Rok výroby:1995Typ motoru:GL 1.7 DStav km při koupi:0 kmStav km nyní:305 000 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:novýJak dlouho auto používáte?12 letPrůměrná spotřeba:5 l/100 kmVloženo:5. 10. 2007
Toto auto je téměř bezporuchové, ale musíte mu dopřát pravidelnou údržbu.. Pak s ním bude majitel více než spokojený.
Jediný nešvar tohoto auta bych připsal na konto ruční brzdy, která byla "neúčiná" již při koupi vozu a že rozvodový řemen vede přes vodní pumpu, která by se měla měnit při rozvodech. A pak maličkost, tlačítko výstražných světel se už při několikátem zmačknutí rozbije a nejde znovu zamačknout. Dá se tento problém vyřešit dvěma způsoby.. Koupit nový cca 500 až 800 Kč nebo vyrobyt 4x3x0,8 mm plíšek, který se přelomil z něčeho pevnějšího něžli je hliník.
Dále je trošku náchylnější na korozy, protože nemá pozinkovanou karoserii ale při údržbě auto vosky, a udržby podvozku podle manuálu nebudete mít problém.
Jediná zavažnější porucha bylo těsnění pod hlavou, v místě do motoroveho prostoru a ne do chladícího okruhu.. a u toho i přetěsnění převodovky a výka ventilů a výměna vačkové hřídele ale po 300 tisících si myslím že si to zaslouží.. a o to zas lépe jezdí.
Horší studené starty v mrazu, ale při přechodu z minerálního oleje na polosyntetický olej se vše vyřešilo.
Hodnocení a zkušenosti s autem
Auto bylo koupeno nové v ČR,zdědil jsem ho po rodičích, respektive po svém tátovi, který s ním jezdil mnoho let jako vůz Taxi po Praze, což znamená samé kolony, více než časté rozjíždění, řazení, studené starty, takže dosti dobrý test co auto vydrží. Má najeto přes 300 tisíc kilometrů, s původní spojkou, s původním vstřikováním, motor respektive netknutý.. Tím že bylo garážované a udržované má i po 12 letech má krásný lak. Vnitřek iteriéru nepoškozený na sedadlech nebyli nikdy potahy a není to vůbec znát, až na poškození vzklé jednorázově, ach ti kuřáci..
Libí se mi prostornost, spolehlivost, nízká spotřeba nafty, kolem 5l/100km - venkov na plnou nadrž mimo město 1000 km, dálnice a město kolem 5,5-6l/100km plná nádrž 800 km. Vcelku levné náhradní díly.
Dobrý podvozek, né moc houpavý ani příliž tvrdý.. Výborné odhlučnění vnitřního prostoru.
Co už se mi líbí méně je že do kopců netáhne ale při 44 kw u tak velkého auta se není čemu divit.. ale když se jednou rozjede a nemusíte brzdit jede vesměs pořád stejnou rychlostí..
A trošku déle v zimě trvá než se ohřeje na provozní teplotu..
Posilovač řízení velmi komfortní oproti posilovači brzd.. ten mohl být o kousek účinější.
Ano se vším souhlasím. Mám ho již 15 roků a všude mě bez problémů dovezl. Ve své době nadčasový design působí elegantně dodnes. Pohodlné sedačky, velký kufr a úsporný provoz to jsou hlavní přednosti tohoto vozu. Údržba minimální, jen do něj leju naftu a měním olej. Měnil jsem jen vodní čerpadlo a řemeny jinak vše původní.
Komentáře uživatelů k recenzi Opel Vectra
Vectra 1.7D
Ano se vším souhlasím. Mám ho již 15 roků a všude mě bez problémů dovezl. Ve své době nadčasový design působí elegantně dodnes. Pohodlné sedačky, velký kufr a úsporný provoz to jsou hlavní přednosti tohoto vozu. Údržba minimální, jen do něj leju naftu a měním olej. Měnil jsem jen vodní čerpadlo a řemeny jinak vše původní.
06.08.2009 | 15:43:17 | Reagovat
Souhlas
Ano je to vše pravda, jen v jednom mam jinej nazor, zda se mne má Vectra A 1.7D docela hlucna a to mam novej vyfuk - asi bude chyba nekde v mem aute.
19.03.2008 | 00:35:30 | mm Reagovat