Rok výroby:1984Typ motoru:1995ccmStav km při koupi:190 000 kmStav km nyní:0 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:ojetýJak dlouho auto používáte?1 rokPrůměrná spotřeba:10-15 l/100 kmVloženo:15. 2. 2007
Předchozí auto: Fuego GTSŠkoda 120 Škoda Garde Fuego Turbo,...
Koupili byste další auto tohoto výrobce?ano
Závady a opravy na autě
-žiadne
Hodnocení a zkušenosti s autem
Model GTX nebol nikdy obzvlášť populárny a nebolo ich predaných tak veľa ako modelu GTS. Priznám sa, že je to z môjho pohľadu aj najhoršie fuego aké som mal. Auto má rovnaké podvozkové vlastnosti ako model GTS, ale motor sa mi zdá rozvláčny, málo pružný, zbytočne ťažký so zbytočne vysokou spotrebou pri nie-zrovna oslnivých výkonoch. Ajkeď má o 14 koní a 30Nm viac ako 1,6L motor v modeli GTS, nezdá sa byť z vodičovho pohľadu lepší, priam naopak.
Výbava auta je v podstate rovnaká ako pri modely GTS, ajkeď GTX mali v sérii hliníkové kolesá, 4ramenný volant a žlté hmlovky :) , čo však po 20tich rokoch nemusí už sedieť. Stále má však všetky ostatné pozitívne vlastnosti fuega na čele so spoľahlivosťou. Auto som kúpil v nie zrovna exkluzívnom stave, no na moje veľké počudovanie, autu celý rok nič nechýbalo a nič sa naňom nepokazilo. Tento model však aj napriek "nezničiteľnosti" veľmi neodporúčam, hlavne pre jeho neprimerane vysokú spotrebu a nepodarený motor.
Takisto ako pri všetkých modeloch fuega, najväčším nepriateľom je HRDZA. Preto ak sa rozhodnete pre fuego, radšej si počkajte, alebo priplaťte za zdravšiu karosériu, lebo sa nedovyvárate. Ak sa vám auto zdá "trochu" zkorodované zvonka, keď ho rozoberiete, rosype sa vám pod rukami.
Pěkný autíčko,na svoji dobu moc moc líbivé,ale to bylo asi všechno ačkoli to auto jsem měl rád byl to s*áč. Žralo,nejelo jak vypadalo,netopilo,špatně brzdilo,potíže se zapalováním. Úleva při zbavení se tohoto vozu. Od té doby mi Renault nesmí do baráku.
10.03.2016 | 20:35:30 | Roman
| 81.200.55.*Reagovat
RE: Fuego 2.0 GTX
No nekecej, to Lubošovi praskne cévka z tohohle příspěvku................:-)
No tak vesměs souhlasit můžu, hlavně tedy s údajem o korozi (to je taky důvod,proč po letech Fuego posílám na věčnost). Ale i tak to je a bude vždy má první láska mezi vozy :-) Jen s tou spotřebou 10-15 l / 100km bych nesouhlasil. Jasně, jestli to člověk honí brzda-plyn atd. tak možná. Já měl spotřebu někde 8,5 mimo město, do 10 po městě a perla byla 7,3 l /100km po cestě do Řecka, což byla na (v tu dobu) dvacetiletý dvoulitr krása. Takže 10-15 to byl buď rozeštelovaný motor, nebo rozeštelovaný řidič :-D
Komentáře uživatelů k recenzi Renault Fuego
Fuego 2.0 GTX
Pěkný autíčko,na svoji dobu moc moc líbivé,ale to bylo asi všechno ačkoli to auto jsem měl rád byl to s*áč. Žralo,nejelo jak vypadalo,netopilo,špatně brzdilo,potíže se zapalováním. Úleva při zbavení se tohoto vozu. Od té doby mi Renault nesmí do baráku.
10.03.2016 | 20:35:30 | Roman | 81.200.55.* Reagovat
RE: Fuego 2.0 GTX
No nekecej, to Lubošovi praskne cévka z tohohle příspěvku................:-)
11.03.2016 | 08:04:25 | Vašek | 194.228.20.* Reagovat
súhlas !!!!
Hrdza áno, so spotrebou však tiež nesúhlasím. Chyba je v zoradení motora asi 30% a v medzikuse medzi sedadlom a volantom 70%. Viem o čom píšem.
30.04.2008 | 12:48:49 | jojo Reagovat
Spotřeba???
No tak vesměs souhlasit můžu, hlavně tedy s údajem o korozi (to je taky důvod,proč po letech Fuego posílám na věčnost). Ale i tak to je a bude vždy má první láska mezi vozy :-) Jen s tou spotřebou 10-15 l / 100km bych nesouhlasil. Jasně, jestli to člověk honí brzda-plyn atd. tak možná. Já měl spotřebu někde 8,5 mimo město, do 10 po městě a perla byla 7,3 l /100km po cestě do Řecka, což byla na (v tu dobu) dvacetiletý dvoulitr krása. Takže 10-15 to byl buď rozeštelovaný motor, nebo rozeštelovaný řidič :-D
02.03.2007 | 14:22:17 | difosgen Reagovat