Recenze Peugeot 205 1,9 d
“Slušné auto za rozumné náklady.”

Autor recenze: Radek (35 let),
Kraj Vysočina
všechny recenze tohoto autora

Rok výroby:1995 Typ motoru:XUD9 Stav km při koupi:93 000 km Stav km nyní:155 000 km Způsob řazení:manuál Status vozu při koupi:ojetý Jak dlouho auto používáte? 5 let Palivo: Diesel Průměrná spotřeba: 5 l/100 km Vloženo: 26. 11. 2012

Hodnocení inzerátu: 1 Hodnocení recenze

Hodnocení vozidla autorem 6.6

Spolehlivost

7
 

Jízdní vlastnosti

6
 

Komfort

7
 

Provozní náklady

8
 

Náhradní díly

5
 
(1 = neuspokojivá!, 10 = vynikající!)

Informace od autora recenze

Koupili byste další auto tohoto výrobce? ano

Silné stránky

Na svoji valikost nadprůměrně pohodlná
Držáky motory 1,9D
Na svoji velikost celkem variabilní prostor

Slabé stránky

Nepřesné řazení
Poruchové zadní nápravy
U dieselu rychleji odchází čepy

Závady a opravy na autě

Koupil jsem 205 v rakousku,takže při dovozu prošla běžnou prohlídkou. Nutná byla výměna olejů, filtrů a rozvodů. Jinak byla provozně ok.


Hodnocení a zkušenosti s autem

Vzhledem k tomu, že jsem byl deset let majitelem dvou Peugeotů 309 s tím samým motorem 1,9 D (XUD9), tak jsem si ho vybral znovu. Na první 309 jsem měl najeto 398000km s jednou výměnou vstřikovacích trysek, těsnění pod hlavou a jinak běžná údržba (olej, rozvody). Auto bylo zkorodované a skončilo po sedmi letech provozu ve šrotu. Druhá 309 měla najeto 248OOOkm, když jsem ji prodal kolegovi z práce. Kolega jí má dodnes a má na ní najeto 310000km a bez vážnějších závad. Když jsem dostal možnost koupit nynější dvěstě pětku tak jsem neváhal ani minutu. Koupil jsem ji jako dvanáctiletou a mám ji již pět let. Měla najeto 94000km a během pěti let se samozřejmě nejaká ta závada objevila. Auto má dnes najeto 155000km a prošlo go přední nápravy, go zadní nápravy, go altíku a předních brzd - nic co by se na takhle starých běžně neměnilo.

Přečetli jste recenzi, teď ji můžete ohodnotit: Hodnocení inzerátu: 1


Komentáře uživatelů k recenzi Peugeot 205

Vložit komentář

dělat na tak starém autě go nápravy je nestandartní věc s tak malým nájezdem kilometrů. To musí býti teda pěkná šlupka.

27.11.2012 | 18:24:39 | jirka  | 88.83.173.* Reagovat

RE: je to iba zanedbanou udrzbou. staci v skutocnosti obcas pozriet zadne

Loziska. Komfortom sxova 205 aj dnes hocijaku fabiu do vrecka...

27.11.2012 | 21:54:28 | lubos  | 85.237.227.* Reagovat

RE: je to iba zanedbanou udrzbou. staci v skutocnosti obcas pozriet zadne

Vzadu odchází jehlové uložení nápravy, což není defacto ložisko, ale hřídel nápravy koná kyvný pohyb v jehlách. Měnit se to nedá, pouze zgenerálkovat (soustruženám hřídelů a jinými jehličkami). Originální servisy rovnou měnily celou zadní nápravu za novou. Opravy provádějí většinou neznačkové a garážové servisy. Je to pracné a nákladné a je to bolest všech 205tek a ostatních peugeotů a citroenů z té doby, které používaly stejnou zadní nápravu. Přední náprava byla přetěžována těžkým motorem, u benzinů tolik netrpěla.

27.11.2012 | 22:13:47 |   | 89.102.162.* Reagovat