Recenze Peugeot 405 1.6 GRX
“Spokojenost”

Autor recenze: Zdeněk (46 let),
Královéhradecký kraj
všechny recenze tohoto autora

Rok výroby:1992 Typ motoru:1.6 benzín Stav km při koupi:176 000 km Stav km nyní:226 000 km Způsob řazení:manuál Status vozu při koupi:ojetý Jak dlouho auto používáte? 5 let Palivo: Benzín Průměrná spotřeba: 7 l/100 km Vloženo: 23. 3. 2010

Hodnocení inzerátu: 2 Hodnocení recenze

Hodnocení vozidla autorem 7.6

Spolehlivost

9
 

Jízdní vlastnosti

9
 

Komfort

8
 

Provozní náklady

6
 

Náhradní díly

6
 
(1 = neuspokojivá!, 10 = vynikající!)

Informace od autora recenze

Předchozí auto: Peugeot 1.6 GLi

Koupili byste další auto tohoto výrobce? ano

Závady a opravy na autě

Největší slabinou Peugeotů je zadní náprava, nepřesné řazení a spotřeba motorového oleje.


Hodnocení a zkušenosti s autem

Svůj první Peugeot 1.6GLi jsem koupil v r.1999 v Německu. Kolik měl najeto jsem nezjistil, přetočený tachometr, ale vypadal dobře. Po roce provozu jsem nechal opravit zadní nápravu. Spotřeba motorového oleje byla 7l. na 10000 km.Důsledek vysokých otáček za studena. Jezdil jsem s ním do r.2004 již bez jakých koliv problémů k plné spokojenosti celé rodiny. Velké prostorné auto s průměrnou spotřebou 7l na 100km. Ten rok jsem měl nehodu. Ve velké rychlosti mě nějaký dobrák, který samozřejmě ujel, nasměroval mezi stromy do lesa a z toho Peugeota moc nezbylo. Já se probral v nemocnici s otřesem mozku. To auto mě zachránilo život. Proto moje volba byla opět Peugeot 405. Nyní se již poohlížím po vyšší řadě, ale na moji 405tku nedám dopustit.

Přečetli jste recenzi, teď ji můžete ohodnotit: Hodnocení inzerátu: 2


Komentáře uživatelů k recenzi Peugeot 405

Vložit komentář

For Ľuboš

Ono vyrobiť dobrý diesel je podľa mňa ťažšie než dobrý benzín. Ak diesel, tak v dnešnej dobe už asi len s turbom, kdežto benzín kľudne aj atmosféra. A Japonci sú v atm. benzínoch majstri, no už sa konečne učia aj diesle, viď 2.2 CTDi. A to je super. P.S. Naozaj je ten kruťák taký dôležitý ? Je ho viac fakt treba než výkon ? Napr. naše auto, Passat 1.8 Turbo má 210 Nm, čo nie je bohviečo, ale ťahá pekne. Lepšie než 1.9 TDI 96kw v Superbe, to sme skúšali. A to má Škodovka o 75 Nm viac a max. výkon položený o 1700 otáčok nižšie.

28.03.2010 | 11:12:32 | Matúš Reagovat

Nehovorím, ýe sú úplne zlé,

ale na diesle jednoducho nemajú. Frantíci správne usúdili, že nafta v Európe bude hrať prvé husle. Ešte v 90-tych rokoch prevládali v strednej triede benzíny, dnes už aj v nižšej strednej pomaly, ale isto diesle.
Benzíny mali OK v malých objemoch, 1,0, 1,4, dávno ešte 1,9 ale vtedy ešte neboli také nároky na spotrebu a katal.
Ak HDi s 66 kw má vyšší krútiaci moment ako 2.0 benzín s 50% nižšou spotrebou, nevidím jediný dôvod na kúpu benzínu.
Ak benzín, tak jedine od Japonca, síce sa po 7-10 rokoch môže auto vyhodiť, ale prakticky sa o ňom nevie... .
Jasné, podľa peňazí. Ani 6-8-12 valce od BMW, Audi nemusia byť zlé...:)))

27.03.2010 | 20:49:11 | ľuboš Reagovat

For Ľuboš

V čom sú Peugeoťácke benzíny také zlé ???

27.03.2010 | 20:15:52 | Matúš Reagovat

Od Peugeotu iba diesel,

benzíny už zo 15-20 rokov robiť nevedia.... A 66 kw na 406 bohate stačí. A je aj najspoľahlivejší.
P.S. Voľakedy som frfľal na 405. Dnes už iba ticho spomínam a ľutujem, že sa prestali vyrábať autá čo za niečo stáli aj z hľadiska jazdy a ovládateľnosti... .
Všetci sa opičia po Nemcoch, robia pekné, ale ťažké kraksne./no, aspoň, že som ešte 405 zažil a užil si kopec zábavy, škoda, že si to človek začne uvedomovať, až keď je neskoro...:(((/
A vieme ako dopadli "slávne" tanky Tiger...

27.03.2010 | 20:02:31 | ľuboš Reagovat

Ach jaj, anonym, ty si ďalší, ktorý by bol schopný kúpiť Škodu Superb /keby sa vyrábala/ s motorom 1,0 a ešte určite by si veril tomu, že budeš mať najnižšiu spotrebu paliva. Odpadávam. Motor 1,6 do 406 :-)))

27.03.2010 | 19:33:18 | Svoro Reagovat

For Anonym

Problém je v tom, že 406 je ťažšia než 405 a teda by bola logicky aj menej živá. Teda, ak chce jazdiť podobne so 406-kou ako predtým so 405 1.6, tak motor 1.8 bude adekvátnym nástupcom. Nehovoriac o tom, že normálnym ľuďom sa zvyknú nároky skôr zvyšovať ako znižovať.

26.03.2010 | 15:17:46 | Matúš Reagovat

Matúš

...a už je to tady zas!... Obzeral bych se po 1,8 nebo 2.0 benzín... -to fakt jezdíš jako debil,že ti nestačí normální obsah třeba 1,6 ? Fakt tě nechápu... !

26.03.2010 | 15:07:08 |  Reagovat

For Brokro

Pokiaľ sa nechystá jazdiť viac ako doteraz, 406 HDi nevyužije. Za 5 rokov najazdil 50 tis. km, teda ročne to vychádza na 10.000 km. A to sa neoplatí. 406 je super, prakticky všetky motorizácie sú obstojné. Osobne by som sa na jeho mieste obzeral asi po 1.8, prípadne 2.0 benzín.

26.03.2010 | 15:00:14 | Matúš Reagovat

jednoznacne chod do 406 hdi a budes spokojny

26.03.2010 | 14:27:06 | brokro Reagovat