 mm,a neotváralo poriadne ventily.V opli technici povedali,že po r. 2000 už dizle boli v tomto smere OK.Otvor vičko oleje a nahmataj palcom vačku,ked bude tým odskokom hore či je ok a nehlodá ju už vahadlo.Sice neviem,kolko km.mal ten kadett ale asi vela.Inač dizle od opla (isuzu) z tohto obdobia nepatria medzi najspolahlivejsie
Komentáře uživatelů k recenzi Opel Vectra
vectra A 1.7td 480 000 km
mám vectru A, najzdil som na nej cez 300 000 km. Bez akej koľvek závady, štartuje aj pri -32, na rozvodoch sú ešte pôvodné japonské kladky, mením len remen a pumpu, v motory je všetko pôvodné bez akej koľvek generály, menil som len tesnenie pod hlavou a zabrusoval ventili. Motor už dymí, cez emisnú neprejde ale ťahá stále dobre, (maximálka 190km/h cca pred 3 rokmi teraz sa už bojím kôli horším nápravám, ktoré sú podotýkam tiež pôvodné), motor od výmeni po výmenu nespapá kvapku oleja, olej ale mením po každých 10000km, čo niekedy spravím aj za mesiac. Auto mám 20 rokov, takmer 500 000km a bez akejkoľvek závady, v živote ma auto nikde nenechalo takže na japonsky motor isuzu nedám dopustiť, preto som názoru že kto vie ako zaobchádzať s dízlovým motorom tak tolko mu vydrží.
05.11.2013 | 12:38:41 | rado | 193.87.99.* Reagovat
Nespokojenost
dokud to jede spokojenost ale jak se začne srát motor honem pryč nikdo to nechce zpravovat !!! jako by se bály isuzu 1.7td
27.10.2010 | 22:30:38 | Reagovat
žvást
Milý Milane Zemane.
Ony "selembloky" - a jak ty znalecky opravuješ na "sylembloky" - jsou ve skutečnosti "silentbloky"...víííš?
Tak si nehraj na chytráka ;-)
01.10.2010 | 15:13:48 | Reagovat
No nevim
Auto Mám A nemam Proti Nemu Žadné vyhrády.. Jen proti Tomu co Psal ze vymenoval Selembloky.. Když to jsou Sylembloky.. Pak by mě Zajimalo Jak se seřizuje Převodovka =D.. A myslím Že.. A Zadní brzdy Nejsou Na lanka Pouze Ručbí Brzdy.. A paky taky nevím Jake tam máš =D... Tyček Řizeníí ??.. to jsou jake tyčky?? =D.. A když už Jsi měnil Vše u rozvodu Tak stači napsat Vyměna Rozvodů =D:. A kladky Tam jsou Možná Tak Dvě =D=D
22.09.2010 | 19:38:29 | Milan Zeman Reagovat
Oplíkovci
Zdarec..... Vectru 1.7 td mám cca 2. měsíce.
po 40km novej starter, olej, filtry, přední kotouče+desky, zadní kotouče+desky+pakny na ručku, za plecháče orig. alu opel 15" koupil jsem jí za 18000Kč a něco do toho nacpal a ještě nacpu každopádně apsolutní spokojenost motor slušnej starty krásný a spotřeba o ty ani nemluvim navic ani stopa po rzi a interier taky moc pěknej nepoškozenej a čistej akorát všem kdo má v autě tento motor s mezichladičem doporučuju kontrolu těsnosti...
01.09.2010 | 11:06:20 | dr. pinda Reagovat
Proti gustu žádný....ale OPEL?Chlapi auta vypadají a jezdí jinak!Před lety jsem měl "Kaďoura"2,0 GSi-noční můra-odtud pramení můj názor na ten hnůj!!!Promiňte,ale je to můj názor...
10.08.2007 | 11:16:26 | op Reagovat
pre anonyma-bratu,sam som si menil mimo ine aj tesnenie pod hlavou,pod vahadlom je hydroštel,t.j.válček ukončený zakulatenim,s ktorého vychádza asi 3 mm piestik,ktorý sa tlakom oleja vysúva a vymedzuje vôlu ventilov.Na tom zakulatení je nasadené vahadlo,nieje ta iná možnosť nastavenia.Na jednom piestiku ten valček mi chýbal,jednoducho ho vyfuklo a spadol dakde do olej.vany(je to vraj bežne,neskôr som to konzultoval s technikom s oplu),tak s vrakače som to vybral s 1,6 tky ičkovej v benzinu,to pasovalo,ja ho mal prekuchaný na rozdiel od teba celý,trohu si to prever svoje znalosti,,maš riadne nedostatky v poznani tohto vozidla.A od oleja si asi ruky ešte nikdy nemal,usudzujem.Na to,že to ma hydroštely som nemusel chodiť na pivo s dajakymi mudrcami a rozoberať tam auta,,stačilo mi rozobrať ručne motor.Konzultuj si to napr.na Opel clubu,ale radšej to tam nepiš,len nenapadne si to zisti,lebo ja som asi ešte mierny...inač to bol Kadett 1,6 D,rok.88
09.08.2007 | 19:48:13 | bugy Reagovat
hydroštely
Kadett 1.6D i 1.7D hydroštěly samozřejmě má. Nevim, jak je to u 1.5TD od Isuzu, ale tenhle motor v Kaďákovi je celkem rarita.
09.08.2007 | 19:42:46 | Francesco Reagovat
To je trochu jinak!
Kadett v naftě nemá hydroštely! Tak jak jsi je chtěl měnit? A vzadu jsi měl kotouče, ale měnil si tam bubny, že?!
09.08.2007 | 18:08:17 | Reagovat
Halis
Absolutne s tebou suhlasim, motor z Isuzu je celkom dobry, Opelov je skutocne spatny, potvrdi to kazdy mechanik v Opli...
09.08.2007 | 12:48:05 | olso Reagovat
???Isuzu vs. Opel???
Motor původem od Isuzu není tak hrozný, zato Opelova vlastní předkomůrková varianta je skutečně špatná. Nejen že hlučí, ale objevuje se u ní praskání hlav a při vysokých otáčkách se může protočit řemenice vačkové hřídele. Výsledkem jsou zpřerážená vahadla.
Z vlastní zkušenosti píšu, že jsem na motor nemusel vůbec šahat. Dokonce i žhavící svíčky a vstřiky jsou původní a auto nemá sebemenčí problém ani v mrazech při -25°C nastartovat. Auto parkuje venku- není to žádný show car!!!
09.08.2007 | 11:33:30 | Halis Reagovat
RE: ???Isuzu vs. Opel???
Já měl Astru 1.7d caravan rok 1992 a Opel Astru 1.7tds s motorem Isuzu taky kombika ROK 1996 a ten se nedal s tou 1.7d Astrou vubec srovnat.To řikám naprosto upřímě.Ta 1.7d mi v -10 prakticky nenastartovala, 1.7tds uplně v pohodě, i v -18 stupních.Prostě Isuzu bylo v cajku, 1.7d a 1.7td s opel motorama nebyli uplně nejhorší, ale rozhodně nedosahovaly kvalit jak ten motor ISUZU.Je to tak prostě.
24.02.2012 | 13:54:24 | Kamil | 94.112.220.* Reagovat
no ja nanho pozeral a oboje sa mi vidia elkom rovnaké,tak asi preto
09.08.2007 | 05:49:37 | bugy Reagovat
to bugy
A proč to porovnáváš s Kadettem? Kadett má motor OPEL, tahle Vectra má motor ISUZU.
08.08.2007 | 22:48:01 | Reagovat
ja mal kadeta 1,6 D a chorobou tychto motorov boli vačky a vahadla,prakticky trebalo vymeniť vačku s vahadlami a hydroštely.Komplet sada okolo 10 tis.sk,tak som to na jar predal.Pri -8 už neštartovalo,pritom tlaky boli OK,proste na vačke už boli vydreté drážky od vahadel asi 1 mm,a neotváralo poriadne ventily.V opli technici povedali,že po r. 2000 už dizle boli v tomto smere OK.Otvor vičko oleje a nahmataj palcom vačku,ked bude tým odskokom hore či je ok a nehlodá ju už vahadlo.Sice neviem,kolko km.mal ten kadett ale asi vela.Inač dizle od opla (isuzu) z tohto obdobia nepatria medzi najspolahlivejsie
08.08.2007 | 19:09:15 | bugy Reagovat