Rok výroby:1991Typ motoru:2.0Stav km při koupi:174 000 kmStav km nyní:205 000 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:ojetýJak dlouho auto používáte?3 rokyPrůměrná spotřeba:8 l/100 kmVloženo:6. 11. 2007
Má.....a nemá..jak se to vezme...když nainvestujete do auta 65 000, tak to poruchy nemá...ale vrže v tom všechno
65000 za repas....brzdy, prahy, lemy, rozvody, podvozek, hudba, vzpěry vzadu, světla, sportovní svíčky, kabely, baterka 74ka, ložiska, vodní pumpa, komaxit liťáku, sady gum michelin a continental...a mnoho dalšího..jo a výfuk...olej dávám castrol magnatec 10w-40 a benzín v power 95.
Hodnocení a zkušenosti s autem
Mám tu už jednu recenzi. Teď bych rád rozebral motor auta a jízdu. Je to Subaru pro chudé. Jsem exot a rád si zazávodím s mnohem silnějšími auty. A většinou to vyhraju. Je to s podivem, ale je to tak. A proč? Protože dnešní wágeny mají o pár kilowatů navíc než to moje auto..ale s váhou jsou jinde. Třeba nové Toledo...Tdi 74kw a váha? 1490kg...plus mínus.
A Vectra? 1120. No...a jak to vypadá, když se závodí s Sti 2.0Turbo 196Kw? Nebo s 2,4 Jtd 5V? Zajímavě. Tak jeden mafián (syn Stbáka z Ostravska) mě chtěl se svým japan šrotem poslat do škarpy. No...nedal jsem se! Držel jsem se ho až do rychlosti 205 km/h. Tachometr ukazoval 220..přes 220!!! A jak to? Ta moje Vectra má v sobě samé fajné díly. Kotouče vzadu i vpředu Brembo...destičky ferodo. Sporotvní svíčky...půlka auta zcela nová. Podovzek v 100 % stavu. Vypisovat to tu nebudu. Shell Racing...ale ten vliv na výkon nemá.
Takže jsem to Subaru honil a on nemohl rozvinout tu svoji maximálku. To není jen tak. Na 250 tu moc terénů není. Takže jsem se ho držel. A on mi za trest párkrát zabrzdil na max. Ale Bremba mě podržely. A Subaru nepřišlo o svůj zadek. No...zajímavější to bylo s Alfou 2,4 Jtd 125 kw....na rovině na dálnici jsem se ji držel statečne. V kopci dokázala po zabafání z výfuku (černé obláčky sazí) zrychlit tak, že mi spadla čelist...ale na rovině jsem ji zase dohnal. A frčeli jsem kolem 208km/h....tacho přes 220. To Alfa vzdala.
Přece jen...mohla by se rozsypat. Jtd je Jtd...ale kloubouk dolů. Motor: má to rádo trojku a dvojku....jakmile se nastaví otáčky kolem 2500 (2600 max krouťáku 170nm), tak po stlačení pedálu plynu až na podlahu auto střelí kupředu jak střela. Zrychelní se sprtovní převodovkou asi 10,3 na stovku. Ale na na vytočenou dvojku to asi bude něco málo pod deset sekund. Maximálka na rovině něco kolem 205-210..podle nálady motoru a okolních podmínek. Reaguje citlivě na teplotu okolního vzduchu. Existuje určité teplotní rozmezí, kdy jede jak samo peklo na kolech...a jsou teploty, kdy jen tak líně řve a nejede.
Optimální rychlost...hluk/spotřeba/ pohoda....100 km/h. Ve vysokých rychlostech to už řve. Ale!!! Spotřeba v palbě (s Alfou 156 v zádech na D1) to žralo 13,5l. To není moc. Rychlostní rozmezí bylo 160 v kpcovitých pasážích a max (kolem 205) na rovince...a pořád dokola. Asi 50km. Jinak to žere v kombinaci 8litrů. V economy run to jede za 6.8l. To je oveřené! Rychlosti kolem 80-110.
1,8čka 210km/h?vectra? viem akú má labilnú nápravu,aj keby nemala,ten výkon to neroztočí.ani 5st.prevod nemá takú dĺžku.možno 185,ale aj to je rýchlosť kedy sa normálny človek v tak starom aute bojí.dosť kecov sa napočúvam od zasranov ktorí sú celí preč zo svojho starého črepu,ktorý som ja sedlal pred rokmi,a hovoria koľko na akom aj mne známom úseku valili.a dvojka na 130??? jebem na to hoc ma to dvihlo z divána. vynulujem GPS a choď dať tú maximálku,ja s tebou teda do káry nesadnem
mal som to auto,a keď som ho predal bol som najšťastňejši na svete.Je to ´hrozne auto.stale sa niečo kazilo a servis veľmi drahý.opel už nikdy viac.To už aj na obrazku je pokazené
ale ak už rýchlo, NIKDY !!! sa nepretekať s iným na ceste!!. Málokto je zvedavý na Vaše čudo na kolesách. A ani ho nenapadne, že sa chcete "pretekať..." V DE to funguje tak, že si Vás týpek omrkne, posúdi vyrovnanosť partie, kývne rukou, zasmeje. Na diaľnici. A roztiahne do nemoty. Ale NIKDY pritom nejde o život. A týpek má v pohode cez 40-50 rokov, len sa nudí na dlhej ceste a chce trochu zabiť čas. Jasné, že by sa neznížil k STi verzus Opel. Ešte tak Calibra Turbo...4x4.. Na okreske sa NIKTO nebude pretekať!!§ Takže nečítajte auto car, neprežívajte "Rýchlo a zbesilo", ani nekopírujte Piaty stupeň / motoprogram na satelite, aj tam jazdia iba na okruhu... P.S. Ak to niekam pľasnete, máte bezpečnosť Favorita. T.j. žiadnu... . A zatiaľ si užívajte jazdu. Aj tak už najkrajšie roky na šantenie sú v prdeli...
A proč?by to nemohlo jed 220 ja mám vectru 1.8 a a jel sem s ni 210 podle gps a auto sem dal do kupy nerezne a je ok a nvm co tady píšete za píčov.... kokoti když máte octavii 2001 stejna sračka a možná ještě horší!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Pekna pohadka chlapce :-).Ono treba to zrychleni za 10,3 sekundy neni nijak oslnive.Je to jeste o sekundu horsi jak ma muj Passat a to neni zadny delo (i kdyz prasacinky se delat daji :-).Nemluve o Alfe a Subaru.To snad jeli jen na 3 (jako koncernovy shit HTP :-) resp. 5 valcu, kdyz jsi se jich drzel ? Nechapu.
Dobry den. Dneska jsem si privlastnil Vectru z roku 1989 2.0 85 KW tak koukam na recenze abych vedel co od toho cekat ale na tohle reagovat proste musim :D Fakt je autak ma zatah slusnej ale ze bych se z toho posadil na zadek to ne... porovnavam se skodou forman, felicia, subaru legacy 2.2 a hlavne vsema dvoulitrama co se vystridaly v autoservisu. Autor clanku je evidentne dusevne ne zcela fit... srovnavat atmosferickej 2.0 a 2.0 az 2.5 turbo je podle me rekneme odvazne... Prihledneme taky k drobnosti jako je naladeni podvozku, rozlozeni vahy u Sti a vectry, stari vozu... Mno je mozny ze se autor drzel Sti - cku za ocasem statecne ale uz si neuvedomuje ze s Sti - ckem jela majitelova manzelka na nedelni nakup a nejak nevedela ze zavodi...Sti jsem neridil... skoda... ridil jsem stary WRX a ac nejsem nejakej svetabornej ridic (vim to o sobe a jezdim podle toho a zvlastepak s prihlednutim k memu studentskemu rozpoctu a spotrebe spojene s prasojizdou) ale s Sti bych si troufnul tvrdit ze vectru spraskam jak psa a to ho budu tlacit... A jinak... Mozna je to hnusny ale kdyz se zabije takovyhle s prominutim vemeno tak mi to ani moc lito neni... jenom doufam ze nevezmes nekoho ssebou kdo za to ze ridis jak blazen vlastne ani nemuze... HOWK
Opel V. A 2.0 i jsem dědil po tatovi v roce 1997 , autu bylo pět let a z toho dva roky čekalo v garáži ( Neměl s nim kdo jezdit) taky jsem se do něj vysypal před třemi roky 72000 za orig .lak a vyvaření podběhů ,prahy ,kola . Ale vážení žadný upravy motoru .Jezdil jsem s ní DEVĚT LET! Jizdní vlastnosti a skušenosti mam teměř stejne jako předchozí recenzent. Na dvojku jsem to mockrát roztočil na130. a s trojkou do tří vteřin na160.km/h a maximalka 220km/h . Tyhle radovanky jsem musel ukončit před rokem ,protože do mě u Strahova čelně vlitnul NAKEJ BEROUNSKEJ CO PREJ PŘEHLID stopku značku a stop čáru na silnici,no a muj vinoveji oplik byl taky neviditelnej .Pojiš´tovna mi poslala 30 000,-TAK se vozim z nostalgie v O Vectra 1.8 A bez čtyř kotoučú a v bídnem stavu . Jinak musi potvrdit že i když jsem motor 2.0 i se vzduchovou vahou a pouze 8 ventyli točil do 6000 otáček za min. nikdy jsem se nedostal přes12.5 litrů na 100km což u 16v v takovich otačkach neni problem klidanko za 16litru a výš . No k tomu subaru .určitě jsi ho stihal tim stylem že si ho měl na dohled a týpek nebyldárce orgánů .Jinak potvrzuju že na gumách 205/15 45 se dá slušně manevrovat i ve vysokých rychlostech tak do 180.Ve své době patřilo tohle autičko k těm nej,mluvim o době po revoluci .
tohle už jsem dlouho nečet takouvouhle tupost ten pisatel ať si tolik nepuští do žil ty sračky ať nám tady pak nepíše takovýhle blbosti logika tomu ůplně chybý to teda stačí vyrobit 2litr 8ventil anač pak vývoj tohle si přečíst japonci ze Subaru tak asi nebudou chápat jak umí jeden čech naladit takovejhle starej střep
No ja neviem, ale Subaru Impreza WRX-STI dáva 100km/h za 5,5 s. Takže buď išla so zatiahnutou ručnou, alebo neviem. A čo ja viem o japoncoch, tak sú to najspoľahlivejšie autá na svete a oproti tomu je Opel najhoršia nemecká automobilka, takže asi tak. Ja mám Hondu Legend v úprave MUGEN (športová úprava) a auto zrýchluje na 100km/h pod 8s. Ale určite nie tak ako Impreza. Asi ten závod s Imprezou bol len v tvojom sne.
to vite, ma sice 85kW, ale zato "same fajne dily!" a tankuje v-power, vzdyt je to prece jasny.. to se pak lehce atakuje takovej japonskej srot jmenem Subaru, copak to tady nikdo nechape? :-) Onehda me na dalnici ve 160 vyblikaval Velorex, proste jel jako z praku, ohen a sira, oni hosi z Shellu vi jak na to..
Pan mistr s Vectrou bohužel nepochopil že řidič Imprezy jen vyvážel svého 90letého dědečka do lesa na procházku.On si chudinka myslel že s ním závodí tak Vectru drtil co to šlo a pán v Subaru jel na čtvrt plynu.Ale užil si to skoro dostal subaru akorát jeho řidič o tom nevěděl.
Měl jsem kdysy AUDI200AVANT QUATTRO, 2 tuny váhy 177kw výkon, 0-100 do 7s, ale sti Subaru jsem na akceleraci nedostal. Na max ano, ale na rozjezd ne, a to mi naměřily na okruhu rychlost 261km/h. Tak-že nechápu jak si to s tým atmosferákem dokázal?! Jinak když chceš vyskoušet co s tým OPLEM dokážeš, zaplat si nějáký okruch a nás ostatní nech klidně jezdit po cestách! Ještě něco, Brembo brzdy se dodávaj v sadě kotouč destiča, tak nechápu proč tam máš Ferodo desky, pak to nemá učel a k tomu v hodné gumy a tlumiče, jinak se lepšího brždění nedočkáš!
no,recenzia na zamyslenie,ale ta pasaz ako si stihal subaru sti ma fakt dostala:-) stihat wrx je vazne problem aj na autach zo skvelym podvozkom a vykonom cez 150koni...ale stihat Sti?z vectrou?tu sa nejedna o maximalnu rychlost,ale o tie brutalne vyjazdy co ma sti z kazdej zatacky az kym nepride dalsia...viem o com hovorim,na taku palbu atmosfericky motor bez turba v beznych autach proste nestiha.sorry bracho,ale nemohol som nenapisat...
Měl jsem R lagunu, 2.0 8V RXE, výkon přesně 83,5 kW, a nebyl problém vytáhnout tachometrových 220.Po rovině.Zdůrazňuji, TACHOMETROVÝCH.Jestli to bylo sktečných 210, nebo 200, nevím.V TP byla max. rovných 200.Proč by to neměla dát vectra 2.0 8V 85 kW, i když o nějaký rok starší... Tvou reakci moc nechápu...
Takovýhle nevyzrálý paka, jako je autor recence na normální silnici nepatřej. Prostě jednou ti to pubertální machrování za volantem nevyjde a chudáci lidi poblíž. Rozsekej si držku někde na okruhu a nehoň ten sršeň po normální silnici, snad si uvědomuješ, že jsi pro ostaní velmi nebezpečný. Pokud si myslíš, že když tam máš Bremba a destičky Ferodo, tak máš kontrolu nad svoji formulí, tak se nech raději vyšetřit. Při první příležitosti ti ustřelí prdel a dál tě povezou nohama napřed.
Proč by ne... Každej svý auto zkusil a takový kecy, jakože je to starý auto, který když pojede rychle, tak něco upadne sou fakt zoufalý. Takovýhle auto může bejt v daleko lepšim stavu, než mnohem novější!!!
Doufám že podobných exotů na silnici moc nepotkám. To že máš podvozek ve 100%tním stavu doufám neposuzuješ podle těch několika uvedených věcí, který jsi na tom vyměnil...?
Je to borec takovejch už se rosekalo hlavně aby nevzal stím šrotem někoho sebou.Taky jsem jel před léty v mladické nerozvážnosti s Tipem 190 a honil se s Octavkou.Dneska taky jedu 190ale né v rachotině na to už nemám nervy.
Teda to jsi teda borec.A nechtěl by jsis své závodní choutky vybít někde na uzavřeném okruhu?A až se někde vymeleš doufám,že sebou nevezmeš nějakého nevinného účastníka provozu,který se ti náhodou připetl na Tvůj závodní okruh.
Komentáře uživatelů k recenzi Opel Vectra
Mám taky Ve A. podle T.P. maximálka 197 nebo 9 teď nevim,ale tachometrovích 204 sem asi 5x jel
17.11.2012 | 23:04:41 | Vectra | 109.164.88.* Reagovat
Muky a podobní
1,8čka 210km/h?vectra? viem akú má labilnú nápravu,aj keby nemala,ten výkon to neroztočí.ani 5st.prevod nemá takú dĺžku.možno 185,ale aj to je rýchlosť kedy sa normálny človek v tak starom aute bojí.dosť kecov sa napočúvam od zasranov ktorí sú celí preč zo svojho starého črepu,ktorý som ja sedlal pred rokmi,a hovoria koľko na akom aj mne známom úseku valili.a dvojka na 130??? jebem na to hoc ma to dvihlo z divána. vynulujem GPS a choď dať tú maximálku,ja s tebou teda do káry nesadnem
03.12.2010 | 08:22:54 | joseph Reagovat
vectra
mal som to auto,a keď som ho predal bol som najšťastňejši na svete.Je to ´hrozne auto.stale sa niečo kazilo a servis veľmi drahý.opel už nikdy viac.To už aj na obrazku je pokazené
31.05.2010 | 20:59:41 | peters247 Reagovat
Nepíšete vek, takže sa to dá pochopiť,
ale ak už rýchlo, NIKDY !!! sa nepretekať s iným na ceste!!. Málokto je zvedavý na Vaše čudo na kolesách. A ani ho nenapadne, že sa chcete "pretekať..."
V DE to funguje tak, že si Vás týpek omrkne, posúdi vyrovnanosť partie, kývne rukou, zasmeje. Na diaľnici. A roztiahne do nemoty. Ale NIKDY pritom nejde o život. A týpek má v pohode cez 40-50 rokov, len sa nudí na dlhej ceste a chce trochu zabiť čas. Jasné, že by sa neznížil k STi verzus Opel. Ešte tak Calibra Turbo...4x4..
Na okreske sa NIKTO nebude pretekať!!§ Takže nečítajte auto car, neprežívajte "Rýchlo a zbesilo", ani nekopírujte Piaty stupeň / motoprogram na satelite, aj tam jazdia iba na okruhu...
P.S. Ak to niekam pľasnete, máte bezpečnosť Favorita. T.j. žiadnu... . A zatiaľ si užívajte jazdu. Aj tak už najkrajšie roky na šantenie sú v prdeli...
19.08.2009 | 20:54:57 | ľuboš Reagovat
Vectra
A proč?by to nemohlo jed 220 ja mám vectru 1.8 a a jel sem s ni 210 podle gps a auto sem dal do kupy nerezne a je ok a nvm co tady píšete za píčov.... kokoti když máte octavii 2001 stejna sračka a možná ještě horší!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
19.08.2009 | 20:31:23 | Muky Reagovat
Pekna pohadka chlapce :-).Ono treba to zrychleni za 10,3 sekundy neni nijak oslnive.Je to jeste o sekundu horsi jak ma muj Passat a to neni zadny delo (i kdyz prasacinky se delat daji :-).Nemluve o Alfe a Subaru.To snad jeli jen na 3 (jako koncernovy shit HTP :-) resp. 5 valcu, kdyz jsi se jich drzel ?
Nechapu.
24.05.2009 | 17:15:08 | jamieson Reagovat
OMG
Dobry den.
Dneska jsem si privlastnil Vectru z roku 1989 2.0 85 KW tak koukam na recenze abych vedel co od toho cekat ale na tohle reagovat proste musim :D
Fakt je autak ma zatah slusnej ale ze bych se z toho posadil na zadek to ne... porovnavam se skodou forman, felicia, subaru legacy 2.2 a hlavne vsema dvoulitrama co se vystridaly v autoservisu.
Autor clanku je evidentne dusevne ne zcela fit... srovnavat atmosferickej 2.0 a 2.0 az 2.5 turbo je podle me rekneme odvazne... Prihledneme taky k drobnosti jako je naladeni podvozku, rozlozeni vahy u Sti a vectry, stari vozu...
Mno je mozny ze se autor drzel Sti - cku za ocasem statecne ale uz si neuvedomuje ze s Sti - ckem jela majitelova manzelka na nedelni nakup a nejak nevedela ze zavodi...Sti jsem neridil... skoda... ridil jsem stary WRX a ac nejsem nejakej svetabornej ridic (vim to o sobe a jezdim podle toho a zvlastepak s prihlednutim k memu studentskemu rozpoctu a spotrebe spojene s prasojizdou) ale s Sti bych si troufnul tvrdit ze vectru spraskam jak psa a to ho budu tlacit...
A jinak... Mozna je to hnusny ale kdyz se zabije takovyhle s prominutim vemeno tak mi to ani moc lito neni... jenom doufam ze nevezmes nekoho ssebou kdo za to ze ridis jak blazen vlastne ani nemuze... HOWK
30.09.2008 | 23:45:41 | AkhSeth Reagovat
Opel V. A 2.0 i jsem dědil po tatovi v roce 1997 , autu bylo pět let a z toho dva roky čekalo v garáži ( Neměl s nim kdo jezdit) taky jsem se do něj vysypal před třemi roky 72000 za orig .lak a vyvaření podběhů ,prahy ,kola . Ale vážení žadný upravy motoru .Jezdil jsem s ní DEVĚT LET! Jizdní vlastnosti a skušenosti mam teměř stejne jako předchozí recenzent. Na dvojku jsem to mockrát roztočil na130. a s trojkou do tří vteřin na160.km/h a maximalka 220km/h . Tyhle radovanky jsem musel ukončit před rokem ,protože do mě u Strahova čelně vlitnul NAKEJ BEROUNSKEJ CO PREJ PŘEHLID stopku značku a stop čáru na silnici,no a muj vinoveji oplik byl taky neviditelnej .Pojiš´tovna mi poslala 30 000,-TAK se vozim z nostalgie v O Vectra 1.8 A bez čtyř kotoučú a v bídnem stavu . Jinak musi potvrdit že i když jsem motor 2.0 i se vzduchovou vahou a pouze 8 ventyli točil do 6000 otáček za min. nikdy jsem se nedostal přes12.5 litrů na 100km což u 16v v takovich otačkach neni problem klidanko za 16litru a výš . No k tomu subaru .určitě jsi ho stihal tim stylem že si ho měl na dohled a týpek nebyldárce orgánů .Jinak potvrzuju že na gumách 205/15 45 se dá slušně manevrovat i ve vysokých rychlostech tak do 180.Ve své době patřilo tohle autičko k těm nej,mluvim o době po revoluci .
29.03.2008 | 22:13:18 | pedro Reagovat
tohle už jsem dlouho nečet takouvouhle tupost ten pisatel ať si tolik nepuští do žil ty sračky ať nám tady pak nepíše takovýhle blbosti logika tomu ůplně chybý to teda stačí vyrobit 2litr 8ventil anač pak vývoj tohle si přečíst japonci ze Subaru tak asi nebudou chápat jak umí jeden čech naladit takovejhle starej střep
09.11.2007 | 17:04:24 | sanbay Reagovat
No ja neviem, ale Subaru Impreza WRX-STI dáva 100km/h za 5,5 s. Takže buď išla so zatiahnutou ručnou, alebo neviem. A čo ja viem o japoncoch, tak sú to najspoľahlivejšie autá na svete a oproti tomu je Opel najhoršia nemecká automobilka, takže asi tak. Ja mám Hondu Legend v úprave MUGEN (športová úprava) a auto zrýchluje na 100km/h pod 8s. Ale určite nie tak ako Impreza. Asi ten závod s Imprezou bol len v tvojom sne.
08.11.2007 | 14:53:43 | Svoro Reagovat
AR 2.4JTD
Tento pětiválec tě strčí do kapsy. Kdyby chtěl, tak ti v pohodě ujede. O Subaru ani není nutné se zmiňovat.
08.11.2007 | 13:34:11 | Radek Reagovat
hovado
ty seš ale vůl kluku
08.11.2007 | 13:27:20 | Lenin Reagovat
Bez ohledu na tvůj anonymní věk doporučuji vybrat nějaké pěkné místo na hřbitově. Ještě aby s tím mělo práci tvoje okolí.
08.11.2007 | 09:17:43 | Hanz Reagovat
To Diego
Jen aby ses nedivil Turbo velorex s maloobjemovým ale super výkoným motorem 1,4Tsi už se v koncernu chystá.
07.11.2007 | 15:09:10 | sparrow1 Reagovat
zkratka choromyslne blaboleni, nic vic
to vite, ma sice 85kW, ale zato "same fajne dily!" a tankuje v-power, vzdyt je to prece jasny.. to se pak lehce atakuje takovej japonskej srot jmenem Subaru, copak to tady nikdo nechape? :-) Onehda me na dalnici ve 160 vyblikaval Velorex, proste jel jako z praku, ohen a sira, oni hosi z Shellu vi jak na to..
07.11.2007 | 14:44:06 | diego Reagovat
Pan mistr s Vectrou bohužel nepochopil že řidič Imprezy jen vyvážel svého 90letého dědečka do lesa na procházku.On si chudinka myslel že s ním závodí tak Vectru drtil co to šlo a pán v Subaru jel na čtvrt plynu.Ale užil si to skoro dostal subaru akorát jeho řidič o tom nevěděl.
07.11.2007 | 14:03:02 | sparrow1 Reagovat
Měl jsem kdysy AUDI200AVANT QUATTRO, 2 tuny váhy 177kw výkon, 0-100 do 7s, ale sti Subaru jsem na akceleraci nedostal.
Na max ano, ale na rozjezd ne, a to mi naměřily na okruhu rychlost 261km/h.
Tak-že nechápu jak si to s tým atmosferákem dokázal?!
Jinak když chceš vyskoušet co s tým OPLEM dokážeš, zaplat si nějáký okruch a nás ostatní nech klidně jezdit po cestách!
Ještě něco, Brembo brzdy se dodávaj v sadě kotouč destiča, tak nechápu proč tam máš Ferodo desky, pak to nemá učel a k tomu v hodné gumy a tlumiče, jinak se lepšího brždění nedočkáš!
07.11.2007 | 12:54:02 | AUDI Reagovat
stihas Sti???
no,recenzia na zamyslenie,ale ta pasaz ako si stihal subaru sti ma fakt dostala:-) stihat wrx je vazne problem aj na autach zo skvelym podvozkom a vykonom cez 150koni...ale stihat Sti?z vectrou?tu sa nejedna o maximalnu rychlost,ale o tie brutalne vyjazdy co ma sti z kazdej zatacky az kym nepride dalsia...viem o com hovorim,na taku palbu atmosfericky motor bez turba v beznych autach proste nestiha.sorry bracho,ale nemohol som nenapisat...
07.11.2007 | 09:56:55 | kakafko Reagovat
Debil
Měl sem kámoše s Vectrou B 85Kw, stejný hovado jako ty. Už nežije. Ale Max. rychlost podle GPS 227Km/h. Tacháč měl jenom do 220Km/h
07.11.2007 | 09:21:24 | grami Reagovat
Turbomotor
Neříkáš si na jednom nejmenovaném webu turbomotor??
Ten totiž píše stejné kraviny jako tady plácáš ty.
07.11.2007 | 04:44:59 | martinopel Reagovat
to sanbay
Měl jsem R lagunu, 2.0 8V RXE, výkon přesně 83,5 kW, a nebyl problém vytáhnout tachometrových 220.Po rovině.Zdůrazňuji, TACHOMETROVÝCH.Jestli to bylo sktečných 210, nebo 200, nevím.V TP byla max. rovných 200.Proč by to neměla dát vectra 2.0 8V 85 kW, i když o nějaký rok starší... Tvou reakci moc nechápu...
07.11.2007 | 00:05:56 | jašin Reagovat
Sebrat řidičák
Takovýhle nevyzrálý paka, jako je autor recence na normální silnici nepatřej. Prostě jednou ti to pubertální machrování za volantem nevyjde a chudáci lidi poblíž. Rozsekej si držku někde na okruhu a nehoň ten sršeň po normální silnici, snad si uvědomuješ, že jsi pro ostaní velmi nebezpečný. Pokud si myslíš, že když tam máš Bremba a destičky Ferodo, tak máš kontrolu nad svoji formulí, tak se nech raději vyšetřit. Při první příležitosti ti ustřelí prdel a dál tě povezou nohama napřed.
06.11.2007 | 23:55:58 | Hard and Heavy Reagovat
85kw to bych chtěl zažít těch 220kmh
06.11.2007 | 23:20:34 | sanbay Reagovat
nezlob se na mě ,ale seš fakt hňup a doufám ,že až se někde rozlpleskneš ,že někoho nezabiješ což platí pro všechny podobný rádoby střelce .
06.11.2007 | 22:44:05 | jan Reagovat
Proč by ne... Každej svý auto zkusil a takový kecy, jakože je to starý auto, který když pojede rychle, tak něco upadne sou fakt zoufalý. Takovýhle auto může bejt v daleko lepšim stavu, než mnohem novější!!!
06.11.2007 | 21:36:24 | lukas Reagovat
Doufám že podobných exotů na silnici moc nepotkám. To že máš podvozek ve 100%tním stavu doufám neposuzuješ podle těch několika uvedených věcí, který jsi na tom vyměnil...?
06.11.2007 | 14:15:52 | štefi Reagovat
Je to borec takovejch už se rosekalo hlavně aby nevzal stím šrotem někoho sebou.Taky jsem jel před léty v mladické nerozvážnosti s Tipem 190 a honil se s Octavkou.Dneska taky jedu 190ale né v rachotině na to už nemám nervy.
06.11.2007 | 12:12:10 | sparrow1 Reagovat
Teda to jsi teda borec.A nechtěl by jsis své závodní choutky vybít někde na uzavřeném okruhu?A až se někde vymeleš doufám,že sebou nevezmeš nějakého nevinného účastníka provozu,který se ti náhodou připetl na Tvůj závodní okruh.
06.11.2007 | 10:23:07 | fanfantulipan Reagovat
Dobře jsem se pobavil
06.11.2007 | 10:05:25 | Hataš Reagovat
mas pravdu.. jsi exot
06.11.2007 | 10:04:31 | diego Reagovat