Rok výroby:2005Typ motoru:1,6 HDIStav km při koupi:2 800 kmStav km nyní:15 000 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:ojetýJak dlouho auto používáte?1 rokPrůměrná spotřeba:4,9 l/100 kmVloženo:31. 10. 2006
Klepání od zadní nápravy po přejetí nerovnosti na vozovce. Řešil již někdo tento problém?
Netěsnost bloku motoru.
Praskají žárovky H7.
Hodnocení a zkušenosti s autem
Motor skvělý.Spotřeba 4,9 l nafty. Velice prostorný vůz. Perfektní provedení palubní desky včetně grafického zpracování palubních přístrojů. Podvozek komfortní, ale na kvalitní silnice. Silnice spravované naším státem mu nesvědčí. Podud mne se týká příště si vozidlo zřejmě zakoupím v domnění, že kvalita bude posunuta o velký kus vpřed. Snad se to frantíkům časem povede.
S recenzí souhlasím, jde opravdu o perfektně odhlučněný a zejména po faceliftu stále moderní interiér. K těm ránám na zadní nápravě při přejezdu nerovností: samozřejmě víceprvková náprava by měla lepší jízdní vlastnosti - odskakování na nerovnostech v zatáčce je typické pro pevnou nápravu. Ta je ale výrobně levnější. K žárovkám- pokud vím, tak klopená světla jsou H1 a dálková H7. Ta se však používají minimálně... tak co vlastně praská? Mám 307 1,6 XR Présence a po půl roce průměrnou spotřebu 7,3l benzínu. Docela slušné :-)
Komentáře uživatelů k recenzi Peugeot 307
Klepání odstraněno.Původem zvuků byly sjiždějící krytky zadních tlumičů.Nyní jsou uchyceny a to je jiná jízda.
19.02.2007 | 10:53:58 | Reagovat
Souhlas, ale...
S recenzí souhlasím, jde opravdu o perfektně odhlučněný a zejména po faceliftu stále moderní interiér.
K těm ránám na zadní nápravě při přejezdu nerovností: samozřejmě víceprvková náprava by měla lepší jízdní vlastnosti - odskakování na nerovnostech v zatáčce je typické pro pevnou nápravu. Ta je ale výrobně levnější.
K žárovkám- pokud vím, tak klopená světla jsou H1 a dálková H7. Ta se však používají minimálně... tak co vlastně praská?
Mám 307 1,6 XR Présence a po půl roce průměrnou spotřebu 7,3l benzínu. Docela slušné :-)
08.11.2006 | 09:55:03 | Tom Reagovat