Rok výroby:1984Typ motoru:1995 ccmStav km při koupi:0 kmStav km nyní:192 560 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:ojetýJak dlouho auto používáte?7 letPrůměrná spotřeba:9 l/100 kmVloženo:2. 3. 2007
Největší bolestí auta, jak se koneckonců člověk dočte, kdekoli se něco píše o Fuegu, je všudypřítomný "rezekvítek". Krom toho se mi auto do rukou dostalo s dost hrozivě zarostlým chladičem(výplach kyselinou šťavelovou problém vyřešil).
Jinak závady drobné vesměs kosmetického charakteru, se kterými je nutno u starších aut počítat.
Hodnocení a zkušenosti s autem
Tak jako se říká, že první láska nerezaví, tak i Fuego v mé mysli zůstane krásné a nerezavé. Ale dost sentimentu, reaita je taková, že Fuegem jsem jezdil do nedávna a celkem bez potíží. Silnou doménou toho vozu, byla jeho relativně velká odolnost(až blbuvzdornost).
Ta se hodila v momentě, kdy se mi podařilo po výměně baterky nepřipojit napájení ventilátoru chladiče. Následkem toho se přehřál motor, až se zakously písty ve válcích. Už jsem se tak s autem rozloučil s tím, že generálka motoru, jen nad můj finanční rámec.
Ale světe div se, Fuego vychladlo - nastartovalo a jelo jako by nic. A přestože se stejná věc povedla i mé drahé máti, Fuego nezaznamenalo změny. Tlaky, spotřeba prostě vše jakoby nic. Olej byl vždy od výměny do výměny, neubyla ani kapka.
Prostě a jednoduše Renault Fuego 2.0 GTX v mém případě znamená téměř nezničitelný motor bohužel namontovaný v karosérii, která sice zubu času odolává svým designem, nikoli však svým zpracováním.
Komentáře uživatelů k recenzi Renault Fuego