Rok výroby:1996Typ motoru:1.7 tdStav km při koupi:166 000 kmStav km nyní:230 000 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:ojetýJak dlouho auto používáte?5 letPrůměrná spotřeba:6 l/100 kmVloženo:8. 11. 2010
Poruchy se začali projevovat až postupem času.Při vyšších rychlostech se ozývalo od zadní napravy jakési hučení.Byli to zadní ložiska.Jenže u tohohle tipu jsou zadní ložiska řešeny stejně jako u BMW tzn. společně s nábojem jako jeden celek,tudíš oprava trošku dražší.Jinak po koupi udělány rozvody,brzdy komplet,předek,zadek vč. desek,olej,fšechny filtry,loni tlumiče komplet,pruziny komplet.
Hodnocení a zkušenosti s autem
O Béčkových vectrách s 1.7td motorem od isuzu sem toho přečetl víc než dost.V recenzích všeobecně informují at si řidiči dávají pozor na tuto motorovou řadu,že je to nespolehlivý motor s archaickým chodem,zcela bez výkonu atd atd.Dle mého názoru bych tento motorový tip nesrovnával z hlediska výkonu.Asi bude každému nad slunce jasné,že 1.7td s výkonem 60kw nebude žádný supersport.Nadruhou stranu bych se zaměřil na spolehlivost tohoto motoru.Nemá žádnou váhu vzduchu.Součástku tolik kazovou u koncernu VW,nemá řídící jednotku,nemá klasické turbodmychadlo jako tdi,tdci,hdi atd tudíš se nemá co přidírat.Neříkám,že je to tzv, bezůdržbový motor,ale myslím si,že pokud se kněmu bude člověk chovat šetrně,dodržovat servisní intervaly olej atd.,nebude ho vytáčet dokud nebude mít motor provozní teplotu,odvděčí se mu spolehlivostí,nízkou spotřebou a kvantem najetých km.Jinak co se týče béčkové vectry jako takové,tak absolutní spokojenost.Mám verzi sedan,karoserie je tvarově velice líbivá,má nadčasový diesing,uvnitř vozu je dostatem místa pro cestující na zadních sedadlech,ve předu je to o něco horší,vinou širokého středového panelu.Ovládaci tlačítka jsou řazeny úhledně a prakticky.Horní čast palubní desky je potažena černou kvalitní kůží,nic méně ta se při jízdě na přímém slunci odráží v čelním skle.Do čelních světlometů doporučuji koupit silnější žarovky H7 např. osran light night,jelikož lampy ve voze nejsou čiré,mají nižší účinost.Sedadla jsou pohodlná,např s octavií se nedájí srovnat,mohli by mít výraznější boční vedení,zadní sedadla se dají sklopit celá řada,při převážení delších předmětů např.lyží často používám středový tunel mezi sedadli k protažení,tudíš není potřeba zahrádka.Trošku neštastně jsou řešeny zadni brzdové kotouče.Jsou dohromady kotouč plus buben.Ruční brzda je řešena vyloženě jako pakovací,často se přetrhne jeden z lanovodů.Doporučuji používat velmi jemně.Při koupi béčkové vectry doporučuji auto pořádně prohlédnout,z důvodu koroze,pozor je třeba dát na zadní silentbloky a celou přední nápravu.Kuláče,horní uložení tlumičů,kosti atd.1.7 td nedoporučuji shánět s klimatizací.Já ji mám,ale nezapínám ji vubec ani při 30stupních jelikož kompresor ma příkon 7kw,které když ukrojí motoru,tak je to hodně poznat,dokonce matolik,že auto při stání na křižovatkách zdechá,navím samotný kompresor taky něco váží a počítá se každé kilo.Pneu doporučuji standart 195/65 R15 je to ideální kombinace.65 profil výborně absorbuje nerovnosti.Měl sem na aute 205/55 R16 a je to markantní rozdíl.Celkově když to schrnu,tak není to focus 18TDCi ani superb 96kw pd (beru auta se kterymi mám zkušenost) prostě nemůžete počítat se svižnou jízdou,nadruhou stranu spotřeba vynikající,jízdní vlastnosti taky,pohodlí a bezpečnost super.Průměrným řidičům doporučuji.
Komentáře uživatelů k recenzi Opel Vectra
plnej souhlas, k čemu dodržovat češtinu? jde o auto a dojmy, psal to rychle a patrně dlouho. mě ty chyby nevadí. dokážu to přelouskat, tak o co jde?
12.12.2010 | 21:03:02 | martin Reagovat
Ty debile jeden to je recenze k autu.ne češtinářská soutěž.IDIOTE!!!
12.12.2010 | 20:53:58 | Reagovat
anonym
keby napisal jednu vetu bol by si spokojny .... ale hlavne krasopisne aby si t mohl precitat
10.11.2010 | 06:40:28 | Reagovat
Tolik hrubých chyb se jen tak nevidí .Zpátky do školy.Zkus to napsat znovu bez chyb,to se fakt nedá číst.
09.11.2010 | 20:48:58 | Reagovat