Rok výroby:2001Typ motoru:2.0HDiStav km při koupi:133 000 kmStav km nyní:133 600 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:ojetýJak dlouho auto používáte?1 měsícPrůměrná spotřeba:5.5 l/100 kmVloženo:26. 5. 2009
špatné řazení-občas dvojka přes zuby, nespolehlivý a na opravy drahý element, zlatá octavia, design 307 ok, ale jinak na h...
Hodnocení a zkušenosti s autem
Okamžitě z domu půjde ven! Abych tam jak debil dolejval nějakou močovinu a měnil po 80000km filtr, setrvák za nekřesťanský prachy to mě může peugeot políbit! Natlouk sem si peugeotem, měl sem octavii 1.9TDi 81kW-3 roky naprosto bez nákladů a strachu jestli mi odejdou věci, kerý by neměli, je hlučnější to je pravda ale kvalitnější TO ROZHODNĚ!!! a ještě když člověk dochlazuje turbo, nežene to hned od začátku, tak turbína vydrží i 300000km!! Váha vzduchu-oprava za 2500kč! ale aby odcházeli setrváky, měnili se řemenice torzních kmitů a jiný, to už je moc!
Najetých 130000km za 8 roků, to mi připadá jako stočený km. Protože na takovej nájezd by si asi normální člověk nekupoval diesel. Já mám za 6 let najeto nějakých 130 000 na litrové C1. A tento diesel tedy by musel jezdit ještě míň, než já. Nevěřím.
Se dívám že svět se hemží samým chytrákem a odborníkem!Nic ve zlém ale taky mám doma naftu co tento rok překročila reálných sto tisíc po sedmi letech.A věřím že nejsem jediný na světě tak nevidím důvod proč by to nemohl být i tento případ nebo kterýkoliv jiný.Ono jsou i lidé co si pořídí naftu s nájezdem i deset tisíc KM ročně protože chtějí třeba silnější auto a nechtějí jezdit se zbytečně velkou spotřebou když mohou mít naftu která je i rychlejší a méně nákladná.Holt dneska když se něco vyjímá tak je v tom asi hned nějaký háček či podvod...achjo.
Někdo jezdí víc,jiný málo,na tom není nic divného.Co si pořídil je jen jeho věc.I normální člověk si může koupit na poprcávání auto s naft.motorem.Jezdí jen kdy potřebuje a co se vyplatí nebo nevyplatí on nepotřebuje řešit.
Hmm, hmm, ustupuji vašim argumentům. Jen jsem měl vždy za to, že naftu si kupují řidiči na polykání porcí kilometrů, kdy benzín tolik nevydrží a víc žere. Na ježdění po městě a okolí mi to připadalo jako kravata pod plnovousem. Vzhledem k servisním nákladům, které jsou vyšší než u benzínu, se nic neušetří. Ale jak říkáte, co člověk to názor.
Nejsi sám,myslím si totéž, ropy-zvláště ty dnešní moderní jsou citlivé nakvalitu nafty a krátké trasy a studené starty jim nedělají dobře - ještě hůře v zimě. Nedovedu si představit, proč bych měl koupit diesel pokud najdu méně než řekněme cca 25tkm /rok. Ale proti gustu.......osbně mne dost děsí představa zadřeného čerpadla nebo "zamrzlé" nafty, chci být mobilní za jakékoliv situace i v době ledové......
Myslet si může člověk cokoliv:) teoreticky je to s tím motorem pravda ale v praxi je to možná i naopak. Teoreticky aby člověk najel těch 25 tisíc kilometrů ročně musel by najet 500 kilometrů denně což pochybuji že každý kdo má naftu tohle absolvuje.Pokud si někdo koupí naftový motor a jezdí po městě což není nic divného a využívá auto čistě pro nákupy, odvoz dětí do školy,cestu do zaměstnání, tak málo kdo najede takový nájezd přes 25 tisíc kilometrů ročně a stejně s tím autem jezdí bez nějakých problémů.Nedokážu si ani představit kam bych osobně mimo zaměstnání jezdil po městě abych najel 500 kilometrů denně:/ i kdyby člověk najel 100 kilometrů do zaměstnání denně nenajede teoreticky takový nájezd za rok a v tomto případě se nafta už vyplatí.
2.O HDi to je nesmrtelny motor a peugeoti samo o sobe jsou velice spolehlivý vozi. Moje 307sw 110 kobilek ma najeto už 240t. a krome rozvodu na 160t na tom motoru nic neodešlo. O komfortu a jizdních vlastnostech nemusíme vubec mluvit-proste baječne. A srovnavat to s koncernovímy vozy je fakt trapne. Příklad? 307SW r.2004 v DIESELU dnes porídite v dost dobrem stavu za 70 papíru.A co mužu mít z koncernovích vozu za 70tacu? Stary ojety paštiky... OKTAVKA r.99 /passat r.99/Audi A4 r.98/ 200t. na tachometru a dalších MIN. 100t stočeno :-D a vybava 5let za opicema ABS,PALUBNÍ POČÍTAČ A PŘ.OKNA v elektrice. A to je všechno.
Mimochodem tedy najsem ani majitelem ani bezmezným obdivovatelem koncernu, ALE napadlo tě někdy proč je ta francie o tolik levnější? Jsme všichni včetně skopčáků pitomci, nebo jsou ty žabožrouti totální spotřebák, co se za pár let rozloží na humus a vrátí přirozenou cestou přírodě?
Proč je koncern předražený to opravdu netuším:/protože v některých koncernových případech jsem nezaznamenal nějaký rapidní rozdíl o proti žabožroutům. Možná tak v ceně oprav což v tomto koncern prohrává.Ale možná to bude tím že si nekupuji ty nejlacinější žabožrouti jako někdo:)) ono není žabožrout jako žabožrout.Ono člověk se může dosti spálit u takové Octavie nebo Passatu a to tak že na to nikdy nezapomene.
Takže ti jako mám věřit, že nižší třády frantíků jsou šmejd a všší jsou supper? To opravdu píšeš vážně v nezhuleném stavu?
Já ti řeknu proč je koncern dražší i jako ojetina, protože je zkrátka kvalitnější a víc vydrží - to je panečku kouzlo, ceny stanovuje trh a tomu je fuk, kde to kdo vyrobil a co je na kapotě, ale zkušenosti se prostě zapomenout nedají.
To píšu opravdu vážně! a nemluvím o třídách.Ale málokdo bude čekat ještě od Renaultu jednoho z nejslabších žabožroutů co se týče spolehlivosti že jeho nejlaciněji vyrobený model bude nějaká kvalita. Jinak s tím že koncern více vydrží bych si nebyl až tak jistý:/ bych ti mohl povyprávět o jednom zasněném klukovi a jeho vysněným Passatu 2006 kterýmu se z toho stala akorát noční můra. Zeptej se nějakého nezaujatého mechanika na VW Touareg a Passat po roce 2005:) ty jsou na tom kolikrát mnohem hůř než kde jaký žabožrout. Mám dva žabožrouty 2001 a 2006 benzín a naftu a ani s jedním nemám nějaké velké potíže spíše žádné.Takže dokud to nezažiji tak k těm autům nemám ani právo říct něco špatného.Ovšem chce to trochu rozhled i v té konkrétní značce a dle jednoho modelu neodsuzovat celou značku.Kdybych to tak měl brát tak bych nechtěl ani dokonce žádného Japonce:)
Je jasné, že každé značce se občas něco nepovede (viz ten Touareg , to jsem taky slyšel od jeho majitele, ale dělají to čobolové, takže to může být stejný problém jako u 1203-trojek :-)- u některých je to ale od začátku program. Myslím, že nemá cenu se bavit vůbec o ojetinách, protože tam , kdo ví , co s tím kdo kde prováděl. Co se pažoutů týče, znal jsem podrobněji dva (405 kombi a 308 SW) a oboje byla bída veliká........
Tak jasně každý máme s určitou věcí vlastní zkušenosti:) problém je jen v tom že když se najde nějaký nepodařený nebo hodně poruchový model od značky která je prestižně prezentovaná tak nad tím každý mávne rukou.V případě FR aut to hned každý odsoudí že to je automaticky krám přitom jsou modely a určitě tisíce případů kdy tomu tak není,jenže to už nikdo nevidí a ani nechce. Beru tě že jsi měl s tím autem alespoň tu zkušenost:) i když ne zrovna dobrou.Horší jsou případy těch co na to plivou přitom to auto nikdy ani neměli.
Jinak jako celkem tě chápu:)měl jsi Renaulta který stál za nic. Tak o té značce nechceš už slyšet.Na druhou stranu o tom mluvíš až příliš že to vypadá že jsi měl všechny modely Renaultu za posledních 25 let a jezdil si s každým druhým jednotlivým modelem co se vyrobil,když se pořád oháníš s tím že Renault byl a je největší odpad. Připadá mě to asi jako když jsem si jednou koupil telefon a v ten moment jsem si řekl že od té značky už nikdy nic nechci,nakonec jsem si nedávno pořídil opět stejné značky a nemám s tím sebemenší problém.Ono tak je to podobně i s tím autem jen s tím že tam hrají roli větší peníze a větší starosti.
Nedá si pokoj a nedá, to je nějaká obsese ne ? Tak po milionté Xuboši - nereaguj na mne, nekomentuj, neplýtvej svými moudry - NEJSEM NA TY TVOJE KECY ZVĚDAVEJ, je ti to už takhle jasný, nebo potřebuješ specielní PC, které ti po reakci na můj příspěvek automaticky nafackuje, když už to nemůžu udělat sám?
Nepustil ma overovací kod, takýto "frajeri" typu a la Vašek sa vedia vyhrážať fackami cez internet, po prvej realnej "po papuli" by si sa pos..l.
Ked si ešte nesedel v inom aute ako Thália, či C max, tak by si vedel, že čím TVRDŠIE AUTO, tým skôr sa rozhrká a plasty vo vnútri škrípu ako šľak.
sadni si do W Passat s 200.000 km, a budeš počuť samé vrzganie, to isté X5, sadni si s tými istými km do nejakej C5, C6, alebo lacnej 406....s tými km.., budeš šokovaný rozdielom.
Souhlasím s tím že mě kolikrát udivuje když sednu do nějakého koncernu díky práci do nějaké novější Škodovky která má na tachometru 150 tisíc kilometrů není stará ani šest let a vrže jak kdyby to byl nějaký starý vysloužilí stroj,to ani stará Felda tak nevrže.Před pár měsíci jsem se vezl ve staré naftové 406 která mířila v ten moment na věčný odpočinek z roku 1995 které tedy už nefungoval display na rádiu,nesvítila kontrolka při zapnutých světlech a podobné neduhy ovšem na to že to mělo přes 300 tisíc kilometrů tomu nekazil komfort žádný pazvuk a to bylo to auto staré 18-19 let a ještě dovezené i Itálie. Netvrdím že každý koncern vrže i z osobní zkušenosti vím třeba o VW GOLF IV který jezdí denně jako vozidlo pro TAXI služby a nemá s tím sebemenší problém.Jako pravda že když jsem jel s něčím nebo v něčem co až překvapivě brzo vrzalo tak to byl koncern nebo starší Italská auta.Řekl bych že díky bytelnosti zpracování se to zejména na Českých silnicích brzo všechno vyklepe,a v případě starších Italských aut hrála roli kvalita zpracování.
Máme doma peugeot 307/ 1.4hdi ( 2002 ),dále peugeot 307 2.0hdi ( 2002 ), dále peugeot partner 1.6 hdi ( 2008 ) a aby toho nebylo málo, tak jsme zakoupily peugeot 308 1.6 hdi (2013 ). Musím říct, že jsou to absolutně bezproblémová auta po celou dobu bez servisů !!! Super pohodlná auta což ve srovnání s VW a škodovkou nelze ani srovnávat. Mějte se hezky a nenechte se rozhodit od keců záporných autorů na tadyté debatě. Možná píšou jen blbosti z doslechu :-)
10.08.2013 | 13:15:22 | karel
| 178.77.238.*Reagovat
307
Mám 307 2l hdi, rok z bazaru. Ma najete 100007 km a chodi jako hodinky a to bez zavady.
18.12.2012 | 11:23:41 | IVAN
| 85.207.89.*Reagovat
RE: 307
hoj já jsem včera kupil ten samý stroj. Má 140 tis a zdá se mi ok. Nic nikde nebouchá neklepe a myslím že super stav. Nevíš kdy měnit rozvody? Spotřeba do 6 litrů a díly dostupné a levné. Filtr pevných je asi ok. Jednou za čas mu dám céres a je vše venku Ne? Lidi to moc asi řeší:-)
tak ten borec s tou felinou mě dostal..měnil jsem akorát motor:D tak ty se di vycpat..a co se týče tvého kamarádíčka, to že měnil gumy nemusí nutně znamenat že za to může auto nýbrž řidič, který je kretén, nebo si nemá kupovat gumy z kauflandu za pár šupů.
A co se týče autora tohoto tématu- jsi absolutní idiot hodnotit auto po 600 km? Nespadl jsi z višně? Podle mě jsi úplnej idiot, kterej si koupil střep, kterej už někdo domrdal před tebou. Příště až si budeš kupovat auto tak si vem někoho kdo tomu rozumí sebou. Jinak vůbec nerozumim tomu proč si vyměnil oktávku za peugeota? Že by proto že si jí dosral a pak prodal jako bývalí majitel peugeota, kterýho sis teď koupil? POkud ano jsem jedině šťastnej že na tebe taky došlo
Smeju se skoro všem co zde pišou :) jak muzete srovnavat škodovku z francii :D skodovka ma jedinej dobrej motor a to 1,9tdi 66kw dalsi verze jsou přehulene zmetky co nic nevydrzi... a Druha vec ktera me tu rozesmala.. jak muze nekdo srovnavat Reaulta z Peugeotem :) To snad ani nejde.. Reanult je šrot a kazi povest francie to je tak vse .. Nevim kdo ma jake zažitky z peugeotem ale Pro me a me kolegy je to zatim nejspolehlivejsi auto co sme kdy meli :) az je -30 nebo kolik tak porad vklidu... leto zima nevadi :) jedine co peugeotu nechvalim je mozna elektronika ta se obcas zbylbne... ale vzivote jsem nevidel rezaveho peugeota narozdil od jinych značek :) proste kvalita ... zatim me ani jeden zmych peugeotu nezklamal a to uz mam 8 kousek... zatim pořad benzin... Nafta patři na pole jak se říká
no je to vec praxe ja som po skusenostiach z P605 kupený nový zanevrel na peugeoty 1. spravania v servise v Nitre je ortasne 2. diely na opravu a 3.spolahlivosť ,je pravda že som ho zodral na kosť predal som ho ked malo 450000 za 6 rokov a asi 100 chýb dobrá bola už len pevodovka a kasňa čo je ako tank a prekvapivo nehrzavela ale bola to radosť servisakov stale niečo nefungovalo...ale zasa velmi pohodlne,tiché a relativne úsporné ,teraz mám lahunu 3 apo lag.2 je to spolahlivosť sama...a to mam 170000kmpredtim lag 2 podobná ale hlučna a vrzgaváá...
23.09.2012 | 23:52:07 | Andy
| 176.61.220.*Reagovat
P 307
No něco na tom bude.mám 307 Break 2.0 HDI 110 FAP- při 100 tis. km ještě vše ok teď 140 tis km a všecko jde do pi.. -váha vzduchu,FAP,elektrika(tam neni nic k podivení-Francie) atd atd-půjde žabák z domu.asi výměnou za SAAB 9-3 v benzínu.jinak co se týče designu tak tam to byla LOVE na první pohled.škoda těch vnitřností
auto, na 307 presne neviem, ale na 607 je pred ľavým kolesom, pod ĽZ dverami. Takže z princípu by to malo byť aj na 307 podobne. Je tam obyčajne plechový kryt, nádoba má okolo 3 litre. Skúška plnosti: klasika: drôt, cez horný otvor vopchať dnu... . Ak je už málo, tak Vám skočí na počítači hláška o nutnosti doplnenia. A obyčajne skočí do núdzového režimu. Sú dva druhy, v servise Vám povedia podľa VIN-ka. Naplnenie stojí cca 3.500-4.500 SKK/ 180-200.000 km.
Vratme sa k recenzii, ktora je uplne o nicom, si musel byt dobry debil, ked si si kupil roz..baneho crepa, na ktorom si najazdil 600 km a rozpadlo sa! Si slepy, blby a autam sa rozumies asi ako Tingi wingi z Teletubies. Inak mam taky dojem, ako keby recenziu pisal Pelikan...
Chtěl jsem se zeptat, proč se tdi jaksi přestává vyrábět a všude se cpou ty nové né zrovna povedené comonrejly? Tdi jsou hlučnější, ale pokud se člověk chová slušně k motoru, tak vydrží jednou tolik co ty novější hdi atd.. Dále tdi nepracuje s tak velkými tlaky, není choulostivý na naši przněnou naftu, má menší spotřebu. Jedinou nevýhodou u tdi je trošku větší hlučnost, ale tu nám ruší spoustu dálších výhod, co nové hádéčka, cédéčka postrádají. Dříve platilo: kup ojetého nafťáka znamená: šetři na nové turbo, dnes u hádéček: šetři na nový motor!!! Sem z toho volaký zmeťený. Předem díky za odpovědi.
Francouzská auta jsou sračky na n-tou. V životě jsem žádné neměl, ale tohle vím bezpečně. Mám totiž spostu známých v hospodě, kteří francouze měli a byly hrozně poruchoví. Kámoš měl 5 renaultů a furt se mu to sralo. Představte si, že tam měnil skoro všecko: rozvody, čepy, olej, všechny filtry, dokonce i pneumatiky...Hrozný střep..Já mám felicii ta je spolehlivá. Na té jsem měnil jen motor, lemy, prahy, 5. dveře..takže běžný spotřebák, nic víc!
Radši Tdi,než Hdi,měl jsem oboje a Tdi bylo spolehlivějši a dalo se s nim jezdit za nižši spotřebu a zatah mělo taky lepši,je fakt,že bylo malinko hlučnějši oproti Hdi,ale zase takovy rozdil to neni,na Hdi jsem řešil spoustu problemu,odešlo podavaci čerpadlo,uhnily kabely u motoru,takže auto padalo do nouzaku,z něčeho tam tekla nafta,přetěsnovali to a daval jsem řemenici na klice,hrozně mlatila,když jsem to prodaval,mělo to najeto140tis,poctivych.Kdyžto s Tdi nebyly problemy žadny a to mělo najeto ještě o 30 tisic vic,když jsem to prodaval.tod moje zkušenost....
Čo sa týka inovácii tak ťa musím sklamať. VW je takmer vždy medzi poslednými, aj keď posledný medzi prvými. Ale Fiat a PSA robia majú inovatívnejšie motory.
ono tdi je ozaj nadpriemerne dobry motor a daleko predbehol svojimi vlastnostami dobu, konkurencia mala co robit a ze si dala na cas aby sa priblizila/dobehla napriek tomu i dnes niektorymi parametrami a uzivatelsky hlavne a vysoko cenenymi schopnostami drzi latku stale hodne vysoko
než vypotíš ďalšiu hlúposť o HDi motoroch, tak by som Ťa chcel upozorniť, že FAP vydrží pokojne 180-200.000 km. Nemusí sa meniť za nový, stačí za repas, alebo aj stačí vyumývať v roztoku, ktorý Ti hociaký ochotnejší mechanik urobí za pár korún. 307 naozaj nie je pýchou Peugeotu, vlastne je to to najhoršie, ale to si treba zistiť skôr. A po 600 km niečo hodnotiť, tak to mi príde ako urážka inteligencie čitateľov Tvojej recenzie. A mimochodom: FAP začali ako prví na svete montovať PSA. W, BMW a spol až po PSA. Vďaka nemu Ti nečmudí motor ako stará Ávia a Ty sa ho ľahšie zbavíš-predáš, lebo dokonale maskuje stav motora. Minule som išiel za Avensisom, asi 2004-2005 r.v., neskutočne mu čmudilo z výfuku. Tá remenica torzných kmitov za cca 5.000 SKK / 120-160.000 km Ti znižuje vibrácie a umožňuje sa rozprávať v kabíne. Ak by si išiel TDi, tak by Ťa do 5 min. rozbolele hlava. Z hluku. A májú ju všetky lepšie dieslové motory. Dá sa vymeniť za pevnú, ale potom už tak netlmí kmity a motor drnčí. A možno preto, že HDi sú tie najhoršie šmejdy na svete, tak ich každý montuje. Už aj W....
Tak to jsem nějak nepochopil :hýčká všech 6 pasažérů...odkdy dělá škoda oktávky pro 6 lidí ?A to že hýčká pasažéry bych pochyboval,hlavně ti vzadu trpí nedostatkem prostoru.Jinak však souhlas,peugeot s takovými motory nebrat.Automobilky se chlubí,jaké dělají ekologické motory,ale jak to zatíží finančně majitele po ujetí určitých km a není to rozhodně moc km ,tak ten se pak značně prohne.
octavia je kralovsky voz, alebo v nasich pomeroch vladny voz, tiez prezyvana ekologicky kral kvoli takmer nulovej spotrebe. motory tdi vyrabane touto automobilkou niekolko storoci sa vyznacuju extremnou kultivovanostou, ako som uz napisal minimalnou spotrebou (v niektorych pripadoch nulovou) a dychberucim vykonom. V masich zaostalych krajinach je sice otypovana ako nizsia stredna trieda ale zasvetenci vedia, ze to je komfortna limuzina, ktora hycka vsetkych 6 pasazierov maximalnym komfortom a priestorom - hlavne vzadu, vpredu je miesto ozaj iba pre sofera v obleku. jazda v tomto aute je neopakovatelny zazitok.
a co ked ma aj octavia dvojhmotak, ked sa nekazi co to ma spolocne s argumentom vidim ake vypatlane palice sem... vymenit octaviu za hociaký francuzky vergel je chybaaaaaa
Toto není recenze na auto, ale odhalení debility pisatele. Až si příště půjdeš koupit auto, vem si sebou někoho, když tomu nerozumíš a nepoznáš rozesraný auto, a taky se v něm nejdřív projeď. To se běžně dělá, než vyvalíš balík. Troubo ! Pěkně si nalít!
Presne s týmto mal známy na 307 problémy, ešte x- blbostí, šrot, tá 307 pri 100 tis vypadala ako vrak (od nova) a jazdil ešte na mazde 3 (od nova, používala ju celá rodina), pri 100 tis km ani nevedela, že sa na nej jazdí ;) čo sa týka O ani zadarmo, ďalší vrak, aj ked opravi lacnejšie. Posledná oprava O II, 150 tis ;)
Za prvé je to zase recenze na olítaný verk a za druhé - co jsem slyšel od majitele 1,9 TDi - výměna váhy vzduchu u Octavie je prý "jako" mnohem dražší - až 10000,- Kč, jenže obvykle se nabízí "jako" s výraznou slevou (asi za 3000,-), aby jim to zákazník nehodil na hlavu, páč to mění skoro každý :-)
Bud v klidu,ja udělal tu samou blbost co ty,měl jsem taky Octu TDi 81kw a blbec jsem ji prodal a koupil francouzsky skvost Lagunu DCi,bylo to něco neskutečnyho,po roce šla z domu a ja se vratil k VW,koupil jsem passata 96Kw tdi combi,mam ho druhy rok a jedine co měnim je olej a destičky..Francouzi maji hezky akorat design,tim to všechno konči..
Koktávka 1,9 81kw nemá dělenej setrvák !! Setrvačník má, ale ne dvouhmotovej! Tahle motorizace bylo nejlepší TDI co kdy VW vyrobil. Bez filtru a bez dělenýho setrváku.
Komentáře uživatelů k recenzi Peugeot 307
Najetých 130000km za 8 roků, to mi připadá jako stočený km. Protože na takovej nájezd by si asi normální člověk nekupoval diesel. Já mám za 6 let najeto nějakých 130 000 na litrové C1. A tento diesel tedy by musel jezdit ještě míň, než já. Nevěřím.
17.10.2013 | 18:34:03 | | 89.102.164.* Reagovat
RE:
Se dívám že svět se hemží samým chytrákem a odborníkem!Nic ve zlém ale taky mám doma naftu co tento rok překročila reálných sto tisíc po sedmi letech.A věřím že nejsem jediný na světě tak nevidím důvod proč by to nemohl být i tento případ nebo kterýkoliv jiný.Ono jsou i lidé co si pořídí naftu s nájezdem i deset tisíc KM ročně protože chtějí třeba silnější auto a nechtějí jezdit se zbytečně velkou spotřebou když mohou mít naftu která je i rychlejší a méně nákladná.Holt dneska když se něco vyjímá tak je v tom asi hned nějaký háček či podvod...achjo.
17.10.2013 | 20:21:42 | | 94.112.170.* Reagovat
RE:
Někdo jezdí víc,jiný málo,na tom není nic divného.Co si pořídil je jen jeho věc.I normální člověk si může koupit na poprcávání auto s naft.motorem.Jezdí jen kdy potřebuje a co se vyplatí nebo nevyplatí on nepotřebuje řešit.
18.10.2013 | 07:13:07 | | 88.100.179.* Reagovat
RE:
Hmm, hmm, ustupuji vašim argumentům. Jen jsem měl vždy za to, že naftu si kupují řidiči na polykání porcí kilometrů, kdy benzín tolik nevydrží a víc žere. Na ježdění po městě a okolí mi to připadalo jako kravata pod plnovousem. Vzhledem k servisním nákladům, které jsou vyšší než u benzínu, se nic neušetří. Ale jak říkáte, co člověk to názor.
18.10.2013 | 16:17:31 | | 89.102.228.* Reagovat
RE:
Nejsi sám,myslím si totéž, ropy-zvláště ty dnešní moderní jsou citlivé nakvalitu nafty a krátké trasy a studené starty jim nedělají dobře - ještě hůře v zimě. Nedovedu si představit, proč bych měl koupit diesel pokud najdu méně než řekněme cca 25tkm /rok. Ale proti gustu.......osbně mne dost děsí představa zadřeného čerpadla nebo "zamrzlé" nafty, chci být mobilní za jakékoliv situace i v době ledové......
19.10.2013 | 09:34:58 | Vašek | 82.142.100.* Reagovat
RE:
Myslet si může člověk cokoliv:) teoreticky je to s tím motorem pravda ale v praxi je to možná i naopak.
Teoreticky aby člověk najel těch 25 tisíc kilometrů ročně musel by najet 500 kilometrů denně což pochybuji že každý kdo má naftu tohle absolvuje.Pokud si někdo koupí naftový motor a jezdí po městě což není nic divného a využívá auto čistě pro nákupy, odvoz dětí do školy,cestu do zaměstnání, tak málo kdo najede takový nájezd přes 25 tisíc kilometrů ročně a stejně s tím autem jezdí bez nějakých problémů.Nedokážu si ani představit kam bych osobně mimo zaměstnání jezdil po městě abych najel 500 kilometrů denně:/ i kdyby člověk najel 100 kilometrů do zaměstnání denně nenajede teoreticky takový nájezd za rok a v tomto případě se nafta už vyplatí.
19.10.2013 | 15:06:21 | | 94.112.143.* Reagovat
RE: Dáke čudné počty, nie?
500 km denne x cca 200 dní...
19.10.2013 | 16:14:39 | ľuboš | 85.237.227.* Reagovat
RE: Dáke čudné počty, nie?
Ano člověče máš pravdu trochu jsem se přepočítal:)
19.10.2013 | 16:29:46 | | 94.112.143.* Reagovat
RE: negramot
365 x 500 = 182.500
365 x 500 = 182.500
365 x 500 = 182.500
365 x 500 = 182.500
26.02.2016 | 18:18:43 | | 88.102.192.* Reagovat
307? bomba za skvelí prachy
2.O HDi to je nesmrtelny motor a peugeoti samo o sobe jsou velice spolehlivý vozi. Moje 307sw 110 kobilek ma najeto už 240t. a krome rozvodu na 160t na tom motoru nic neodešlo. O komfortu a jizdních vlastnostech nemusíme vubec mluvit-proste baječne. A srovnavat to s koncernovímy vozy je fakt trapne. Příklad? 307SW r.2004 v DIESELU dnes porídite v dost dobrem stavu za 70 papíru.A co mužu mít z koncernovích vozu za 70tacu? Stary ojety paštiky... OKTAVKA r.99 /passat r.99/Audi A4 r.98/ 200t. na tachometru a dalších MIN. 100t stočeno :-D a vybava 5let za opicema ABS,PALUBNÍ POČÍTAČ A PŘ.OKNA v elektrice. A to je všechno.
17.10.2013 | 01:33:48 | TUčO | 95.85.195.* Reagovat
RE: 307? bomba za skvelí prachy
Češtinářce nafackovat..........:-(
17.10.2013 | 12:42:39 | Vašek | 82.142.100.* Reagovat
RE: 307? bomba za skvelí prachy
Mimochodem tedy najsem ani majitelem ani bezmezným obdivovatelem koncernu, ALE napadlo tě někdy proč je ta francie o tolik levnější? Jsme všichni včetně skopčáků pitomci, nebo jsou ty žabožrouti totální spotřebák, co se za pár let rozloží na humus a vrátí přirozenou cestou přírodě?
17.10.2013 | 12:47:21 | Vašek | 82.142.100.* Reagovat
RE: 307? bomba za skvelí prachy
Proč je koncern předražený to opravdu netuším:/protože v některých koncernových případech jsem nezaznamenal nějaký rapidní rozdíl o proti žabožroutům.
Možná tak v ceně oprav což v tomto koncern prohrává.Ale možná to bude tím že si nekupuji ty nejlacinější žabožrouti jako někdo:)) ono není žabožrout jako žabožrout.Ono člověk se může dosti spálit u takové Octavie nebo Passatu a to tak že na to nikdy nezapomene.
17.10.2013 | 13:04:48 | | 94.112.170.* Reagovat
RE: 307? bomba za skvelí prachy
Takže ti jako mám věřit, že nižší třády frantíků jsou šmejd a všší jsou supper? To opravdu píšeš vážně v nezhuleném stavu?
Já ti řeknu proč je koncern dražší i jako ojetina, protože je zkrátka kvalitnější a víc vydrží - to je panečku kouzlo, ceny stanovuje trh a tomu je fuk, kde to kdo vyrobil a co je na kapotě, ale zkušenosti se prostě zapomenout nedají.
17.10.2013 | 14:41:31 | Vašek | 82.142.100.* Reagovat
RE: 307? bomba za skvelí prachy
"ceny stanovuje trh a tomu je fuk, kde to kdo vyrobil a co je na kapotě" tak tímto tvrzením bych si nebyl vůbec jistý
17.10.2013 | 14:58:42 | | 78.102.79.* Reagovat
RE: 307? bomba za skvelí prachy
To píšu opravdu vážně! a nemluvím o třídách.Ale málokdo bude čekat ještě od Renaultu jednoho z nejslabších žabožroutů co se týče spolehlivosti že jeho nejlaciněji vyrobený model bude nějaká kvalita.
Jinak s tím že koncern více vydrží bych si nebyl až tak jistý:/ bych ti mohl povyprávět o jednom zasněném klukovi a jeho vysněným Passatu 2006 kterýmu se z toho stala akorát noční můra.
Zeptej se nějakého nezaujatého mechanika na VW Touareg a Passat po roce 2005:) ty jsou na tom kolikrát mnohem hůř než kde jaký žabožrout.
Mám dva žabožrouty 2001 a 2006 benzín a naftu a ani s jedním nemám nějaké velké potíže spíše žádné.Takže dokud to nezažiji tak k těm autům nemám ani právo říct něco špatného.Ovšem chce to trochu rozhled i v té konkrétní značce a dle jednoho modelu neodsuzovat celou značku.Kdybych to tak měl brát tak bych nechtěl ani dokonce žádného Japonce:)
17.10.2013 | 15:20:55 | | 94.112.170.* Reagovat
RE: 307? bomba za skvelí prachy
Je jasné, že každé značce se občas něco nepovede (viz ten Touareg , to jsem taky slyšel od jeho majitele, ale dělají to čobolové, takže to může být stejný problém jako u 1203-trojek :-)- u některých je to ale od začátku program. Myslím, že nemá cenu se bavit vůbec o ojetinách, protože tam , kdo ví , co s tím kdo kde prováděl.
Co se pažoutů týče, znal jsem podrobněji dva (405 kombi a 308 SW) a oboje byla bída veliká........
17.10.2013 | 15:34:14 | Vašek | 82.142.100.* Reagovat
RE: 307? bomba za skvelí prachy
Tak jasně každý máme s určitou věcí vlastní zkušenosti:) problém je jen v tom že když se najde nějaký nepodařený nebo hodně poruchový model od značky která je prestižně prezentovaná tak nad tím každý mávne rukou.V případě FR aut to hned každý odsoudí že to je automaticky krám přitom jsou modely a určitě tisíce případů kdy tomu tak není,jenže to už nikdo nevidí a ani nechce.
Beru tě že jsi měl s tím autem alespoň tu zkušenost:) i když ne zrovna dobrou.Horší jsou případy těch co na to plivou přitom to auto nikdy ani neměli.
17.10.2013 | 15:41:16 | | 94.112.170.* Reagovat
RE: 307? bomba za skvelí prachy
Jinak jako celkem tě chápu:)měl jsi Renaulta který stál za nic.
Tak o té značce nechceš už slyšet.Na druhou stranu o tom mluvíš až příliš že to vypadá že jsi měl všechny modely Renaultu za posledních 25 let a jezdil si s každým druhým jednotlivým modelem co se vyrobil,když se pořád oháníš s tím že Renault byl a je největší odpad.
Připadá mě to asi jako když jsem si jednou koupil telefon a v ten moment jsem si řekl že od té značky už nikdy nic nechci,nakonec jsem si nedávno pořídil opět stejné značky a nemám s tím sebemenší problém.Ono tak je to podobně i s tím autem jen s tím že tam hrají roli větší peníze a větší starosti.
17.10.2013 | 15:35:58 | | 94.112.170.* Reagovat
RE: 307? bomba za skvelí prachy
Že Ta hanba nefackuje Vašku, takto drístať!!
Sadni si do W Pasatu 10 ročného s 400.000 km a presadni do 406, al. 407.
Potom rozprávaj. W bude čistý šrot, rovnako aj BMW, interiéry u oboch zničené, plasty až do biela vyšúchané.
Nové...ano, tu sú Nemci vpredu prvé 2-3 roky..., potom sú horšie ako Dacie.
17.10.2013 | 18:03:31 | ľuboš | 85.237.227.* Reagovat
RE: 307? bomba za skvelí prachy
Nedá si pokoj a nedá, to je nějaká obsese ne ? Tak po milionté Xuboši - nereaguj na mne, nekomentuj, neplýtvej svými moudry - NEJSEM NA TY TVOJE KECY ZVĚDAVEJ, je ti to už takhle jasný, nebo potřebuješ specielní PC, které ti po reakci na můj příspěvek automaticky nafackuje, když už to nemůžu udělat sám?
18.10.2013 | 08:22:41 | Vašek | 82.142.100.* Reagovat
RE: 307? bomba za skvelí prachy
Daj sa liečiť blbečku...., nezobral si si prášky na hlavu?
Prikazuj si svojmu ..., vieš komu.
ked raz trepeš, tak trepeš, neviem, či si sprostý a nevychovaný od narodenia, alebo to máš dedičné.
Blb s Thaliou.
18.10.2013 | 10:24:55 | ľuboš | 85.237.227.* Reagovat
RE: 307? bomba za skvelí prachy
Ano, tato reakce tě krátce a výstižně charkterizuje, netřeba další komentáře.......
18.10.2013 | 11:19:05 | Vašek | 82.142.100.* Reagovat
RE: 307? bomba za skvelí prachy
Nepustil ma overovací kod, takýto "frajeri" typu a la Vašek sa vedia vyhrážať fackami cez internet, po prvej realnej "po papuli" by si sa pos..l.
Ked si ešte nesedel v inom aute ako Thália, či C max, tak by si vedel, že čím TVRDŠIE AUTO, tým skôr sa rozhrká a plasty vo vnútri škrípu ako šľak.
sadni si do W Passat s 200.000 km, a budeš počuť samé vrzganie, to isté X5, sadni si s tými istými km do nejakej C5, C6, alebo lacnej 406....s tými km.., budeš šokovaný rozdielom.
O "kvalite" plastov z koncernu ani nehovorím.
18.10.2013 | 12:39:50 | ľuboš | 85.237.227.* Reagovat
RE: 307? bomba za skvelí prachy
Souhlasím s tím že mě kolikrát udivuje když sednu do nějakého koncernu díky práci do nějaké novější Škodovky která má na tachometru 150 tisíc kilometrů není stará ani šest let a vrže jak kdyby to byl nějaký starý vysloužilí stroj,to ani stará Felda tak nevrže.Před pár měsíci jsem se vezl ve staré naftové 406 která mířila v ten moment na věčný odpočinek z roku 1995 které tedy už nefungoval display na rádiu,nesvítila kontrolka při zapnutých světlech a podobné neduhy ovšem na to že to mělo přes 300 tisíc kilometrů tomu nekazil komfort žádný pazvuk a to bylo to auto staré 18-19 let a ještě dovezené i Itálie.
Netvrdím že každý koncern vrže i z osobní zkušenosti vím třeba o VW GOLF IV který jezdí denně jako vozidlo pro TAXI služby a nemá s tím sebemenší problém.Jako pravda že když jsem jel s něčím nebo v něčem co až překvapivě brzo vrzalo tak to byl koncern nebo starší Italská auta.Řekl bych že díky bytelnosti zpracování se to zejména na Českých silnicích brzo všechno vyklepe,a v případě starších Italských aut hrála roli kvalita zpracování.
18.10.2013 | 15:09:57 | | 94.112.143.* Reagovat
Peugeot
Máme doma peugeot 307/ 1.4hdi ( 2002 ),dále peugeot 307 2.0hdi ( 2002 ), dále peugeot partner 1.6 hdi ( 2008 ) a aby toho nebylo málo, tak jsme zakoupily peugeot 308 1.6 hdi (2013 ). Musím říct, že jsou to absolutně bezproblémová auta po celou dobu bez servisů !!! Super pohodlná auta což ve srovnání s VW a škodovkou nelze ani srovnávat. Mějte se hezky a nenechte se rozhodit od keců záporných autorů na tadyté debatě. Možná píšou jen blbosti z doslechu :-)
10.08.2013 | 13:15:22 | karel | 178.77.238.* Reagovat
307
Mám 307 2l hdi, rok z bazaru. Ma najete 100007 km a chodi jako hodinky a to bez zavady.
18.12.2012 | 11:23:41 | IVAN | 85.207.89.* Reagovat
RE: 307
hoj já jsem včera kupil ten samý stroj. Má 140 tis a zdá se mi ok. Nic nikde nebouchá neklepe a myslím že super stav. Nevíš kdy měnit rozvody? Spotřeba do 6 litrů a díly dostupné a levné. Filtr pevných je asi ok. Jednou za čas mu dám céres a je vše venku Ne? Lidi to moc asi řeší:-)
08.03.2015 | 20:04:40 | RAdel | 109.81.211.* Reagovat
felina,km
tak ten borec s tou felinou mě dostal..měnil jsem akorát motor:D tak ty se di vycpat..a co se týče tvého kamarádíčka, to že měnil gumy nemusí nutně znamenat že za to může auto nýbrž řidič, který je kretén, nebo si nemá kupovat gumy z kauflandu za pár šupů.
A co se týče autora tohoto tématu- jsi absolutní idiot hodnotit auto po 600 km? Nespadl jsi z višně? Podle mě jsi úplnej idiot, kterej si koupil střep, kterej už někdo domrdal před tebou. Příště až si budeš kupovat auto tak si vem někoho kdo tomu rozumí sebou. Jinak vůbec nerozumim tomu proč si vyměnil oktávku za peugeota? Že by proto že si jí dosral a pak prodal jako bývalí majitel peugeota, kterýho sis teď koupil? POkud ano jsem jedině šťastnej že na tebe taky došlo
18.10.2011 | 15:31:18 | martas | 95.143.143.* Reagovat
:)
Smeju se skoro všem co zde pišou :) jak muzete srovnavat škodovku z francii :D skodovka ma jedinej dobrej motor a to 1,9tdi 66kw dalsi verze jsou přehulene zmetky co nic nevydrzi... a Druha vec ktera me tu rozesmala.. jak muze nekdo srovnavat Reaulta z Peugeotem :) To snad ani nejde.. Reanult je šrot a kazi povest francie to je tak vse .. Nevim kdo ma jake zažitky z peugeotem ale Pro me a me kolegy je to zatim nejspolehlivejsi auto co sme kdy meli :) az je -30 nebo kolik tak porad vklidu... leto zima nevadi :) jedine co peugeotu nechvalim je mozna elektronika ta se obcas zbylbne... ale vzivote jsem nevidel rezaveho peugeota narozdil od jinych značek :) proste kvalita ... zatim me ani jeden zmych peugeotu nezklamal a to uz mam 8 kousek... zatim pořad benzin... Nafta patři na pole jak se říká
17.09.2010 | 17:33:50 | tomas Reagovat
RE: :)
no je to vec praxe ja som po skusenostiach z P605 kupený nový zanevrel na peugeoty
1. spravania v servise v Nitre je ortasne
2. diely na opravu a
3.spolahlivosť ,je pravda že som ho zodral na kosť predal som ho ked malo 450000 za 6 rokov a asi 100 chýb dobrá bola už len pevodovka a kasňa čo je ako tank a prekvapivo nehrzavela ale bola to radosť servisakov stale niečo nefungovalo...ale zasa velmi pohodlne,tiché a relativne úsporné ,teraz mám lahunu 3 apo lag.2 je to spolahlivosť sama...a to mam 170000kmpredtim lag 2 podobná ale hlučna a vrzgaváá...
23.09.2012 | 23:52:07 | Andy | 176.61.220.* Reagovat
P 307
No něco na tom bude.mám 307 Break 2.0 HDI 110 FAP- při 100 tis. km ještě vše ok teď 140 tis km a všecko jde do pi.. -váha vzduchu,FAP,elektrika(tam neni nic k podivení-Francie) atd atd-půjde žabák z domu.asi výměnou za SAAB 9-3 v benzínu.jinak co se týče designu tak tam to byla LOVE na první pohled.škoda těch vnitřností
21.01.2010 | 20:54:05 | Pedro Reagovat
Kolesom, pred
ľavým Zadným...ľuboš.
22.11.2009 | 12:18:46 | Reagovat
Treba sa pozrieť pod
auto, na 307 presne neviem, ale na 607 je pred ľavým kolesom, pod ĽZ dverami.
Takže z princípu by to malo byť aj na 307 podobne. Je tam obyčajne plechový kryt, nádoba má okolo 3 litre.
Skúška plnosti: klasika: drôt, cez horný otvor vopchať dnu... .
Ak je už málo, tak Vám skočí na počítači hláška o nutnosti doplnenia. A obyčajne skočí do núdzového režimu. Sú dva druhy, v servise Vám povedia podľa VIN-ka.
Naplnenie stojí cca 3.500-4.500 SKK/ 180-200.000 km.
22.11.2009 | 12:16:56 | ľuboš Reagovat
aditiva peugeot 307 2.0hdi 110
prosim ta da sa zistit doma aka je hladina aditiva? kde sa nachadza nadobka?
22.11.2009 | 10:58:29 | lubosek32 Reagovat
Vratme sa k recenzii, ktora je uplne o nicom, si musel byt dobry debil, ked si si kupil roz..baneho crepa, na ktorom si najazdil 600 km a rozpadlo sa! Si slepy, blby a autam sa rozumies asi ako Tingi wingi z Teletubies. Inak mam taky dojem, ako keby recenziu pisal Pelikan...
31.05.2009 | 20:30:25 | Reagovat
No nie rovnake, Peugeoty su aspon pekne....
31.05.2009 | 19:20:08 | lakinooo Reagovat
Sa mi to tu páči
Ako všetci sračku peugeot nazývate sračkou čo je a sračky O a O II nazývate super autom :-D
No aj škodovky aj peuteogty sú sračky a to rovnaké ;)
31.05.2009 | 12:46:46 | OVCA Reagovat
motory
Chtěl jsem se zeptat, proč se tdi jaksi přestává vyrábět a všude se cpou ty nové né zrovna povedené comonrejly? Tdi jsou hlučnější, ale pokud se člověk chová slušně k motoru, tak vydrží jednou tolik co ty novější hdi atd.. Dále tdi nepracuje s tak velkými tlaky, není choulostivý na naši przněnou naftu, má menší spotřebu. Jedinou nevýhodou u tdi je trošku větší hlučnost, ale tu nám ruší spoustu dálších výhod, co nové hádéčka, cédéčka postrádají. Dříve platilo: kup ojetého nafťáka znamená: šetři na nové turbo, dnes u hádéček: šetři na nový motor!!! Sem z toho volaký zmeťený. Předem díky za odpovědi.
31.05.2009 | 09:13:55 | kraken Reagovat
To Kočka
Za 100 bodov. Konečne výstižný príspevok do diskusie :-)))
31.05.2009 | 06:43:35 | Svoro Reagovat
ojoj
Francouzská auta jsou sračky na n-tou. V životě jsem žádné neměl, ale tohle vím bezpečně. Mám totiž spostu známých v hospodě, kteří francouze měli a byly hrozně poruchoví. Kámoš měl 5 renaultů a furt se mu to sralo. Představte si, že tam měnil skoro všecko: rozvody, čepy, olej, všechny filtry, dokonce i pneumatiky...Hrozný střep..Já mám felicii ta je spolehlivá. Na té jsem měnil jen motor, lemy, prahy, 5. dveře..takže běžný spotřebák, nic víc!
30.05.2009 | 22:40:10 | Kočka Reagovat
Radši Tdi,než Hdi,měl jsem oboje a Tdi bylo spolehlivějši a dalo se s nim jezdit za nižši spotřebu a zatah mělo taky lepši,je fakt,že bylo malinko hlučnějši oproti Hdi,ale zase takovy rozdil to neni,na Hdi jsem řešil spoustu problemu,odešlo podavaci čerpadlo,uhnily kabely u motoru,takže auto padalo do nouzaku,z něčeho tam tekla nafta,přetěsnovali to a daval jsem řemenici na klice,hrozně mlatila,když jsem to prodaval,mělo to najeto140tis,poctivych.Kdyžto s Tdi nebyly problemy žadny a to mělo najeto ještě o 30 tisic vic,když jsem to prodaval.tod moje zkušenost....
30.05.2009 | 22:10:45 | Reagovat
29. května 2009 | 22:20 | nstar
Čo sa týka inovácii tak ťa musím sklamať. VW je takmer vždy medzi poslednými, aj keď posledný medzi prvými. Ale Fiat a PSA robia majú inovatívnejšie motory.
30.05.2009 | 21:44:25 | Angel_M Reagovat
29. května 2009 | 21:34 | ľuboš
Skús si zajazdiť na nejakom 2009 modeli koncernu VW. Nové diesle s common railom už tak nerachotia.
30.05.2009 | 21:42:55 | Angel_M Reagovat
lubko
ty musis mat doma 2.0hdi a mozno aj 206
ono tdi je ozaj nadpriemerne dobry motor a daleko predbehol svojimi vlastnostami dobu, konkurencia mala co robit a ze si dala na cas aby sa priblizila/dobehla napriek tomu i dnes niektorymi parametrami a uzivatelsky hlavne a vysoko cenenymi schopnostami drzi latku stale hodne vysoko
29.05.2009 | 22:20:27 | nstar Reagovat
Milý môj nervák, skôr
než vypotíš ďalšiu hlúposť o HDi motoroch, tak by som Ťa chcel upozorniť, že FAP vydrží pokojne 180-200.000 km. Nemusí sa meniť za nový, stačí za repas, alebo aj stačí vyumývať v roztoku, ktorý Ti hociaký ochotnejší mechanik urobí za pár korún. 307 naozaj nie je pýchou Peugeotu, vlastne je to to najhoršie, ale to si treba zistiť skôr. A po 600 km niečo hodnotiť, tak to mi príde ako urážka inteligencie čitateľov Tvojej recenzie.
A mimochodom: FAP začali ako prví na svete montovať PSA. W, BMW a spol až po PSA. Vďaka nemu Ti nečmudí motor ako stará Ávia a Ty sa ho ľahšie zbavíš-predáš, lebo dokonale maskuje stav motora. Minule som išiel za Avensisom, asi 2004-2005 r.v., neskutočne mu čmudilo z výfuku.
Tá remenica torzných kmitov za cca 5.000 SKK / 120-160.000 km Ti znižuje vibrácie a umožňuje sa rozprávať v kabíne. Ak by si išiel TDi, tak by Ťa do 5 min. rozbolele hlava. Z hluku. A májú ju všetky lepšie dieslové motory. Dá sa vymeniť za pevnú, ale potom už tak netlmí kmity a motor drnčí.
A možno preto, že HDi sú tie najhoršie šmejdy na svete, tak ich každý montuje. Už aj W....
29.05.2009 | 21:34:39 | ľuboš Reagovat
Hej hej, ved prave preto bratislavsky VW stoji a Trnavsky peugeot vyraba naplno.....
29.05.2009 | 20:46:04 | Reagovat
Prostě France scene jsou jebky všech jebek,at už je to Renault,Peugeot nebo Citron jsou to vraky....Prostě ty auta neuměj......
29.05.2009 | 19:34:18 | Reagovat
Tak to jsem nějak nepochopil :hýčká všech 6 pasažérů...odkdy dělá škoda oktávky pro 6 lidí ?A to že hýčká pasažéry bych pochyboval,hlavně ti vzadu trpí nedostatkem prostoru.Jinak však souhlas,peugeot s takovými motory nebrat.Automobilky se chlubí,jaké dělají ekologické motory,ale jak to zatíží finančně majitele po ujetí určitých km a není to rozhodně moc km ,tak ten se pak značně prohne.
29.05.2009 | 16:37:27 | Reagovat
octavia je kralovsky voz, alebo v nasich pomeroch vladny voz, tiez prezyvana ekologicky kral kvoli takmer nulovej spotrebe. motory tdi vyrabane touto automobilkou niekolko storoci sa vyznacuju extremnou kultivovanostou, ako som uz napisal minimalnou spotrebou (v niektorych pripadoch nulovou) a dychberucim vykonom. V masich zaostalych krajinach je sice otypovana ako nizsia stredna trieda ale zasvetenci vedia, ze to je komfortna limuzina, ktora hycka vsetkych 6 pasazierov maximalnym komfortom a priestorom - hlavne vzadu, vpredu je miesto ozaj iba pre sofera v obleku. jazda v tomto aute je neopakovatelny zazitok.
29.05.2009 | 15:30:24 | Reagovat
a co ked ma aj octavia dvojhmotak, ked sa nekazi co to ma spolocne s argumentom vidim ake vypatlane palice sem...
vymenit octaviu za hociaký francuzky vergel je chybaaaaaa
29.05.2009 | 05:41:47 | nstar Reagovat
Toto není recenze na auto, ale odhalení debility pisatele. Až si příště půjdeš koupit auto, vem si sebou někoho, když tomu nerozumíš a nepoznáš rozesraný auto, a taky se v něm nejdřív projeď. To se běžně dělá, než vyvalíš balík. Troubo ! Pěkně si nalít!
28.05.2009 | 21:47:55 | Reagovat
Motory AHV, ASV 81 kW / 110 PS ma dvojhmotny zotrvacnik!!!!!!!!! A tu mas jeho katalogove cislo: 038 105 266 BC. A krasne je ze stoji 600 EUR.
28.05.2009 | 21:33:44 | Reagovat
oba šroty ;)
Presne s týmto mal známy na 307 problémy, ešte x- blbostí, šrot, tá 307 pri 100 tis vypadala ako vrak (od nova) a jazdil ešte na mazde 3 (od nova, používala ju celá rodina), pri 100 tis km ani nevedela, že sa na nej jazdí ;)
čo sa týka O ani zadarmo, ďalší vrak, aj ked opravi lacnejšie.
Posledná oprava O II, 150 tis ;)
28.05.2009 | 20:52:30 | OVCA Reagovat
Za prvé je to zase recenze na olítaný verk a za druhé - co jsem slyšel od majitele 1,9 TDi - výměna váhy vzduchu u Octavie je prý "jako" mnohem dražší - až 10000,- Kč, jenže obvykle se nabízí "jako" s výraznou slevou (asi za 3000,-), aby jim to zákazník nehodil na hlavu, páč to mění skoro každý :-)
28.05.2009 | 20:40:34 | Itall Reagovat
To jsi frajer, najedeš 600km a už víš jak je auto drahý na opravách a jak je nespolehlivý. Tu 2ku přes zuby jsi snad už mohl poznat při koupi
28.05.2009 | 20:37:42 | Jarous Reagovat
re:anonym 20:14
Tak ještě jednou Oktavka 81kw nemá dvojhmoťák.
28.05.2009 | 20:27:12 | Reagovat
Jirka
A co je dvojhmotny zotrvacnik ty inteligent??????????????? Co to asi tak je????? No asi nasrate....
28.05.2009 | 20:14:13 | Reagovat
Bud v klidu,ja udělal tu samou blbost co ty,měl jsem taky Octu TDi 81kw a blbec jsem ji prodal a koupil francouzsky skvost Lagunu DCi,bylo to něco neskutečnyho,po roce šla z domu a ja se vratil k VW,koupil jsem passata 96Kw tdi combi,mam ho druhy rok a jedine co měnim je olej a destičky..Francouzi maji hezky akorat design,tim to všechno konči..
28.05.2009 | 17:30:25 | Reagovat
81 kw
Koktávka 1,9 81kw nemá dělenej setrvák !! Setrvačník má, ale ne dvouhmotovej! Tahle motorizace bylo nejlepší TDI co kdy VW vyrobil. Bez filtru a bez dělenýho setrváku.
28.05.2009 | 16:04:23 | jirka Reagovat
Ty idiot, oktavia ma tiez dvojhmotny zotrvak. A dokonca ma TDi aj tlmic!!!
28.05.2009 | 10:41:39 | Reagovat