Rok výroby:1997Typ motoru:2.0 DTI (X20DTH)Stav km při koupi:154 000 kmStav km nyní:200 000 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:ojetýJak dlouho auto používáte?1 rokPrůměrná spotřeba:6 l/100 kmVloženo:20. 3. 2009
Okrem bežnej údržby a výmeny prevádzkových náplní a nákupe nových pneumatík bolo na aute urobené: -výmena klinového remeňa -oprava informačného displaya -výmena termostatu chladiacej sústavy -výmena silentblokov na ramenách zadnej nápravy a uložení zadného stabilizátora -oprava stredného dielu výfuku -preventívna výmena oleja v prevodovke
V najbližšej dobe ma podľa všetkého neminie výmena spojkového ložiska, ktoré sa ozýva pri volnobehu.
Hodnocení a zkušenosti s autem
Vectričku som asi pred 1 a pol rokom kúpil od velmi solídneho pána z Oravy, ktorý ju mal vyše roka a priviezol ju z Nemecka. Z vozidlom som za ten čas najazdil cca 50.000 km a žiadne vážne problémy som s ním nemal. Zatiaľ som velmi spokojnný a ani raz ma nenechalo v štichu. Pevne verím že to tak aj zostane :-)
Popis vozidla: Opel Vectra B Caravan 2.0DTI (101PS) 16V. Interier: 4x airbag, manuálna klimatizácia, 2x elektrické okná, elektrické spätné zrkadlá, multifunkčný volant. Exteriér: strieborná metalíza, originál 15" hlinikové disky Opel. Pneumatiky: letné Bridgestone Turanza 205/50 R15, zimné Dunlop SP Wibter Response 195/65 R15. Technické informácie: rozmery d,š,v - 4490,1841,1490 mm, hmotnosť 1486 kg.
Silnými stránkami tohto auta je jeho primerane výkonný a úsporný dieslový motor z rozvodovou reťazou namiesto remeňa, ktorý ťahá už od nízkych otáčok a pohodlný podľa mňa vydarený podvozok ktorý sa aj napriek dlhému autu nebráni trochu športovejšej jazde. Je to priestranné auto z objemným batožinovým priestorom a bezpečnosťou na vysokej úrovni.
Slabinou tohto typu auta je iba pár drobností ako je odchádzajúci informačný display, ktorý ale nie je problém opraviť a ťažkopádnejšie radenie rýchlosti. Osobne si myslím že sú to drobné chybičky krásy, ktoré sú bohato prevýšené kladmi tohoto vozidla.
samožřejmě souhlasím s tím že pokud jezdíte delší dobu v autě s nějakým výkonem, chcete víc, i přesto je scestné psát že 96 kw tak do ibizy a podobně...je to ale zas jen názor jednoho člověka...
Je to tak pan jamieson(ten pravý) píše i jinde a asi danému tématu rozumí, řekl bych že ten kdo napsal ty nesmysly níže bude jeden z tech kteří píšou smyšlené recenze nebo reagují jako naprostí dementi bez špetky informací o dané problematice a navíc jako hřeb nakonec napíšou že řídí M5 šestilitrového chevroleta 300 koňové bmw , že honda integra typeR a S2000 nejedou a podobné nesmysly a asi je reakce pana jamiesona, která měla určitě smysl rozhořčila tak si řekli že z něho udělají stejného trotla jako jsou sami....jak říkám bylo by nejlepší kdyby tady existovalo něco jako registrace a nějakým anonymům by sem měl být přístup zakázaný aby tady nevypouštěli své slabomyslné výlevy...k tomu že DTi a 81 Kw je málo se ani vyjadřovat nebudu, my co víme, víme...
K tomuhle se radsi vyjadrovat nebudu jelikoz nekdo tady pouziva muj nick.Ten posledni jamieson, to jsem ja nepsal.Diakritiku nepouzivam.A pro Mirdu, Safrane 2,5 je vykonnostne OK.Ostatni jste se nechali napalit.Nic vic, nic min.
Tady pan "Jam..." mi přijde jako naprostý kokot. Obyčejný zamindrákovaný rejpal, který všemu rozumí, všechno ví a co není po jeho to není ono. Přesedlal z nějaké posrané sekačky na 1.8 litrové turbo a je z něj mistr světa. Všem autům rozumí a se všemi jezdil. Nevím co dělá a ani mě to nezajímá, ale má celkem dosti času, ke všem recenzím blbě kecat. Chci rýpat, protože nikde nesdělil ostatním uživatelům nic smysluplného a užitečného. Kromě administrátora na debilní recenze, by to chtělo ještě jednoho na takové blbečky jako je "pan J..." s plnou prdelí debilních keců. PS: Vulgární vyjadřování neberte jako urážku, ale jako zdůraznění mého názoru. Co si o tom myslíte, je mi fuk. Měl jsem auta, které by Vás výkonem utřeli jak hovno na prdeli a přesto s Vámi nesouhlasím ohledně aut a výkonnosti jejich motorů.
Je to tak, 2,5 je uplná sračka to vubec nejede, lenoch jak prase. Takovýto motor se hodí tak stěží leda do clia nebo do twinga. Do safrane leda nějaký 5,0 V12. Jinak to nepojede a nebude se s tím dat bezpečně předjíždět.
Já koupil nedávno safrana a motor 2,5 20ventil R5, 165k, myslel jsem si jaké že mám "dělo", ale pan Jamieson mi asi vysvětlí, že mám slabé a líné auto , že?:d
TDi 66 kw jede jak prase ?? To je gol :-))).Co se tyce motoru 1,9 TDI tak minimalne s 96kw a maximalne do aut jak jsou Ibiza, maximalne Audi A4.Do vetsiho je to podle mne slabe.A co se tyce P406 2,0 97kw tak to je taky podle mne slabe.Ja urcite neziju mimo, sam jsem kdysy vlastnil auta s maximalne 44 kw, ale jak nahle okousis neco lepsiho, uz se ti do podobne silnych aut nechce.Presednes z auta ktere ma rekneme 200 PS do auta s 80 PS a prijde ti to hrozne liny.A 90 koni je solidni vykon leda v Trabantu.Co se tyce Octy, tak to se omlouvam, ma 44 kw, avsak podle toho i jede.A o Vectre 2,5 V6 jsem nic nerikal.Ale takova rekneme Octa 1,8 T jede slusne se 110 kw, natoz pak se 132 kw (RS).Ja sam mam Passat 1,8 T 110 kw a dneska mi to prijde pouze prumerne dynamicke auto.Ovsem kdyz jsem do nej sedal z Golfu ktery mel 44 kw, byl jsem nadseny :-)
To jsou mě názory...TDi 66kW natož 81kW jede jak prase..já sám mám atmosférák 2litr o výkonu 97kW a myslím si že taky jede velmi dobře!(a P406 čiliž těžké auto)..pane jamiesone, žijete trošku někde mimo...Většina normálních lidí bere např. 90 koní jako solidní výkon a svezení..Btw. octa 1,4MPi měla 44kW. Vectra 2,5 v6 má 170koní, ale..kolik taky žere hm...?
No a ? 160 koni mi prijde pro tenhle vuz uplne normalni.I tak nevim, jestli by mi to stacilo :-).Nerikam, ze DTi je spatny, to v zadnem pripade, avsak prijde mi poddimenzovany.A co se tyce Octavky 1.4 (tusim 55kw), tak to je uz uuuuplne mimo.Co se tyce TDi, tak 66 resp. 81 kw mi prijde taky malo, avsak Octavka je mensi nez Vectra.Co se tyce tocivyho momentu, tak to souhlasim ale treba takova Octa 1,9 TDI 66 kw ma presne tak vysokej kroutak jak moje 1,8 T 110kw (210 Nm).O rozdilu ve vykonu (celych 60 PS) ani nemluve ! Nerikam, pro klidnou jizdu stacit muze, avsak o bezpecnem predjizdeni, nebo primerenem vykonu (jak uvedl i sam autor), podle mne nemuze byt ani reci !
160 koní?....v tom případě byste například do superba nacpal 400 koní ne?....DTi je výborný motor, do octavie, která je stejně těžká se dává i 1,4i a TDi má 66Kw nebo 81.....u dieselových motorů nejde vůbec o výkon ale o točivý moment a hlavně si uvědomte že jde o rodinný vůz ne o závoďák, a taková průměrná rodina chce jezdit normalně za normalní peníze
Je mi jasny ze by jste sli ted do auta s vyssim vykonem.Naroky casem rostou, znam to :-).Samozrejme, spolehlivost je na prvnim miste to souhlasim.O Oplackych dieseloch se rika, ze nejsou moc kvalitni, avsak kdyz uz jste najezdili pres 200 tisic a v pohode, tak to az tak cerne nebude.Mnoho stastnych kilometru :-)
nehovorim ze by k autu nepasoval lepsie vyssi vykon.. teraz po 2 rokoch pouzivania by som rozhodne isiel do auta z vyssim vykonom.. ale na druhej strane na bezne jazdenie je dostacujuci a v mojom pripade hlavne spolahlivy ...za 2 roky ziaden motorovy problem a to ma auto momentalne najazdenych 205.000 km
Cituji : "Silnými stránkami tohto auta je jeho primerane výkonný dieslový motor." Tak asi mame rozlicni nazory na primerene vykonni motor, ale do tak tezkeho auta bych chtel alespon o 60 koni vice jak mate Vy (tedy cca.160 PS).Ale zas na druhy strane, po Fabii by byl s tim autem spokojeny asi kazdej...
Komentáře uživatelů k recenzi Opel Vectra
ale
samožřejmě souhlasím s tím že pokud jezdíte delší dobu v autě s nějakým výkonem, chcete víc, i přesto je scestné psát že 96 kw tak do ibizy a podobně...je to ale zas jen názor jednoho člověka...
12.08.2009 | 15:12:49 | drahosch Reagovat
pravda
Je to tak pan jamieson(ten pravý) píše i jinde a asi danému tématu rozumí, řekl bych že ten kdo napsal ty nesmysly níže bude jeden z tech kteří píšou smyšlené recenze nebo reagují jako naprostí dementi bez špetky informací o dané problematice a navíc jako hřeb nakonec napíšou že řídí M5 šestilitrového chevroleta 300 koňové bmw , že honda integra typeR a S2000 nejedou a podobné nesmysly a asi je reakce pana jamiesona, která měla určitě smysl rozhořčila tak si řekli že z něho udělají stejného trotla jako jsou sami....jak říkám bylo by nejlepší kdyby tady existovalo něco jako registrace a nějakým anonymům by sem měl být přístup zakázaný aby tady nevypouštěli své slabomyslné výlevy...k tomu že DTi a 81 Kw je málo se ani vyjadřovat nebudu, my co víme, víme...
12.08.2009 | 15:10:27 | drahosch Reagovat
K tomuhle se radsi vyjadrovat nebudu jelikoz nekdo tady pouziva muj nick.Ten posledni jamieson, to jsem ja nepsal.Diakritiku nepouzivam.A pro Mirdu, Safrane 2,5 je vykonnostne OK.Ostatni jste se nechali napalit.Nic vic, nic min.
07.08.2009 | 19:52:41 | jamieson Reagovat
Pro někoho je slabý 2,5 motor, pro někoho silný 1,4..to je čistě subjektivní..(i když, u toho 2,5 už to nějak nechápu)
03.08.2009 | 17:45:50 | Reagovat
jamieson??
Tady pan "Jam..." mi přijde jako naprostý kokot. Obyčejný zamindrákovaný rejpal, který všemu rozumí, všechno ví a co není po jeho to není ono. Přesedlal z nějaké posrané sekačky na 1.8 litrové turbo a je z něj mistr světa. Všem autům rozumí a se všemi jezdil. Nevím co dělá a ani mě to nezajímá, ale má celkem dosti času, ke všem recenzím blbě kecat. Chci rýpat, protože nikde nesdělil ostatním uživatelům nic smysluplného a užitečného. Kromě administrátora na debilní recenze, by to chtělo ještě jednoho na takové blbečky jako je "pan J..." s plnou prdelí debilních keců. PS: Vulgární vyjadřování neberte jako urážku, ale jako zdůraznění mého názoru. Co si o tom myslíte, je mi fuk. Měl jsem auta, které by Vás výkonem utřeli jak hovno na prdeli a přesto s Vámi nesouhlasím ohledně aut a výkonnosti jejich motorů.
03.08.2009 | 00:48:02 | lukas Reagovat
To jsou mi teda názory.Pan Jamieson je příklad toho,že i na řidičák by se měly dělat psychotesty.
02.08.2009 | 23:46:35 | Reagovat
Je to tak, 2,5 je uplná sračka to vubec nejede, lenoch jak prase. Takovýto motor se hodí tak stěží leda do clia nebo do twinga. Do safrane leda nějaký 5,0 V12. Jinak to nepojede a nebude se s tím dat bezpečně předjíždět.
02.08.2009 | 23:30:01 | jamieson Reagovat
Já koupil nedávno safrana a motor 2,5 20ventil R5, 165k, myslel jsem si jaké že mám "dělo", ale pan Jamieson mi asi vysvětlí, že mám slabé a líné auto , že?:d
02.08.2009 | 23:12:43 | Mirda Reagovat
Takže by se asi měly dělat auta minimálně 2,5 benzín, že? 2,0 16v slebé, 1,9 TDi slabé...Hm a mě přijde že to jede.Neměl bych se jít vyšetřit?
02.08.2009 | 20:02:32 | Reagovat
TDi 66 kw jede jak prase ?? To je gol :-))).Co se tyce motoru 1,9 TDI tak minimalne s 96kw a maximalne do aut jak jsou Ibiza, maximalne Audi A4.Do vetsiho je to podle mne slabe.A co se tyce P406 2,0 97kw tak to je taky podle mne slabe.Ja urcite neziju mimo, sam jsem kdysy vlastnil auta s maximalne 44 kw, ale jak nahle okousis neco lepsiho, uz se ti do podobne silnych aut nechce.Presednes z auta ktere ma rekneme 200 PS do auta s 80 PS a prijde ti to hrozne liny.A 90 koni je solidni vykon leda v Trabantu.Co se tyce Octy, tak to se omlouvam, ma 44 kw, avsak podle toho i jede.A o Vectre 2,5 V6 jsem nic nerikal.Ale takova rekneme Octa 1,8 T jede slusne se 110 kw, natoz pak se 132 kw (RS).Ja sam mam Passat 1,8 T 110 kw a dneska mi to prijde pouze prumerne dynamicke auto.Ovsem kdyz jsem do nej sedal z Golfu ktery mel 44 kw, byl jsem nadseny :-)
02.08.2009 | 17:56:51 | jamieson Reagovat
ale ale
To jsou mě názory...TDi 66kW natož 81kW jede jak prase..já sám mám atmosférák 2litr o výkonu 97kW a myslím si že taky jede velmi dobře!(a P406 čiliž těžké auto)..pane jamiesone, žijete trošku někde mimo...Většina normálních lidí bere např. 90 koní jako solidní výkon a svezení..Btw. octa 1,4MPi měla 44kW. Vectra 2,5 v6 má 170koní, ale..kolik taky žere hm...?
02.08.2009 | 17:15:34 | Vlado Reagovat
to drahosch
No a ? 160 koni mi prijde pro tenhle vuz uplne normalni.I tak nevim, jestli by mi to stacilo :-).Nerikam, ze DTi je spatny, to v zadnem pripade, avsak prijde mi poddimenzovany.A co se tyce Octavky 1.4 (tusim 55kw), tak to je uz uuuuplne mimo.Co se tyce TDi, tak 66 resp. 81 kw mi prijde taky malo, avsak Octavka je mensi nez Vectra.Co se tyce tocivyho momentu, tak to souhlasim ale treba takova Octa 1,9 TDI 66 kw ma presne tak vysokej kroutak jak moje 1,8 T 110kw (210 Nm).O rozdilu ve vykonu (celych 60 PS) ani nemluve ! Nerikam, pro klidnou jizdu stacit muze, avsak o bezpecnem predjizdeni, nebo primerenem vykonu (jak uvedl i sam autor), podle mne nemuze byt ani reci !
02.08.2009 | 17:08:18 | jamieson Reagovat
160koní?
160 koní?....v tom případě byste například do superba nacpal 400 koní ne?....DTi je výborný motor, do octavie, která je stejně těžká se dává i 1,4i a TDi má 66Kw nebo 81.....u dieselových motorů nejde vůbec o výkon ale o točivý moment a hlavně si uvědomte že jde o rodinný vůz ne o závoďák, a taková průměrná rodina chce jezdit normalně za normalní peníze
02.08.2009 | 16:01:04 | drahosch Reagovat
Je mi jasny ze by jste sli ted do auta s vyssim vykonem.Naroky casem rostou, znam to :-).Samozrejme, spolehlivost je na prvnim miste to souhlasim.O Oplackych dieseloch se rika, ze nejsou moc kvalitni, avsak kdyz uz jste najezdili pres 200 tisic a v pohode, tak to az tak cerne nebude.Mnoho stastnych kilometru :-)
05.06.2009 | 18:44:57 | jamieson Reagovat
vykon motora
nehovorim ze by k autu nepasoval lepsie vyssi vykon..
teraz po 2 rokoch pouzivania by som rozhodne isiel do auta z vyssim vykonom..
ale na druhej strane na bezne jazdenie je dostacujuci a v mojom pripade hlavne spolahlivy ...za 2 roky ziaden motorovy problem a to ma auto momentalne najazdenych 205.000 km
05.06.2009 | 15:23:20 | VladoKat Reagovat
Cituji : "Silnými stránkami tohto auta je jeho primerane výkonný dieslový motor."
Tak asi mame rozlicni nazory na primerene vykonni motor, ale do tak tezkeho auta bych chtel alespon o 60 koni vice jak mate Vy (tedy cca.160 PS).Ale zas na druhy strane, po Fabii by byl s tim autem spokojeny asi kazdej...
25.05.2009 | 16:57:20 | jamieson Reagovat
tak to je vazne poucny nazor
u mna je to auto za 100x
01.04.2009 | 10:09:47 | VladoKat Reagovat
22.03.2009 | 14:07:01 | Reagovat