Rok výroby:1994Typ motoru:1,1Stav km při koupi:97 145 kmStav km nyní:109 250 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:ojetýJak dlouho auto používáte?1 rokPrůměrná spotřeba:5-6 l/100 kmVloženo:18. 11. 2005
S autem sem maximálně spokojen, jezdí suprově (i 175km/h podle tachometru) a za velmi málo (od 5l/100km do 7l/100). Nikdy s ním nebyly žádné problémy, až na běžnou udržbu jako jsou filtry a provozní náplně, ale to není problém :) Nikde ani kousíček rzi (pozink kastle je super!).
Na to že mám 190cm tak se do nej krásně vejdu a co chci tak vždycky naložím a odvezu.
Auto se mi velmi líbí, jsou na něm origo litá kola a vzhled je suprový.
205ku jsem koupil dovezenou z německa po původní majitelce - žena 45 let. Byl jako nový, najeto poctivých 58000 km, servisovaný, garážovaný. Bylo to super auto. Pohodlné, spolehlivé a na tu dobu živé, rychlé a úsporné. Okna v elektrice, podtlakový šíbr, dělené sedadlo, kouřová skla, tažné. Jezdilo krásně zhruba do 110 000 km. Potom začalo cukat, plyn měl díru při akceleraci - nutná výměna klapky vzduchu: 12 000 Kč. Chvíli dobrý, potom odešla zadní náprava. Je uložena v jehlách a nedá se s ní dělat nic jiného, než ji komplet vyměnit. Oprava by byla tak drahá, že jsem to vzdal. Bylo mi řečeno, že je to bolest všech těchto náprav u pežotů a citroenů, které mají vlečenou klikovou zadní nápravu. Mezitím odešel brzdič, potom pouzdra ramen, a už se to sypalo. Takže shrnutí: Po 100 000 prodat, začnou samé trable (zapomněl jsem na termostat, rozdělovač, zarostlý nějaký kloub řazení, těsnění pod hlavou, a spousta jiných poruch). Do oprav bych nacpal tolik, že jsem ho prodal a koupil si nové. (C1).
Komentáře uživatelů k recenzi Peugeot 205
Moc se neraduj
205ku jsem koupil dovezenou z německa po původní majitelce - žena 45 let. Byl jako nový, najeto poctivých 58000 km, servisovaný, garážovaný. Bylo to super auto. Pohodlné, spolehlivé a na tu dobu živé, rychlé a úsporné. Okna v elektrice, podtlakový šíbr, dělené sedadlo, kouřová skla, tažné. Jezdilo krásně zhruba do 110 000 km. Potom začalo cukat, plyn měl díru při akceleraci - nutná výměna klapky vzduchu: 12 000 Kč. Chvíli dobrý, potom odešla zadní náprava. Je uložena v jehlách a nedá se s ní dělat nic jiného, než ji komplet vyměnit. Oprava by byla tak drahá, že jsem to vzdal. Bylo mi řečeno, že je to bolest všech těchto náprav u pežotů a citroenů, které mají vlečenou klikovou zadní nápravu. Mezitím odešel brzdič, potom pouzdra ramen, a už se to sypalo. Takže shrnutí: Po 100 000 prodat, začnou samé trable (zapomněl jsem na termostat, rozdělovač, zarostlý nějaký kloub řazení, těsnění pod hlavou, a spousta jiných poruch). Do oprav bych nacpal tolik, že jsem ho prodal a koupil si nové. (C1).
16.01.2009 | 23:39:30 | Standa Reagovat