Recenze Peugeot 207 207 SW Outdor
“Nejhorší šmejd, jaký jsme si mohli koupit”

Autor recenze: Brumik (54 let) všechny recenze tohoto autora

Rok výroby:2009 Typ motoru:1,4 Stav km při koupi:0 km Stav km nyní:46 000 km Způsob řazení:manuál Status vozu při koupi:nový Jak dlouho auto používáte? 5 let Palivo: Benzín Vloženo: 27. 9. 2014

Hodnocení inzerátu: 31 Hodnocení recenze

Hodnocení vozidla autorem 2.6

Spolehlivost

1
 

Jízdní vlastnosti

5
 

Komfort

5
 

Provozní náklady

1
 

Náhradní díly

1
 
(1 = neuspokojivá!, 10 = vynikající!)

Informace od autora recenze

Koupili byste další auto tohoto výrobce? ne

Silné stránky

úložný prostor, vyšší podvozek
U modelu outdor oplastování karoserie

Slabé stránky

Závady a opravy na autě

Při výměně kola doslova odpadl závit na bubnu zadního kola, vytočil jsem jej i se šroubem. Řešilo se to výměnou bubnu.
Kompletní výměna rozvodů a následná výměna hlavy motoru kvůli výrobní vadě (o které Peugeot věděl, ale nic neřekl, ani když začala svítit kontrolka)


Hodnocení a zkušenosti s autem

Peugeot - už nikdy v životě !!!
Od samého začátku auto vykazovalo průměrně o 2-4 litry vyšší spotřebu, než je uvedeno v technickém průkazu. Na můj opakovaný dotaz v servisu Peugeot Litoměřice mi bylo řečeno, že si to prý sedne. Nejprve řekli, že po 10 -15 tisících km, později říkali že po 20 -25 tisících.
když začala svíti kontrolka, která upozorňovala na závadu v motoru, v servisu řekli, že nejprve zkusí přehrát softver v počítači, že to může být jenom nějaká banalita. Kontrolka zhasla.Mezitím jsem nechal v jiném servisu vyměnit olej.
Když se rozsvítila znovu po nějaké době, opět přeprogramovali počítač. Potom už nezhasla, tak udělali diagnostiku a řekli, že je to nějaký elektromagnetický ventil, takže se musí vyměnit.
Výměna asi za 2 500 Kč. Přitom neustále opakovali, že jsme si to zavinili sami, protože jsme tam prý dali olej, který tam nesmí být.(Jak mi potom řekl nezávislý mechanik, byl to úplný nesmysl.)Když jsem si po této opravě přebíral auto, které podle nich bylo v pořádku, k mému údivu kontrolka závady stále svítila. V servisu řekli - po další diagnostice, že se musí poradit o dalším postupu v zahraniční centrále. To už jsem toho měl plné zuby a obrátil jsem se na nezávislého automechanika. Ten mi řekl, že tyto motory jsou vyráběny podle technologie BMW, kterou Peugeot koupil, ale bohužel z francouzských materiálů a tak se po čase musí měnit hlava motoru, někdy pomůže jen vyměnit rozvody. Je to výrobní vada. Peugeot to dobře ví, ale nic s tím nedělá. Bohužel to v našem případě nepomohlo a musela se měnit hlava. Oprava za nějakých 60 000 Kč. Automechanik, který opravu dělal, řekl že na to ukazovala už ta vysoká spotřeba. Mimochodem spotřeba v době, kdy už kontrolka svítila stále, byla okolo 16 litrů na 100 km.
Pozor na Peugeot Litoměřice - při koupi Vám mažou med kolem pusy, ale potom vás tvrdě odkopnou.

Přečetli jste recenzi, teď ji můžete ohodnotit: Hodnocení inzerátu: 31


Komentáře uživatelů k recenzi Peugeot 207

Vložit komentář

Spojka

Dobrý den, s autem jsem dosud neměl žádný problém. Dnes z ničeho nic přestalo fungovat řazení. Spojka je uvolněná, ale vrací se pomalu zpátky. Bohužel nelze zařadit žádný rychlostní stupeň ani po vypnutí motoru. Brzdová kapalina je v pořádku a pravidelnou údržbu auta (rozvody, olej a filtry) jsem dělal měsíc zpět. Nevíte, kde by mohl být problém? Najeto 90tis. km.

26.12.2022 | 21:50:59 | Libor  | 84.244.96.* Reagovat

peugeot 207 1,4 16V bez VTi

Koupili jsme to nový Peugeot 207 1,4 16V bez Vti 65kW (nejspolehlivější motor, který asi po dvou letech přestali prodávat) v roce 2006, svolávačka na výměnu alternátoru, těsnění pod hlavou motoru prosakovalo, takže výměna (bohužel IC West v Plzni, kde jsme to koupili, to přiznal až měsíc po skončení prodloužené záruky a chtěli za to 10k - Peugeot by jim to v rámci záruky zaplatil tabulkově za míň), nakonec mi to udělali jinde za 5k. Další servis cca 90k km byla výměna rozvodovýho kola a rozvodů (po startu se studeným motorem ztrácel výkon a na plyn moc nereagoval, rozvody nestačili, muselo pak rozvodový kolo ven). U nějakých 120k km odešel startér, takže repas za 1500, praskla pružina v zadním bubnu. Ve 160k se ozval divný zvuk z převodovky, takže výměna ložiska a stromečku v Chlumčanech za 6k. Brzdy, olej, filtry si v tom měním sám za hubičku a na každodenní ježdění po městě je to dostatečný stroj s levnou údržbou (přední kotouče, obložení, filtry jsem koupil za něco málo přes 2k na automedik), nějaký opravy muselo dostat, ale funguje dál, ikdyž papá olej a celkem brzo odešlo čidlo hladiny oleje, takže kontroluju hladinu, dolévám olej nebo rovnou měním do 15k km. Chce to správný motor, protože na ostatní všichni nadávají, jak VTi tak THP jsou sračky. Dokud se nerozsype motor, tak s tím budu jezdit. Věřím, že nějakých 250k km to v pohodě zvládne.

17.02.2022 | 13:59:11 | peugeot 207 1,4 16V bez VTi  | 212.79.110.* Reagovat

RE: peugeot 207 1,4 16V bez VTi

Na nejspolehlivější motor docela dost poruch.

17.02.2022 | 19:18:46 |   | 37.188.244.* Reagovat

RE: peugeot 207 1,4 16V bez VTi

:-)))) žabožrout, můj 13 let starý C max má 250tkm a v podstatě nic z toho jsem neřešil, krom předepsané výměny rozvodů ve 160 tkm, ale to bylo v servisplánu...

18.02.2022 | 09:43:55 | Vašek  | 88.103.233.* Reagovat

auto smejd

po 40 tis km odeslo vsechno co v aute je.prevodovka 3x menene razeni ulozeni tlumicu 2x oprava proste 100000kc opravy a auto furt nejezdi.katastrofa smejd a totalni cerna dira na prachy.sezrana kastle 200000kc za cele auto a stoji a platim tisice.Nikdy uz tenhle smejd nekupujte varovani....jediny co funguje je motor jinak rakovina nejvyssiho stupne.!!!!!! jan filo most

10.10.2021 | 19:39:05 | peugeot 2071,4hdi  | 95.129.243.* Reagovat

RE: auto smejd

Apropos nové nebo ojetina?

11.10.2021 | 08:42:43 | Vašek  | 109.81.214.* Reagovat

RE: auto smejd

Tak já jsem na tom docela stejně. Auto 2008 Blue 1,6 88 kw diesel.
Tlumiče po cca 35 tis. Časté poruchy systému a to mám auto od roku 2015.
Dodnes nevyřešeno. Po cca 80 tis. vyměněná nádrž na čpavek rezavá nádrž. Bylo mi řečeno že je to vada z výroby, ale nový díl jsem musel zaplatit 28 tis. Drahý servis po 80 tis. jsem přestal jezdit do autorizovaného servisu. Peogeot je auto tragické. Mrzí mě že jsem se tenkrát nechal ukecat a koupil jsem ho. Velká nespokojenost.

19.01.2022 | 11:51:41 | Jarmil  | 85.163.64.* Reagovat

RE: auto smejd

No..... a to nemáš renault :-))))

20.01.2022 | 11:08:04 | Vašek  | 88.103.232.* Reagovat

Med kolem zadku

Příště si nech namazat med kolem zadku a ne kolem huby. :D :D

26.11.2015 | 19:12:21 | Hovnožrout  | 109.81.211.* Reagovat

Reklamace

Nějak nechápu, proč neproběhla reklamace na všechny tyto závady. Nechat se takhle odbýt může jen pitomec. Ikdyž když si někdo koupí takové auto....

28.09.2014 | 10:15:25 | Temp  | 94.113.27.* Reagovat

Fakt nechápu čím to je že na ty Francouze mají lidi smůlu:D mám už čtvrtého momentálně mě doma stojí jako druhý auto pátej a nemám na něm co dělat a nač si stěžovat:D s každým jsem odjezdil tak 100 tisíc a vždy bez problému jen s běžnou údržbou.

A to roky výroby od 1990,1992,1998,2001,2004,2006 každej ojetej a vždy Ok:D

27.09.2014 | 18:10:11 |   | 62.245.124.* Reagovat

RE:

Kdyby sis aspoň nevymýšlel...

29.09.2014 | 06:27:33 | svlastik  | 82.117.130.* Reagovat

RE:

Tak mě řekni co a u kterého konkrétního auta se mě co prosimtě polámalo....:D myslíš že všechno špatné nebo dobré jsem zde psal? to snad ne.

29.09.2014 | 14:31:53 |   | 62.245.124.* Reagovat

RE:

Jo najet 600tisíc km dohromady. Kdyby Ti aspoň matika šla, tak bys došel k číslu, že jsi projel cca 2,5milionů korun? A celou dobu jezdit v ojetinách. Hmm pěkný. Navíc Ty poslední 3 auta jsi změnil za tu dobu co jsem tady. Tedy čerstvě koupený Rencek a 2xPeugeot. S těma jsi nalítal tedy za 5 let 300tkm. To je přes milion kč jen benzín a bez poruch hmm a jezdils to na 10let starých ojetinách, aha...a ještě tu o karkulce...

A nebo jestli jsi projezdil 100tisíč kč, tak bych rád věděl, kolik to bylo kilometrů na těch posledních třech...

29.09.2014 | 18:46:30 | svlastik  | 46.47.170.* Reagovat

RE:

Tak ty zase jezdíš s auty z vrakoviště já koupím 10 let starý na pár let a mám klid ale chce to trochu vybírat jinak tedy nevím co má co dělat projetý benzín s poruchovostí auta?....

Přečti si moji poslední recenzi na 406 kde máš vypsány všechny závady a opravy když nevěříš asi jsi nikdy neviděl slušnou ojetinu.
A věř že i dnes můžeš koupit takovou kde klidně těch 80-100 tisíc najedeš bez poruchy a to že vyměníš brzdy nebo rozvody není závada ale údržba takže posledně jsem se 406 najel přes 80 tisíc s poruchou výměna relátka ventilátoru výměna pár stovek zbytek údržba mimo to ještě po 13 letech a 240 tisících tam byli původní tlumiče který ti sice už nesyčeli ale pořád byli OK.

Stačilo mě před dvěma týdny koupě Coupe kdy jsme se byli dívat na tři kousky nakonec to vyhrál zase nejdražší s větším počtem Km :D ale jedinej kterej fungoval a vypadal jak má.

Zbytek tak na dalších 20-30 tisíc opravy...ale cena lákavá no.Záleží jak s tím kdo zachází pak klidně ujedeš 80 bez poruch.





29.09.2014 | 19:19:17 |   | 62.245.124.* Reagovat

RE:

Kdo má peníze na benál a najede takové kilometry, určitě si bude kupovat ojetiny? Ano ještě jednou se směji. Ty se v tý lži prostě ztrácíš a nechápeš smysl kontextu.
Když já kupuji auta z vrakoviště, tak samozřejmě nenajedu víc jak 10tkm ročně což je za dejme tomu 10let nenajedu 100tkm. Na co bych si pořizoval nové, pořád dokola. Já nevím kolikrát to mám lidem vtloukat do hlavy, že je to hovadina! Ano jsem tak 4 a více majitel vozu, proč? Protože funguji ekonomicky!
Ty to podle tvý řeči najedeš za směšné 3-5 let nějakých 300tkm, takže porovnávat něco se mnou je naprosto irelevantní a u Tebe je kupování nového zboží snad i ekonomická povinnost! Takže si lžeš až to práší za komínem, že tolik najezdíš, protože to vůbec nechápeš.
Já mám praxi jinde a to servisní a údržbovou, učil jsem se normy co kdy má jakou životnost, co je na co stavěný, každý šroub na autě i matku, ano něco si nepamatuji, ale většinu ano, nebo mi pomůžou taháky a to už jsem psal snad milionkrát! Nepotřebují praxi ježdění s tolika km.
Jinak jsem chtěl vědět víc o posledních třech a tedy hlavně o tom Renaultu, kolik jsi do něj nasypal a žes s ním najezdil 100tkm, to mi taky příjde jako úlet. :D

29.09.2014 | 21:34:22 | svlastik  | 46.47.170.* Reagovat

RE: svlastik, moja žena najazdí cca 10.000 km/ročne a kupuje IBA nové autá...:)

.

29.09.2014 | 21:55:06 | ľuboš  | 178.143.191.* Reagovat

RE:

No prve jsem chtěl reagovat jako Luboš ale chtěl bych vědět v čem si lžu? co nechápu? a proč by někdo kdo najede třeba tolik KM nemohl jezdit v ojetině?jinak Renault byl úlet na druhou stranu znám lidi co nacpou 100 tisíc do Feldy která dostane ocenění na tuningu ale jinak je k ničemu.

No kdyby mě to nepřišlo stupidní a hloupý tak bych ti napsal větší podrobnosti a pak by jsi to snad pochopil ale tady se to nehodí.
Ovšem malá poznámka nezapomínej na to kdo co má v peněžence a hlavně v jaké situaci se nachází:) když bych chtěl tak i když to vyzní hloupě a vybral všechny peníze můžu si koupit 2-3 roky starý sedmičkový BMW a dokonce bych řekl že možná i uživit ale to jsi nejsem jistý:)

Ovšem rodinný dům mě přijde jako lepší volba do budoucna tak proto raději si pořídím starší auto který se mě navíc líbí a po novém ani netoužím který mě zaplatí další auto k tomu mám často štěstí jako třeba 607 a rodinný prodej a tak dále no trochu se nad tím zamysli:) nic není nalajnovaný někdo to má jednoduší někdo těžší někdo má smůlu někdo zase štěstí ale brát to tak že ten kdo najede X Km si může v podstatě dovolit nové auto a je blbost aby jezdil v ojetině tak to snad ne:)

Teoreticky to dává smysl ale prakticky to tak kolikrát ani není znám případy kde došlo ke koupi nového auta a to po 8 letech má sotva 50 tisíc což já zvládl s autem 2001 80 za 4 roky takže opět poukazuješ na svoje praktiky co se týčou zase jen teorie a zapomínáš že lidi a jejich situace jsou zcela naprosto jiné a i když 10 lidí to tak bude mít tak neznamená že ten 11 to bude mít taky tak.

Omlouvám se všem za tady tyto žvásty které tu nemají co dělat a navíc mě to přijde hloupý někomu říkat ale snad Vlastík trochu pochopil jak to je.



29.09.2014 | 23:46:18 |   | 62.245.124.* Reagovat

RE:

Nič si z toho nerob. Niekto si kúpi nové auto a najazdí na ňom 200t km a za 5 rokov ho môže vyhodi a kúpiť ďalšie. Niekto si kúpi staršiu ojetinu a prejde na nej rovnako tisíc km a v podstate môže mať úplne rovnaký komfort a nehovoriac o tom, že za tú cenu môže vystriedať viac áut a tým širšie skúsenosti so značkami.. Poznám veľa ľudí, čo kúpili pred 3 rokmi nové mašiny s dieslovými motory a teťka do toho cpú 100€ aby im to išlo ešte ďalšie 2 roky.
Sú ľudia, kt. zmýšľajú rôzne. Záleží to od postavenia. Niekto má skutočnú priemernú mzdu na SK a niekto (80% obyvateľov SK) má mzdu pod priemer.
Hold niekto kupuje auto do života, niekto si kúpi na zábavu a potom kúpi niečo Ďalšie - lepšie pre ešte väčšiu zábavu )

30.09.2014 | 00:39:36 | _Mailo_  | 10.60.4.* Reagovat

RE:

Za 1.Rád bych poznal firmu, která kupuje použité auto, tedy ojetinu kolem cca 10let ujede s tím cca 100tkm za velmi krátkou dobu a jde do dalšího a znova. A ono se to ekonomicky opravdu vyplatí. Néé, prostě se nedokážeš vžít do tý role nájezdu 100tkm a co jsou za problémy s ojetinou tedy ta vedlejší problematika.
Za 2. Kupovat nové a málo najet není hovadina, jen ekonomická neroznovážnost, má to právě jinou stránku a to, kupující jde do neproprděného nového nepoužitého auta, někdo to ocení mnohem více, než vylítanou hajtru po které si třeba na vysezené sedačky nezvykne NIKDY, každý nesedí stejně. To je jen otázka pohledu. Ale bod 1. Je vyloženě prkotina. :D Koupit ojetinu za účelem najetí velmi vysokého počtu kilometrů, neznám takový případ a NIKDY jsem se s tím nesetkal, až u Tebe! Tak buď lžeš jak tiskne a nebo jsi skutečně vyjímečný případ…:D

30.09.2014 | 06:39:41 | svlastik  | 82.117.130.* Reagovat

RE:

Proboha s tebou je to marný...kde píšu že kupuji ojeté auto s úmyslem vysokého nájezdu?pouze poukazuji že to jde!!!!!!!!! a ty už do toho pleteš jaká je výhodnější koupě pro podnik mimo to by jsi se divil co někdo dokáže za hajtru koupit pro své zaměstnance.

Prostě jsem koupil před čtyřmi lety auto který se mě kdysi už jako nové líbilo ale neměl jsem na něj a se kterým jsem najel 80 tisíc za 4 roky bez větších poruch nebo velkých investic chápeme konečně??? a nevychvaluji Francouze zase všechno neber doslova vážně věř viděl jsem spoustu krámu ale mluvím o svém případu zbytek mě nezajímá a ty předchozí mě na nic nevyškolili protože to jsou zcela úplně technologicky rozlišná auta.

Nevím co na tom pořád nechápeš když si někdo koupí auto 8-10 let starý až mu je nevím 15-16 ho prodá a zase si koupí něco podobnýho tak máš dvě možnosti za nové dávat nechce nebo na něj nemá a ví že mu k tomu poslouží i 10 let staré na které má.Nevím kde žiješ ale tak to běžně funguje.

Znám lidi co mají nová auta ale psaná na podnik pak na leasing pak starý hajtry protože dá přednost něčemu jinému pokud to auto projde STK nebo ti co si prostě na 6 let koupí nějaké do deseti let a podniky do toho nemotej to s tím nemá co dělat.

30.09.2014 | 14:46:57 |   | 62.245.124.* Reagovat

RE:

Podniky beru za vzor, vždycky jsou nejekonomičtější a s čistou hlavou.
Za další napsal jsi ale, žes najel 100tkm se všemi šesti VLASTNÍMI auty, tedy dohromady 600tkm. Takže lež???
Nepočítat služební vozy...

30.09.2014 | 16:01:52 | svlastik  | 46.47.170.* Reagovat

RE: nerád ruším plodnú debatu, ale za seba:

1.auto v živote: tatra 613..,v 91? asi 20.000 km? /rozbil som ju, 2.auto, mazda 626 v 92?, 5 ročná, za necelý rok som urobil vyše 100.000 km, iba asi 3-4 x ložisko na prednom kolese, potom peugeot 405 TD, v 93, mal na tach. 130, ale bol o cca 50 stočený, po necelých 3 rokoch v 95 tuším išiel do sveta s vyše 600.000 km..., v 95 nissan primera, po roku a vyše 100.000 išla preč, potom 405 td, ukradnutá, po polroku-plus cca 60.000 km/ POLroka, opäť primera, po roku ukradnutá, vyše 140-150.000 km?, medzi nimi 306 okolo 200.000 km, kým som ju nerozbil, cca 1,5 roka, audi 2,5, 2,3, nejaká honda, fiat, w passat, skoda favorit z požičovne, za 1,5 mesiaca 20.000 km a este zopár áut, lepších aj horších.., v 2000 nová 406, po 5 rokoch vyše 387.000 km, potom 607, dnes má cca 460.000 km, kadejaké iné rárohy.

P.S. Keby som mal kupovať každé 2-3 roky novú haraburdu, nemohol by som napríklad investovať do nehnuteľností, strojov a podobne..., chápeš?

auto je HARABBURDA, aj BMW za 100.000 eur je iba BUDUCI vrak..
a tak sa k tomu aj staviam.
a skús sa aj Ty.

30.09.2014 | 16:22:30 | ľuboš  | 85.237.234.* Reagovat

RE: nerád ruším plodnú debatu, ale za seba:

Jelikož znám přibližně ceny aut snad od začátku rozdělení ČSFR, někdy z hlavy někdy z internetu. Tak ty první auta, které jsi kupoval stály majlant v porovnání s ostatními věcmi(snad krom elektroniky, kde počítač ve vývoji byla ještě větší díra peněz). Zvláště, když byly zahraniční vozy velmi mladé(do 5let). Za to se dalo koupit moře věcí. Například obrovskou vilu v Praze, mohl sis koupit na severní moravě zanedbaný zámek i s panstvím(x hektarů pozemek), činžovní dům kolem 20-45 bytových jednotek místo takového auta. Ty jsi finančně někde jinde my si vlastně ani nemáme co říct. :D
Až kolem roku 1997-2000 a víc, byly auta dovážené ve velkém ze zahraničí a prodávané za velmi velmi nízké ceny, nižší než Škoda, což jsi využil také kdys kupoval Primeru a výš. A výhoda ojetin skončila když naskočilo ekovýpalné, pak se kolem roku 2009 vyplatila kupovat auta opět nové, a teď je opět doba, kdy se vyplatí kupovat mladé kolem či do 5roků tedy ty z roku 2009. :D

02.10.2014 | 06:55:10 | svlastik  | 82.117.130.* Reagovat

RE: nerád ruším plodnú debatu, ale za seba:

v 92 som za cenu Mazdy 626 zacvakal za 2 byty, v 93 som zaplatil za 405 cenu 3 /troch/ 3-izbových bytov..., stáli cca 100.000 KČS..., bol som sprostý ako vedro gitu...:)), vlastný byt som si kúpil za hotovosť ako 21 ročný, za VLASTNE, vtedy mi nikto neporadil, aby som kupoval byty, že dnes budú v našom mestečku stáť aj vyše 1,5-2 miliony SKK...:)

Primery boli tiež dosť drahé, v 94 za cca 2 byty, lebo to boli skoro nové autá, cca 2 ročné, okolo 40.000 km pri kúpe, cez 300.000 skk takisto, nové stáli vyše 700.000.

autá NIE sú NIKDY !! lacné. iba ak kúpiš z leasingu, či v exekúcii, ale inak som na autách stratil naozaj dosť, aj mi 3 x šľohli, nepoistené, ako inak.

ono sa to nezdá, ale štát je ZLOdEJ, veľa som narýpal do PHM, servisu, do ciel, daní a pokút...., baj očko to bude naozaj tých 10-12 mil. skk a ked vidím "úspešných" podnikateľov, ktorí si naškrabú na účte 1 milion skk/ v prepočte/ a hned idú kupovať na leasing autá za 2-3 miliony..., "ved to splatím"...:), len sa smejem...

auto je bohužiaľ LUXUS, ku ktorému nás dotlačila doba, ked nefungujú spoje, MHD a dnes prejsť 200 km vlakom a autobusom je na celý deň !!, stačí 2-3 x prestupovať a je po robote..:(

02.10.2014 | 08:50:11 | ľuboš  | 85.237.234.* Reagovat

RE: nerád ruším plodnú debatu, ale za seba:

Jenže ty bereš ceny v novinách nebo uvedené veřejně, ale rozdíl veřejně a neveřejně byl OBROVSKÝ!!! To co píšeš tedy ty 2 byty, to bylo někde přes realitku 3x otočené ale já měl na mysli první cenu, (například úplně první nabídka byla až o 85% nižší), ne třeba až pátá, která skončila v realitce. :D
Když se podíváš na časopis, tak tam jsou přemrštěné ceny(nikdo nevěděl jakou má co cenu během privatizace a velkých prodejů).
Mohl bych to přirovnat ke trestům. Když někdo zabil a nikdo o tom nevěděl, dostal 5let. Ale dostat to do televizních novin, tak exemplární trest 20let za ublížení na zdraví. I když ty tresty jsou řešeny takhle i dodnes, žádná změna... :D
A nyní jsou rozdíly mezi první nabídkou a veřejnou nízké.
Exekuce to bývalo, KDYŽ EXEKUCI VEDL STÁTNÍ PODNIK A STÁTNÍ SOUDY. Totiž nyní to projde soukromými právníky,exekutory v otevřené nabídce, tak to je vůbec to ze všeho nejhorší na trhu, další nejhorší varianta je majitel banka prodává zabavený majetek, vypadá to zdánlivě levně, ale opak je pravdou. :(
Já jsem zkrachoval na motorismu, hodlám terorizovat motoprůmysl a chci aby nikdo na tom neprodělával. Po exekuci či zabaveném majetku vám to zboží vůbec nevydrží a můžete znova kupovat, takže NEDOPORUČUJI!!!

02.10.2014 | 09:29:23 | svlastik  | 82.117.130.* Reagovat

RE: nerád ruším plodnú debatu, ale za seba:

Můžu vám upřesnit o čem to je.
VÝKUPNÍ HODNOTA VOZŮ BYLA TÉMĚŘ NULOVÁ! Bavíme se o vozech mezi 8-12rokem. Obvykle 2,5tisíce a nejdražší byl na tom převoz. Vždycky byla nižší než třeba hliníkové kola, či autorádio na daném autě!!! Stačilo sundat kola a rozebrat NA DÍLY a zbytek vrakoviště!!! Ale dnešní trh takové auta vrací CELÉ zpátky do oběhu VŠECHNY, NIKDE PO VRAKOVIŠTÍCH ANI SLECHU! Takže z prvního výkupu otočka dál na prodej o 30% pod tržní cenu, to je právě to co myslím, ten člověk do toho vrazí moře peněz blížící se k pořizovací ceně NOVÉHO AUTA.
Nešťastník auto prodá opět pod cenu tentokrát do výkupu autobazaru(např.AAA), aby měl klid, třetí otočka už je tržní cena 120tisíc. Auto z velké části pokupě po nešťastníkovi, ale už něco spravené a máte nějakou dobu klid.
Ta druhá otočka, pokud chce člověk nezkrachovat, protáhl přes pojišťovací podvod...
Ty auta, které se točí teď v aukcích, dražbách, atd se prodávaly v klasických bazarech za HUBIČKU. Jak jsem kdysi uváděl i ve zdejší recenzi. Takže to NEZMIZELO, Ty takové pokoutné autobazary nahradily právě tyto INSTITUCE, které o autech ví ÚPLNÝ KULOVÝ a CENU DÁVAJÍ SKORO TRŽNÍ místo 15% mají ceny 70%!!! A JEŠTĚ K TOMU ÚPLNĚ BEZ ZÁRUKY POSVĚCENÉ ZÁKONEM!!!
Prostě už se nedá koupit pojízdné heblo za pár šušňů, protože si to vzali pod sebou právníci a banky. A vědomosti o autech jsou mi k h.vnu. :(

02.10.2014 | 10:59:04 | svlastik  | 82.117.130.* Reagovat

RE: nerád ruším plodnú debatu, ale za seba:

svlastik: A B S O L U T N E NETUŠIM o čom točíš. ale fakt nemám ani šajnu.

02.10.2014 | 15:29:09 | ľuboš  | 85.237.234.* Reagovat

RE: nerád ruším plodnú debatu, ale za seba:

To je už asi jedno, stačí vědět, že dražby nejsou dobrá volba.

Člověk takhle kupuje obvykle vrak s nějakou závadou a nemá na to záruku. Takhle je to zákonem posvěcené, protože kupujete od právníků. Díky tomu zdevastovaná konkurence k cenově nejlevnějšími auty, která to takhle neměla pořešené.

02.10.2014 | 18:06:03 | svlastik  | 46.47.170.* Reagovat

RE: nerád ruším plodnú debatu, ale za seba:

ako vidím, ani len netušíš, ako funguje biznis s jazdenými autami...:)), možno 80% prejde práve dražbou, napr. si vyhľadaj taký carsOntheweb, kde sa dajú kúpiť skoro funglovky za velmi dobrú cenu, obyčajne je to z operatívneho leasingu.
ja som mal na mysli dražby z KONKURZU, kedy sa exekútori dostanú za facku k majetku, resú. sa draží za zaujímavé ceny medzi zopár záujemcov.

Jeden taký prípad som videl v Obchodnom vestníku, kde sa 2 ročné BMW GT 5 prredali za cca 20-23.000 eur, pričom najacnejšie vtedy nešli pod 30.000...., sranda, lebo firmu som z videnia poznal a hľa..., skončili v konkurze, ale aspon sa majitelia chvíľu povozili na BMW...:(

03.10.2014 | 04:05:02 | ľuboš  | 85.237.234.* Reagovat

RE:

Achjo ta poslední věta byla o zmíněných ročnících proboha....do toho jsem započítal auta mladé který jsou financovaný z jedné kapsy atd.asi špatně vysvětleno každopádně to nic nemění na tom co jsem napsal.
Prostě za posledních 11 let jsem měl v garáží a z toho jezdil aktivně 4 FR auta jako například 607 co mám tak když jsem s ní začal jezdit měla 115 nebo 125 nevím ale do tý doby vím přesně co s autem bylo nebo ne....

30.09.2014 | 16:36:09 |   | 62.245.124.* Reagovat

RE:

Pokud je auto v rodině a máte auto od nova, jaká potom ojetina??? To auto stálo balík a kdo to zaplatil, jestli Ty nebo rodiče, mi to už je putna, ano bezporuchové, no jasně nejvyšší třída, to se musí brát jako samozřejmost, že při 100tkm to má být pro takové auto zákusek...:D
Toto z Tebe leze...

01.10.2014 | 09:51:35 | svlastik  | 82.117.130.* Reagovat

RE:

Máš pravdu kdo ho kupoval je jedno ale kupoval ho strejc jezdil s tím nějaký čas aktivně ČR-SK a já když jej od něj kupoval za směšnou částku tak bylo 8 let starý a mělo přes 100 tisíc tudíž jak by jsi to nazval nové auto??

01.10.2014 | 11:40:43 |   | 62.245.124.* Reagovat

RE:

Samozřejmě kupované nové auto, o kterém víš úplně všechno. A dál co Ti mám na to říct? Tohle už je fakt na..., Kvůli debatě na recenzi bys strýce vypustil z rodiny, jen abys nepřiznal, že si vymýšlíš... :D

Takže se vracíme zpátky k mému příspěvku 29.09.2014 | 06:27:33 :D

01.10.2014 | 14:37:22 | svlastik  | 82.117.130.* Reagovat

RE:

??? na to jsi došel zase jak? co jako mám přiznávat a prosimtě řekni to stručně a konkrétně.

Achjo ty jsi opravdu případ který kolikrát nechápe psaný text nebo všem všechno vyvrací zpochybní jak kdyby byl u všeho tak trochu Ferda mravenec...

Mimo to nebylo to auto které bych viděl denně za celý léta jsem v něm jel jednou a v podstatě ho viděl asi jednou za rok takže to beru jako ojetý auto o kterým mě řekl co a jak a tím to končí pokud ty to vidíš jinak je tvůj problém mě se to tak bohužel nejeví.

Mimo to asi nechápeš význam slova ojeté auto....nikdy jsem se nesetkal s takovým rejpalem který absolutně zbytečně se pozastavuje v tomto případě nad slovy jako ojeté auto apod.a nejlepší že dokážeš chrlit teorie ostatní zkušenosti a názory tě nezajímají nebo jim nevěříš víš všechno kde kdo co dostal jak to bylo u toho a toho v servisu prostě občas mě přijde že si tady z lidí děláš snad prdel:D

Jinak jasně kupované nové auto, o kterém víš úplně všechno.....ale když zajdu do bazaru a prodám ho tak nikde nebude už psáno že to je nové auto nové auto je prostě nové auto a ne takové co má něco najeto natož 8 let starý trochu se nad tím slovem zamysli a taky nad tím proč jsem jej použil.

01.10.2014 | 15:02:57 |   | 62.245.124.* Reagovat

RE:

Takže to mě chceš říct jakože když si koupíš zcela nové auto najedeš s ním za dva roky 50 tisíc a pak ho prodáš že ho bude někdo považovat za nové?? asi si pleteš když je něco nové nebo použité a je jedno jak je to dlouho nové.

To stejný asi jako třeba s telefonem i když bude dva měsíce starej a někdo ti ho dá nebo ho koupíš tak už není novej ale použitej ale ty to asi stejně nepochopíš.

Navíc psal jsem ojetiny což je i 607 a je jedno jestli o ní vím vše nebo ne nový prostě není!! pár panáků??:D že to nechápeš?

01.10.2014 | 15:13:01 |   | 62.245.124.* Reagovat

RE:

Nebo ty by jsi nazýval svoje auto které budeš mít od novoty i po 20 letech že je nové?? jen kvůli tomu že o něm vše víš?? nedává to asi moc smysl že?

01.10.2014 | 15:22:51 |   | 62.245.124.* Reagovat

RE:

Zbytečně se čertíš.
Když připočteš 100tisíc od nova, pak je to nové auto, nebo máš na tachometru 607 přes 200tisíc, skutečně se zamotáváš ve svých výmyslech. Ty prostě nedokážeš vymýšlet, tak to prostě nedělej... :D

01.10.2014 | 15:51:45 | svlastik  | 46.47.170.* Reagovat

RE:

Já se nečertím no jasně :DDDDD já lžu a zamotávám se do výmyslů protože mě nepřijde auto který když jsem kupoval jako 8 let starý s nájezdem přes 100 tisíc jako nový ty jseš fakt případ.

No řekněme zánovní ovšem 8 let je 8 let a nový auto to rozhodně není ale to máš jedno s tebou se prostě nedá debatovat a řekl bych že nejsem sám stačilo mě nedávno si přečíst o tom doručeném dílu u Hynday nebo u čeho ty prostě musíš mít vždy pravdu ostatní jsou blbci lháři co všechny tahají za nos jak jsi u toho tvrdil a nevím co ještě no měj se pěkně a díky za malý úsměv jenž jsi mě vykouzlil na tváři.

01.10.2014 | 16:05:21 |   | 62.245.124.* Reagovat

RE:

Znova si přečti cos napsal a nejlépe všechno.
Tys k tomu Peugeotu 607 přidal kilometry od nova takže s ním počítáš jako s novým autem. I přesto, žes ho koupil jako 8letého, tedy letos kupované, protože je to rok 2006.
Jak jsem k tomu přišel? Jednoduše. za necelý jeden rok jsi určitě nenajel 100tkm. :D A za další viz tvůj příspěvek 30.09.2014 | 16:36:09 se kterým ses přiznal, žes mu přidal kilometry od nova, protože to auto znáš.
Už zase jsi potvrdil, že nečteš ani to co po sobě napíšeš, jsou to jen výstřelky. :D

01.10.2014 | 16:16:38 | svlastik  | 46.47.170.* Reagovat

RE:

Bože bože to není možný pokud jste to někdo pochopil jako on tak se ozvěte a bude mě jasný že jsem to špatně napsal pokud ne tak mám pro tebe speciálně Vlastíku jasné vysvětlení.

Můj první komentář který zde zazněl prošel tvou inspekcí a tak jsem ti objasnil že jsem do toho co jsem napsal započítal i auta se kterými jsem já těch sto tisíc nenajel ale třeba i mladá. A pak tu máme tu 607 kterou jsem kupoval s necelými 130 tisíci zmínil jako opodstatnění toho že tvrdím že P607 z roku 2006 po tomto nájezdu a letech je zatím a byl bez větších poruch!!!!důvod proč jsem zmínil že u 607 vím jak na tom byla od nova je jen proto abych to netvrdil o autě které do toho nájezdu neznám!!

Takže když bych koupil 607 v bazaru co má necelých 130 tisíc tak nebudu tvrdit a počítat ho mezi vyjmenovaná auta že to je jedno z aut o kterém vím že těch 100 nebo 130 najelo bez potíží chápeme konečně???? nevím jak jsi došel na to že kvůli nájezdu a tomu co mě o tom autě řekl při koupi jej bral jako nové auto.

Takže když jsem 607 koupil měla necelých 130 a bylo 8 let starý tudíž to není nové ale ojeté použité auto i když s tím jezdil někdo z rodiny a i když mě o tom řekl víc jako někdo v bazaru a hlavně pravdu.

K dnešnímu dni mám na tachometru 139 600 tudíž skoro 140 a když jsem kupoval tenkrát 406 která měla o 20 více a 9 let tak jsi se smál kolik utrácím za OJETÉ auto tak nevím kdo se tady do čeho motá.

Už to chápeš konečně??? že důvod proč jsem zmínil že tu 607 znám od nova je na základě toho co mě řekl při koupi a jako opodstatnění toho abych zde netvrdil něco o autě o kterém jsem ten nájezd nenajel ale psal jak je to výborný auto už to chápeš???

01.10.2014 | 16:53:17 |   | 62.245.124.* Reagovat

RE:

Tohle je jediná zmínka o 607 (Prostě za posledních 11 let jsem měl v garáží a z toho jezdil aktivně 4 FR auta jako například 607 co mám tak když jsem s ní začal jezdit měla 115 nebo 125 nevím ale do tý doby vím přesně co s autem bylo nebo ne....)

A opravdu nechápu co tě vede po přečtení těchto slov Měla 115 nebo 125 ale do tý doby vím přesně co s autem bylo k tomu co považuji za nové a podobné ptákoviny...

01.10.2014 | 17:00:46 |   | 62.245.124.* Reagovat

RE:

Co to je podnik?

01.10.2014 | 13:41:02 |   | 83.110.97.* Reagovat

RE:

Mimochodem, těch 80tkm(ani ne 100tkm že) bylo jen u jednoho auta a po nějakých dlouhých zkušenostech, protože jsi vybral model tedy etalon francouzské spolehlivosti, ale Ty předchozí auta tě na to vyškolily, že vybírat mezi francouzi se musí umět. Ale tys tady hned tou první větou jasně hodil všechny francouze za velmi spolehlivé auta, které v pohodě ujedou jako ojetiny 100tkm jako nic a že Ty s tím máš osobní zkušenosti. Jen si to po sobě přečti... :D
Peugeot 207, ani 307 nejsou žádné super spolehlivé vozy. I já vím o pár majitelích, kteří se s tím trápí...

30.09.2014 | 06:53:34 | svlastik  | 82.117.130.* Reagovat

RE: to ešte mimul veľmi málo a to je chlap šikovný.

ked si porátam VŠETKY náklady, aj so stratou hodnoty, kedy auto padá cca 100.000 SKK/CZK / ROK..., tak cez 10-12 mil skk som len preletel..:)), síce je to už vyše 23 rokov, cca 1.8 mil. km, ale vozenie niečo stojí..:(

29.09.2014 | 20:37:17 | ľuboš  | 178.143.191.* Reagovat

A já myslel, že se serou jen motory 1,6 od BMW a ony i 1,4ky? . Tatíkovi se poroučely závity na všech čtyřech kolech u nové C3. Francouze si nenechal vymluvit. Já bych už nešel do žádného. Ani Citroen, ani Peugeot. A Renault, tak ten už vůbec.

27.09.2014 | 17:15:43 |   | 89.102.162.* Reagovat

RE:

Jeden můj kamarád mi řekl : Nekupuj si nikdy auta která začínají na F. Ford, Fiat a francouzská auta.

06.06.2018 | 17:56:29 | brumik  | 89.102.78.* Reagovat

RE:

Ferrari je tiež na piču.

06.06.2018 | 20:29:50 | Ing. Romuald Slušný, PhD.  | 178.40.65.* Reagovat