Rok výroby:2005Typ motoru:1,6 16VStav km při koupi:0 kmStav km nyní:14 500 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:novýJak dlouho auto používáte?1 rokPrůměrná spotřeba:9-10 l/100 kmVloženo:12. 2. 2007
Ano, auto mělo hned od zakoupení už několik poruch. První byl nefunkční plovák, po druhém naplnění nádrže na plnou byl ukazatel na 0.
Dále se několikrát opakoval problém, že se rozsvítí kontrolka "diagnostika motoru" a auto jsem byla nucena už 3x z tohoto důvodu odvézt do servisu. Vyměnili už co se dalo (ventily sací i výfukové, cífky...) ale problém se oběvil znovu.
Kromě toho velká spotřeba benzínu (cca9 l/100 km), oleje, dále pískání brzd při dobržďování v nízkých rychlostech.
Hodnocení a zkušenosti s autem
Prostě Peugeot je pro mě velkým zklamáním. Vzhledově krásné, ale vzhledem k poruchovosti naprosto nevyhovující vůz! Už bych ho nikdy nechtěla :(.
Je možná pravda, že první modely tohoto vozu vykazovaly určité poruchy, především v elektronice. V žádném případě to ovšem nemohu potvrdit u modelu z roku 2007. Je to auto, které mi ještě žádnou závadu neukázalo. Vlastním 1.4 HDI motor, který má slušnou spotřebu, žárovky nepraskají, elektronika nezlobí, odhlučněný motor, nejsou žádné vibrace, řazení přesné, spojka spolehlivá, podvozek sedí. Navíc je to velmi praktický vůz s obrovským kufrem. Ťukám tedy na dřevo a co se mne týče, mlhu všem doporučit.
Peugeot je "s prominutím" krám. Na 3-letém autě se rozbilo tolik věcí, že už čekám na další. Teď ho snad konečně prodáme. Byla to nejhorší volba auta jaké mohla být. Auto za cca. 650tis by mělo určitě vydržet víc. Hlavně obsah motoru 1.6 a dieslových 110 koní k tomu je naprostá blbost. Motor to prostě nemůže vydržet. Už nikdy takovou chybu neudělám.
Nerad bych někomu vnucoval své názory, ale zrovna s O2 mám nejeto 170 000km a opravdu bez problémů. Spolehlivost O2- do tří let stáří, je podle TUV v první třetině, což je určitě dobré. Spolehlivost je nadprůměr a to i u O1. Tak hodnotí TUV. Jízdní vlastnosti jsou nadprůměr, nikoli špička-platforma Golf, řazení špička. Nemyslím si, že je 307 lepší auto, nebo horší auto, obě mají své pro a proti. Ve 307 jsem jel, asi 600km část cesty do Chorvatska, když jsme si vyměnili auta s rodinnými známými, tak bych byl nerad neobjektivní, protože jsem zvyklý na převodovku a ergonomii VW, ale určitě bych 307 nic zásadního nevytkl. Osobně bych dal přednost O2, ale známí zase 307 a nevím, proč bych se s ním o tom měl dohadovat.
Máme 307 BK 1,6 přes 4 roky, má najeto cca 70 tis. km a po celou dobu jsme doposud neměli žádný problém. Chodíme jenom na pravidelné servisní prohlídky. Auto má vynikající vyšší posez pro řidiče, je pohodlné, je prostorné, uveze všechno a přitom zůstává elegantní. Pokud ho budeme měnit, půjdeme asi zase do peugeota, ale 308. Moji přátelé mají Octavii, je to jízda jako v tanku, nic se do ní nevejde a přitom jsou stále v servisu. O ceně, kterou za ní zaplatili pro komfort jako 307 ani nemluvím.
Vlastním model 307HB, 1,6/16V v provedení executive, v.06/2006. Vozidlo je opravdu velmi dobře až luxusně vybavené. Sedačky executive jsou velmi komfortní, žádná prkna ani měkota. Prostě akorát. Vnitřně prostorově a ergonomicky auto vyhovuje. Do 130km/h. je velmi tiché. Při běžném cestování je uvnitř příjemné ticho. Při překročení 4tis RPM se dostavuje velice decentní příjemně jemný brum od motoru. Auto je prosté pazvuků. Cestování s kvalitními pneumatikami M+S,195/65x15 je podstatně příjemnější, než s 205/55x16. Nízký profil přenáší více tlumené rázy od zadní nápravy a jsou znát vyjeté koleje od kamiónů. Sady kol jsou pochopitelně Al. Jinak doporučuji rovněž zabalit do měkkého obsah rezervního kola. Princip upevnění páskem není to správné. Ovládání vozidla: řízení má dobrou zpětnou vazbu (je velice příjemné), řazení rychlostí lze označit rovněž za perfektní, jako celkové ovládání. Výkon motoru lze označit za dostatečný. Sice pod 3tis.RPM nic moc, ale nad 4tis.RPM je jízdní dynamika již velmi slušná. Jízda je tak příjemná, že se mnohdy ani nechce vystupovat. Průměrná spotřeba je 8,3l., ale já jezdím, abych si sjel. Auto jsem koupil s ohledem na pohodlí a vnější vzhled, který považuji za velmi dobrý. Najel jsem 23tis. km bez jakékoliv závady. Je dobré si zajezdit s tímto autem několik tis. km po Francii a potom u nás. Zjistíte na jaké podmínky je auto stavěné, a kde jsou příčiny. Peugeot 307 porovnávám s Corollou, Octavií II, Focusem II, které máme v rodině. A dále s předchozími, P10 Primera 1,6 SLX, Sierra 2,0 Ghia, Citroen XM 2,0 a 2,5DT a C5, také Xedos 6 2,0. Slyšel jsem a četl na tyto vozidla dost nářků. Já jsem s ním zatím velice spokojen. Předpokládám, že to vydrží i nadále. Silně pochybuji, že Octavia II je po stránce ovládání a jízdních vlastností lepší. Jediné její plus je velký kufr. A to je vše. Přesednete-li z mé 307 koupené ve Francii do Octavie II, máte dojem, že nastala dřina. Pouze přiznávám, že na jízdní vlastnosti Focus II nemá ani jedno. Ty lze srovnat pouze s Primerou P10 a P11.
Denisi moc by mě zajímalo jak jsi s Octávií 1,6 a tězkou nohou jezdil za 7 l já měl 1,6 74kw a na dálku a hodně úsporně jsem se nedostal pod 7l, průměrně jsem jezdil za 8,5l. Ted mám 307 SW HDI a jezdím za 6l recenzi zatím psát nebudu protože po ujetí 15000km (za 3 měsíce) neni o čem psát. Co se Octávie týče tak tu jsem prodal když se začala sr... odešla váha vzduchu, čidlo otáček motoru, čidlo ABS. Musím uznat že řazení měla Octava lepší, ale 307 je pohodlnějsí lépe odhlučněný má lepší brzdy a o designu ani raději nepíšu. Měl jsem i 306 a jediná závada za 130000km prasklé spojkové lanko a přetěsnění vany motoru. Možná budu za rok mluvit jinak a dalšího Peugeota už nekoupím. Nechápu lidi kteří píší recenzi po ujetí méně než 100000km a tvářeji se že o autě vědí úplně všechno
Invi, ty si nevidíš do huby chlapečku. Autorizovaný servis je autorizovaný servis, pokud získali autorizaci "drndové co to spravujou v garáži" tak je to jen a jen vina peugeotu. Moje mamča má to samé auto akorát r.v. 2006 od novoty. A řeknu ti na rovinu, jestli je někdo spokojen s peugeotem 307 1.6 16V tak to není řidič ale uživatel dopravního prostředku. Auto skáče, furt na něčem hopsá jak koza, žere to jako kráááááva (8-9L/100 při spořivé jízdě na dálku lehce pod 7L) a to řazení.. bože. Vždycky se zdravě naseru jak to jednou za čas řídím. Nechápu jak je možné že octavia r.v. 98 s 1.6 55kw žrala s mojí těžkou nohou 7 a s tímhle francouzským zázrakem se nedostanu ani za nic pod 8. A co víc, mám pocit že volant není spojen s kolama a je to jako bych hrál pc hru s volantem přicucnutým přísavkama na stole. Mno tak co bych ještě zhani.. Je to hold frantík a v poslední době frantíky prodává jen a jen vzhled a cena. Technika stojí za hovno. A ty Invine, ubohý chudáčku, podivej se do nějaké statistiky jak ty tvoje slavné peugeoty dopadaj se spolehlivostí, je to bohužel ubohost. Asi jsi nikdy nejel ani v oktávce, nebo v jiném neodfláknutém autě. Mimochodem, to se máš co chlubit, že s vašimi firemními peugeoty nejsou problémy "ANI" "ANI" po 100tisicích.
Sharlot, pravděpodobně Tě někdo pěkně podfouknul a pokud ne, jezdi raději busama nebo taxíkama a za volant žádného auta raději nesedej, protože se takhle žádné auto po ujetí 14 tisíc km obvykle takhle nesere a už z toho, že jsi na novém autě musela měnit milion věcí je minimálně důvod k reklamaci a požadování jiného vozu nebo vrácení peněz. Jestli sis to mermomocí kurvila vlastním chováním za volantem tak se nediv :o)) Vy ostatní stěžovatelé asi neumíte kupovat ojetiny. My máne několik firemních 307 1.6 HDi a nejsou s nima problémy ani po 100 tisících. Samozřejmě dodržujem všechny termíny prohlídek ve značkovém servisu. Jestli na tohle serete nebo platíte nějakým drnům v garáži za něco, co nakonec ani nedělají tak se nedivte a nestěžujte si.
Vlastním taktéž 307 1,6 HDi rok 2006 vůz vlastním od ledna najeto 6000km celkem auto 31000, kromě děravé hadice od turba, žádná závada a surer svezení, doufejme že to tak vydrží. Jsou dvě skupiny řidičů, jedna jsou ti co auta kupují a opravují a ti druzí co auta kupují a jezdí, a to platí u všech značek:))
Bohužel mám rovněž negativní zkušenost se spolehlivostí P 307, volil jsem variantu SW s HDI 110 hp, pohledné a praktické vozidlo mělo po 3 letech provozu (kdy se vyskytly méně vážné problémy - vadný zámek zadních dveří, chybná hlášení palubního PC, zadřená ruční brzda, visící destičky brzd) vážnou poruchu motoru ("vysypaný" setrvačník - odstavení vozu na 14 dní) - zjevně výrobní nebo konstrukční vada, kterou jsou dle dostupných informací tyto vozy často postiženy. U vozu za 700 tis. Kč bych předpokládal bezproblémový provoz po podstatně delší dobu, vozidlo jsem ihned po opravě prodal.
Komentáře uživatelů k recenzi Peugeot 307
Peugeot 307 Break - naprostá spolehlivost
Je možná pravda, že první modely tohoto vozu vykazovaly určité poruchy, především v elektronice. V žádném případě to ovšem nemohu potvrdit u modelu z roku 2007. Je to auto, které mi ještě žádnou závadu neukázalo. Vlastním 1.4 HDI motor, který má slušnou spotřebu, žárovky nepraskají, elektronika nezlobí, odhlučněný motor, nejsou žádné vibrace, řazení přesné, spojka spolehlivá, podvozek sedí. Navíc je to velmi praktický vůz s obrovským kufrem. Ťukám tedy na dřevo a co se mne týče, mlhu všem doporučit.
25.02.2009 | 01:50:37 | MIH Reagovat
Souhlasim,mam servis a nejvice poruchovy jsou francouzi a korejci..,ale dobře že tak,alespon je prace.
10.10.2008 | 11:46:58 | dejvidos Reagovat
RE
Peugeot je "s prominutím" krám. Na 3-letém autě se rozbilo tolik věcí, že už čekám na další. Teď ho snad konečně prodáme. Byla to nejhorší volba auta jaké mohla být. Auto za cca. 650tis by mělo určitě vydržet víc. Hlavně obsah motoru 1.6 a dieslových 110 koní k tomu je naprostá blbost. Motor to prostě nemůže vydržet. Už nikdy takovou chybu neudělám.
04.06.2008 | 08:27:15 | Jarda Reagovat
Nerad bych někomu vnucoval své názory, ale zrovna s O2 mám nejeto 170 000km a opravdu bez problémů. Spolehlivost O2- do tří let stáří, je podle TUV v první třetině, což je určitě dobré. Spolehlivost je nadprůměr a to i u O1. Tak hodnotí TUV. Jízdní vlastnosti jsou nadprůměr, nikoli špička-platforma Golf, řazení špička. Nemyslím si, že je 307 lepší auto, nebo horší auto, obě mají své pro a proti. Ve 307 jsem jel, asi 600km část cesty do Chorvatska, když jsme si vyměnili auta s rodinnými známými, tak bych byl nerad neobjektivní, protože jsem zvyklý na převodovku a ergonomii VW, ale určitě bych 307 nic zásadního nevytkl. Osobně bych dal přednost O2, ale známí zase 307 a nevím, proč bych se s ním o tom měl dohadovat.
20.01.2008 | 18:52:40 | Šimon Reagovat
líbivé a spolehlivé auto
Máme 307 BK 1,6 přes 4 roky, má najeto cca 70 tis. km a po celou dobu jsme doposud neměli žádný problém. Chodíme jenom na pravidelné servisní prohlídky. Auto má vynikající vyšší posez pro řidiče, je pohodlné, je prostorné, uveze všechno a přitom zůstává elegantní. Pokud ho budeme měnit, půjdeme asi zase do peugeota, ale 308. Moji přátelé mají Octavii, je to jízda jako v tanku, nic se do ní nevejde a přitom jsou stále v servisu. O ceně, kterou za ní zaplatili pro komfort jako 307 ani nemluvím.
20.01.2008 | 18:25:48 | adelka Reagovat
Přál bych takové auto každému.
Vlastním model 307HB, 1,6/16V v provedení executive, v.06/2006. Vozidlo je opravdu velmi dobře až luxusně vybavené. Sedačky executive jsou velmi komfortní, žádná prkna ani měkota. Prostě akorát. Vnitřně prostorově a ergonomicky auto vyhovuje. Do 130km/h. je velmi tiché. Při běžném cestování je uvnitř příjemné ticho. Při překročení 4tis RPM se dostavuje velice decentní příjemně jemný brum od motoru. Auto je prosté pazvuků. Cestování s kvalitními pneumatikami M+S,195/65x15 je podstatně příjemnější, než s 205/55x16. Nízký profil přenáší více tlumené rázy od zadní nápravy a jsou znát vyjeté koleje od kamiónů. Sady kol jsou pochopitelně Al. Jinak doporučuji rovněž zabalit do měkkého obsah rezervního kola. Princip upevnění páskem není to správné. Ovládání vozidla: řízení má dobrou zpětnou vazbu (je velice příjemné), řazení rychlostí lze označit rovněž za perfektní, jako celkové ovládání. Výkon motoru lze označit za dostatečný. Sice pod 3tis.RPM nic moc, ale nad 4tis.RPM je jízdní dynamika již velmi slušná. Jízda je tak příjemná, že se mnohdy ani nechce vystupovat. Průměrná spotřeba je 8,3l., ale já jezdím, abych si sjel. Auto jsem koupil s ohledem na pohodlí a vnější vzhled, který považuji za velmi dobrý. Najel jsem 23tis. km bez jakékoliv závady. Je dobré si zajezdit s tímto autem několik tis. km po Francii a potom u nás. Zjistíte na jaké podmínky je auto stavěné, a kde jsou příčiny. Peugeot 307 porovnávám s Corollou, Octavií II, Focusem II, které máme v rodině. A dále s předchozími, P10 Primera 1,6 SLX, Sierra 2,0 Ghia, Citroen XM 2,0 a 2,5DT a C5, také Xedos 6 2,0. Slyšel jsem a četl na tyto vozidla dost nářků. Já jsem s ním zatím velice spokojen. Předpokládám, že to vydrží i nadále.
Silně pochybuji, že Octavia II je po stránce ovládání a jízdních vlastností lepší. Jediné její plus je velký kufr. A to je vše. Přesednete-li z mé 307 koupené ve Francii do Octavie II, máte dojem, že nastala dřina. Pouze přiznávám, že na jízdní vlastnosti Focus II nemá ani jedno. Ty lze srovnat pouze s Primerou P10 a P11.
06.01.2008 | 15:03:56 | Gold. Reagovat
307 vs Octavia
Denisi moc by mě zajímalo jak jsi s Octávií 1,6 a tězkou nohou jezdil za 7 l já měl 1,6 74kw a na dálku a hodně úsporně jsem se nedostal pod 7l, průměrně jsem jezdil za 8,5l. Ted mám 307 SW HDI a jezdím za 6l recenzi zatím psát nebudu protože po ujetí 15000km (za 3 měsíce) neni o čem psát. Co se Octávie týče tak tu jsem prodal když se začala sr... odešla váha vzduchu, čidlo otáček motoru, čidlo ABS. Musím uznat že řazení měla Octava lepší, ale 307 je pohodlnějsí lépe odhlučněný má lepší brzdy a o designu ani raději nepíšu. Měl jsem i 306 a jediná závada za 130000km prasklé spojkové lanko a přetěsnění vany motoru. Možná budu za rok mluvit jinak a dalšího Peugeota už nekoupím. Nechápu lidi kteří píší recenzi po ujetí méně než 100000km a tvářeji se že o autě vědí úplně všechno
25.09.2007 | 22:22:32 | Jirka Reagovat
Macho za volantem
Invi, ty si nevidíš do huby chlapečku. Autorizovaný servis je autorizovaný servis, pokud získali autorizaci "drndové co to spravujou v garáži" tak je to jen a jen vina peugeotu. Moje mamča má to samé auto akorát r.v. 2006 od novoty. A řeknu ti na rovinu, jestli je někdo spokojen s peugeotem 307 1.6 16V tak to není řidič ale uživatel dopravního prostředku. Auto skáče, furt na něčem hopsá jak koza, žere to jako kráááááva (8-9L/100 při spořivé jízdě na dálku lehce pod 7L) a to řazení.. bože. Vždycky se zdravě naseru jak to jednou za čas řídím. Nechápu jak je možné že octavia r.v. 98 s 1.6 55kw žrala s mojí těžkou nohou 7 a s tímhle francouzským zázrakem se nedostanu ani za nic pod 8. A co víc, mám pocit že volant není spojen s kolama a je to jako bych hrál pc hru s volantem přicucnutým přísavkama na stole. Mno tak co bych ještě zhani.. Je to hold frantík a v poslední době frantíky prodává jen a jen vzhled a cena. Technika stojí za hovno. A ty Invine, ubohý chudáčku, podivej se do nějaké statistiky jak ty tvoje slavné peugeoty dopadaj se spolehlivostí, je to bohužel ubohost. Asi jsi nikdy nejel ani v oktávce, nebo v jiném neodfláknutém autě. Mimochodem, to se máš co chlubit, že s vašimi firemními peugeoty nejsou problémy "ANI" "ANI" po 100tisicích.
24.08.2007 | 15:59:19 | Denis Reagovat
Baba za volantem
Sharlot, pravděpodobně Tě někdo pěkně podfouknul a pokud ne, jezdi raději busama nebo taxíkama a za volant žádného auta raději nesedej, protože se takhle žádné auto po ujetí 14 tisíc km obvykle takhle nesere a už z toho, že jsi na novém autě musela měnit milion věcí je minimálně důvod k reklamaci a požadování jiného vozu nebo vrácení peněz. Jestli sis to mermomocí kurvila vlastním chováním za volantem tak se nediv :o)) Vy ostatní stěžovatelé asi neumíte kupovat ojetiny. My máne několik firemních 307 1.6 HDi a nejsou s nima problémy ani po 100 tisících. Samozřejmě dodržujem všechny termíny prohlídek ve značkovém servisu. Jestli na tohle serete nebo platíte nějakým drnům v garáži za něco, co nakonec ani nedělají tak se nedivte a nestěžujte si.
24.07.2007 | 13:48:30 | Invi Reagovat
Kvalita 307
Vlastním taktéž 307 1,6 HDi rok 2006 vůz vlastním od ledna najeto 6000km celkem auto 31000, kromě děravé hadice od turba, žádná závada a surer svezení, doufejme že to tak vydrží.
Jsou dvě skupiny řidičů, jedna jsou ti co auta kupují a opravují a ti druzí co auta kupují a jezdí, a to platí u všech značek:))
23.05.2007 | 22:48:33 | Otulík Reagovat
Peugeot 307
Bohužel mám rovněž negativní zkušenost se spolehlivostí P 307, volil jsem variantu SW s HDI 110 hp, pohledné a praktické vozidlo mělo po 3 letech provozu (kdy se vyskytly méně vážné problémy - vadný zámek zadních dveří, chybná hlášení palubního PC, zadřená ruční brzda, visící destičky brzd) vážnou poruchu motoru ("vysypaný" setrvačník - odstavení vozu na 14 dní) - zjevně výrobní nebo konstrukční vada, kterou jsou dle dostupných informací tyto vozy často postiženy. U vozu za 700 tis. Kč bych předpokládal bezproblémový provoz po podstatně delší dobu, vozidlo jsem ihned po opravě prodal.
13.02.2007 | 07:38:17 | Zdeněk Reagovat
RE: Peugeot 307
mal som peugeot 307 6/2006,poruch za 1 rok viac ako dost ,el okna,klima,brzdy...cakal som viac od 6 rocneho auta,307 by som uz viac nechcel
17.01.2013 | 23:17:58 | MARTIN | 92.245.209.* Reagovat
Člověk musí mít při koupi frantíka štěstí.Mám megana II v 1.6 už 2 roky (35 tis.) a jen liju benzin a měním olej vždy po roce.
12.02.2007 | 16:36:45 | REST Reagovat
no, tak ony 307 jsou obecne celkem "zlobive"
12.02.2007 | 13:19:29 | diego Reagovat
peugeot
tak to uz byva u "francuzoch", nespolahliva elektronika,co najlacnejsie materialy. aj ked dizajnovo su velmi pekne!!!!
12.02.2007 | 12:23:47 | jano Reagovat
dav
Mám s 307 podobné zkušenosti. Zbavil jsem se ho při první příležitosti
12.02.2007 | 09:09:52 | Reagovat