Rok výroby:2005Typ motoru:HDiStav km při koupi:70 000 kmStav km nyní:125 000 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:ojetýJak dlouho auto používáte?5 letPalivo:DieselPrůměrná spotřeba:6.0 l/100 kmVloženo:15. 8. 2017
malá spotřeba nemá FAP filtr od výroby pohodlný podvozek výkonná klimatizace na francouze překvapivá bezporuchovost
Slabé stránky
pro závodníky malý výkon vyšší cena náhradních dílů i po tolika letech
Závady a opravy na autě
Jen běžná údržba - rozvody ve 100K km, desinfekce klimatizace každý rok, olej, filtry, stěrače, prostě nic extra.
Hodnocení a zkušenosti s autem
Z počátku jsem se bál jen 66kW verze, časem však vidím, že je to spíš výhoda - nemá FAP filtr a po čtení zkušenosti ostatních je to skoro nesmrtelný motor. Jezdím s těžkou nohou a průměrná spotřeba v létě 6.0, v zimě o 2 desetiny víc (40% město, 30% meziměsto, 30% dálnice). I přes svůj neoslnivý výkon v akceleraci porazí ostatní podobně staré šunky a nevyvalí se mi z výfuku pytel sazí. V táhlých kopcích si udržuje mírnou akceleraci i při plném naložení a bez podřazování, ale závoďák to samozřejmě není.
Klimatizace chladí v horku skoro hned po nastartování, v zimě krásně odmlží i silně zamlžené celé auto do půl minuty. Kupodivu ani po 12 letech neuniká (většinou má po roce 99.8% původní náplně).
Vadí mi jen divná trojka, do města je krátká, u 50km/h točí až moc, ale po přeřazení na čtyrku je to zase málo. Přední display nemá rád horko ani zimu, v podstatě se sem tam některé krystaly rozsypou a nedosáhnou plné světelnosti.
Ač to není kombik, vejde se do něho docela dost věcí. Sklopení sedaček je otázka pár vteřin, vyndání sedáků také, vznikne tak praktický prostor na obyčejně velké auto.
Ze začátku jako ostatním majitelům mi praskaly žárovky, vyřešeno koupí drahých žárovek, které drží už přes 2 roky (předtím levné max 2 měsíce).
Zdravím, díky za sdílení zkušeností, mám ten samý motor rok (výroba 2004, verze SW) a musím říct, že spokojenost maximální. Přesně jak se všude píše, rozjezd je poměrně líný, ale jsem zaměřený spíš na praktičnost, takže nepotřebuju rozjezdy s kvikotem gum. Jen bych se chtěl poradit, protože už jsem párkrát slyšel a četl, že je tato motorizace dobrý držák, jak se o motor starat a v jakých otáčkách ideálně jezdit. Mám ten samý problém, kdy se mi zdá 3 na 50 km/h v moc vysokých otáčkách a 4 se zase duší. Díky za případné reakce
28.05.2020 | 11:50:41 | Petr
| 185.69.68.*Reagovat
Peugeot 307 2.0 HDi (2002)
Môžem len potvrdiť. Ten môj má momentálne niečo cez 370 000 km a šlape ako hodinky. Máme ho v rodine od 110 000 km a závažne negatívne zmeny na ňom absolútne niesu vidno.
03.02.2018 | 10:24:50 | Alex
| 94.228.91.*Reagovat
Komentáře uživatelů k recenzi Peugeot 307
Jak udržet motor
Zdravím, díky za sdílení zkušeností, mám ten samý motor rok (výroba 2004, verze SW) a musím říct, že spokojenost maximální. Přesně jak se všude píše, rozjezd je poměrně líný, ale jsem zaměřený spíš na praktičnost, takže nepotřebuju rozjezdy s kvikotem gum. Jen bych se chtěl poradit, protože už jsem párkrát slyšel a četl, že je tato motorizace dobrý držák, jak se o motor starat a v jakých otáčkách ideálně jezdit. Mám ten samý problém, kdy se mi zdá 3 na 50 km/h v moc vysokých otáčkách a 4 se zase duší. Díky za případné reakce
28.05.2020 | 11:50:41 | Petr | 185.69.68.* Reagovat
Peugeot 307 2.0 HDi (2002)
Môžem len potvrdiť. Ten môj má momentálne niečo cez 370 000 km a šlape ako hodinky. Máme ho v rodine od 110 000 km a závažne negatívne zmeny na ňom absolútne niesu vidno.
03.02.2018 | 10:24:50 | Alex | 94.228.91.* Reagovat