Rok výroby:2006Typ motoru:1589 16vStav km při koupi:0 kmStav km nyní:6 000 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:novýJak dlouho auto používáte?6 měsícůPrůměrná spotřeba:8 l/100 kmVloženo:14. 3. 2007
Prostorově velmi dobře zvládnutý interier ,ergonomie na dobré urovni,,jízdní vlastnosti velmi dobré až na přejezdy příčnych nerovností se ozývají rázy od zadní nápravy. U Opla jsem to neznal.Spotřeba v městském provozu kolem 8l. Dílenské zpracování ná dobré urovni ,ale W Golf je na tom lépe.
Prostorové vidění z 307 je super ,,jezdil jsem s Golfem, Focusem, Astrou , ale jízdní posez v 307 je špičkový. Kufr je dobře přístupný a po sklopení zadních sedadel mimořádný nakladový prostor.
mam 307 kratku 1,4 hdi, spotreba okolo 5l, z miesta lenive, ked sa rozkotula , tak uz to celkom ide. neviem preco niektorych odbornikov trapi spotreba pri 170 km/h ??? je to predsa somarina, na taketo rychlosti sa vyrabaju ine auta, nehodnotte 307, strednu triedu, kt. je urcena na jazdu do roboty a v lete k moru. ja som spokojny, bez poruchy, najazdene 140 tis. nabuduce beriem 1,6 hdi.
Na firmě máme 2 tyto "skvosty" , to auto je super ale s motorem HDi... 1,6 16V 80kW- při rychlosti cca 150 km/hod se nedostanu pod 10 litrů na 100km. Výkon je o ničem..Nejvíc mě sere jak auto už při 170 řve..vždyt to točí už snad skoro 5000 otáček!!! žere, řve a nejede. Takový HDi 1,6 66kW-nejslabší-je daleko lepší, uspornější...atd. Podotýkám jsem přívrženec francouzských vozů, měl jsem laguny v 2,0, R19 1,8S a ted mám 2,2 HDi ve 406
Anonyme, nevím koho pojmenováváš "hnupem"? Opakuji jde o b e n z i n o v o u verzi 1,6 l/ 16V 80 kW. Jsme tři co mají tyto auta. Nikdo se zatím nedostal s dlouhodobou spotřebou pod 8l. A to oni jezdí podle předpisů. Jinak benzin. 1,6 bere v okamžité spotřebě na dálnici při 180 km/h, 28 až 32 l/Ckm. Ve městě s AC, při připrděných rychlostech, se nedostaneš průměrem pod 9,7 l/Ckm. Při ustálené rychlosti 90 km/h, po rovině na tempomat, nejde spotřeba pod 5,5 l./Ckm, při obsazení pouze řidičem. Protože to ani není možné. Přečti si, co je to specifická spotřeba. To co uvádíš, neberou v dlouhodobé spotřebě ani nafťáky. Jsi rád za 7,2 l/Ckm.
Vlastním model 307HB, 1,6/16V v provedení executive, v.06/2006. Vozidlo je opravdu velmi dobře až luxusně vybavené. Sedačky executive jsou velmi komfortní, žádná prkna ani měkota. Prostě akorát. Vnitřně prostorově a ergonomicky auto vyhovuje. Do 130km/h. je velmi tiché. Při běžném cestování je uvnitř příjemné ticho. Při překročení 4tis RPM se dostavuje velice decentní příjemně jemný brum od motoru. Auto je prosté pazvuků. Cestování s kvalitními pneumatikami M+S,195/65x15 je podstatně příjemnější, než s 205/55x16. Nízký profil přenáší více tlumené rázy od zadní nápravy a jsou znát vyjeté koleje od kamiónů. Jinak doporučuji rovněž zabalit do měkkého obsah rezervního kola. Princip upevnění páskem není to správné. Ovládání vozidla, řízení má dobrou zpětnou vazbu (je velice příjemné), řazení rychlostí lze označit rovněž za perfektní, jako celkové ovládání. Výkon motoru lze označit za dostatečný. Sice pod 3tis.RPM nic moc, ale nad 4tis.RPM je jízdní dynamika již velmi slušná. Jízda je tak příjemná, že se mnohdy ani nechce vystupovat. Průměrná spotřeba je 8,3l., ale já jezdím, abych si sjel. Auto jsem koupil s ohledem na pohodlí a vnější vzhled, který považuji za velmi dobrý. Najel jsem 23tis. km bez jakékoliv závady. Je dobré si zajezdit s tímto autem několik tis. km po Francii a potom u nás. Zjistíte na jaké podmínky je auto stavěné, a kde jsou příčiny. Peugeot 307 porovnávám s Corollou, Octavií II, Focusem II, které máme v rodině. A dále s předchozími, Primera 1,6 SLX, Sierra 2,0 Ghia, Citroen XM 2,0 a 2,5DT a C5, také Xedos 6 2,0. Slyšel jsem a četl na tyto vozidla dost nářků. Já jsem s ním zatím velice spokojen. Předpokládám, že to vydrží i nadále.
Klepaní odstraníš upevněním plastových krytek zadních tlumičů.Krytky při nárazu vyjedou z hliníkové misky a klepají.Plastovou krytku omotej v horní části izolační páskou, aby se zvětšil průměr, a zasuň do misky.Je možné z boku misky vyvrtat otvor a zašroubovat samořezný šroub, ale postačí i ta páska. Po úpravě přeji krásnou tichou jízdu.
Komentáře uživatelů k recenzi Peugeot 307
mam 307 kratku 1,4 hdi, spotreba okolo 5l, z miesta lenive, ked sa rozkotula , tak uz to celkom ide. neviem preco niektorych odbornikov trapi spotreba pri 170 km/h ??? je to predsa somarina, na taketo rychlosti sa vyrabaju ine auta, nehodnotte 307, strednu triedu, kt. je urcena na jazdu do roboty a v lete k moru. ja som spokojny, bez poruchy, najazdene 140 tis. nabuduce beriem 1,6 hdi.
29.01.2010 | 19:06:32 | 1,4 hdi Reagovat
Na firmě máme 2 tyto "skvosty" , to auto je super ale s motorem HDi... 1,6 16V 80kW- při rychlosti cca 150 km/hod se nedostanu pod 10 litrů na 100km. Výkon je o ničem..Nejvíc mě sere jak auto už při 170 řve..vždyt to točí už snad skoro 5000 otáček!!! žere, řve a nejede. Takový HDi 1,6 66kW-nejslabší-je daleko lepší, uspornější...atd. Podotýkám jsem přívrženec francouzských vozů, měl jsem laguny v 2,0, R19 1,8S a ted mám 2,2 HDi ve 406
21.12.2009 | 22:38:06 | Reagovat
Ach jo???
Anonyme, nevím koho pojmenováváš "hnupem"? Opakuji jde o b e n z i n o v o u verzi 1,6 l/ 16V 80 kW. Jsme tři co mají tyto auta. Nikdo se zatím nedostal s dlouhodobou spotřebou pod 8l. A to oni jezdí podle předpisů. Jinak benzin. 1,6 bere v okamžité spotřebě na dálnici při 180 km/h, 28 až 32 l/Ckm. Ve městě s AC, při připrděných rychlostech, se nedostaneš průměrem pod 9,7 l/Ckm. Při ustálené rychlosti 90 km/h, po rovině na tempomat, nejde spotřeba pod 5,5 l./Ckm, při obsazení pouze řidičem. Protože to ani není možné. Přečti si, co je to specifická spotřeba. To co uvádíš, neberou v dlouhodobé spotřebě ani nafťáky. Jsi rád za 7,2 l/Ckm.
21.12.2009 | 21:42:16 | Gold Reagovat
si hnup moj peugeot berie 6L aj z AC.Ako vlastne jazdiš? Ja jazdim okolo 180 tak sa nad sebou zamysli.
12.10.2009 | 22:09:07 | Reagovat
Přál bych takové auto většině.
Vlastním model 307HB, 1,6/16V v provedení executive, v.06/2006. Vozidlo je opravdu velmi dobře až luxusně vybavené. Sedačky executive jsou velmi komfortní, žádná prkna ani měkota. Prostě akorát. Vnitřně prostorově a ergonomicky auto vyhovuje. Do 130km/h. je velmi tiché. Při běžném cestování je uvnitř příjemné ticho. Při překročení 4tis RPM se dostavuje velice decentní příjemně jemný brum od motoru. Auto je prosté pazvuků. Cestování s kvalitními pneumatikami M+S,195/65x15 je podstatně příjemnější, než s 205/55x16. Nízký profil přenáší více tlumené rázy od zadní nápravy a jsou znát vyjeté koleje od kamiónů. Jinak doporučuji rovněž zabalit do měkkého obsah rezervního kola. Princip upevnění páskem není to správné. Ovládání vozidla, řízení má dobrou zpětnou vazbu (je velice příjemné), řazení rychlostí lze označit rovněž za perfektní, jako celkové ovládání. Výkon motoru lze označit za dostatečný. Sice pod 3tis.RPM nic moc, ale nad 4tis.RPM je jízdní dynamika již velmi slušná. Jízda je tak příjemná, že se mnohdy ani nechce vystupovat. Průměrná spotřeba je 8,3l., ale já jezdím, abych si sjel. Auto jsem koupil s ohledem na pohodlí a vnější vzhled, který považuji za velmi dobrý. Najel jsem 23tis. km bez jakékoliv závady. Je dobré si zajezdit s tímto autem několik tis. km po Francii a potom u nás. Zjistíte na jaké podmínky je auto stavěné, a kde jsou příčiny. Peugeot 307 porovnávám s Corollou, Octavií II, Focusem II, které máme v rodině. A dále s předchozími, Primera 1,6 SLX, Sierra 2,0 Ghia, Citroen XM 2,0 a 2,5DT a C5, také Xedos 6 2,0. Slyšel jsem a četl na tyto vozidla dost nářků. Já jsem s ním zatím velice spokojen. Předpokládám, že to vydrží i nadále.
06.01.2008 | 14:24:02 | Gold Reagovat
Klepaní odstraníš upevněním plastových krytek zadních tlumičů.Krytky při nárazu vyjedou z hliníkové misky a klepají.Plastovou krytku omotej v horní části izolační páskou, aby se zvětšil průměr, a zasuň do misky.Je možné z boku misky vyvrtat otvor a zašroubovat samořezný šroub, ale postačí i ta páska.
Po úpravě přeji krásnou tichou jízdu.
02.07.2007 | 17:46:48 | Rosťa Reagovat
Klepání
Pokud budeš mít zájem, tak napiš a to klepání v zadní části vozu snadno odstraníme.
02.04.2007 | 21:49:42 | Rosťa Reagovat