Rok výroby:1998Typ motoru:1905 cm D.Stav km při koupi:75 000 kmStav km nyní:90 000 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:ojetýJak dlouho auto používáte?1 rokPrůměrná spotřeba:5,5 l/100 kmVloženo:11. 12. 2005
Auto jsem koupil jako havarované (nová kapota, světlomety, chladič a nárazník) dovoz z Francie. Opravu jsem si prováděl sám. Poruchy za 1 rok provozu a ujetých 15 000 km žádné rozvodový řemen, olej, žhavící svíčky, jen běžná údržba.
Hodnocení a zkušenosti s autem
Při koupi mělo vozidlo najeté 75 000 tis.km a já jsem za rok provozu najel 15 000 km. Nemůžu si na tento vůz stěžovat. Auto má skvělé jízdní vlastnosti, na silnici výborně sedí .
Auto má sice trochu slabší akceleraci, ale to je u diesla bez turba je celkem jasné . Předchozí mé auto Ford Fiesta 1,8 DS r.výroby 91., v zimním období nestartovalo i když komprese byla v pořádku i celkový stav motoru byl dobrý. Motor byl po GO opravě .
Mé doporučení "nekupujte si starší dieslové auta značky Ford Fiesta" Nynější auto Peugeot 306 perfektní starty v zimním období .
To moje Vento v ten den jelo z Opavska-z prajzské do Kutné Hory. Vyjížděl jsem ve 2hod ráno a nastartoval jsem a auto jelo moc skvěle. Ikdyž jsem seděl celou cestu v zimní bundě a auto se zahřálo tak možná v Mohelničáku,byl jsem spokojen,neboť mě dovezlo:-)))))
Můj první problém po roce provozu byl ten ,že jsem nechal Peugeota venku asi 13 hodin a noční teplota u nás na Opavsku byla - 26 C . Auto bylo kompletně zamrzlé ,zamrzly i krystaly na digitálním tachometru , nevracel se plynový pedál problém byl i ze spojkovým pedálem Zamrzla nafta , a v akumulatoru byla kyselina jak zulc . Auto jsem musel dát do teplé garáže kde je asi + 10 C ,a po 20 min. bez problému nastartoval . Bylo mi ale toho motoru dost líto .Píši to z určitou nadsázkou a chválou na tento vůz . Synovcová Škoda Oktávie 1,9 TDI potřebovala v te samé garáži 4 hodiny , aby byla schopna nastartovat . Chci jen ještě napsat , že v pondělí 23.1.2006 u nás nejezdily celý den ani autobusové spoje .Vše zamrzlo.
Komentáře uživatelů k recenzi Peugeot 306
Moje Vento
To moje Vento v ten den jelo z Opavska-z prajzské do Kutné Hory. Vyjížděl jsem ve 2hod ráno a nastartoval jsem a auto jelo moc skvěle. Ikdyž jsem seděl celou cestu v zimní bundě a auto se zahřálo tak možná v Mohelničáku,byl jsem spokojen,neboť mě dovezlo:-)))))
07.05.2007 | 12:41:55 | Radimes Opava Reagovat
Můj první problém
Můj první problém po roce provozu byl ten ,že jsem nechal Peugeota venku asi 13 hodin a noční teplota u nás na Opavsku byla - 26 C . Auto bylo kompletně zamrzlé ,zamrzly i krystaly na digitálním tachometru , nevracel se plynový pedál problém byl i ze spojkovým pedálem Zamrzla nafta , a v akumulatoru byla kyselina jak zulc . Auto jsem musel dát do teplé garáže kde je asi + 10 C ,a po 20 min. bez problému nastartoval . Bylo mi ale toho motoru dost líto .Píši to z určitou nadsázkou a chválou na tento vůz . Synovcová Škoda Oktávie 1,9 TDI potřebovala v te samé garáži 4 hodiny , aby byla schopna nastartovat . Chci jen ještě napsat , že v pondělí 23.1.2006 u nás nejezdily celý den ani autobusové spoje .Vše zamrzlo.
26.01.2006 | 21:10:54 | Rosta Reagovat