Recenze Peugeot 405 SRDT
“”

Autor recenze: Alek ,
Středočeský kraj
všechny recenze tohoto autora

Rok výroby:1988 Typ motoru:1.8 turbo diesel Stav km při koupi:89 000 km Stav km nyní:145 000 km Způsob řazení:manuál Palivo: Diesel Průměrná spotřeba: 6 l/100 km Vloženo: 18. 5. 2004

Hodnocení recenze

Hodnocení vozidla autorem 7.7

Spolehlivost

9
 

Jízdní vlastnosti

9
 

Komfort

0
 

Provozní náklady

0
 

Náhradní díly

5
 
(1 = neuspokojivá!, 10 = vynikající!)

Informace od autora recenze

Předchozí auto: Fiat 125

Koupili byste další auto tohoto výrobce? ano

Závady a opravy na autě

Vůz jsem zakoupil na inzerát v hodnotě 89 000,- Z venku vůz vypadal velmi zachovale, vypovídal o tom i interiér auta. Vůz byl vybaven vyhříváním předních sedaček, všechny okna v el. Jen po té co jsem najel pár prvních kilometrů praskla hlava (již byla 3x zavařovaná) nechal jsem motor osadit kompletní novou hlavou (+vačka...atd.), potom bylo čím dál těžší zařadit rychlost...vyměnil jsem celou převodovku po GO + spojka + poloosy + přední, zadní brzdy + tlumiče + přužiny + GO serva + komplet GO turba. Na celé auto jsem udělal generální opravu.

Celková oprava vyšla na obrovské peníze snad to raději ani nemám spočítané. Ale teď vím, že mě nemá co zaskočit!!! Od této celkové opravy je vůz velmi spolehlivý, ročně najedu přes 50 000 km a měním jen brz. destičky a olej. Nebojím se s tímto vozem jet na letní dovolenou k moři.

Minulý rok jsem se vydal na cestu k moři dlouhou přes 1 000 km a naprosto bez problémů. S tím pohodlým to není až tak přehnané, jelikož podvozek je dost tvrdý na nerovné vozovce, moc příjemné to není.

Naproti tomu na rovné vozovce i při vyšší rychlosti je vůz velmi klidný. Při projíždění zatáčkou ve vyšší rychlosti je vynikající stabilita, vůz stále bezpěčně drží což dobře pociťuje i řidič. (při pneu 195/60)

Jízdní vlastnosti motoru jsou skvělé. Auto jde stále za plynovým pedálem již od nízkých otáček 1250 - 1500 ot/min. (dle seřízení turba), jen při otáčkách vyšších nad 4 000 ot/min. vůz pomalu ztrácí tah.

Má nejvyšší rychlost dosažená na dálnici byla 205 km/hod. (2 osoby ve voze) - ručička otáčkoměru nebyla v červeném poli - někde u 5 000 ot/min.

Mno zpět k poruchám - nedávno jsme musel nechat zrepasovat zadní nápravu, což se říká, že Peugeot trpí na zad. nárpavy - celková cena GO - 6 000Kč - Příbram.

Zdá se, že jsem investoval zbytečně mnoho peněz do starého vozu - TĚCH PENĚZ NELITUJU!!!


Hodnocení a zkušenosti s autem

Pokud přemýšlíte o koupi vozu Peugeot 405 diesel, nejlépe turbo. Myslím, že vaše volba bude správná a nebudete litovat...jen to chce koupit udržovaný vůz. Kupovat velmi ojetý a neudržovaný vůz tohoto typu jsou jen starosti!!

Při samotném zacházení být velmi ohleduplný k TURBU. (kompletí GO turba se pohybuje kolem 8 000Kč) Někteří lidé říkají, že by nikdy auto s turbem nechtěli (moc poruchové + snížení životnosti motoru...já říkám, že bych auto bez turba nikdy nechtěl!!! Neumí jezdit s motorem kde je turbína...hned to zničí nebo nevím!

Celkově auto (405 1.8 TD)je velmi živé, ale pokud někdo má velké sklony k agresivní jízdě, ať si raději koupí benzín!

Přečetli jste recenzi, teď ji můžete ohodnotit:


Komentáře uživatelů k recenzi Peugeot 405

Vložit komentář