Rok výroby:1995Typ motoru:2198Stav km při koupi:130 000 kmStav km nyní:207 000 kmZpůsob řazení:manuálStatus vozu při koupi:ojetýJak dlouho auto používáte?5 letPrůměrná spotřeba:5,5 l/100 kmVloženo:23. 3. 2009
Před několika lety (asi dvěma) jsem psal o své Laguně, to jsem nevěděl co vše se bude opravovat. Axialní ložiska na př. nápravě, čepy řízení , upadl pásek pod nádrží, teď upadl druhý, výfuk nic moc, vyměna řemenů a kladek stála balík, zadní pakny vyměněné i s prasátky , koroze lemů z. blatníků, ložisko př. kola, jsem s tím autem čím dál méně spokojen ovšem prodat to, tak nedostanu ani to co jsem dal za poslední opravu - 25,000. Pohodlné to je, ale to je tak všechno. K autu se chovám citlivě, ale není to ono. Stále kape kolem tyčky řazení z převodovky olej, sice ne moc, tak 1x za čtvrt roku doleju 0, 5 l. Prý se ty simeringy dělali nějaké zvláštní s montáží bez demontáže převodovky, ale nejsou k sehnání.
z nemecka :DD nedaj sa vysmiat. Cez nemecko som jazdieval vela do svajciarska a poviem ti jednu vec, kvalitne miestne autobazare ktore patria domacim, MALOKEDY predavaju auto na vychod, vacsina a to su majitelia turci, albanci a podobny spekulanti, ktori dobre poznaju vychodne podmienky sa orientuju viac na tento trh. A tie rozpravky o dochodcoch a 10 rocnych autach co maju 120 000 km najazdene uz zerie v dnesnej dobe naozaj malokto. Z NEMECKA PO DOCHODCOVI :D hahaa sory ale si naivny blazon
kamoš měl loni lagunu 2,0 8v rok 96 trapný auto nemělo žralo 8 litrů a furt se mu to sralo furt byl v servise. a najeto to mělo 84 tisíc když toi kupoval
To auto je evidentne stocene:) jinak to s temi drzaky nadrze je vseobecne znama vec mam uz 3 Lagu I a u dvou poslednich sem to preventivne vymenil za nerezove,tlumice axialni loziska sou spotrebni vec,vyfuk taky a unik z prevodovky je klasika,mel sem predtim 2L RXE,vrak jak svina,dal sem do nej 30000 a byla jak nova,dalsi majitel,si jen chvali ted mam baccaru 3.0 v automatu a taky ji ozivuju.No jo ja tyhle auta proste miluju:)
By mě zajímalo kolik má tytulů, potažmo kolik mu je let, to z něj padá jak sračky z prdele. Co by asi čekal vod starý vojetý krávy. Asi těžko to někdo před prodejem všechno vopravý a dodělá, kdyby starý auty byly bezporuchový, nikdo by si nový nekoupil.
Jeníčku, se mnou se o autech mluvit dá, pokud někdo netvrdí blbosti či nesmysly. Což bude tvůj případ, když se tak bráníš ji zveřejnit, posero.:-)) Takže Thalia, HTP nebo Logan.
možno trochu autu krivdíte/me/... Otázka je, koľký ste v poradí majiteľ. Obyčajne to tak býva, že 1 v poradí sa o auto stará, najazdí za 2-3 roky dostatok km a predá ďalej. A tu nastáva problém: Druhý majiteľ v poradí slintá nad veľkým autom, ale na nové nemá. Tak kúpi jazdené. Obyčajne za posledné, alebo na splátky, aj to sa deje.Ušetrí jedine na údržbe. A do autorizovaného servisu nepáchne, alebo iba vo výnimočných prípadoch. Pojazdí, predá ďalej a ďalší majiteľ má doma "črepa", ktorý sa mu iba sype. O reálnych km niet ani potuchy. Nemusí to byť konkretne tento prípad, ale verte, že sa serú všetky autá. A niekedy tie premiové tak, že sa panenky pretáčajú. Ale prvý majiteľ to nerieši, obyčajne je to firma... Nájdu sa kúsky, mimoriadne zachovalé, napr. Mercedes 270 CDi v E, 2001, poctivých 81.000 km, bez škrabančeka, ale majiteľ ho pod 8.000 EuR nedá. Vedľa neho taký istý, za 5.000 EUR, ale cez 450.000 km. Opotrebenie interiéru podobné, škrabance sa preleštia...hádajte 3 krát, ktoré auto skončí v Čechách, alebo SK ?!, bez servisky, lebo v Španielsku nevystopujete históriu auta. Už som spomínal, kamarát doviezol 607 2,7 HDi., r.v.12/2006. Poctivých 240. 000 km, s úplnou serviskou, do poslednej výmeny oleja. Nič nepukoce, žiadny vrzgot, sedí skutočne lepšie než AUDI A6 2,7 TDi, bez Q, pohodlie je vyššie, viacej miesta, o spotrebe ani nehovoriac. Ešte nikdy sa mi nepodarilo urobiť priemer cez 135 km/hod a 7,9 l/100, vyše 1350 km, vrátane zástavok na pumpách, zápchach pri letisku F/Mohanom, Kolíne, v 4 osobách, cena oproti A 6 o 50 % nižšia.... Otázka? Kúpi niekto auto s tóoóóóľkými km? Veď je to už vrak! Že motor a prevodovka vydrží 1 mil. km, nápravy a tlmiče sú OK, to nikoho nezaujíma.... A tak sa o rok-dva, až bude mať cez 500.000 km sa upraví na prijateľných 120.000 km, lebo tak je to krajšie. A majiteľ na 100 % nebude chodiť do značkového servisu, ale bude nadávať, že sa to serie... A takto to funguje u cca 70 % všetkých áut kúpených spod ruky. Auto, ak je dobré, NIKTO nepustí za pár korún. A dokiaľ nás bude zaujímať iba cena, tak sa nič nezmení. P.S. Narazili sme na Mercedes S, koniec roka 2007 s 205.000 km, za necelých 14 mesiacov. Za cenu Oktávie...
Pelikáne, běž s tím svým vychvalováním Škodárny, potažmo HTP, konečně do hajzlu. Všichni víme, co je to za střep, tak se už neozývej. Frantíci nejsou nic moc, to je fakt, ale ten tvůj krám taky stojí za hovno. Navíc na ty tvoje bláboly nikdo není zvědav.
Chodím na autorecenze a už mě nebaví furt číst o fr. autech. Tato recenze je ještě příliš pozitivní. Nechápu proč vlastně vůbec někdo ty auta kupuje a pak tady zasírá recenzemi na tyto strašné sr.áče!!!
Komentáře uživatelů k recenzi Renault Laguna
po duchodci
z nemecka :DD nedaj sa vysmiat. Cez nemecko som jazdieval vela do svajciarska a poviem ti jednu vec, kvalitne miestne autobazare ktore patria domacim, MALOKEDY predavaju auto na vychod, vacsina a to su majitelia turci, albanci a podobny spekulanti, ktori dobre poznaju vychodne podmienky sa orientuju viac na tento trh. A tie rozpravky o dochodcoch a 10 rocnych autach co maju 120 000 km najazdene uz zerie v dnesnej dobe naozaj malokto. Z NEMECKA PO DOCHODCOVI :D hahaa sory ale si naivny blazon
26.03.2009 | 22:42:48 | simon Reagovat
re ToJa
Mělo to 84 000 km palubní počitač čili digi displej , auto z Německa po důchodci a servisní knížku
26.03.2009 | 22:34:05 | Reagovat
Pro anonyma
Tak mozna 384000km najeto to melo:)
26.03.2009 | 22:03:55 | ToJa Reagovat
kamoš měl loni lagunu 2,0 8v rok 96 trapný auto nemělo žralo 8 litrů a furt se mu to sralo furt byl v servise. a najeto to mělo 84 tisíc když toi kupoval
25.03.2009 | 18:26:36 | Reagovat
To auto je evidentne stocene:) jinak to s temi drzaky nadrze je vseobecne znama vec mam uz 3 Lagu I a u dvou poslednich sem to preventivne vymenil za nerezove,tlumice axialni loziska sou spotrebni vec,vyfuk taky a unik z prevodovky je klasika,mel sem predtim 2L RXE,vrak jak svina,dal sem do nej 30000 a byla jak nova,dalsi majitel,si jen chvali ted mam baccaru 3.0 v automatu a taky ji ozivuju.No jo ja tyhle auta proste miluju:)
25.03.2009 | 17:09:55 | ToJa Reagovat
To ing. Pelikán
By mě zajímalo kolik má tytulů, potažmo kolik mu je let, to z něj padá jak sračky z prdele. Co by asi čekal vod starý vojetý krávy. Asi těžko to někdo před prodejem všechno vopravý a dodělá, kdyby starý auty byly bezporuchový, nikdo by si nový nekoupil.
25.03.2009 | 16:00:08 | Gramáč Reagovat
Jeníčku, se mnou se o autech mluvit dá, pokud někdo netvrdí blbosti či nesmysly. Což bude tvůj případ, když se tak bráníš ji zveřejnit, posero.:-)) Takže Thalia, HTP nebo Logan.
25.03.2009 | 15:52:27 | Radek Reagovat
Možno máte pravdu,
možno trochu autu krivdíte/me/...
Otázka je, koľký ste v poradí majiteľ. Obyčajne to tak býva, že 1 v poradí sa o auto stará, najazdí za 2-3 roky dostatok km a predá ďalej.
A tu nastáva problém: Druhý majiteľ v poradí slintá nad veľkým autom, ale na nové nemá. Tak kúpi jazdené. Obyčajne za posledné, alebo na splátky, aj to sa deje.Ušetrí jedine na údržbe. A do autorizovaného servisu nepáchne, alebo iba vo výnimočných prípadoch.
Pojazdí, predá ďalej a ďalší majiteľ má doma "črepa", ktorý sa mu iba sype. O reálnych km niet ani potuchy.
Nemusí to byť konkretne tento prípad, ale verte, že sa serú všetky autá. A niekedy tie premiové tak, že sa panenky pretáčajú. Ale prvý majiteľ to nerieši, obyčajne je to firma...
Nájdu sa kúsky, mimoriadne zachovalé, napr. Mercedes 270 CDi v E, 2001, poctivých 81.000 km, bez škrabančeka, ale majiteľ ho pod 8.000 EuR nedá. Vedľa neho taký istý, za 5.000 EUR, ale cez 450.000 km. Opotrebenie interiéru podobné, škrabance sa preleštia...hádajte 3 krát, ktoré auto skončí v Čechách, alebo SK ?!, bez servisky, lebo v Španielsku nevystopujete históriu auta.
Už som spomínal, kamarát doviezol 607 2,7 HDi., r.v.12/2006. Poctivých 240. 000 km, s úplnou serviskou, do poslednej výmeny oleja.
Nič nepukoce, žiadny vrzgot, sedí skutočne lepšie než AUDI A6 2,7 TDi, bez Q, pohodlie je vyššie, viacej miesta, o spotrebe ani nehovoriac. Ešte nikdy sa mi nepodarilo urobiť priemer cez 135 km/hod a 7,9 l/100, vyše 1350 km, vrátane zástavok na pumpách, zápchach pri letisku F/Mohanom, Kolíne, v 4 osobách, cena oproti A 6 o 50 % nižšia....
Otázka? Kúpi niekto auto s tóoóóóľkými km? Veď je to už vrak! Že motor a prevodovka vydrží 1 mil. km, nápravy a tlmiče sú OK, to nikoho nezaujíma.... A tak sa o rok-dva, až bude mať cez 500.000 km sa upraví na prijateľných 120.000 km, lebo tak je to krajšie. A majiteľ na 100 % nebude chodiť do značkového servisu, ale bude nadávať, že sa to serie... A takto to funguje u cca 70 % všetkých áut kúpených spod ruky. Auto, ak je dobré, NIKTO nepustí za pár korún. A dokiaľ nás bude zaujímať iba cena, tak sa nič nezmení. P.S. Narazili sme na Mercedes S, koniec roka 2007 s 205.000 km, za necelých 14 mesiacov. Za cenu Oktávie...
25.03.2009 | 11:14:04 | ľuboš Reagovat
Brouku na rovinu: nechci se s tebou bavit o své recenzi, chci si s tebe dělat prdel. Důvod: s tebou se o autech bavit ani nedá, bohužel. Zatím čau
25.03.2009 | 07:43:08 | Honza Reagovat
Jeníčku, až sebereš odvahu a odhalíš svou recenzi, pak se vyjadřuj posero.
24.03.2009 | 18:59:52 | Radek Reagovat
Ale no tak Radečku, přece by si se virtuálně nerozčiloval, vždycky si býval nad věcí tak si tu nekaž pověst vyrovnaného, přechytralého borečka.
24.03.2009 | 18:21:34 | Honza Reagovat
Pelikáne, běž s tím svým vychvalováním Škodárny, potažmo HTP, konečně do hajzlu. Všichni víme, co je to za střep, tak se už neozývej. Frantíci nejsou nic moc, to je fakt, ale ten tvůj krám taky stojí za hovno. Navíc na ty tvoje bláboly nikdo není zvědav.
24.03.2009 | 17:26:25 | Radek Reagovat
To ing.Pelikan
Jsou horší auta např.3 písťák HTP ve fábii.Ti francouzi aspoň nejsou tak předražení.
24.03.2009 | 17:18:25 | Lika Reagovat
Chodím na autorecenze a už mě nebaví furt číst o fr. autech. Tato recenze je ještě příliš pozitivní. Nechápu proč vlastně vůbec někdo ty auta kupuje a pak tady zasírá recenzemi na tyto strašné sr.áče!!!
24.03.2009 | 16:55:29 | Ing. Pelikán Reagovat
Staré olítané auto, co bys chtěl?
24.03.2009 | 16:55:26 | Itall Reagovat
Ing. Pelikán umí číst? To se mi nějak nezdá. Navíc vytočený do běla - bílá je standartní barva pelikánů.
24.03.2009 | 16:26:50 | Radek Reagovat
a kdo ti to kaze citat hnupe
24.03.2009 | 15:19:29 | Reagovat
O.M.G.
ježiš zase francouz..MOHLI byste už dát s recenzema na fr.auta POKOJ???mě to vytáčí doběla ..a dokonce laguna, ta je ze všech aut nejhorší.
24.03.2009 | 14:42:52 | Ing. Pelikán Reagovat