Rok výroby:2008Typ motoru:1.6 hdi 110 FAPStav km při koupi:18 500 kmStav km nyní:46 000 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:ojetýJak dlouho auto používáte?1 rokPrůměrná spotřeba:5,5 l/100 kmVloženo:15. 4. 2011
Mám Peugeot 308SW 1.6 HDI 110 FAP a zatím jsem řešil pouze problem s těsněním zadního výklopneho skla. Závadu odstranili během záruky v servisu kde jsem auto koupil výměnou celeho skla.
Hodnocení a zkušenosti s autem
Auto jsem koupil v německu u Peugeot prodejce jako "předváděcí" vůz s najetými 18500 km. v lednu 2010. S "pažoutem" jsem maximálně spokojený a celá rodina jsme z něho nadšený. Byli jsme s ním v Itálii na dovolene a auto bez problemů uchladí interier i se skleněnou střechou. Průměrná spotřeba se na dovolené ustálila na 5.6l , s plně naloženým autem a čtyřčlenou rodinou. Nyní máme najeto přes 45000 km, auto už není v záruce a tak oceňuji, že olej v motoru jde bez problemů vyměnit doma. Včera jsem take měnil přední brzdové destičky. "Pažout" funguje absolutně bez problemů, plně využíváme jeho skvělou variabilitu a prostornost. Nejsem zastáncem velkého množství elektroniky a radeji mám starší vozy bez ní , ale na druhou stranu když to vše funguje a neobtěžuje, tak jsem velmi rád tyto pomocníky využil hlavně v zimě při každodenním dojíždění do práce 60 km. Nejvíce mě nadchla stabilizace ESP, automatická světla a stěrače. Manželku nejvíce nadchnul zadní parkovací asistent. Také oceňuji rychlí náběh topení,což u turbodieselu není obvykle. Skvělá vychytávka je samostatně výklopne zadní okno. Jízdní vlastnosti jsou podle mého pocitu velmi jiste,nezáludné a vůz snese i svižné svezení v rámci své třídy a určení. Jsem zvědaví jak si "Pažout" povede dál, zatím mám pouze dobre zkušenosti s tímto typem.
Od januára 2011 som stihol 15 000km.Zatiaľ bez ťažkosti.Servisný interval je 20 000km.Pohodlné,priestranné vozidlo s nízkou spotrebou.Podľa PC dlhodobo 5,1/100.Nádrž 60l,takže na pumpe ste až po cca 1000 km.Doma nahradil menší P 206 1,4 benzín.Ten mal interval servisu 30 000km a bol tiež bez problémov.Pri cca 145 000km predaj.
Taky uvažuji o 308SW, 5008, nebo 508SW. Mám 307SW s benz.motorem 1,6 a auto maká skvěle. Při současných 145 000km a šestiletém provozu pořád ok. Mimo běžnou údržbu jsem měnil výfuk a zadní tlumiče. Hlavně chci tady podotknout, že 307SW má proti 308SW o něco větší vnitřní prostor, ty nové modely zmohutní, ale jen opticky. Přeji hodně km bez závad.
Neviem, či na tých posledných modeloch nie je výmenný interval až 30.000 km/olej.
Dajte aspoň na 20.000, mechanik spomínal, že už tam nie sú klasické filtre, ale iba vložky, ak sa nemýli. Nech slúži, je to síce zvláštny dizajn, ale priestorovo deklasuje vo vl. triede konkurenciu.
P.S. Ak by ste na PSA nadávali, tak by ste mali súhlasné publikum..:)
Komentáře uživatelů k recenzi Peugeot 308
Tiež HO mám
a čo? Som chlap s gulemi :-)))
18.04.2011 | 11:28:33 | Vašek Reagovat
Mám ho tiež
Od januára 2011 som stihol 15 000km.Zatiaľ bez ťažkosti.Servisný interval je
20 000km.Pohodlné,priestranné vozidlo s nízkou spotrebou.Podľa PC dlhodobo 5,1/100.Nádrž 60l,takže na pumpe ste až po cca 1000 km.Doma nahradil menší P 206 1,4 benzín.Ten mal interval servisu 30 000km a bol tiež bez problémov.Pri cca 145 000km predaj.
18.04.2011 | 10:51:15 | Reagovat
Moc dobré
Taky uvažuji o 308SW, 5008, nebo 508SW. Mám 307SW s benz.motorem 1,6 a auto maká skvěle. Při současných 145 000km a šestiletém provozu pořád ok. Mimo běžnou údržbu jsem měnil výfuk a zadní tlumiče. Hlavně chci tady podotknout, že 307SW má proti 308SW o něco větší vnitřní prostor, ty nové modely zmohutní, ale jen opticky.
Přeji hodně km bez závad.
15.04.2011 | 20:50:14 | Harry Reagovat
Neviem, či na tých posledných modeloch nie je výmenný interval až 30.000 km/olej.
Dajte aspoň na 20.000, mechanik spomínal, že už tam nie sú klasické filtre, ale iba vložky, ak sa nemýli.
Nech slúži, je to síce zvláštny dizajn, ale priestorovo deklasuje vo vl. triede konkurenciu.
P.S. Ak by ste na PSA nadávali, tak by ste mali súhlasné publikum..:)
15.04.2011 | 20:25:04 | ľuboš Reagovat