Rok výroby:2001Typ motoru:1900Stav km při koupi:0 kmStav km nyní:112 000 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:zapůjčenýJak dlouho auto používáte?2 měsícePrůměrná spotřeba:5 l/100 kmVloženo:13. 5. 2006
S tímto autem jsem mél nedávno příležitost trochu pojezdit, ale úplně mě nadchlo. Je to auto, ktreré más srdce:-)
Když jsme se rozhodovali v roce 2002 co koupit za auto, tak jsem měl 307 za předražené auto. Navíc se mi trend vysokých splasklých aut (podobně jako Corola) nelíbil. A tak jsme peugeota hned u katalogu zavrhli a koupili mazdu 323. Ted jsem měl šanci se projet s 5 let starým a musím říct, že mě velice překvapil. Dokonce jsme si ho za tu chvilku i přes nějaké mouchy zamilovali.
Výhoda 1) Diselový motor je uvnitř velmi dobře odhlučněn, lépe než v oktávce1,
Sice neměl takový tah jako v oktávce, ikdyž papírově měl stejné hodnoty- 66kW a kolem 260 Nm. (Možná bylo načaté turbo, nebo váha- nevím nejezdil jsem s autem od začátku), Čekal bych dravější průběh.
Každopádně ve srovnáním s benzinovýma 1.6 kama člověk jezdí průměrně mnohem rychleji :-) a bez řazení
Ve 120 km/h otáčky 2600 - paráda, oproti 3600 u 1,6. Člověk méně vnímá rychlost.
Jedině při předjíždění u vyších rychlostí najednou nemá disel víc co nabídnout - a podřazením si nepomůžete.
2) Podvozek je super I pro delší jízdu je auto velice pohodlné. A přeso se v zatáčkách nenaklání a chová se velmi dobrě. To jsem při té výšce auta opravdu neočekával, není tvrdý a přesto se nenaklání. Naše mazda je třeba až moc tvrdá pro mě.
Nevím jak je to ze spolehlivostí tohoto vozu, protože má i hodně blbin (evropské auto). Každopádně se dá jinak říct, že je to vyjimečně povedené auto, které vás i přes kompaktní rozměry posune v kvalitě cestování o třídu výš. (odhlučnění, interiér, podvozek a stálých 260 Nm ).
Konkurenti: Oktávka1-Mohutná, velký kufr, také jistý a pohodlný podvozek. Mazda 323- sportovní, tvrdší, jednoduchá, spolehlivá, prostorná uvnitř.
Máš pravdu, auto nevlastním, ale třeba se to někomu jinému může hodit. Třeba já si zas nemyslím, že každý má šanci dlohodobě srovnávat 5 druhů aut nižší střední třídy - Mazdu 323, oktávku I, II, Nového Golfa a Peugeota. A prostě Peugeot se mi tak líbil, že sem musel napsat. Spolehlivost ať zhodnoti někdo jiný.
Franto, promin, ale jestli tomu spravne rozumim, tak jsi s tim autem jezdil jen chvilku, cili ho nevlastnis .. potom je podobna recenze dost nanic, protoze daleko dulezitejsi jsou zkusenosti lidi, kteri auto maji delsi dobu, vlastni ho a zazivaji s nim dobre i spatne. To, ze je lip odhlucnenej nez octa vi kazdej, ze nema tak drastickou krivku kroutaku vi taky kazdej a ze ma uvnitr blbiny, to je opravdu fundovany komentar. Nevim, jestli melo smysl sem vubec neco takovyho psat, protoze tohle si vsichni muzeme precist na serverech s oficialnima recenzema a testama.
Komentáře uživatelů k recenzi Peugeot 307
Re hmm
Máš pravdu, auto nevlastním, ale třeba se to někomu jinému může hodit. Třeba já si zas nemyslím, že každý má šanci dlohodobě srovnávat 5 druhů aut nižší střední třídy - Mazdu 323, oktávku I, II, Nového Golfa a Peugeota. A prostě Peugeot se mi tak líbil, že sem musel napsat. Spolehlivost ať zhodnoti někdo jiný.
10.06.2006 | 00:21:15 | Franta Reagovat
hmmm ..
Franto, promin, ale jestli tomu spravne rozumim, tak jsi s tim autem jezdil jen chvilku, cili ho nevlastnis .. potom je podobna recenze dost nanic, protoze daleko dulezitejsi jsou zkusenosti lidi, kteri auto maji delsi dobu, vlastni ho a zazivaji s nim dobre i spatne. To, ze je lip odhlucnenej nez octa vi kazdej, ze nema tak drastickou krivku kroutaku vi taky kazdej a ze ma uvnitr blbiny, to je opravdu fundovany komentar. Nevim, jestli melo smysl sem vubec neco takovyho psat, protoze tohle si vsichni muzeme precist na serverech s oficialnima recenzema a testama.
15.05.2006 | 12:46:26 | KFL Reagovat