Rok výroby:1999Typ motoru:1898Stav km při koupi:160 000 kmStav km nyní:170 000 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:ojetýJak dlouho auto používáte?1 rokPrůměrná spotřeba:6,3 l/100 kmVloženo:16. 10. 2008
Auto jsem kupoval s tím, že teče levé gufero na převodovce a v palubovce jsou popraskane některé žárovky, dále pak běžné věci odpovídající najetým km. Prvních 1500 km, ale bylo katastrofálních : prasknul výfuk, praskla levá přední pružina, a další spousta na sebe navazujících drobností.
Potěšitelná na tom bylo, že originál přední pružina stojí méně než druhovýroba. Oprava prosezelé sedačky řidiče mě také neminula. Poslední oprava se týkala koroze na zadních lemech blatníků a drobnejších vad laku před zimou a výměna brzdových destiček a zabroušení kotoučů.
Hodnocení a zkušenosti s autem
Partnera nebo Berlingo jsem chtel a také jsem ho znal od kamarada, takže jsem věděl do čeho jdu. Po počátečních problémech a vychytání všech much už mohu napsat, že jsem s autem spokojen.
Motor 1,9 D není žádný sprinter, ale dobrý tahoun a je mu celkem jedno jestli jede prazdný nebo plný i s vozejkem - jede pořád stejně pomalejším tempem. Spotřeba se mi pohybuje mezi 6,1 - 6,5l /100km a s hodně lehkou nohou se dá na nádrž najet až 1000km. Partner má dost velkou rezervu, na kterou jsem najel 100km od rozsvícení konrolky a ješte palivo nedošlo.
Obrovskou výhodou je zavazadlový prostor, do kterého se toho spousta vejde aniž by se to muselo nějak demontovat či skládat (třeba kočárek, nebo v mém případě nářadí na stavbu včetně lopat ap.). Na Partnera jsem si namontoval tažné zažízení a často jezdím i s vozíkem a musím potvrdit, že je to dříč.
Za další výhodu považuji vyžší posez a lepší rozhled z auta a množství odkládacích přihrádek. Samozřejmě jsou i nevýhody, jako špatná fukce bočních šoupacích dveří, max rychlost na dálnici, občastná koroze, ale to k takto starému autu asi patří.
Auto som kupoval ojazdené,7ročné.Musel som menit semering vpredu na polosi,často mením žiarovky v prístrojovej doske-zdá sa ale že už ich ,,vyššia moc,, prestala ničiť!Výfuk je už zrelý na výmenu,zatial to riešim zváraním CO2.Sedák vodiča je presedený.Praskla mi objímka (plastová) na palivovom filtri.Voz potom zle štartoval-,,spadla nafta,,-chvíľu mi trvalo kým som prišiel nato prečo.Teraz mi začalo čosi klepať vpravo vzadu-pri prejazde nerovností-kovový zvuk.Možno tlmič,možno ihličkové ložisko.Vcelku som s vozom spokojný,vyhovuje mi vyšší posed,priem.spotreba 6/6l,až teraz som zistil aký som obľúbený u priateľov a známich-to auto odvezie takmer všetko!Dizajnovo sa mi voz páči.Umytí a navoskovaný v striebornej metalíze je šik.Po celý čas čo voz mám, ide otačkomer len do 2000 otačok,niekedy vôbec.Vadí mi to,ale neviem čo stým.
Vynikajúce auto. Aj ja som si dal poradiť od kamarátov a známych a dobre som urobil. Motor nemá chybu. Najazdil som 180 tis. km. Preventivne som pri 125 tis. km menil rozvody. Batéria mi vydrzala 8 rokov. S lahkou nohou dokazem v zmiesanej prevadzke udrzat spotrebu na 5 l na 100km. Tomu stale nechcem verit. Ved vyrobca pise v meste 8,6l. To sa ale neda dosiahnut. Najvyssiu spotrebu som mal 7l a to po dialnici s pedalom na podlahe. Ano, sprinter to nie je, ale na hladky diesel je pomerne svizny. Vyborne jazdne vlastnosti. Neprekvapilo ho ani odbocenie z dialnice v stopatdesiatke. Velmi dobre drzi smer a v lahkom terene, napr. na polnej ceste zvadza k stale rychlejsej jazde. Vyborne pruzenie. Vpredu tuhsie, vzadu maksie. Trosku vadi stlpik pri nastupovani a vystupovani posuvnymi dverami. Zatvaranie posuvnych dveri je trosku problematicke. Treba prist na to, ze mechanizmus , ktory ich drzi v otvorenej polohe treba pri zatvarani odlahcit jemnym tlakom dozadu. Obrovsky kufor, fajn sa s nim jazdi aj pri plnej zatazi. Pre rodinu niet lepsieho auta. Podobne je to aj so sportom, ci uz lyzami, surfom, ci bicyklom. Co sa tyka prevodovky, su prve dva stupne relativne kratke. Ale motor je neuveritelne pruzny. Bezne hladko zrychluje uz od 1200 obr./min. A s lahkou nohou dokonca uz od 1000. Aby som bol objektivny, sedak vodica sa zacal drat o kovovu kostru sedadla. Islo to otvorit a zalepit. Mam model z roku 2000 a je vyrazne tichsi ako PP z roku 2006, ktory pouzivam v praci. Co sa mna tyka, byt vyrobcom rozsirim rozchod kolies, dam tam kolesa vacsieho priemeru, sestnast palcove a sirsie. Dvakrat som menil zvisle tycky riadenia. Prvu po 37 tis. km, druhu po 74 tis. Odvtedy je pokoj. Davam si vacsi pozor na jamy, mozno som pouzil kvalitnejsie ako v prvovyrobe. Samozrejme, menil som brzdove dosticky v prednych kolesach, takze teraz tam mam asi tretiu sadu. Vzadu brzdove oblozenie este drzi. Spojka je stale povodna 180 tis. km. Po hrdzi ani stopy. Auto jazdi v zime po soli a garaz nepozna. Operadla prednych sedadiel by sa mohli dat sklopit do vodorovna. Najma spolujazdcove, z praktickych dovodov. Vyfuk je stale povodny, hoci by som uz mohol menit zadnu cast. Je miestami skorodovana zvnutra, hluk ale vacsi nie je. Snazim sa spomenut si este na nejaky nedostatok, no vyzera to tal, ze to je vsetko. Na tolko najazdenych kilometrov a vek, bude mat pomaly devat rokov, je to naozaj vynikajuce rodinne auto, ktore moze byt cez tyzden vyuzite aj pracovne. Je to huzevnaty maco. Pracovity, verny, spolahlivy.
Komentáře uživatelů k recenzi Peugeot Partner
peugeot partner 1/9D
Auto som kupoval ojazdené,7ročné.Musel som menit semering vpredu na polosi,často mením žiarovky v prístrojovej doske-zdá sa ale že už ich ,,vyššia moc,, prestala ničiť!Výfuk je už zrelý na výmenu,zatial to riešim zváraním CO2.Sedák vodiča je presedený.Praskla mi objímka (plastová) na palivovom filtri.Voz potom zle štartoval-,,spadla nafta,,-chvíľu mi trvalo kým som prišiel nato prečo.Teraz mi začalo čosi klepať vpravo vzadu-pri prejazde nerovností-kovový zvuk.Možno tlmič,možno ihličkové ložisko.Vcelku som s vozom spokojný,vyhovuje mi vyšší posed,priem.spotreba 6/6l,až teraz som zistil aký som obľúbený u priateľov a známich-to auto odvezie takmer všetko!Dizajnovo sa mi voz páči.Umytí a navoskovaný v striebornej metalíze je šik.Po celý čas čo voz mám, ide otačkomer len do 2000 otačok,niekedy vôbec.Vadí mi to,ale neviem čo stým.
28.03.2009 | 10:13:13 | Reagovat
Peugeot Partner 1,9D
Vynikajúce auto.
Aj ja som si dal poradiť od kamarátov a známych a dobre som urobil. Motor nemá chybu. Najazdil som 180 tis. km. Preventivne som pri 125 tis. km menil rozvody. Batéria mi vydrzala 8 rokov. S lahkou nohou dokazem v zmiesanej prevadzke udrzat spotrebu na 5 l na 100km. Tomu stale nechcem verit. Ved vyrobca pise v meste 8,6l. To sa ale neda dosiahnut. Najvyssiu spotrebu som mal 7l a to po dialnici s pedalom na podlahe. Ano, sprinter to nie je, ale na hladky diesel je pomerne svizny. Vyborne jazdne vlastnosti. Neprekvapilo ho ani odbocenie z dialnice v stopatdesiatke. Velmi dobre drzi smer a v lahkom terene, napr. na polnej ceste zvadza k stale rychlejsej jazde. Vyborne pruzenie. Vpredu tuhsie, vzadu maksie. Trosku vadi stlpik pri nastupovani a vystupovani posuvnymi dverami. Zatvaranie posuvnych dveri je trosku problematicke. Treba prist na to, ze mechanizmus , ktory ich drzi v otvorenej polohe treba pri zatvarani odlahcit jemnym tlakom dozadu. Obrovsky kufor, fajn sa s nim jazdi aj pri plnej zatazi. Pre rodinu niet lepsieho auta. Podobne je to aj so sportom, ci uz lyzami, surfom, ci bicyklom. Co sa tyka prevodovky, su prve dva stupne relativne kratke. Ale motor je neuveritelne pruzny. Bezne hladko zrychluje uz od 1200 obr./min. A s lahkou nohou dokonca uz od 1000. Aby som bol objektivny, sedak vodica sa zacal drat o kovovu kostru sedadla. Islo to otvorit a zalepit. Mam model z roku 2000 a je vyrazne tichsi ako PP z roku 2006, ktory pouzivam v praci. Co sa mna tyka, byt vyrobcom rozsirim rozchod kolies, dam tam kolesa vacsieho priemeru, sestnast palcove a sirsie. Dvakrat som menil zvisle tycky riadenia. Prvu po 37 tis. km, druhu po 74 tis. Odvtedy je pokoj. Davam si vacsi pozor na jamy, mozno som pouzil kvalitnejsie ako v prvovyrobe. Samozrejme, menil som brzdove dosticky v prednych kolesach, takze teraz tam mam asi tretiu sadu. Vzadu brzdove oblozenie este drzi. Spojka je stale povodna 180 tis. km. Po hrdzi ani stopy. Auto jazdi v zime po soli a garaz nepozna. Operadla prednych sedadiel by sa mohli dat sklopit do vodorovna. Najma spolujazdcove, z praktickych dovodov. Vyfuk je stale povodny, hoci by som uz mohol menit zadnu cast. Je miestami skorodovana zvnutra, hluk ale vacsi nie je. Snazim sa spomenut si este na nejaky nedostatok, no vyzera to tal, ze to je vsetko. Na tolko najazdenych kilometrov a vek, bude mat pomaly devat rokov, je to naozaj vynikajuce rodinne auto, ktore moze byt cez tyzden vyuzite aj pracovne. Je to huzevnaty maco. Pracovity, verny, spolahlivy.
29.10.2008 | 00:32:25 | surfer Reagovat