Rok výroby:2002Typ motoru:1,6Stav km při koupi:0 kmStav km nyní:49 000 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:novýJak dlouho auto používáte?3 rokyPrůměrná spotřeba:9 l/100 kmVloženo:16. 10. 2005
Cvakanie krokového motorčeka sa prenáša do kabíny - neodstranitelne
Cvakenie spinaca na spojkovom pedale - neodstranitelne
Škrípanie výfuku pri radení
Stabilizatory - kostice vymena po 20 000km
Odišiel termostat, vyhrievanie sedadla, orig. CD vexler, motorcek ostrekovaca, Hrkocú zadné sedadlá, odpadla mi bocna lista, uvolnili sa narazniky po 3mesiacoch - vypadali prichytky
Odpadla lišta zo strešneho okna !!! žiarovky H7 nestacim kupovat - a ten pristup do svetlometu je hrozny
Proti Octavii ma vysoku spotrebu, priemer 9L
Hodnocení a zkušenosti s autem
Je to najhorsie auto v mojom zivote, pri tolkych zavadach nemam chut sa zmienovat o pozitivnych vlastnostiach.
Snad len to, ze je priestranne a pohodlne.
Pri vybere som sa riadil tym, ze to bolo auto roka.
Ked si budem kupovat nove budem sa riadit recenziami majitelov a nie casopisov. Moja skusenost je o to horsia, ze mame vo firme dve rovnake SW s rovnakymi chybami.
P307 se nepovedl a to je proste dokazana vec,precti si invi treba recenze renomovanych casopisu jako treba Svet motoru a tam ti vysvetli co je to za plecku....
Tak nějak to bude :) Statistiky spolehlivosti jsou IMHO na kočku. Třeba takový německý TÜV spousta lidí považuje na naprosto neomylný barometr kvality aut a přitom to vychází ze statistiky německých technických proshlídek. Čím víc auto najezdí tím víc se opotřebuje a pak ty typy šplhají vzhůru v žebříčku "nespolehlivosti" - zkrátka čím používanější auto tím víc černých puntíků v TÜV a podle toho je třeba tuhle statistiku posuzovat. Nicméně tohle je o 307 takže zatím jediná vážnější věc, kterou bych označil za nedostatek auta je docela nedostatečně osvětlený prostor za autem během couvání. Například za P Partnerem je po zařazení zpátečky vidět v noci jako v poledne. V 307 musím občas přisvěcovat mlhovkou nebo brzdama abych vůbec viděl. To je ale asi tak všechno co jsem zatím na P307 našel :o)
no jasne, to mas tezky, proste malokdo tady prizna svou chybu (pokud se ji dopustil svym neuvazenym jednanim nebo nezkusenosti pri koupi). Nicmene to neni jen otazka 307. Kdyz si prectes vice recenzi ruznych znacek, pochopis, ze jen male procento recenzi je soudnych, odpovidajich realite, bez zbytecneho vychvalovani ci naopak kritizovani. Je tady taky spousta pseudorecenzi a naprostych zhovadilosti, ale sto lidi ,sto chuti. K te 307- myslim ze designove velmi povedeny kousek, ale bouzel, statistikam spolehlivosti proste nekraluje (i kdyz ty jsou casto zavadejici). Taky je dost podstatne pravidelne servisovani, o kterem ses zminil. Holt nektery lidi jsou hovada, o nic se nestaraji a pak kouleji ocima kdyz se jim to sere. No, zaverem bych snad jen dodal, ze i me osobni postrehy a dojmy majitelu vlastnich 307 nejsou prilis pozitivni... takze hodne stastnych km s firemnimi vozy a malo navstev servisu ;-)
Diego, já nejsem militantní zastánce P307 ale mám s tímhle typem aut zkušenosti (a s jinýma pugama taky) a tak když prostě vidím, že někdo píše úplné nesmysly, které připomínají problémy jetých a bouraných aut tak to napíšu. To, jestli je někdo srab a neumí napsat - koupil jsem jetou plečku, tvrdili, že je nová, měla najeto 80 tisíc (což je celkem ho*no) a měla tyhle a tyhle problémy tak je to OK. Ale když to někdo podá jako funglovku, která se sype tak je to vůl a srab... Sory, ale ani jeden z těhle problémů jsme nezaznamenali na žádné naší 307, všechny byly funglovky 1.6 HDi a všechny mají řádně prováděný servis. Jak jsem psal - i po 80 tisících jsou auta naprosto bezproblémová. Po nějakých 120 půjdou z firmy a přijdou další třistasedmy. Na druhou stranu je nutno přiznat, že se občas určitě vyskytne nějaký "zmetek" ale vždycky můžeš reklamovat závady a v krajním případě též požadovat odstoupení od smlouvy.
koukam ze ty budes asi pekne zatvrzelej a zapalenej obhajce 307. Marna snaha. Proste vsichni tihle lidi maji takoveto zkusenosti. A muzes delat z zenskych kreteny, muzes ostatni nazyvat ptaky, muzes se treba stavet na hlavu, ale vis co s tim zmuzes? vubec nic. tak bud rad, ze mate na firme vsechny 307 v pohode a nech ostatni ,at se taky vyjadri se svymi zkusenostmi ne? Muzou byt i negativni. tenhle server se totiz nejmenuje pozitivnireklamanapeugeot.cz ;-) zdar a silu
Mě se líbí jak každý suverénně napíše: Stav tachometru při koupi: 0, koupen nový a pak popíše tisíc závad jakoby koupil havarovanou plečku spravenou na koleně někde v garáži. Holt, když se prostě nepřiznáte co jste ve skutečnosti koupili nepište ecenze.
Súhlasím so všetkým napísaným :Po 4-násobnej výmene tyčiek stabilizátora prednej nápravy,3 výmene ovládania smeroviek a skoro 40 násobnej výmene žiaroviek som prešiel na posledný VW Passat 1,9 TDI.B6. Po 30 000 som presvedčený ,že to boli posledné európske autá v mojom živote. Predtým 3 ks Mazda 323 ,každá cez 150000.
Komentáře uživatelů k recenzi Peugeot 307
aha
mame vo firme dve rovnake SW s rovnakymi chybami.
Mate ve firmě také tato auta s rovnakými chybami? Tak proč jste si ho kupoval?????
21.11.2008 | 18:58:01 | tytlm Reagovat
vbcfgc nbfzgv
21.11.2008 | 18:49:24 | Reagovat
P307
P307 se nepovedl a to je proste dokazana vec,precti si invi treba recenze renomovanych casopisu jako treba Svet motoru a tam ti vysvetli co je to za plecku....
11.02.2008 | 19:15:43 | fanda Reagovat
to diego
Tak nějak to bude :) Statistiky spolehlivosti jsou IMHO na kočku. Třeba takový německý TÜV spousta lidí považuje na naprosto neomylný barometr kvality aut a přitom to vychází ze statistiky německých technických proshlídek. Čím víc auto najezdí tím víc se opotřebuje a pak ty typy šplhají vzhůru v žebříčku "nespolehlivosti" - zkrátka čím používanější auto tím víc černých puntíků v TÜV a podle toho je třeba tuhle statistiku posuzovat. Nicméně tohle je o 307 takže zatím jediná vážnější věc, kterou bych označil za nedostatek auta je docela nedostatečně osvětlený prostor za autem během couvání. Například za P Partnerem je po zařazení zpátečky vidět v noci jako v poledne. V 307 musím občas přisvěcovat mlhovkou nebo brzdama abych vůbec viděl. To je ale asi tak všechno co jsem zatím na P307 našel :o)
30.07.2007 | 10:23:39 | invi Reagovat
to Invi
no jasne, to mas tezky, proste malokdo tady prizna svou chybu (pokud se ji dopustil svym neuvazenym jednanim nebo nezkusenosti pri koupi). Nicmene to neni jen otazka 307. Kdyz si prectes vice recenzi ruznych znacek, pochopis, ze jen male procento recenzi je soudnych, odpovidajich realite, bez zbytecneho vychvalovani ci naopak kritizovani. Je tady taky spousta pseudorecenzi a naprostych zhovadilosti, ale sto lidi ,sto chuti.
K te 307- myslim ze designove velmi povedeny kousek, ale bouzel, statistikam spolehlivosti proste nekraluje (i kdyz ty jsou casto zavadejici). Taky je dost podstatne pravidelne servisovani, o kterem ses zminil. Holt nektery lidi jsou hovada, o nic se nestaraji a pak kouleji ocima kdyz se jim to sere. No, zaverem bych snad jen dodal, ze i me osobni postrehy a dojmy majitelu vlastnich 307 nejsou prilis pozitivni... takze hodne stastnych km s firemnimi vozy a malo navstev servisu ;-)
25.07.2007 | 12:21:49 | diego Reagovat
do Diego
Diego, já nejsem militantní zastánce P307 ale mám s tímhle typem aut zkušenosti (a s jinýma pugama taky) a tak když prostě vidím, že někdo píše úplné nesmysly, které připomínají problémy jetých a bouraných aut tak to napíšu. To, jestli je někdo srab a neumí napsat - koupil jsem jetou plečku, tvrdili, že je nová, měla najeto 80 tisíc (což je celkem ho*no) a měla tyhle a tyhle problémy tak je to OK. Ale když to někdo podá jako funglovku, která se sype tak je to vůl a srab... Sory, ale ani jeden z těhle problémů jsme nezaznamenali na žádné naší 307, všechny byly funglovky 1.6 HDi a všechny mají řádně prováděný servis. Jak jsem psal - i po 80 tisících jsou auta naprosto bezproblémová. Po nějakých 120 půjdou z firmy a přijdou další třistasedmy. Na druhou stranu je nutno přiznat, že se občas určitě vyskytne nějaký "zmetek" ale vždycky můžeš reklamovat závady a v krajním případě též požadovat odstoupení od smlouvy.
25.07.2007 | 09:59:55 | Invi Reagovat
to invi
koukam ze ty budes asi pekne zatvrzelej a zapalenej obhajce 307. Marna snaha. Proste vsichni tihle lidi maji takoveto zkusenosti. A muzes delat z zenskych kreteny, muzes ostatni nazyvat ptaky, muzes se treba stavet na hlavu, ale vis co s tim zmuzes? vubec nic. tak bud rad, ze mate na firme vsechny 307 v pohode a nech ostatni ,at se taky vyjadri se svymi zkusenostmi ne? Muzou byt i negativni. tenhle server se totiz nejmenuje pozitivnireklamanapeugeot.cz ;-) zdar a silu
24.07.2007 | 14:47:10 | diego Reagovat
Ptáci
Mě se líbí jak každý suverénně napíše: Stav tachometru při koupi: 0, koupen nový a pak popíše tisíc závad jakoby koupil havarovanou plečku spravenou na koleně někde v garáži. Holt, když se prostě nepřiznáte co jste ve skutečnosti koupili nepište ecenze.
24.07.2007 | 14:23:01 | invi Reagovat
200%súhlas
Súhlasím so všetkým napísaným :Po 4-násobnej výmene tyčiek stabilizátora prednej nápravy,3 výmene ovládania smeroviek a skoro 40 násobnej výmene žiaroviek som prešiel na posledný VW Passat 1,9 TDI.B6. Po 30 000 som presvedčený ,že to boli posledné európske autá v mojom živote.
Predtým 3 ks Mazda 323 ,každá cez 150000.
07.06.2006 | 14:21:02 | Reagovat
100% souhlas
mám naprosto stejné zkušenosti !!!!
nejhorší auto jaké jsem v životě měl, jedna závada za druhou a při 40000 km dokonce shořela spojka ! :-(
12.04.2006 | 17:21:07 | igi Reagovat