Rok výroby:2000Typ motoru:2.0 DHLStav km při koupi:64 000 kmStav km nyní:150 000 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:ojetýJak dlouho auto používáte?2 rokyPrůměrná spotřeba:7 l/100 kmVloženo:2. 2. 2007
Předchozí auto: Trabant,Š. 125L Š. Felicia Š. FabiaFiat Punto
Koupili byste další auto tohoto výrobce?ano
Závady a opravy na autě
Problémy se startováním, padání nafty.
Vadný AGR ventil.
Hodnocení a zkušenosti s autem
Vozidlo jsem zakoupil na doporučení mého známého, ojeté v srpnu roku 2004, v nejmenovaném autobazaru , vozidlo stálo pod střechou, bylo vyčíštěné, naleštěné, maximalní možná výbava, na budíku pohopouhých 64000km, no vypadalo prostě úžasně.
Kupní cena v té době činila 275000,-Kč, což nebylo za tento vůz zrovna málo, ale nekupte to, když bylo v tak úžasné a navíc vás majitel autobazaru stále ujišťuje o tom jak výhodná investice to je. Sepsali jsme kupní smlouvu, já jsem zaplatil a s pocitem jak výhodnou investici jsem učinil jsem se vydal domů. Jaké bylo mé překvapení, když jsem v rohu složky, která obsahovala dokumentaci k vozidlu, nalezl originální cedulku z autobararu v německu na které byly uvedeny všechny data k vozidlu a mimo jiné i stav tachometru který čítal 245000km. Toto samotné by mi až tak nevadilo, nemám předsudky, co se týče najetých km.
Auto bylo udržované, pravidleně servisované a opravdu ve výborném stavu, spíš mě štval ten podraz ze strany majitele autobazaru. Kdyby mi na rovinu sdělil pravdivý údaj o najetých km, vozidlo bych stejně koupi, samozřejmě bych ale žádal slevu, na které jsme se s majitelem autobazaru, vzhledem ke zjištěným skutečnostem, stejně později domluvili.
S vozidlem jsem byl po celou dobu maximálně spokojen, najel jsem na něm necelých 100000km a po necelých dvou letech jsem jej prodal kamarádovi, který s ním spokojeně jezdí dodnes.
V současné době má Oplík najeto něco málo pod 400000km a šlape stále bez problémů. Kromě Běžné údržby, steřelých přepadových hadiček vstřikovacího čerpadla, díky nimž padala nafta (oprava stála 200,-Kč) a vadného elektromagnetického ovladače AGR ventilu, auto strácelo výkon ( oprava, starší díl z vrakoviště 1000,-Kč), nemělo auto nikdy žádný problém a šlape stále bez poruchy.
Komentáře uživatelů k recenzi Opel Vectra