Odešla nějaká gumová membrána v posilovači řízení, teklo vodní čerpadlo (výměna) a jednou vyfouklo těsnění pod hlavou. Jinak jsem měnil tlumiče, kulové čepy, převodku řízení, tlumič výfuku, brzdové kotouče a brzdové obložení na zadních kolech, ložiska předních kol, spodní ramena.
Hodnocení a zkušenosti s autem
Nenáročné auto, nízká spotřeba, pomalu rezne, nemá moc rádo nekvalitní silnice (rychleji odchází kulové čepy, ložiska v kolech, ramena...).
Motor je lehce zničitelný. Jeden jsem zapekl, přestože teploměr ukazoval 80 stupňu. Během krátké chvíle odešlo vodní čerpadlo a voda se ráčila vypustit (teploměr stále ukazoval 80). Po opravě motoru je to na zešedivění, teče olej i voda a s příchodem zimy se rychle vyprazdňuje peněženka. Vůle na ramenech, kvůli kterým se nedá nastavit sbíhavost a v mém případě to vedlo až k havárii. Auto se přitom nedá udržet na silnici
Komentáře uživatelů k recenzi Peugeot 309
Nikdy více
Motor je lehce zničitelný. Jeden jsem zapekl, přestože teploměr ukazoval 80 stupňu. Během krátké chvíle odešlo vodní čerpadlo a voda se ráčila vypustit (teploměr stále ukazoval 80). Po opravě motoru je to na zešedivění, teče olej i voda a s příchodem zimy se rychle vyprazdňuje peněženka. Vůle na ramenech, kvůli kterým se nedá nastavit sbíhavost a v mém případě to vedlo až k havárii. Auto se přitom nedá udržet na silnici
19.10.2010 | 22:01:59 | Honza Reagovat
Souhlasím s výše uvedeným, dieslový motor 1,9 je prostě nezničitelný. Ale to ostatní ..... viz. výše
27.01.2007 | 19:35:31 | Reagovat