Rok výroby:1986Typ motoru:1,8Stav km při koupi:251 355 kmStav km nyní:495 836 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:ojetýJak dlouho auto používáte?7 letPrůměrná spotřeba:4-5,5 l/100 kmVloženo:5. 3. 2008
Při koupi jsem musel zainvestovat do předních brzd,kotouče už byly jako žiletky a na jednom se dokonce vlivem totálního sjetí odtrhlo okruží od středu a jen tak to tam plandalo a náboj se točil dál,holt předchozí várka majitelů se opravdu "starala".
Kotouče jsem koupil už jeté z vrakáče za cenu šrotu,nechal je stáhnout na soustruhu tady u Jardy na statku,ty torza destiček jsem zabrousil na hrubém šmirglu a takhle jsem najel dalších 150 000 km,takže investice prakticky nulová.Pak mi taky prasknul chladič,jak jsem ho přetlakoval vzduchem abych zjistil,kde to kape,no v kanále tady u nás na statku byla přímo na kebuli sprcha jako hrom,tak jsem to celé osušil a přestříkal stříbřenkou ve spreji,ta to po zaschnutí dobře zatěsnila,povolil jsem víčko na nádobce a funguje to dodnes!!Takže ivestice 0.
Postupem času taky začala prosakovat voda z pod hřídele vodní pumpy,nalil jsem do chladiče 4 sedliny z kávy,jak si tady chlapi na statku dopili a všechno se to krásně zatáhlo,takhle to funguje dodnes (byť už musím obšas nějakou tu kapku dolít),ale investice 0!Jednou mi taky praskla manžeta na levém homokineťáku a jak jsem jezdil přes pole do lesa na dříví,tak se to celé zapráskalo prachem a bordelem až se to začlo projevovat hlukem,tak jsem to pořádně vymyl naftou a obtáhnul manžetu pořádnou vrstvou lepící pásky a bylo to ok,sice je to už hlučnější,ale funguje to bezchybně,investice 0(musím to oblepit vždycky co půl roku,protože se ta páska celkem rychle rozšmelcuje).
Občas,hlavně v zimě se vlivem působení soli,dostane bordel přez roztrhané manžetky mezi pístky a různé části brzdových třmenů a celé to zatuhne a přibržďuje to a pálí se desky,pak to musím vždycky rozebrat,osmirkovat,promazat a celé zase složit dohromady,nechce se mi do toho nic investovat,tak si radši vždycky máknu a je to.Jednou jsem se rozhodl,že si udělám radost na narozeniny,tak jsem zainvestoval do zadních brzd. čelistí a nakoupil na vrakáči za 2 stovky "nové"-no co vám budu povídat,fungujou tak nějak dodnes.
Nakonec tedy musím zmínit i ložisko na středové poloose,kompletně se rozemlelo a osa se tam kroutila,jak se jí zlíbilo,sáhnul jsem pod ponk a shodou okolností tam bylo ještě po traktoristech,zrovna ten rozměr,takže pohoda.Prostě auto naprosto bez investic-ovšem záleží nakolik je člověk zručný a alternativní,u nás na statku máme v tomhle docela drsnou školu:-)
Hodnocení a zkušenosti s autem
Motor,o tom se snad nemá cenu ani bavit,myslím,že na 600 000 se dostanu aniž bych do něj něco vrazil(rozvody asi udělala předchozí várka majitelů) Brzdy slabší,ale ručka to v nejhorším jistí,člověk si holt musí při nějaké prudší a dramatické potřebě silnějšího brzdného účinku nějak pomoct Karoserie naprosto ok,na to že vozím chlapům svačiny do sil a musím se brodit přes hnojiště a po poli,pořád velmi slušný stav.
Interiér je trocha nevychytaný,hlavně ty zteřelé a olezlé plasty už rády praskají při sebemenším dotyku,sedačky se párají a všude z toho pučí ten molitan,po tom,co se mi urval spodní silentblok a motor se opřel do kastle,už je trocha rámusu při volnoběhu i v kabině,ale pořád to není jako když sedíte v bělorusu.Jinak naprosto bez problémů,tohle auto s tímhle motorem je nesmrtelné a nejspíš mě přežije,zkrátka do lesa,hnoje i do kostela to nej!!!
Tuto recenzi by si měli přečíst hlavně majitelé skurvených Wágenů a eMBéček, aby věděli co snese kvalitní auto. Dovezl jsem si ho v 91 s Francie za tehdy nehorázných 210 tis kč. a mám ho na takové polní práce dodneška. Mezi tím jsme měli s manželkou celkem 16 aut a jedině Pegin nám přirostl k srdci. Na něm si dělám údržbu sám, jinak všechny auta svěřuju autorizovaným servisům. Zrovna včera jsem si dělal rozvody a na tachometru mám 544 tis km.
Autor je zřejmě velký recesista a zároveň sebevrah, pokud tuhle recenzi myslí vážně (o čemž pochybuji) a v tomhle vraku co popisuje skutečně jezdí. Ovšem pro ježdění v hnoji po poli je to ideální! Jinak dieselová 205 toho vydrží hodně o tom žádná...
Komentáře uživatelů k recenzi Peugeot 205
Srandu si dělej z jinech aut!
10.09.2009 | 21:33:43 | jirka Reagovat
pisatel recenze
že tě huba nebolí, debile
22.02.2009 | 12:09:26 | Reagovat
Hahah az jsem plakal z toho textu :D.Bud sem cpes kravoviny aneb si samovrah,i kdyz stare diesely znesou mnoho...
22.02.2009 | 12:02:38 | jamieson Reagovat
Nezmar
S touhle károu se dá natočit tolik km,co nenatočil ani celý Wehrmacht v matičce Rusi!
21.03.2008 | 11:57:20 | Reagovat
Tuto recenzi by si měli přečíst hlavně majitelé skurvených Wágenů a eMBéček, aby věděli co snese kvalitní auto. Dovezl jsem si ho v 91 s Francie za tehdy nehorázných 210 tis kč. a mám ho na takové polní práce dodneška. Mezi tím jsme měli s manželkou celkem 16 aut a jedině Pegin nám přirostl k srdci. Na něm si dělám údržbu sám, jinak všechny auta svěřuju autorizovaným servisům. Zrovna včera jsem si dělal rozvody a na tachometru mám 544 tis km.
09.03.2008 | 13:23:42 | Reagovat
dik
sokinada hop!
07.03.2008 | 10:31:51 | lakatoš Reagovat
To už si ale musel navozit svačin chlapům do sila, když si natočil skoro čtvrt mega co?
06.03.2008 | 19:45:16 | Kuře Reagovat
A pak si kup po takovém vo.... auto!
06.03.2008 | 18:51:02 | Reagovat
Majiteli držím palce!Takovýhle týpky mám rád:))Akorát, do nějakýho většího provozu bych tu super káru netahal haha
06.03.2008 | 15:29:01 | jašin Reagovat
O auto sa treba aj starat nielen za kazdu cenu vsetko co najlacnejsie urobit...
06.03.2008 | 14:58:32 | Reagovat
mac Gyver - sikovny
06.03.2008 | 13:01:55 | Reagovat
Úsměvné...
Autor je zřejmě velký recesista a zároveň sebevrah, pokud tuhle recenzi myslí vážně (o čemž pochybuji) a v tomhle vraku co popisuje skutečně jezdí. Ovšem pro ježdění v hnoji po poli je to ideální! Jinak dieselová 205 toho vydrží hodně o tom žádná...
05.03.2008 | 23:42:48 | EM Reagovat