Rok výroby:2004Typ motoru:naftaStav km při koupi:140 000 kmStav km nyní:190 000 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:ojetýJak dlouho auto používáte?1 rokPrůměrná spotřeba:7,5 l/100 kmVloženo:21. 11. 2010
Ano a ne málo. Neustále hláška antipollution fault, která způsobí, že přestane spínat turbo a jedete max 80. Jedná se o poruchu egr ventilu, jehož oprava stojí ranec peněz, ale vyřeší to vyndání takových dvou molitanů pod kastlí u motoru a dočerpání nové nafty. Dokud jsem nedodal motoru aditivum, tak šlapal dobře, dále různé chybové hlášky, že nefunguje airbag, samo to zmizelo ani nevím proč. Problémy se zámkem u zadních dveří.
Hodnocení a zkušenosti s autem
Mohu jen napsat, že zlaté staré motory a u tohoto vozu čím méně elektroniky, tím lépe. Strašně moc kravin, kterí jsou Vám ve finále k ničemu, ale rozhodí Vám to systém. Např. když máte zařazenou zpátečku při startování, tak celou cestu vám stírá zadní stěrač. Sedadla jsou udělané docela fušersky a moc toho nevydrží, ale jsou strašně pohodlná, obecně je to neuvěřitelně pohodlný a prostorný vůz, který vyniká pasivní bezpečností a dle mého názoru výbornými jízdními vlastnosti. Za ty peníze nic lepšího prostě není a ta výbava je zase královská, 8 airbagů. abs a esp, klima, všechna okna v elektrice, mraky odkládacích míst, to je prostě skvělé
Je to prosim pekne zasekla regulace lopatek turba, kdy staci jen auto prohnat jednou za cas ve vyssich otackach nejlepe na trojku a hlaska zmizi.... ZAdny EGR ani FAP....
Já jsem naštěstí nedával nic.A i při -20C.Mě to chytlo na poprvé.:)Taky mám Peugeot 406 2.0 16v z roku 2000.Moc tady,těm věcem nevěřím vzhledem k tomu ,že se v motorech až ,zase nějak nevyznám tak kromě výměny oleje svíček a filtrů.Do toho ničím nezasahuji.A jezdím bez potíží.:)Řídím se tím..v zimě nemít málo benzínu,a mít doplněné všechny potřebné kapaliny.Tod vše.:)
No jo, ale Ty mas jednoduchy spolehlivy benzinak. Kdyby sis vybral diesel, tak si taky uzijes trosku srandy. Neni to nuda jezdit s atmosferickym benzinem? Teda pokud se nerad rypes v aute, potom sis vybral dobre.
Co přesně ti to prosimtě začalo dělat když jsi dal aditivum. Já před mrazy začal dávat aditivum a od té doby mi to nechce startovat když je auto zahřáté. Za studena chytne okammžitě.
Čo tak radšej doplniť aditívum - močovinu a vymeniť FAP filter?!! Namiesto toho sa akurát predvádzate, že si kúpite auto s motorom, ktoré nepoznáte... Len tak ďalej, zničte si ho a príjdite o peniaze... Lebo blbosť je večná..::((
zdravym ja mam 807 peuegota uz 7 rokov a nemal som problem ked da starate on tak slape bez problemov ale teraz mam problem po nastartovany motor po par minutach vypol a uz neide nastartovat a ano naftu tam mam a nevipisuje ziadne chby
02.01.2018 | 15:08:22 | alex
| 178.23.90.*Reagovat
Komentáře uživatelů k recenzi Peugeot 807
Antipolution fault
Je to prosim pekne zasekla regulace lopatek turba, kdy staci jen auto prohnat jednou za cas ve vyssich otackach nejlepe na trojku a hlaska zmizi.... ZAdny EGR ani FAP....
12.04.2012 | 22:08:26 | Tom | 62.201.20.* Reagovat
RE: Antipolution fault
Hm, "super" rada....:)), pozrel si si km?
Poznáš vôbec diesle? aj to čudo "turbo" si už mal niekedy rozobraté?
12.04.2012 | 23:34:22 | ľuboš | 85.237.227.* Reagovat
Já jsem naštěstí nedával nic.A i při -20C.Mě to chytlo na poprvé.:)Taky mám Peugeot 406 2.0 16v z roku 2000.Moc tady,těm věcem nevěřím vzhledem k tomu ,že se v motorech až ,zase nějak nevyznám tak kromě výměny oleje svíček a filtrů.Do toho ničím nezasahuji.A jezdím bez potíží.:)Řídím se tím..v zimě nemít málo benzínu,a mít doplněné všechny potřebné kapaliny.Tod vše.:)
01.03.2012 | 13:21:31 | luke20 | 94.112.57.* Reagovat
RE:
No jo, ale Ty mas jednoduchy spolehlivy benzinak. Kdyby sis vybral diesel, tak si taky uzijes trosku srandy. Neni to nuda jezdit s atmosferickym benzinem? Teda pokud se nerad rypes v aute, potom sis vybral dobre.
12.08.2015 | 10:08:21 | A. | 89.177.179.* Reagovat
RE:
Pravda nafta jedině nová a sehnat dneska HDI který v dobrým stavu je kolikrát i nemožný.
12.08.2015 | 21:30:08 | | 89.176.3.* Reagovat
Aditivum
Co přesně ti to prosimtě začalo dělat když jsi dal aditivum.
Já před mrazy začal dávat aditivum a od té doby mi to nechce startovat když je auto zahřáté. Za studena chytne okammžitě.
01.03.2012 | 12:58:33 | JKolar | 193.165.72.* Reagovat
Přesně
antipollution fault a prej EGR :D
04.05.2011 | 20:32:05 | Reagovat
Komentář byl smazán administrátorem
14.11.2024 | 21:58:58 | âńĺ îňçűâű | 37.212.85.*
Jako automechanik vždy říkám že jediný a zásadní problém býva většinou ten mezikus mezi volantem sedačkou a pedály takže řidič
04.05.2011 | 18:26:41 | Tom Reagovat
Čo tak radšej doplniť aditívum - močovinu a vymeniť FAP filter?!! Namiesto toho sa akurát predvádzate, že si kúpite auto s motorom, ktoré nepoznáte... Len tak ďalej, zničte si ho a príjdite o peniaze... Lebo blbosť je večná..::((
23.11.2010 | 18:45:09 | ľuboš Reagovat
RE:
zdravym ja mam 807 peuegota uz 7 rokov a nemal som problem ked da starate on tak slape bez problemov ale teraz mam problem po nastartovany motor po par minutach vypol a uz neide nastartovat a ano naftu tam mam a nevipisuje ziadne chby
02.01.2018 | 15:08:22 | alex | 178.23.90.* Reagovat