Rok výroby:1991Typ motoru:1.9Stav km při koupi:0 kmStav km nyní:145 000 kmZpůsob řazení:automatStatus vozu při koupi:ojetýJak dlouho auto používáte?1 rokPrůměrná spotřeba:7-10 l/100 kmVloženo:26. 3. 2005
No zatím je problém s brzdami (ale to je problém všech aut) a také jsou problémy s centrálním zamykáním na klíč. K vozu mám paradoxně na dveře dvoje klíče. A teď poslouchejte nekecám! Jedněma odemknu pouze pravé a levé přední dveře a zadní zůstanou zavřené. A těma druhýma odemknu všechny čtyři dveře + kufr (ale u toho často to blbne a musím jej otevřít klíčem zvlášť. Tak nevím jestli je chyba v centrálu či v čem.
Navíc mi to připadá, že při vytáčení kol a je jedno zda na pravou či levou stranu do maxima slyším nepříjemný skoro pískavý zvuk (nevíte čím to může být). Při normálním i vyšším vytáčení je avuk normální (tj. nijaký).
Co mne překvapuje, že mi zatím nijak nekoroduje karoserie. U podvozku, výfuku a jiných čístí kolem kol je to jiná i když nikoli tak hrozné jako u jiných aut.
PS: Pokud někdo budete vědět jak s těmi mými problémy s centrálem a pískotem kolem kol při max.vytočení prosím poraďte. Díky
Hodnocení a zkušenosti s autem
Jinak musím uznát, že mne to autíčko překvapilo. Má výborné jízdní vlastnosti a to ať ve městě či někde na výpadovce. Co mne překvapilo je, že i když je to automat při sešlápnutí na plyn (když zrychluji a zpomaluji to nijak necuká jen občas slyšíte slaboučky zvuk (asi převod v převodovce). Auto dokonce ani nechcípá pokud mám na automatu zařazen max. 4 stupeň a mám sešlápnutou brzdu na maximu. Rozjezd je bezproblémový a plynulý. A i když je to vcelku nízké a malé auto ani na špatné silnici to tolik neskáče jak bych čekal.
Jediný problémek je poněkud menší prostor v kufru a moc se mi ani nelíbí tzv.náhradní kolo vzadu pod podvozkem (kvůli špíně atak.) a přístup k němu také není zrovna jednoduchý. Chodím o francouzských holích a tak je to pro mne problém. Ale jinak super autíčko.
Spotřeba je poněkud vyšší cca. 7,5 - 10l Natural 95 ale to při obsahu 1,9 není asi nijak nad normál.
Jen nevím k čemu je v kufru na boku ten malinkatý kanystříček (je tam napevno přišroubovanej).
Vezmu to od konce.Nadobka na boku v kufru je na kapalinu do zadního ostřikovače.Ta rezerva.Chápu,pro Vás to je problém,ale malej příklad:píchnete,bude pršet a zrovna jedete na dovolenou s plným kufrem.V tomto případě jen povolíte rezervu a hurá vyměnit.Rezerva v podlaze,všechno vyházet do bláta a pak měnit.To je můj názor. Ta koroze.Jako jedno z prvních aut mělo pozink hned od počátku výroby(1983). Ten centrál bych vyzkoušel nějakého šikovného autoelektrikáře,měl by si s tím poradit. Pokud máte posilovač řízení,mohl by to být přepouštěcí ventil.Toť vše a hodně spokojených kilometrů.Jo,na automat je ta spotřeba velice slušná
Komentáře uživatelů k recenzi Peugeot 205
Valdauf
Vezmu to od konce.Nadobka na boku v kufru je na kapalinu do zadního ostřikovače.Ta rezerva.Chápu,pro Vás to je problém,ale malej příklad:píchnete,bude pršet a zrovna jedete na dovolenou s plným kufrem.V tomto případě jen povolíte rezervu a hurá vyměnit.Rezerva v podlaze,všechno vyházet do bláta a pak měnit.To je můj názor.
Ta koroze.Jako jedno z prvních aut mělo pozink hned od počátku výroby(1983). Ten centrál bych vyzkoušel nějakého šikovného autoelektrikáře,měl by si s tím poradit.
Pokud máte posilovač řízení,mohl by to být přepouštěcí ventil.Toť vše a hodně spokojených kilometrů.Jo,na automat je ta spotřeba velice slušná
05.08.2005 | 17:09:03 | Reagovat