Rok výroby:2004Typ motoru:2,2 HdiStav km při koupi:160 000 kmStav km nyní:184 000 kmZpůsob řazení:automatStatus vozu při koupi:ojetýJak dlouho auto používáte?1 rokPrůměrná spotřeba:8,3 l/100 kmVloženo:14. 8. 2009
Zatím bylo třeba dělat jen běžnou údržbu - brzdové kotouče, náplně apod. Předchozí majitel musel vyměnit filtr pevných částic a taky počítač, který se mu "zbláznil", ovšem ne natolik, aby auto nepustil.
Hodnocení a zkušenosti s autem
K autu jsem se dostal náhodou. Jako do té doby ortodoxní volvař jsem pošilhával po zachovalé V 70, známý mi však nabídl Peugeota 807, kterého prodával ze své firmy po ukončení leasingu. Najeto měl 160 tisíc, většinou na dlouhých cestách do zahraničí, byl pravidelně a nadprůměrně starostlivě servisován. Do té doby jsem nebyl příznivcem MPV hlavně kvůli vzhledu. Nicméně první posez a svezení způsobily okamžité vítězství pohodlí nad estetikou. S něčím tak pohodlným jsem se dosud nesetkal: skvělý posaz, výhed, snadné ovládání. Umístění řadící páky na konzole vystupující z palubní desky umožňuje např. spolujezdci - manželce pohodlně se přemístit za jízdy na zadní sedačku, když dítě vzadu začne vyvádět. Při těsném parkování levou stranou u plotu nebo u zdi může dveřmi spolujezdce velmi pohodlně vystoupit i řidič. Skutečně vystupuje, z tohoto auta se nevylézá. Elektrické šoupací dveře vzadu opět často řeší malý prostor mezi zaparkovanými auty, automaticky se sklápějící boční zrcátka při zamknutí vozu minimalizují poškození při nedostatku místa. Obrovský kufr eliminuje přemýšlení, které věci při cestě na dovolenou či chalupu oželet. Parkování v řadě aut je v pohodě, asi jako s průměrným kombíkem, při vytáčení je jen třeba uvyknout na dlouhý rozvor. Spotřeba přijatelná, mimo město pod 8 litrů, ve městě necelých 9. Na dálnici nad 130 km/hod stoupá na 8,5 litrů, to ale řeší 6 stupňová převodovka u novějších modelů. Je to těžké auto, které není určeno na závodění, které by ale mělo zralého jedince stejně s věkem přejít. 2,2 Hdi je vytrvalý a umožňuje autu slušně obstát v našich podmínkách.
slišel jsem že praskají hlavi odchází vstřiky a že to byly nepovedený motory v peugotu mi řekli ojetinu nekupovat prosím o radu kdo toto vozidlo vlastní at poradí děkuji
01.08.2013 | 17:59:38 | Václav
| 178.255.168.*Reagovat
RE: Jaký jsou motory 2.2 hdi
No jo, ked to nejakí hlupáci hovoria, tak to musí byť pravda....
/ak môžem, mám tu recenziu na 2,2 HDi v 607, cca 420.000 km a NIČ, čo by stálo za reč. Už z princípu nemôže, resp.by nemala prasknúť hlava na comonraile.../
Čo to znamená, " o dost žíznivější...?" O 0,2 - 0,5 l/100 km? Neriešte to. To: Vlado:Dávaj bacha na svoj krvný obraz. Možno máš tuberu, takisto sa kašle krv. Alebo si iba neznalý motorista... . A iba čisto pre Teba. To usoplené debilní 406 má od roku 2003, koniec roka výkon 100, resp. 136 koníkov, na brzde obyčajne o 15-30 viac...., takže aj Tvoja mizerná 807 bude mať o 15-30 PS viac...
Taky uvažuji o koupi tohoto vozu, akorát nevím, jaký vybrat motor, jestli 2.0 nebo 2.2 HDI. Motory 2.2 HDI jsou prý o dost žíznivější? S výkonem jsou na tom podobně, 2.0 má i 100 kW.
Můžete mi prosím říct, proč má 2,2 HDI v P807 jen 94 kW a v usoplené debilní 406 má víc a to 98kW?? Já toto auto koupil asi před týdnem a když se stavil známý s blbou 406 co měla stejný motor ale větší výkon tak jsem pomalu plival krev...
Chtel bych se zeptat, jak je to s montazi a demontazi sedadel. Uvazuji o koupi tohoto vozu s tim, ze treti radu sedadel pouzivat nebudu a druhou radu budu obcas demontovat kvuli prevozu objemnych nakladu. Dokazete rici, kolik casu a nervu me to bude stat? Dekuji za odpoved.
Komentáře uživatelů k recenzi Peugeot 807
Jaký jsou motory 2.2 hdi
slišel jsem že praskají hlavi odchází vstřiky a že to byly nepovedený motory v peugotu mi řekli ojetinu nekupovat prosím o radu kdo toto vozidlo vlastní at poradí děkuji
01.08.2013 | 17:59:38 | Václav | 178.255.168.* Reagovat
RE: Jaký jsou motory 2.2 hdi
No jo, ked to nejakí hlupáci hovoria, tak to musí byť pravda....
/ak môžem, mám tu recenziu na 2,2 HDi v 607, cca 420.000 km a NIČ, čo by stálo za reč. Už z princípu nemôže, resp.by nemala prasknúť hlava na comonraile.../
01.08.2013 | 21:18:13 | ľuboš | 85.237.227.* Reagovat
Jednoznačne do 2,2 Hdi.
Čo to znamená, " o dost žíznivější...?" O 0,2 - 0,5 l/100 km? Neriešte to.
To: Vlado:Dávaj bacha na svoj krvný obraz. Možno máš tuberu, takisto sa kašle krv. Alebo si iba neznalý motorista... . A iba čisto pre Teba.
To usoplené debilní 406 má od roku 2003, koniec roka výkon 100, resp. 136 koníkov, na brzde obyčajne o 15-30 viac...., takže aj Tvoja mizerná 807 bude mať o 15-30 PS viac...
12.04.2010 | 09:29:46 | ľuboš Reagovat
jaký motor?
Taky uvažuji o koupi tohoto vozu, akorát nevím, jaký vybrat motor, jestli 2.0 nebo 2.2 HDI. Motory 2.2 HDI jsou prý o dost žíznivější? S výkonem jsou na tom podobně, 2.0 má i 100 kW.
12.04.2010 | 08:59:37 | Filip Reagovat
Můžete mi prosím říct, proč má 2,2 HDI v P807 jen 94 kW a v usoplené debilní 406 má víc a to 98kW?? Já toto auto koupil asi před týdnem a když se stavil známý s blbou 406 co měla stejný motor ale větší výkon tak jsem pomalu plival krev...
23.01.2010 | 23:03:46 | Vlado Reagovat
vyndavani sedadel
sedadla se vyndavaji uplne jednoduse nasazeni je o zvyku a ziskani cviku na podruhe uz to slo uplne v pohode
23.01.2010 | 21:41:55 | honza Reagovat
Peugeot 807
podívejte se na
www.peugeot-club.com/forum/forumdisplay.php?fid=29
jinak sedadla jsou venku za 1+1=2min.
pěkné svezení
11.01.2010 | 22:58:36 | bob Reagovat
demontaz sedadel
Chtel bych se zeptat, jak je to s montazi a demontazi sedadel. Uvazuji o koupi tohoto vozu s tim, ze treti radu sedadel pouzivat nebudu a druhou radu budu obcas demontovat kvuli prevozu objemnych nakladu. Dokazete rici, kolik casu a nervu me to bude stat? Dekuji za odpoved.
09.01.2010 | 10:22:29 | apac Reagovat