Rok výroby:2004Typ motoru:16VStav km při koupi:129 000 kmStav km nyní:140 000 kmZpůsob řazení:manuálJak dlouho auto používáte?6 měsícůPalivo:BenzínPrůměrná spotřeba:9 l/100 kmVloženo:19. 1. 2015
plechová střecha jízdní vlastnosti relativně prostorné pohodlné
Slabé stránky
spousta maličkostí
Závady a opravy na autě
Zatím klasika, přední brzdové obložení, rozvody, olej, filtry, svíčky. Za měsíc mě čeká zadní obložení
Hodnocení a zkušenosti s autem
Na tuhle káru mám dva rozdílné pohledy: 1. Je to kabriolet a jízda v kabrioletu je, jak to popsat, zkrátka fantastická :) Kdo nevyzkoušel nepochopí, kdo vyzkoušel, nechce už nic jiného. Motor má 100 kw, ale vzhledem k váze vozu ( tuším kolem 1,500 kg ) není dynamika zas až tak veliká. V nižších otáčkách má co dělat, kolem 3000 ot. lehce vadne, ale pak táhne slušně až někam k 5000 ( víc jsem tomu radši nedával ). Interiér je ucházející, sportovní sedačky velmi pohodlné se skvělým bočním vedením, avšak chvilku musíte hledat tu správnou pozici k sezení. Vůz je poměrně širší a tak je místa v předu habaděj. Vzadu odvezete dva průměrně vysoké chlapy, ale moc pohodlí jim nabídnout nemůžete, sedadla jsou spíše pro nouzové svezení. Pevná sklápěcí střecha funguje bez sebemenších problémů a díky ní se dá vůz používat pohodlně i v zimě. Maličko mám problém při nastupování se staženou střechou, jelikož je čelní sklo značně dlouhé a sklopené, hrozí při neopatrnosti boule na hlavě :) 2. tímto se dostávám k problémům mého vozu : v kabině občas smrdí výfukové plyny. Servisák prolezl celé auto dvakrát, nikde nic neteče ani nekouří, myslí si, že možná netěsní kufr a tak se dostává do kabiny kouř z výfuku. Dál to budeme řešit po zimě. Při přejetí větších nerovností něco bouchá vpravo vzadu. Rozebral jsem plastové krytky pohonu střechy, ale problém přetrvává. Budu řešit opět po zimě. Ranní starty až na druhé škytnutí i po výměně svíček. Když je motor studený, při prvním rozjezdu auto téměř chcípá. Je potřeba počkat tak 20 sekund a vše je najednou v pořádku. Dle informací autorizovaného servisu je to normální. Myslel jsem, že je na místě zastřelím :(
zhodiť ho dole a pozrieť najmä spoje. ked je výfuk ok, NEMAJU !! šancu sa dostať splodiny do interieru auta, pretože sú vyfuknuté ZA autom a vzd. vír ich strhne ZA auto.
Kabrio jsem nikdy neměl. Ale zápach výfuku jsem cítil vždy, když jsem jel s pootevřeným kufrem. Ať se sedanem, nebo hatchbackem. Tak je možné, že ti někde netěsní zadní část vozu (víko kufru, spoj mezi střechou a skeletem, apod). Výfukové plyny jsou potom nasávány (aerodynamickým prouděním a víry za vozem) zadem do kabiny.
RE: Stando, Ty si na tej fyzike nejako chýbal, nie ?:))
U kombíku 406 když jsem měl otevřenej kufr a nastartovaný tak to samý když to dýmí je to všude....:D na zpátečku když se rozjedeš a zastavíš a čudí ti z výfuku tak se to okamžitě nahrne na zadek auta a pokud je tam někde špatný těsnění může se to tama dostat:)
RE: Stando, Ty si na tej fyzike nejako chýbal, nie ?:))
Ty si chýbal kde pánbožko rozum dával. AKO sa ti može dostat blato a špina od zadných kolies na zadné čelo a sklo, kde vystrikuje az za nárazníkom? čo je to chuck noris? Nevíš nic o víření za vozem? Proč byly aerodynamické auta proudnicové? Víš co to je proudnicový tvar? A už na mě nereaguj. Nechci být hloupý jako ty.
RE: Stando, Ty si na tej fyzike nejako chýbal, nie ?:))
U kombíků a hatchbacků se nejvíc špiní zadek.Čím to asi je a vejfuky dneska už moc nečuměj z nárazníku,ale jsou ukončený ještě před nárazníkem směrem dolu.
Komentáře uživatelů k recenzi Peugeot 307
treba popozerať výfuk, či nie je deravý.
zhodiť ho dole a pozrieť najmä spoje.
ked je výfuk ok, NEMAJU !! šancu sa dostať splodiny do interieru auta, pretože sú vyfuknuté ZA autom a vzd. vír ich strhne ZA auto.
29.01.2015 | 02:51:18 | ľuboš | 85.237.234.* Reagovat
Kabrio jsem nikdy neměl. Ale zápach výfuku jsem cítil vždy, když jsem jel s pootevřeným kufrem. Ať se sedanem, nebo hatchbackem. Tak je možné, že ti někde netěsní zadní část vozu (víko kufru, spoj mezi střechou a skeletem, apod). Výfukové plyny jsou potom nasávány (aerodynamickým prouděním a víry za vozem) zadem do kabiny.
21.01.2015 | 21:27:21 | | 89.102.162.* Reagovat
RE:
Díky za radu, každá se hodí. Dělá to hlavně po rychlejším zastavení, nebo při couvání ihned po zastavení. Nějaký nápad jak ověřit těsnost víka kufru?
22.01.2015 | 07:07:46 | Tomáš | 93.99.121.* Reagovat
RE:
Tlakovou myčkou - VAPkou?
28.01.2015 | 22:23:14 | | 89.102.162.* Reagovat
RE: Stando, Ty si na tej fyzike nejako chýbal, nie ?:))
AKO ?!! sa preboha môže dostať smrad z výfuku do auta, ked vyjde za nárazníkom auta ?! co je to Chuck Norris ?
29.01.2015 | 02:53:26 | ľuboš | 85.237.234.* Reagovat
RE: Stando, Ty si na tej fyzike nejako chýbal, nie ?:))
U kombíku 406 když jsem měl otevřenej kufr a nastartovaný tak to samý když to dýmí je to všude....:D na zpátečku když se rozjedeš a zastavíš a čudí ti z výfuku tak se to okamžitě nahrne na zadek auta a pokud je tam někde špatný těsnění může se to tama dostat:)
29.01.2015 | 13:45:09 | | 62.245.124.* Reagovat
RE: Stando, Ty si na tej fyzike nejako chýbal, nie ?:))
Ty si chýbal kde pánbožko rozum dával. AKO sa ti može dostat blato a špina od zadných kolies na zadné čelo a sklo, kde vystrikuje az za nárazníkom? čo je to chuck noris? Nevíš nic o víření za vozem? Proč byly aerodynamické auta proudnicové? Víš co to je proudnicový tvar? A už na mě nereaguj. Nechci být hloupý jako ty.
29.01.2015 | 15:22:26 | | 89.102.162.* Reagovat
RE: Stando, Ty si na tej fyzike nejako chýbal, nie ?:))
U kombíků a hatchbacků se nejvíc špiní zadek.Čím to asi je a vejfuky dneska už moc nečuměj z nárazníku,ale jsou ukončený ještě před nárazníkem směrem dolu.
29.01.2015 | 16:16:05 | Jirka | 82.202.120.* Reagovat