Rok výroby:1991Typ motoru:1124, TU1M, 44kWStav km při koupi:84 000 kmStav km nyní:134 000 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:ojetýJak dlouho auto používáte?2 rokyPrůměrná spotřeba:6,5 l/100 kmVloženo:5. 8. 2006
Ano. Hned po zakoupení v bazaru jsem navštívil autoservis a měnil komplet kapaliny, filtry, lana ruční brzdy, rozvodový řemen, napínací kladku, manžety poloos.
Asi po roce ložisko předního kola a rameno. Zřejmě z důvodů bourání na straně řidiče (o kterém jsem při koupi nevěděl - komplet nová karoserie) jsem měnil ložisko ještě asi 2x, poté ještě náboj předního kola a nakonec i celou poloosu.
Po dvou letech oba přední tlumiče, brzdové destičky a brzdové kotouče, znovu oprava ruční brzdy.
Výměna alternátoru, baterie, sem tam nějaká manžeta, těsnění pod vanou, startér, svíčky a zase kapaliny, filtry.
Teď nejde ventilátor chladiče, přední ostřikovač a problikává katalyzátor. Auto je dost hlučné, při vyšších rychlostech vibruje snad všechno, řadící páka i při jízdě městem, volant, na volnoběh se mírně chvěje, chtělo by to poštelovat ventily a vyměnit silentbloky.
Jinak bez dalších větších závad.
Hodnocení a zkušenosti s autem
Auto mě velmi příjemně překvapilo svou živostí při motoru 1124, výkonem 44kW a nízkou hmotností mám odpich bezkonkurenčně lepší než ostatní vozy, rychlosti se dají vytočit velmi vysoko.
Se spolujezdcem a nákladem už je to poněkud horší, ale jinak velmi svižné auto s nízkou spotřebou kolem 6 - 6,5 l.
I s novými tlumiči dost citlivé na nerovnosti a i když dobře sedí na vozovce a velmi dobře se manévruje, občas s ním zacloumá vítr a předjíždějící auta, jakoby mírně plave.
Co se týče prostoru, po sklopení zadních sedadel abnormálně zvětší zavazadlový prostor, odvezl jsem v něm na 1x celou ložnici (složenou) manželskou postel, skříň 2,60x2m komodu a dva noční stolky. Na převoz materiálu je prostě super (aspoň pro mě).
Co se týče spolehlivosti, asi bych si netroufl na daleké cestování, přece jenom sem tam něco zahapruje a nejsem mechanik.
Po dvou a půl letech s najetými 50 000 km se s ním rozloučím a budu na něj vzpomínat obdivem. Nebýt občasné poruchovosti, zachoval bych věrnost i nadále.
Koupil jsem si 205 1.1i jako své první "pořádné auto" po různých jiných lidovkách. Dostal mě pohodlím-měkké sedačky, měkké pérování, při přejíždění děr jsem měl pocit že jsem na vzduchovém polštáři. Byl i živý, ale musel se dost vytáčet do vysokých otáček. Špatně se mi v něm řadila dvojka, mělo to takové kostrbaté nepřesné řazení. Uměl jet i 160, ale to už jsem se bál, že uletí kapota. Později, asi po ujetí 100 tisíc km, už to nebylo tak slavné. Vůz plaval, ve vyšší rychlosti se celý rozvibroval. Pak odešlo uložení zadní nápravy (bacha na to, je to drahé. Pozná se to že má zadní kola při pohledu zezadu rozhozená do A), pak snímač polohy škrtící klapky, oprava za cca 15 000. a to už jsem řekl dost a koupil 107. Super auto!
Komentáře uživatelů k recenzi Peugeot 205
Celkem dobrý vůz
Koupil jsem si 205 1.1i jako své první "pořádné auto" po různých jiných lidovkách. Dostal mě pohodlím-měkké sedačky, měkké pérování, při přejíždění děr jsem měl pocit že jsem na vzduchovém polštáři. Byl i živý, ale musel se dost vytáčet do vysokých otáček. Špatně se mi v něm řadila dvojka, mělo to takové kostrbaté nepřesné řazení. Uměl jet i 160, ale to už jsem se bál, že uletí kapota. Později, asi po ujetí 100 tisíc km, už to nebylo tak slavné. Vůz plaval, ve vyšší rychlosti se celý rozvibroval. Pak odešlo uložení zadní nápravy (bacha na to, je to drahé. Pozná se to že má zadní kola při pohledu zezadu rozhozená do A), pak snímač polohy škrtící klapky, oprava za cca 15 000. a to už jsem řekl dost a koupil 107. Super auto!
21.08.2007 | 12:15:28 | Standík Reagovat