Rok výroby:2003Typ motoru:2.0HDiStav km při koupi:85 000 kmStav km nyní:96 000 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:ojetýJak dlouho auto používáte?10 měsícůPrůměrná spotřeba:8.0 l/100 kmVloženo:18. 10. 2007
Auto jsem zakoupil letos v lednu.Zaujal mě design a sázel jsem na značku. Asi po dvou měsících se objevila závada, že přestaly blikat blikny. V servisu mi sdělili, že je to "bolest" a nedá se to opravit a že musím koupit nové.Samozřejmě celý komplet ...cena 12 000Kč.
V 90 000km přestalo auto táhnout z důvodu zanešeného FAP filtru. V značkovém servisu cena za repasi 16 000Kč, nový od 25000Kč. Sehnal jsem repasi v neznačkovém servisu za 11 000Kč. Jenže tam zjistily další závadu, špatné silenbloky a stab.tyče , takže plus 3 000Kč.
A když už jsem si myslel,že je všem závadám konec a při následných chladnějších ránech, tak auto nejde nastartovat.
Vůbec nereaguje na startování, až třeba na 8 pokus naskočí. Nyní jsem se objednal do servisu, aby na PC zjistili problém.
Ani se spotřebou nejsem nijak zvláště spokojený, pohybuje se kolem 8 litrů. Z kladných věcí,které bych měl na adresu tohoto vozu uvést,jsou jeho jízdní vlastnosti, kdy se auto velmi dobře se chová v zatáčkách. Dále dobrý výhled z vozu a moc hezky provedený design.
Ale celkově s touto koupí spokojen nejsem a uvažuji o změně autoparku. Break už asi NE...
Zdravím lidi.. asi před pul rokem mi dosla tzv. mocovina do filtru pevnych castic,auto jezdilo asi 4 mesice v nouzovem rezimu bez turba.Kdyz jsem koupil kapalinu a doplnil. Turbo bezelo, ale sepne mi az na 3000 otackach. Co stím? děkuju za kazdou radu.
Ve 140tis.km jsem koupil od kamaráda uvedený typ Peugeotu. On první majitel a pravidelný autorizovaný servis. Ve 120tis. vyměna rozvodů, ve 145tis. se motor potkal, úplně zdevastovaná napínací kladka. Záruka 1/2 roku na práci a 2 roky na mat. a to je vše, co vám k tomu řeknou. Lhůty jsem prošvihl. Oprava v neautorizovaném servisu 30tis. /tj. starší motor + nové rozvody + práce/. Jinak jizdní vlastnosti a spotřeba je OK, ale Peugeot už ne:(
Zdravim všechny. Mám 307 1.6 Hdi 11/2004. Auto jsem kupoval když mělo najeto 63 t. a teď mám 102 t. S autem jsem v celku spokojenej. Na to že je to 1.6 - motor je pružnej i když v nízkých otáčkách má trošku hluché místo, ale to je v celku u turba normální. Jízdní vlastnosti jsou dobré. Závady: 1)Vstřikování: Hold jsem se ponaučil kde mám tankovat (moje chyba) vyčištění + výměna jednoho za repas 21300,- 2)Ventilator: odešel modul pro ventilator 2000,- 3)Netěsnost klima: zatím něřeším 4)Nefukční vyhřívání sedačky řidiče. zatím neřeším není zima. Dílěnské zpracování: typicky francouzské. Hezký design, který ostatni evropske značky mohou jenom zavidět. Spousta veci mi uz zustala v ruce treba popelnik. atd. Plasty jsou dost nevhodne a radi praskaji. Otazky: Nevím kdo vymyslel revoluční automaticke stíraní předního okna, ale neni to nic moc. Parkrát se mi už stalo, že v lijaku nereaguje. Zato pokud je okno suché stírá jako o život. Automatické spínání světel v celku funguje. Spotřeba kterou ukazuje palubní počítač je nesmysl a tak spotřeby, kteří všichni tak vehementě píšou jsou podle mně blbost. Počítač: 5,2 - skutečnost 6,5 PS: Pro rodinku ideální. Pro mně ne měřim 2 metry a pokud máte za sebou dětskou sedačku nemůžete se se sedačkou posunout až na doraz. Trpím
Otázka je, zda měl opravdu 85000 km? Na diesela to je za necele 4 roky celkem malo? Když koupim naftu, tak chci dost jezdit (jinak se mi nevyplati). Jinak souhlasím z vlastní zkušenosti- frantíky raděj příště nebrat!
No tak kamoš má taky 307 SW 1.6 HDi kupoval ho listopad 2004 a měl jen něco orezlýho na zadních brzdách, jen nějaká blbinka a v záruce mu to vyměnily, jinak bez závad a OK a má tam skoro 100 000km
jo tohle auto bych nebral ani zadarmo,stači přečíst pár recenzí,Kámoš má rok 2006 307 HDi a po 11tis.km celej motor od oleje..důvod vadný gufero někde v motoru,porucha motorků na klimě.
Sazel jsi na znacku a proto sis koupil Peugeota a navic "etalon" 307? Tak to vypada ,ze tenhle tiket jsi prohral.. Pokud bude priste chtit sazet treba na spolehlivost, doporucuji spise nekterou z japonskych znacek. Zrovna 307 ma frekvenci poruch pomerne vysoko.. pricemz nektere z nich nesou znamky zanru sci-fi.
Komentáře uživatelů k recenzi Peugeot 307
Problém s Turbem
Zdravím lidi.. asi před pul rokem mi dosla tzv. mocovina do filtru pevnych castic,auto jezdilo asi 4 mesice v nouzovem rezimu bez turba.Kdyz jsem koupil kapalinu a doplnil.
Turbo bezelo, ale sepne mi az na 3000 otackach. Co stím? děkuju za kazdou radu.
28.06.2017 | 21:17:03 | 307 HDI 2.0 | 86.63.219.* Reagovat
307SW 1.4HDI
Ve 140tis.km jsem koupil od kamaráda uvedený typ Peugeotu. On první majitel a pravidelný autorizovaný servis. Ve 120tis. vyměna rozvodů, ve 145tis. se motor potkal, úplně zdevastovaná napínací kladka. Záruka 1/2 roku na práci a 2 roky na mat. a to je vše, co vám k tomu řeknou. Lhůty jsem prošvihl. Oprava v neautorizovaném servisu 30tis. /tj. starší motor + nové rozvody + práce/. Jinak jizdní vlastnosti a spotřeba je OK, ale Peugeot už ne:(
11.05.2010 | 23:05:22 | anonym Reagovat
Zpracování
Zdravim všechny. Mám 307 1.6 Hdi 11/2004. Auto jsem kupoval když mělo najeto 63 t. a teď mám 102 t. S autem jsem v celku spokojenej. Na to že je to 1.6 - motor je pružnej i když v nízkých otáčkách má trošku hluché místo, ale to je v celku u turba normální. Jízdní vlastnosti jsou dobré.
Závady: 1)Vstřikování: Hold jsem se ponaučil kde mám tankovat (moje chyba) vyčištění + výměna jednoho za repas 21300,-
2)Ventilator: odešel modul pro ventilator 2000,-
3)Netěsnost klima: zatím něřeším
4)Nefukční vyhřívání sedačky řidiče. zatím neřeším není zima.
Dílěnské zpracování: typicky francouzské. Hezký design, který ostatni evropske značky mohou jenom zavidět. Spousta veci mi uz zustala v ruce treba popelnik. atd. Plasty jsou dost nevhodne a radi praskaji.
Otazky: Nevím kdo vymyslel revoluční automaticke stíraní předního okna, ale neni to nic moc. Parkrát se mi už stalo, že v lijaku nereaguje. Zato pokud je okno suché stírá jako o život. Automatické spínání světel v celku funguje. Spotřeba kterou ukazuje palubní počítač je nesmysl a tak spotřeby, kteří všichni tak vehementě píšou jsou podle mně blbost. Počítač: 5,2 - skutečnost 6,5
PS: Pro rodinku ideální. Pro mně ne měřim 2 metry a pokud máte za sebou dětskou sedačku nemůžete se se sedačkou posunout až na doraz. Trpím
06.10.2009 | 17:18:01 | Cara Reagovat
sw je supr
07.07.2008 | 10:09:29 | popo Reagovat
FAP
Životnosť filtra FAP je okolo 160 tis. km, takže je pravdepodobné, že to auto malo pri kúpe najazdené podstatne viac.
08.11.2007 | 11:34:48 | Petrík Reagovat
Otázka
Otázka je, zda měl opravdu 85000 km? Na diesela to je za necele 4 roky celkem malo? Když koupim naftu, tak chci dost jezdit (jinak se mi nevyplati). Jinak souhlasím z vlastní zkušenosti- frantíky raděj příště nebrat!
08.11.2007 | 10:17:44 | Reagovat
Sázel jsem na pažouta,protože jsem měl 205 GTi a Boxera a vše bylo super.Až teď mě frantíci dostali....Ještě k nejnovější závadě: vadný imobilizér...
25.10.2007 | 00:17:53 | mifix Reagovat
No tak kamoš má taky 307 SW 1.6 HDi kupoval ho listopad 2004 a měl jen něco orezlýho na zadních brzdách, jen nějaká blbinka a v záruce mu to vyměnily, jinak bez závad a OK a má tam skoro 100 000km
23.10.2007 | 18:41:14 | Reagovat
Ach ty pažouty
jo tohle auto bych nebral ani zadarmo,stači přečíst pár recenzí,Kámoš má rok 2006 307 HDi a po 11tis.km celej motor od oleje..důvod vadný gufero někde v motoru,porucha motorků na klimě.
23.10.2007 | 15:39:15 | Reagovat
Sazel jsi na znacku a proto sis koupil Peugeota a navic "etalon" 307? Tak to vypada ,ze tenhle tiket jsi prohral.. Pokud bude priste chtit sazet treba na spolehlivost, doporucuji spise nekterou z japonskych znacek. Zrovna 307 ma frekvenci poruch pomerne vysoko.. pricemz nektere z nich nesou znamky zanru sci-fi.
23.10.2007 | 13:04:23 | diego Reagovat