Rok výroby:1998Typ motoru:Stav km při koupi:199 000 kmStav km nyní:205 000 kmZpůsob řazení:manuálJak dlouho auto používáte?4 měsícePalivo:BenzínVloženo:1. 7. 2015
Oprava spojkového lanka. Oprava osvětlení SPZ. Oprava drobné koroze.
Hodnocení a zkušenosti s autem
Auto se koupilo jako druhé auto do rodiny, pro ženu na lítání do města a po blízkém okolí. První auto v rodině je Octavia I TDI. Z 306 jsem celkem unešený, za cenu 11000,- (včetně 3000 ekodaně) jsem získal překvapivě dobré auto. Ano spojka už zabírá hodně nahoře a spojkový pedál šel ztuha (vyměněno spojkové lanko). Při 90kmh se klepe řadička (asi silentbloky motoru) a je orosený/omaštěný posilovač řízení. Ale nekupoval jsem auto aby lítalo dálky rychlostí nad 90 kmh. Motor 1,4 je celkem dobrý. Nějakého extrémního víru nádrži jsem si nevšiml - takže spotřeba je v normě pro daný objem. Oproti Octávce má příjemná sedadla a vůbec nevadí že nejsou polohovatelná nahoru/dolu. V zadu je hodně místa a dobře se tam sedí. Vejdou se dvě sedačky a dospělý člověk. Dobře se tím couvá - je dobrý výhled dozadu. Řazení je trochu nepřesné a gumové, ale když s tím člověk počítá, tak se na to dá zvyknout. Němcům tam ty rychlosti prostě skáčou lépe. Pozink karoserie je naprosto vynikající, já bych řek že i lepší než na Octávce. V místech, kde už je zřejmě delší dobu oloupaná barva, pozink stále odolává korozi. 306 má složitější zadní nápravu (torzní tyčky, uložení atd.), předchozí majitel prý dělal částečný repas. Radši v autě nevozíme moc těžké věci, jednou když se vezla pračka, tak auto celkem čaplo a měl jsem vážné obavy, že se z toho nevzpamatuje. Auto nemá otáčkoměr, tak se jezdí podle sluchu. Zdá se mi, že zpřevodování není moc dělané na větší rychlosti, protože na 5tku při 90kmh už motor dost slyším a je mi proti srsti jej dále vytáčet. Celkově auto, motor neumožňuje a ani nevybízí k dynamické jízdě, je to taková plavná pohodička. Elektroniky tam moc není, má to okna v elektrice a abs. Občas se po jízdě zapne sahara (na 5minut). Toš, fajne a poctivé auto za ty prachy.
Tak první velká investice do auta(13000)- chladič, čepy, tyčky a potenciometr. Náprava se nezdála v tak špatném stavu - ale to člověk asi moc nepozná, když jezdí tzv. kolem komína. Špatný potenciometr měl na svědomí kolísání otáček na volnoběh a cukání během jízdy.
Taková blbost, ale popelníček je fakt hodně malý. Další výtka patří k stěračům, na řidičově straně stírají tak 10 - 13 cm od okraje skla. Světla na noční poježděníčko jsou hodně slabá. Ale jinak to nic nemění na tom, že to je poctivé auto.
Komentáře uživatelů k recenzi Peugeot 306
investice
Tak první velká investice do auta(13000)- chladič, čepy, tyčky a potenciometr.
Náprava se nezdála v tak špatném stavu - ale to člověk asi moc nepozná, když jezdí tzv. kolem komína. Špatný potenciometr měl na svědomí kolísání otáček na volnoběh a cukání během jízdy.
04.12.2015 | 06:23:45 | lukas | 213.235.82.* Reagovat
co není na 306 dobre
Taková blbost, ale popelníček je fakt hodně malý.
Další výtka patří k stěračům, na řidičově straně stírají tak 10 - 13 cm od okraje skla. Světla na noční poježděníčko jsou hodně slabá.
Ale jinak to nic nemění na tom, že to je poctivé auto.
29.07.2015 | 13:10:37 | lukas | 213.235.82.* Reagovat