Rok výroby:2008Typ motoru:1,6 LPGStav km při koupi:1 000 kmStav km nyní:25 000 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:novýJak dlouho auto používáte?17 měsícůPalivo:LPG (plyn)Průměrná spotřeba:9 l/100 kmVloženo:21. 7. 2011
ventilátor v interiéru hvízdající hnací řemen agregátů za studena
Hodnocení a zkušenosti s autem
Auto bylo zakoupeno v loňském roce jako předváděcí s ujetými 1 000 km (rok výroby 2008). Tím pádem byla záruka pouze do konce roku 2010. Tomu odpovídala i cena - původně 430 000 Kč, po slevě 299 000 Kč - výbava premium (centrál s dálkovým ovládáním, manuální klima, el. okna a zrcátka, boční "šoupačky" na obou stranách).
Je to prostorově výborně řešený vůz. Pro naší rodinu (jsme 4) naprosto vyhovující.
Máme základní pohonnou jednotku 1,6, 66 kw benzín, kterou jsme nechali předělat na LPG. Spotřeba se v kombinovaném provozu pohybuje 9 - 10 l LPG /100 km. Pro nás je tento motor vyhovující, jsme i s manželkou klidní řidiči a jezdíme většinou město a okolí, ale není moc vhodný na dálnici, kde se celkem trápí (při 130 km/hod. má motor přes 4 000 otáček).
Má své mouchy, překvapilo mě velice ryché opotřebení vnitřních madel předních dveří (oloupané pogumování) a prasklá manžeta u řadící páky. Dále pro mě byla dost nepříjemná vrzající palubní deska (podložil jsem ji papírem a byl klid). Zhruba před měsícem přestal fungovat ventilátor v interiéru (oprava v autorizovaném servisu 1 300 Kč - vadné spínací relé) Při každém nastartování studeného motoru se z motoru ozývá hvízdání hnacího řemene agregátů, které ustane po cca 3 km (řešeno ještě v záruce výměnou řemene, kladek a já nevím co vše k tomu). Pomohlo to, ale týden po záruce to začlo znovu. Zatím neřeším.
Z kvality interiéru jsem dost zklamaný - předchozí vůz Peugeot Partner 1,9 D r.v. 2001, který měl při prodeji najeto cca 160 000 km měl interiér celkem zachovalý, obávám se jak bude tohle Tepee vypadat po 100 000.
Komentáře uživatelů k recenzi Peugeot Partner