Recenze Peugeot 309 1.9 grd
“nezmar”

Autor recenze: ali (34 let) všechny recenze tohoto autora

Rok výroby:1989 Typ motoru:1900 Stav km při koupi:190 000 km Stav km nyní:259 000 km Způsob řazení:manuál Status vozu při koupi:ojetý Jak dlouho auto používáte? 1 rok Průměrná spotřeba: 5 l/100 km Vloženo: 6. 2. 2010

Hodnocení inzerátu: 2 Hodnocení recenze

Hodnocení vozidla autorem 8.4

Spolehlivost

10
 

Jízdní vlastnosti

7
 

Komfort

7
 

Provozní náklady

10
 

Náhradní díly

8
 
(1 = neuspokojivá!, 10 = vynikající!)

Informace od autora recenze

Předchozí auto: BMW 524 td

Koupili byste další auto tohoto výrobce? ano

Závady a opravy na autě

Po kúpe auta som vymenil gulové čapy,jedina oprava.



Hodnocení a zkušenosti s autem

Najazdil som asi 60000km spolu zo ženou, auto štartuje na brnk,nikdy som nedolieval olej od výmeny po výmenu.Mal som už asi 30 áut od talianov,nemcov,japoncov,vždy staršie ako 10 rokov vždy sa mi niečo pokazilo ,ale toto auto je nezmar.Rozmýšlam kúpiť nejaké novšie auto asi to bude Peugeot 405 1.9 td posledny model,lebo jediné čo mi na tomto nezmare chýba je trošku viac výkonu ,lebo mám ťažkú nohu. Rozmýšlal som si zobrať požičku na niečo novšie ale dnes sa už nevyrábajú tak spolahlivé motory ako boli tieto.Asi natrafili v tej dobe na nejakú kvalitnú železnú rudu zo švédska.309 vyťažujem denno denne už vyše1.5 roka a neviem ju zničiť. Asi to ani nedokážem takže ju budem musieť musieť predať nejakému šťastlivcovi ktorý to tiež nedokáže.Takže celkové hodnotenie :auto bežné na tú dobu akurát slabšia zadná náprava ale motor1.9 diesel v 309 je král motorov v spolahlivosti.

Přečetli jste recenzi, teď ji můžete ohodnotit: Hodnocení inzerátu: 2


Komentáře uživatelů k recenzi Peugeot 309

Vložit komentář

Musím súhlasiť s Anonymom

o 20:16..: V 80-tych rokoch získali P slávu v dieslových motoroch, benzíny nepoznám. Ale vidieť 404, 504, 505 v taxi farbách s 2-3 mil. km v Tunise, al. Turecku, tak to je silný zážitok.
P.S. Dodnes sa 405 vyrába. Myslím v Iráne . 1,8 td bol vynikajúci. Do roku 1992.
Potom prišla 1,9 td, ale pocitovo bola 1,8 živšia. Zase plasty boli mizerné....:((
Ale jazdné vlastnosti, pokiaľ bolo auto skoro nové, tak do 450-500.000 km, boli FAMÓZNE... . Potom človeka prestalo baviť servisovať.
Nikdy som nechápal, prečo sa neodporúča brzdiť v zákrute. S P 405 sa dalo v pohode.
Až keď som presedlal na iné značky, pochopil som, že som na prvú svoju 405 jednoducho nedorástol jazdne...
Super vozenie!! / jasné, treba brať do úvahy čas, dobu a vtedajšie autá, ale 405 vyhrala najprestížnejší pretek do vrchu v USA. A cca 80-90% áut v súčastnej strednej trieda natrela.
A ak by sa išlo podľa výkonu, tak sa NECHYTÁ ŽIADNE DNEŠNÉ auto.

10.02.2010 | 21:28:35 | ľuboš Reagovat

anonym

fffffffff, to jsi trochu vedle. Kdo není cucák a pamatuje dobu vzniku P 309, 205, apod. ví, že v té době byly jedny z nejlepších, ne-li absolutně nejlepší, Pežoťácké motory. A to jak dieselové, tak benzinové. Bez přehánění, spolehlivé držáky. Používaly je do svých aut i jiné automobilky. A že by najely jen polovinu toho co dnešní moderní motory? Dovol, abych se zasmál ! Chtěl bych vidět, jak budou vypadat po dvaceti letech každodenního ježdění. No nebudou, protože na dvacet let už nejsou konstruovány.

10.02.2010 | 20:16:45 |  Reagovat

fffffffffffff

dnesne motory vydrzia raz tolko kilometrov ako ten vas nezmar ,ktory sa neda akoze zodrat.treba asi fakt prisetrit a kupit daco lepsie.inac recenzia o nicom

10.02.2010 | 19:09:16 |  Reagovat