Rok výroby:2004Typ motoru:2198/Z22SEStav km při koupi:134 000 kmStav km nyní:171 000 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:ojetýJak dlouho auto používáte?2 rokyPrůměrná spotřeba:7.5 l/100 kmVloženo:11. 4. 2011
Pri cca 140t km. praskol klinovy remen.Dovod-netesny semering na klukovke, olej kvapkal na remen. Vymena zadnych tlmicov pri cca150t km-nemaju dlhu zivotnost. Vymena ulozenia prednych tlmicov, ktore neprijemne praskali. Sem tam nejaka ta ziarovka.Takze vlastne len "spotrebaky".
Hodnocení a zkušenosti s autem
Auto ma technicky vlastne nikdy nenechalo, takze mozem posudit ze sa jedna celkovo o spolahlivy automobil. Vytykat vsak musim velmi tvrdy podvozok, ktory na nasich cestach "8-mej triedy" je neprijemne hlucny. Caka ma vymena tyciek stabilizatora, tyciek riadenia, nejake tie silentbloky, takisto od zadnych kolies sa ozyva nejake klopkanie. Na dialnici a na kvalitnych cestach si clovek pride na svoje, od seriovej VeCe je podvozok tuzsie naladeny. Pohodlie je dostatocne aj na dlhych cestach, vdaka tvrdsim anatomicky tvarovanym sedadlam. Posilnovac riadenia pracuje ukazkovo, brzdy by som ohodnotil ako priemerne. Motor o obsahu 2.2 benzin, je na toto vozidlo postacujuci, na dlhych tratiach sa da jazdit aj za 6.5-7 litra na 100km. Mestska spotreba okolo 10 litrov.Olej si motor vypyta od vymeny k vymene asi tak okolo 1L na 10tkm, takze v norme.Pochvalit musim kufor, ktory ma cca 500litrov, pristup don je bezproblemovy.
Vectra predana v 02.2013 pri cca 195 000km, nakolko som nemal uz trpezlivost pocuvat klepot od prednej napravy....navsteva asi v 4-och autoservisoch, kde nevedeli prist na problem, napravy tuhe, silentbloky, capy, tlmice, proste vsetko OK, zadne tlmice znova vyliate po 2 rokoch uzivania. AK to zhrniem, vozidlo ma nikdy nenechalo stat, na dlhe trate velmi pohodlne, spotreba v priemere cca 7.5l, nebyt pazukov od podvozku, zrejme si ju necham...
Klinovy remen totizto pohana klimu a altik...., problemy s rozvod.retazamy boli u prvych rocnikov, nedostatocnym napnutim napinaku, riesilo sa to vymenou za iny typ, nastastie som auto kupil ked to predch.majitel dal vymenit....
chtěl bych se zeptat jana, jak mu mohl prasknout klínový řemen, když GTS mají řetěz...,?? co jsem se setkal u tohoto typu tak právě tím, že se řetěz důvodem špatného mazání přetrhne je ta pravá příčina jinak auto je to pěkné..
Komentáře uživatelů k recenzi Opel Vectra
Vectra GTS
Vectra predana v 02.2013 pri cca 195 000km, nakolko som nemal uz trpezlivost pocuvat klepot od prednej napravy....navsteva asi v 4-och autoservisoch, kde nevedeli prist na problem, napravy tuhe, silentbloky, capy, tlmice, proste vsetko OK, zadne tlmice znova vyliate po 2 rokoch uzivania. AK to zhrniem, vozidlo ma nikdy nenechalo stat, na dlhe trate velmi pohodlne, spotreba v priemere cca 7.5l, nebyt pazukov od podvozku, zrejme si ju necham...
11.10.2014 | 17:55:48 | jano | 185.25.248.* Reagovat
Klinovy remen totizto pohana klimu a altik...., problemy s rozvod.retazamy boli u prvych rocnikov, nedostatocnym napnutim napinaku, riesilo sa to vymenou za iny typ, nastastie som auto kupil ked to predch.majitel dal vymenit....
10.05.2011 | 10:36:55 | jano-autor Reagovat
Opel Vectra GTS
chtěl bych se zeptat jana, jak mu mohl prasknout klínový řemen, když GTS mají řetěz...,?? co jsem se setkal u tohoto typu tak právě tím, že se řetěz důvodem špatného mazání přetrhne je ta pravá příčina jinak auto je to pěkné..
07.05.2011 | 15:21:46 | karlitos Reagovat